Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

η-κριτική-των-φίλων

Επειδή η γνώμη των φίλων και των ''άμεσα εμπλεκόμενων'' σε μία ταινία μετράει πολύ:
Ε-ξαι-ρε-τι-κό, μπράβο Αντώνη. Συνομιλείς με την Γώγου με απόλυτο σεβασμό και δεν κάνεις αγιογραφία. Την ανασταίνεις. Από κοντά, έχω πολλά να πω, Λευτέρης
Λευτέρης Ξανθόπουλος, σκηνοθέτης - ποιητής

Εύγε
Ανδρέας Θωμόπουλος, σκηνοθέτης - τραγουδοποιός
Δεν ξέρω αν κατάλαβες τη συγκίνηση μου από τη ματιά σου στη Γώγου και την εποχή της. Με τόσο διαφορετικά βιώματα, νιώθω συγγενής στην αισθητική και τη γενικότερη θέση σου στα πράγματα...Όποτε μπορείς, τα λέμε
Γιώργος Τσάμπρας, δημοσιογράφος - παραγωγός ραδιοφώνου
Πρώτη φορά μου συνέβη μ' αυτή την ταινία ν' ακούω ποίηση και να μην κλείνω τα μάτια για να μη χάσω τις εικόνες...
Δήμητρα Χατούπη, ηθοποιός

6 σχόλια:

Μαρία είπε...

Είδες λοιπόν Αντώνη ! Ήρθε λοιπόν καιρός.... Όλα καλά πήγαν.... και εμένα απλώς μου κίνησες ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον!! Αφού στο είχα πει είστε ενας κι ένας...

Μαρία είπε...

Είδες λοιπόν Αντώνη Όλα καλά πήγαν ! Κι εμένα απλώς προκαλεσες ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον ...
Αφού στο είχα πει Είστε όλοι ένας κι ένας...

marios104 είπε...

φυσικά μετράει η γνώμη των φίλων, αλλά εκεί ελλοχεύει και η αγάπη που τα κάνει όλα υποκειμενικά. οι ''αντικειμενικἐς'' γνώμες μίλησαν αφού πρώτα σταμάτησαν να θαυμάζουν. εξαιρετική ποίηση. εύχομαι διανομή σε πολλές αίθουσες και γρήγορα.

BOSKO είπε...

marios104...
πάμε στη δεύτερη προβολή τώρα με τον Θεοχαρίδη. Ώστε ήσουν κι εσύ χθες, ε; Και ποιος ξέρει πόσος κόσμος ακόμη που ήταν αδύνατο να δω και να μιλήσω :)
thanx, νά'σαι καλά, Μάριε

asterias είπε...

να'μαι και'γω!
Συγχαρητήρια Μπόσκο μου και εύχομαι η ταινία να φτάσει σε πολύ κόσμο όπως της αξίζει. Η σκέψη μου ήταν μαζί σου τις τελευταίες δυο μέρες, σ'ευχαριστώ που μού έδωσες την ευκαιρία να δω το υπέροχο ντοκυμαντέρ σου...ήταν οι ωραιότερες εικόνες και ο πιο αληθινός και ποιητικός λόγος που έβαλα στις αποσκευές μου. :)

Giousurum είπε...

ότι καλύτερο για την προσπάθειά σου αυτή. Να είσαι σίγουρος ότι πολύς κόσμος ήταν εκεί και ήθελε να ανταλλάξετε μια δυο κουβέντες!!!