Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Στην καρδιά της άνοιξης!

Κι εγώ σήμερα το κατάλαβα...με έκαναν να το συνειδητοποιήσω η επερχόμενη συναυλία των Μακρινών Ξαδερφιών στο Κύτταρο με τίτλο Αποχαιρετώντας την Άνοιξη. Μια διεύθυνση που άδειασε πρόσφατα με το πάτημα ενός κουμπιού. Το εκπληκτικό instrumental cd του συγκροτήματος Misuse. Η θέληση μου να μην πάω στην πρεμιέρα του Ο Χριστός ξανασταυρώνεται του Ντασσέν (θα προλόγιζε ο Κούνδουρος στη θέση του μακαρίτη, οπότε γνωρίζοντας καλά το απρόβλεπτο των λόγων του είπα να τ' αποφύγω)...Ακόμη ένα βραδινό γεύμα σε εκείνο το αρτίστικο πολυπολιτισμικό εστιατόριο πίσω απ' το Δημαρχείο, στο οποίο κοντεύω να γίνω κανονικός θαμώνας (κι όσο μισούσα τα μικροαστικά κείμενα- οδηγούς πόλης)...Η Ρόζα η κουκλάρα που αφηγείται ιστορίες -κατόπιν ερωτήσεων μου, βέβαια- για το βυσσινί και το μπλε του ολάνθιστου Νεπάλ. Η παραγγελιά μου για ένα παρδαλό χίπικο πουκάμισο από τα Haight Ashbury του Σαν Φρανσίσκο τέλη του μήνα. Η maira del mar που κάνει σχέδια για video- art με έμφαση στα σκαμμένα πρόσωπα και τη σκαμμένη γη. Τα δέντρα που τα κούρεψαν κυριολεκτικά έξω απ' την πόρτα μου. Τα live που ακυρώθηκαν κι αυτά που θα γίνουν εν όψει του θέρους. Το βελούδινο υπόγειο της Γιώτας Γιάννα που μετακομίζει προς Ροντέο μεριά, στη Χαίιδεν της Βικτώριας. Τα μηνύματα προς και από το απόλυτο τίποτα. Το στρατιωτικό τζάκετ που θα μπει σήμερα- αύριο στη ντουλάπα. Μα, πιο πολύ ο σκούφος μου που συχνά δεν τον αποχωριζόμουν ούτε στον ύπνο μου...Ένα αντίο ξερό, ψυχρό, εωσφορικό, σαν κάποια τελευταία λόγια που σφράγισαν τον μεταπολεμικό ελληνικό κινηματογράφο:
πήγαινε τώρα και μην κοιτάξεις πίσω, δεν το' χω για καλό.

* πίνακας: Ντόρα Ρίζου, video: When your mind's made up (ONCE)

8 σχόλια:

maira είπε...

Πήγαινε τώρα γλυκέ μου ...

Καληνύχτα !

Giannis Kafatos είπε...

A,re bosque (!!!) είναι το δεύτερο βίντεο που δεν παίζει στη σημερινή μου μπλογκοβόλτα!
καλό σ/κ - και προσοχή στη σκόνη της αφρικής (σε πολλούς κάθεται στο μυαλό και τους ανεχόμαστε μετά και ... κατάλαβες!!!)
:)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καλέ μου Bosko...τι ωραίο κείμενο..καταρχήν να σε ευχαριστήσω για την ευγενική σου πρόσκληση (για το υπόγειο τηε Γιώτας Γιάννα)...αν και δε μπορούσα να παρεβρεθώ..ήμουν εκτός Αθηνών...θα ήθελα να ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη γι αυτό..πολύ ωραίο το κείμενο σου...πολύ όμορφο..όλα αυτά τα τόοοοοσο μικρά και ασήμαντα πράγματα που για μας όμως είναι σημαντικά και που υπάρχουν γιανά μας θυμίζουν κάτι..ακόμη και το ότι μπήκε η Άνοιξη...ναι μπήκε η Άνοιξη...και είναι όμορφα..λουλούδια πολύχρωμα (που μ αρέσουν ιδιαίτερα)...πουλιά που τιτιβίζουν...ήλιος..καθαρός ουρανός,λάμψη,φώς....όλα αυτά τα όμορφα πράγματα έχει η Άνοιξη...φιλούυυυυυμπες! Αθανασία.

Θράσος είπε...

Εγω δεν ήξερα ότι θα προλογίσει ο Κούνδουρος.
Αλλά εντάξει δεν είπε και τίποτα, πέντε λεπτά μίλησε για την ευγένεια του Ντασσέν.
Η ταινία κατά τη γνώμη μου εξαιρετική χωρίς να ξεχνάμε τα αρνητικά της, το κοινό ειχε και πολύ νεαρόκοσμο. Και πέρασα πολύ ωραία. Αν δεν είχαν και την αλλεργία θα ήταν ακόμα καλύτερα, αλλά δεν πειράζει

Ανώνυμος είπε...

οντως, μπήκε και η άνοιξη... μου λειψε για να πω την αλήθεια.. Πλησιάζουν και τα γενέθλιά μου,μυρίζουν τα λουλούδια από παντού, ήλιος, ευχάριστος καιρός...μια χαρά!!

tractatus είπε...

Αντώνη, καλησπέρα! Ωστε εσύ είσαι πίσω κι απο αυτό το ωραίο blog!!! Είμαι η φίλη της Μαρίας απο Μυτιλήνη που ήλθαμε τη βραδιά της Γιώτας και της Σωτηρίας...Θέλω να σου πώ ένα ευχαριστό γι' αυτή τη πολύ ξεχωριστή βραδυά που περάσαμε. Ηταν τόσο αυθεντική όσο είχα χρόνια να δώ...Μπράβο Αντώνη! Ανέβασα κάτι σχετικό στο blog μου...αν θέλεις ρίχνεις μια ματιά.
Και να σκεφθείς οτι μου είχε κάνει τόσο εντύπωση το blog σου απο παλιά....!!! :)))

τ2φ είπε...

αφήξεις,αναχωρήσεις...μια πονάνε μια λυτρώνουν...

BOSKO είπε...

maira del mar...
άντε, να πηγαίνω κι εγώ σιγά- σιγά. Και δεν κοιτάζω πίσω...

giannis kafatos...
συμβαίνει τακτικά να "κολλάνε" τα βίντεο του youtube. Εξαρτάται απ' την επισκεψιμότητα που έχουν, νομίζω. Πάει η σκόνη, φύσηξε αέρας...

αθανασία...
τις έχει όλες αυτές τις ομορφιές η άνοιξη, αθανασία μου! Όπως ακριβώς τις περιγράφεις με το δικό σου παρορμητικό τρόπο...

θράσος...
αφού μίλησε μόνο πέντε λεπτά ο Μαιτρ, όλα καλά! Θα πάω να την δω την ταινία ίσως μέσα στο Μεγαλοβδόμαδο. Thanx για την ενημέρωση!

θρασύβουλος...
επειδή δε γνωρίζω πότε έχεις γενέθλια, προκαταβολικά σου εύχομαι να τα ΄κατοστήσεις!

tractatus...
αυτό όντως ήταν κουφό! Εσύ είσαι η tractatus που με είχες "επισκεφθεί"
και στο παρελθόν; απίστευτο! άντε, κανόνισε πέρι Φλέρυς στη Μυτιλήνη που λέγαμε! Ό,τι θες από μένα!

trempe...
καλώσ' τονα κι ας άργησε! Μη χάνεσαι, παρ' όλο που το' χεις παρατήσει το καημένο το blog σου. Σε λίγες εβδομάδες θα' χει πρόσκληση για το "Βελούδινο υπόγειο της Γιώτας Γιάννα" στο Ροντέο τούτη τη φορά!