Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

της-πρεμιέρας-υπερένταση

Δεν μπορώ να κοιμηθώ. Ξημερώνει η μέρα της πρεμιέρας. Ο γάτος κοιμάται στα πόδια μου. Γυρίζω ανάποδα, κολλάω τη μούρη μου στη δική του κι αυτός παίζει με τα γένια μου. Στο dvd παίζει το ντοκιμαντέρ της Γώγου. Δεν το βλέπω πια, τ' ακούω μόνο. Τό'χω δει πάνω από τριάντα φορές κι ενώ είμαι σίγουρος πως κάναμε καλή δουλειά, όλο αναρωτιέμαι μήπως εδώ ή εκεί μπορούσαμε να έχουμε κάνει αυτό κι εκείνο κ.ο.κ. Δε βαριέσαι, την καύλα μας για το σινεμά βγάλαμε γι' άλλη μία φορά και την αγάπη μας για το ''θέμα'' μας. Η Κατερίνα έπεσε σε καλά χέρια, αυτό το λέω με κάθε υπευθυνότητα! Αυτή την ώρα ο Παντελής Θεοχαρίδης βρίσκεται καθ' οδόν από Θεσσαλονίκη. Θά'ναι εδώ τα χαράματα και το μεσημέρι θα προβάρουν μ' έναν ακορντεονίστα το κομμάτι του σε ποίηση Γώγου. Στην αποψινή πρεμιέρα καταγράφηκαν οι πρώτες ''απώλειες'': ο Νίκος Καλογερόπουλος βρίσκεται αραχτός στη Μεσσηνία, ο Ανδρέας Θωμόπουλος στις Σπέτσες, οι κυρίες Μάρω Κοντού και Όλια Λαζαρίδου θα έχουν πρόβα, οι ποιητές Νάνος Βαλαωρίτης και Στέλλα Βλαχογιάννη δύσκολα ξεσπιτώνονται, ενώ ο Γιώργος Δάγλας μάλλον ήταν αδύνατο να έρθει από το νησί του, την Ιθάκη. Θα είναι όμως όλοι οι άλλοι: ο Κορδέλλας με τη γυναίκα του, ο Ταρνανάς, ο Ξανθόπουλος, ο Βλαχάκης των Magic de Spell, ο Παπακωνσταντίνου ο Βασίλης, η ΚαραμεΛένα Πλάτωνος που επίσης δύσκολα ξεσπιτώνεται, μα που δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη ''χαρά μου'', όπως μου είπε, η Καρανασοπούλου η δικηγόρος, η Κουμαριανού με ένα φίλο της, ο Χρονάς με δυο φίλους του, ο Νιάρχος, η Σπυράτου η βιογράφος της Γώγου, ο Φελέκης, ο Ψωμόπουλος, η ποιήτρια Λαγγουρέλη, ο ποιητής Αραβανής, ο Γιώργος Στριφτάρης, ο Δημήτρης ο Παπαδάτος, ο Μανώλης Δεστούνης με τη γυναίκα του και τον γιο του, ο Κώστας με τη Λίνα, ο Ζουλιάτης, ο Σολδάτος με την Έφη Βενιανάκη, η Φωτεινή Βελεσιώτου, η Γιώτα Γιάννα, ο mhulot, η Λιάνα, η Μάιρα, ο Γιάννης ο Λώλος, ο Γιώργος Τσάμπρας, η Μαρίζα Κωχ, ο Λόλεκ, ο Γιώργος Χατζιδάκις. Ιδιαίτερα σημαντική θεωρώ και την παρουσία στην προβολή της χήρας του Παύλου Τάσιου με τους δυο γιούς της, εφόσον εκπροσωπούν και τη Μυρτώ, τη μοναχοκόρη της Κατερίνας, η οποία ζει στην Ιταλία. Όσο για τη μανούλα μου, εννοείται πως θα έρθει κι αυτή με τον αδερφό μου, έχοντας κάνει - λέει - το μαλλί...περμανάντ, για νά'ναι όμορφη στην πρεμιέρα! Επικοινώνησα και με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου - πιθανώς να τον δούμε κι αυτόν απόψε στον Δαναό. ''Απώλειες'' είχαμε και μεταξύ του κιν/φικού συνεργείου: σε πρόβες θα είναι ο Χρόνης Τζήμος και η Εύη Ζαφειροπούλου, που έκαναν τη Λουκία να παραπέμπει στη Γώγου. Ευτυχώς το μακιγιάζ θα εκπροσωπήσει η Ιωάννα Λυγίζου, η οποία παίζει να φέρει και τον αδερφό της τον Έκτορα. Διότι, κατά την καθιερωμένη παρουσίαση του ''σκηνοθέτη'' στο κοινό, πριν ή μετά την προβολή, έχω σκοπό να ''σηκώσω απάνω'' όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν κοντά μου: τον οπερατέρ Θεοδωρόπουλο, τη Τζίνα την παραγωγό, τον Τσιώλη τον συνθέτη μας, τον Μακρινό που φάγαμε άνοιξη και καλοκαίρι στο μοντάζ, τον βοηθό μου τον Θρασύβουλο, τη Γιούλα στα σκηνικά - κοστούμια που ανταλλάξαμε μια αγκαλιά χθες το πρωί στη διαδήλωση, τον Μαραγκουδάκη, όχι απλά ηλεκτρολόγο, αλλά άνθρωπο για όλες τις δουλειές του κιν/φου και φυσικά την αγαπημένη Λουκία. Θα υπάρχει και μία έκπληξη - αν προλάβουμε -, αλλά δε λέω τι, διότι δε θά'ναι πια έκπληξη! Η ώρα πάει 3.30 το πρωί και λέω να βγω για τσιγάρα και κάνα μπινελίκι. Το dvd με το ντοκιμαντέρ αντικαταστάθηκε ήδη από το cd με το, κατά Miles Davis, Porgy and Bess του Gershwin. Υπέροχο! Χτυπάς κι ένα xanax και αφήνεσαι για τα καλά στην αγκαλιά του Μορφέα! Σκέφτομαι τώρα πως η αιτία που έκανα τούτο το post ήταν ίσως το τηλεφώνημα του Ορέστη αργά το βράδυ που με ''έχασε'' όλη μέρα, όπως είπε. Εδώ είμαι, λοιπόν, γράφοντας μεσ' στα μαύρα μεσάνυχτα, αποδεσμευμένος απ' την πλασματική αμεσότητα των φεϊσμπουκικών like, και ξορκίζοντας τσάτρα - πάτρα το άγχος του ''δημιουργού''. Μαλακίες! Και ο Γέροντας Παστίτσιος ''δημιουργός'' ήτανε, αλλά τον έστειλαν στο εδώλιο, δεν του ετοίμαζαν πρεμιέρες. Αλληλεγγύη στον Παστίτσιο, αναμένοντας την άφιξη του Θεοχαρίδη (άσχετο)! Καλό ξημέρωμα σε όλους!

5 σχόλια:

Geove είπε...

Κι εμείς εκεί, Αντώνη μου! :)

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλή δύναμη bosko!!!!
Έχεις όλη τη θετική ενέργεια κι αλληλεγγύη.
Είμαι σίγουρος ότι θα σκίσετε.
You rock!!!

Disdaimona είπε...

Καλή Επιτυχία Αντώνη!!

BOSKO είπε...

ευχαριστώ, ευχαριστώ :))

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μπόσκο! Κοίτα να το χαρείς κάθε λεπτό γιατί αξίζει πραγματικά! Κάθε επιτυχία εύχομαι :)