Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

επικοινωνιακή-κατάρρευση


Μου τηλεφωνεί φίλη ή μάλλον γνωστή μου με φανερά ταραγμένο ύφος.
- Να σου πω, θα ήθελα να μάθω γιατί με μπλόκαρες από το facebook σου...
Κόκαλο εγώ! Την αφήνω λίγο να μιλήσει παραπάνω μπας και καταλάβω τους λόγους που την εξώθησαν σ' αυτό το τηλεφώνημα. Μου είπε ότι πήγε να μου στείλει μήνυμα κι είδε ότι δεν εμφανιζόταν η σελίδα μου, άρα την έκανα delete από τους ''φίλους'' μου κι ότι αυτό δεν είναι σωστό, μια και είχαμε γνωριστεί κάπου κάποτε κλπ. Της εξήγησα φυσικά πως εγκατέλειψα το facebook και επανήλθα στο οικείο μου blogging.
- Σ' ευχαριστώ πολύ, τώρα μου έλυσες κάθε απορία μου!
Σε μένα όμως δημιουργήθηκε άλλη: γιατί οι άνθρωποι αντικαθιστούν τα social media με τη ζωή; Να παρεξηγηθείς άμα δεν σε κάλεσαν σ' ένα πάρτι, ναι (αν και πάλι...), αλλά να τη λες σε κάποιον επειδή πιστεύεις ότι δε σε θεωρεί διαδικτυακό ''φίλο'', είναι too much. Κατά τη γνώμη μου πάντα! Δώσε Led Zeppelin και Communication Breakdown να θυμηθούμε λίγο τα παλιά!

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

το καλό είναι πως σιγά σιγά καταλαβαίνεις γιατί μερικοί δεν κάναμε ποτέ facebook.

BOSKO είπε...

mahler76...
δεν είναι και τίποτα κακό το fb, απλά θέλει μέτρο, όπως και το καθετί σ' αυτή τη ζωή :)

mahler76 είπε...

χμ, και πώς γίνεται οι περισσότεροι σε αυτό να χάνουν το μέτρο?

Άρτεμις είπε...

Καλή λευτεριά! :-)