Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

εδώ-υπάρχει-ένας-έρωτας-μεγάλος

Η κυρία Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως απ' την πολλή υπεράσπιση στους μετανάστες, ασπάστηκε και το εδάφιο εκείνο του Κορανίου που λέει πως η γυναίκα είναι σαν το χταπόδι, τουτέστιν όσο πιο πολύ την κοπανάς κάτω, άλλο τόσο κι εκείνη μαλακώνει και γλυκαίνει. Η απόφαση της να σταθεί επικεφαλής στη διαδήλωση συμπαράστασης στους μπάτσους με τον...λάγνο Κασιδιάρη νά'ναι λίγα μέτρα παραδίπλα της, μόνο ως σουρεαλιστική κωμωδία θα μπορούσε να εκληφθεί. Φοβάμαι πως με κάτι τέτοια καμώματα, εν είδει ''επικοινωνιακής πολιτικής'' - θα μου επιτρέψετε -, ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει τους ψηφοφόρους εκείνους που αδυνατούν να αντικαταστήσουν το ιστορικό σύνθημα Μπάτσοι - Γουρούνια - Δολοφόνοι με το λαπαδιασμένο και ύποπτο Μπάτσοι - Γουρούνια - Αδέρφια μας! Πολύ δε περισσότερο δεν θα κάνει ποτέ τη Χρυσή Αυγή να καταλήξει σε Χρυσή...Δύση. Μη μας απογοητεύετε, γαμώ το κέρατο μου το τράγιο μέσα, είστε η μόνη ελπίδα να παταχθεί ο εκφασισμός κι εσείς πάτε και χαριεντίζεστε με όλα τα κακοποιά ακροδεξιά στοιχεία. Ακούστε μας, λυπηθείτε μας και ξυπνήστε πριν να είναι πολύ αργά, αν δεν είναι ήδη! Να πως η ιστορία επαναλαμβάνεται για να μας επιβεβαιώσει την απογοήτευση ενός Πιέρ Πάολο Παζολίνι από προλεταριάτα της συφοράς και τη στροφή μιας Κατερίνας Γώγου από την αριστερά στην αναρχία!

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και αν μου επιτρέπεις Μπόσκο, η παρουσία της αυτή νομιμοποιεί τους πρωτεργάτες της βίας. Έλεος απλά...

BOSKO είπε...

Bad Seed...
σου επιτρέπω, γιατί να μη σου επιτρέπω; Τα ίδια λέμε, άλλωστε :)

τ2φ είπε...

Μου θύμησε μια παλιά πορεία για το πολυτεχνείο που η ΟΝΝΕΔ φώναζε το σύνθημα..ΖΕΙ-ΖΕΙ-Ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ ΖΕΙ!Έχουμε μπερδεψει τα μπούτια μας..

BOSKO είπε...

τ2φ...
τελείως όμως!

ασωτος ναζιστης γιος είπε...

Εγω ξερω οτι στη Βικτωρια υποφερει ο κοσμακης και δεν εχει i-pad να ακουσει κβητα και αρλετα!

BOSKO είπε...

ασωτος ναζιστης γιος...
βρε καλώς τον!
ότι νά'ναι είσαι :)

τ2φ είπε...

@ ασωτος ναζιστης γιος

AAAAAAAAAAAXAXAXXA ΕΛΕΟΣ

ΓΝΑΘΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ είπε...

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ,ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ-ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 24 ΩΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΩΛΩΠΕΣ-ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΑΓΟΝΙΑ-ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ-

Frau Annabel είπε...

kale to' xete to' xete!

bit poetry είπε...

..με κασιδιάρη στην πορεία
έκανα μια σκέψη αμαρτία/
αχ!να μου 'σκαγε σκαμπίλι
και να μου 'γλυφε τα χείλι...

τυροσούζας μπόυ είπε...

μποσκοίτη πήρα εισητήρια για τη γώγου,θα ερθω με όλα τα κουρέλια να σου πετάμε καρότα και πατζάρια

BOSKO είπε...

bit poetry...
Γκιόκα, δίνεις ρέστα!
χαχαχαχαχ

BOSKO είπε...

τυροσούζας μπόυ...
κι εγώ θα τα μαζέψω, θα φτιάξω μια ωραία σαλάτα και θα χτυπήσω και μια σκορδαλιά!

Μιχάλης Μακρυγιάννης είπε...

@ασωτος ναζιστης γιος

Μπορείς να κάνεις μια καμπάνια με τον ΣΚΑΙ μετά τις αναδασώσεις,δωρεάν iphone στους άπορους έλληνες της Βικτώριας για να σερφαρουν και να ξεχνουν τον πόνο που τους προκαλούν οι πακιστανοί με τις σαγιονάρες

ΜΑΙΚΛ ΛΙΑΚΟΥΡΑΣ είπε...

ΣΟΒΑΡΩΣ;;
ΣΟΒΑΡΩΣ;;
ΛΟΙΓΑ ΜΕ ΑΣΩΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙ ΓΙΟ ΜΟΥ!

ΕΛΣΑ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ είπε...

Σταματήστε πια!
Αφήστε με, κακοί άνθρωποι που ου γαρ οίδασι τι ποιούσι!

Φ.Κ.Ρ. είπε...

@ΜΑΙΚΛ ΛΙΑΚΟΥΡΑΣ

ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΛΙΑΚΟΥΡΑ..ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΜΩΡΗ ΛΟΥΛΟΥ;ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ ΕΓΙΝΕΣ ΡΕ ΓΙΔΙ;ΡΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΕ ΚΑΝΑΜΕ ΞΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥΛΑΣ ΜΟΥΡΗ ΣΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΣ;ΛΙΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣ Φ.Κ.Ρ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ

τ2φ είπε...

Ελσάκι,τι έπαθες,σου έκαναν κάτι;Πες μας!

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΩΝ S/S είπε...

ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ, ''Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ'' ΜΕ 4 ΕΥΡΩ!!! ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΤΑΣΕΤΕ!!!

Ηλιας του 16ου Κασιδιάρης-Φιληπίδης είπε...

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙς ΜΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ...

BOSKO είπε...

χαχαχαχαχαχα, τι παπαριές βραδιάτικα!

ΓΙΟΖΕΦ ΦΟΝ ΤΣΙΤΙΡΙΔΕΝ είπε...

νεο εντυπο, το ΦαγκαΝΑΖΙν απο τον νοεμβρη σε ολα τα περιπτερα και τα αστυνομικα τμηματα!!!

ΚΑΙΑΔΑΣ είπε...

OUAGHHHHHHHHHOUAAAAAAAAAAAAAHHHHHHOUGHOUGHOUGH DEATH METALLLLLLL HITLERRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHDOUROU MOUNARAGGGGGGGGGGG H EGERTHITI MIXALOLIAKOSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

τ2φ είπε...

@ΓΙΟΖΕΦ ΦΟΝ ΤΣΙΤΙΡΙΔΕΝ

όχι ρε μαλάκα χαχχαχαχαχαχαχαχχαα τέλειο

Ανώνυμος είπε...

προγκρανεν
μιτ
κοκος
μπανανας

Κάσι είπε...

Μια ελλάδα φως.....

BOSKO είπε...

τ2φ...
χαχαχαχαχα πράγματι, είχε έμπνευση ο τύπος!
για φαντάσου τον Τσιτιρίδη με στολή Ναζί!
όχι, ρε συ, τα χάπια μου
χαχαχαχ

Κάσιους Κλαίει είπε...

Μια Ελλάδα για μπουνίδια!

γιωργάκης είπε...

εεεεεεε...τό χουνε κάνει;

Πόπη είπε...

Τι σας φταίει η κ.Δούρου,δεν κατάλαβα,αφήστε την ήσυχη,παρατηστε την...

http://www.youtube.com/watch?v=qHgQbtYXxlY είπε...

ΠΟΠΙΤΣΑ
ΘΑ ΤΑ ΦΑΣ ΤΑ ΜΠΟΥΚΕΤΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ
ΝΟΥΜΕΡΟ Ε ΝΟΥΜΕΡΟ

Πόπη είπε...

Είσαι αλήτης ρε,θα έρθω στο σινεμά με σταυρούς και θα βαράμε τους θεατές με την βίβλο και με παρτιτούρες του Μότσαρντ

BOSKO είπε...

ΠΟΠΗ...
πας καλά, κυρά μου, εγώ τι σου φταίω;
την αγαμίαν πολλοί εμίσησαν, την μαλακίαν ουδείς!

Αθανασία είπε...

Χααααααααχααααααααχαααααααχαχααχαααα! ε,όπως βλέπω καλό μου,το μπλογκάκι σου συνεχίζει,(παρά τον πολύυ αυστηρό τρόπο υποβολής σχολίου,που έχεις βάλει...να..'μαζέυει'ακόμη όλα τα περίεργα 'υποκείμενα'εδώ μέσα..(και φυσικά δ εν εννοώ τους συχνούς και πασίγνωστους αναγνώστες σου οκ?)ε,εμ νομίζω κάτι πρέπει να κάνεις με αυτό...πιο δραστικό...τώρα όσο για τον κύριο Κασσιδιάρη (τι επίθετο κι αυτό Θεέ μου)...και την...κυρία που ήταν μαζί του..ε,περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε...φιλάαακια πρωϊνά.....

ασωτος γιος είπε...

θα σε παρακαλέσω όταν κανεις χιούμορ με το άσωτος οποιο κι αν είναι αυτό, να μη βάζεις τ ναζιστής διπλα γιατί δεν είναι χιούμορ πια.
Κατα τ αλλα ερω έχεις κι εσύ τις εμμονες σου, μου το έχουν εξηγήσει πολλοί και δείχνω κατανόηση

*I-μπλογκερ* είπε...

Εσεις οι αριστεροι φταιτε για την καταντια μας κι εγω δεν ειμαι ρατσιστης αλλα να ψοφησουν ολοι οι μαυροι.
Εχω μυαλο εγω
Ειμαι διανοουμενος εγω
Υστερικοι ολοι σας, αριστεροκουλτουριαραιοι...
Λιγα με το καμαρι μου που μας κοροιδευετε γιατι δεν ειμαστε πχιοτικοι
Παω να ακουσω Μαντω
ουφ βαρεθηκα...
τσαο μπειμπις

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
Άμα πάψουμε ν' ασχολούμαστε μαζί σου να δω τι θα κάνεις μετά. Μέχρι κι ο τ2φ με ρωτούσε πότε θα πάμε για καφέ με τον ασωτο που θέλει πραγματικά να σε γνωρίσει.

BOSKO είπε...

*Ι-μπλογκερ*...
εσύ' σαι καρατσεκαρισμένα πλέον
ανόητος και κουτσομπόλης, συνεπώς δε σε παίζουμε και σ' έχουμε γραμμένο ότι και να λες.
που θα βάλεις λόγια και στον ασωτο το καλύτερο παιδί μας!
αλλά αυτός κυριλέ, σε έκοψε!
ρούφα τ' αυγουλάκι σου τώρα :)