Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

τα-άσματα-και-μιάσματα-απόψε-στη-ΝΕΤ-105,8

Ο παραγωγός Κώστας Αλαγιάννης του Δευτέρου Προγράμματος και της ΝΕΤ 105,8, με τον οποίο δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, μου τηλεφώνησε την περασμένη εβδομάδα για να με καλέσει στην εκπομπή του. Μεγάλη μου τιμή, αλλά και χαρά, εφόσον μου είχε λείψει πολύ το στούντιο ύστερα από την παύση της δικής μου εκπομπής στο Κανάλι 1 του Πειραιά. Επιθυμία του Αλαγιάννη ήταν να ακουστούν, μεταξύ άλλων, και οι μουσικές προτάσεις μου από τη σύγχρονη ελληνική δισκογραφία. Γι' αυτό, λέω να έχω μαζί μου τους δίσκους του Γιάννη Παπαχρίστου(ακυκλοφόρητος), του filtig, του Κώστα Δημουλέα, του Γιώργη Χριστοδούλου και, φυσικά, τον Καβάφη της Λένας Πλάτωνος. Ενδέχεται να ακούσετε κι ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι του Lolek από τον επικείμενο δεύτερο δίσκο του! Απόψε, λοιπόν, από τις 22.00 έως τις 23.00 το βράδυ, συντονιστείτε στους 105,8 ή συνδεθείτε διαδικτυακά εδώ: http://diepafi.net
Καλή εκπομπή νά 'χουμε!

51 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

εγω αν δε σε δω α. στη μπιλιω τσουκαλα αποπευγμα
και β, στην ελενη το πρωι (ποια ελενη? μια ειν η ελενη)
δε θα σταματησω τα σχολια
ποτε!

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
what? αποπευγμα; εγώ φταίω μετά...
στη Μπήλιω έχω πάει τρεις φορές κι άλλη μία στην Αρώνη.
στη Μενεγάκη, πάλι, δε νομίζω. Έχω άκρες όμως! Θες να σου κλείσω εκεί παρουσίαση του blog σου; Θα ταίριαζε υπέροχα!

Ανώνυμος είπε...

τέλεια, μάλλον θα το προλάβω! :)

Despina

Αθανασία είπε...

Μπράαααβο! καλό μου! πολύυ μουρίτσα και φατσούλα,(μάλλον πρώτη μούρ-ιτσα)μας έχεις γίνει εσύ!! τί έγινε βρε παιδί??πιάσαμε τα κρατικά κανάλια και τους κρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς με τη σειρά??ε,εχμ οφείλω να παραδεχτώ ότι μου αρέσει,που πηγαίνεις μό-νο σε κρατικά κανάλια και κρατικούς σταθμούς!θα μου έκανε πολύ...κάπως εάν γύριζα τα κανάλια καμιά ώρα,με το τηλέκοντρόλ μου και έβλεπα τη...μουρίτσα σου,να σκάει ξαφνικά σε κάναν,ΑΝΤ1,σε κάνα Μέγκα,σε κάνα Στάρ...όχι επειδή δε μ'αρέσει εμένα αλλά επειδή,θεωρώ ότι στο ύφος σου σου ταιριάζουν πολύ καλύτερα τα...κρατικά...δε ξέρω πως το'χω συνδέσει έτσι στο μυαλό μου αλλά πιστέυω,ότι δ εν είναι του ύφους σου,τα ιδιωτικά γενικώς! Ε,άσωτος και μπόσκο τί έγινε?λύθηκε η...παρεξήγηση μεταξύ σας?? πολύ χαίρομαι δε μ'αρέσει να βλέπω μπλόγκερς να τσακώνονται μεταξύ τους!!μου κάνει λίγο 'κιτσαρία'... λίγο κατινιά...πολύ χαίρομαι που τα ξανάβρήκατε πάντως! μπράβο!...φιλάκια...και στους δύο!

BOSKO είπε...

Despina...
perfect!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ναι, σωστά, εγώ είμαι των κρατικών και των παρακρατικών καναλιών!
όσο για τον ασωτο γιο, έλεγα να μην τον ξαναδημοσιεύσω, αλλά φτιάχνει τη μέρα, τόσο τη δική μου, όσο και των επισκεπτών μου. Σα να λέμε bosko VS ασωτος γιος ή αυτό θα πει μπλογκο-λυκο-φιλία! Μια χαρά ειν' ο ασωτος συγκριτικά με κάτι βόδια που κυκλοφορούν στη μπλογκόσφαιρα...

ασωτος γιος είπε...

καλα ντε κανω λαθη γιατι τα γραφω απο το αηφονι μου, κοιτα δε χρειαζεται να με βριζεις ως ανωνυμος για την αγραμματοσυνη μου , να χεις το θαρρος να το κανεις ως bosco, γιατι απο τα στατιστικα που μου δινει με διαβαζεις καθε μερα (την πατησες)
We love Ελενη μενεγακη γιατι δε πουλαει δηθενια,
Η Μπιλιω εχει πλακα γιατι ειναι τοσο ασχετη μαυτο που παρουσιαζει, αλλα λατρευω το σιγμα της , ειναι σεξυ, την τριτη την θεωρω αδιαφορη εντελως γιατι οποιαδηποτε ομορφη κοπελα με κονέ στην ΕΡτ θα κανε την δουλεια της
Το μπλογκ μου(να το κανει ο θεος) δε χρειαζεται παρουσιαση στο ελενακι, θα το δεις γρηγορα καπου (στο χω εκπληξη) και διορθωμενο παντα χαχα.

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
ρε συ, αλήθεια σου λέω, δεν σε βρίζω εγώ ως ανώνυμος κι αν θες πίστεψε το, αν δε θες πάλι, χέστηκα. Βέβαια και σε διαβάζω για να δω πότε θα σταματήσεις ν' ασχολείσαι με την πάρτη μου. Σχόλια όμως δε θα σου κάνω την τιμή ν' αφήσω. Δε σημαίνει, άσχετο ον, ότι όποιος σε διαβάζει, απαραιτήτως σου γράφει κιόλας. Κι όπως ξέρεις έχω δεχτεί επανειλημμένα εδώ μέσα υβριστικά σχόλια για το άτομο σου, πάντα από ανώνυμους, τα οποία δε δημοσιεύω. Γιατί αυτός που σε βρίζει στο δικό σου blog να μην ειν' ο ίδιος που σε βρίζει και στο δικό μου; φιλοσοφία θέλει να το καταλάβεις;
Η Μπήλιω, συμφωνώ, από κοντά είναι ωραιότατη γυναίκα, αλλά και την Αρώνη την αδικείς νομίζω.
You love Menegaki, ε; Δηλαδή θες να τ' ακούσεις πάλι...
τι τραβάω εδώ μέσα ο άνθρωπος, λυπήσου με...
άντε, να το δω κάπου το blog σου, μακάρι. Πουθενά της προκοπής, όμως, όχι σε καμιά Λαμπίρη...

ασωτος γιος είπε...

οπως διαβαζεις λοιπον δεν ασχοληθηκα ποτε ξανα σε αναρτηση μου με σενα, και οταν ασχοληθηκα ειναι επειδη στο ιστολογιο που θαυμαζα δεν ηθελα να βλεπω φωτογραφιες κ φωτορεπορταζ τυπου εσπρεσσο.
Α και μεταξυ μας αν μιλησεις μια ωρα με την μενεγακη θα λυθεις στο γελιο απο το χιουμορ και την εξυπναδα της.μην την υποτιμας

KatArchimandritou είπε...

Αντε να σ'ακούσουμε κιόλας΄
Όλο γράφεις, γραφεις, γράφεις...;-)
Θέλουμε να αρχίσεις πάλι ραδιόφωνο...ακούςςςςςςς?


Παιδιά πάντως με το συμπάθειο "τα νούμερα ανέβηκαν" με την κόντρα σας...;-)(
πλάκα κάνω!)

Βρε μπας και μας δουλεύετε και είστε φιλαράκια;
μήπως το πάνελ είναι φτιακτό;
(πάλι πλάκα κάνω!)

Πάντως με όλο τον σεβασμό και στον Κύρη του blog ετούτου και στον Άσωτο που το όνομα και μόνο σημαίνει πολλά....έχουμε αρχίσει και σας συνηθίζουμε...
(εδώ δεν κάνω πλάκα-κάπως σοβαρά μιλάω)...

Είστε μήπως άσπονδοι φίλοι κατά βάθος;
(ούτε πλάκα, ούτε σοβαρά...απλή ερώτηση)

Και πάλι με όλο τον σεβασμό...;-)
(σοβαρά)



H Κατίνα
(σοβαρότατα!)

ΥΓ: αυτή θα ήταν μια καλή εκπομπή
Chez Katina ;-) (Στης Κατίνας)

Nikatsu είπε...

Δηλαδή ίσως να προκύψει και συνεργασία με το κρατικό ραδιόφωνο ή δεν παίζει κάτι τέτοιο;

Ανώνυμος είπε...

Μα τι πάθατε με την Μπήλιω; Η γυναίκα είναι πιο χαζή κι απ' την Μενεγάκη αν θέλετε τη γνώμη μου. Με δεδομένη την εμπειρία της στο χώρο, τα λάθη που κάνει και οι ατάκες που πετάει δείχνουν ασχετοσύνη και χαμηλή ευφυία. Και σιγά την γυναίκα. Καταρχάς είναι μεγάλη ψωνάρα και -επιτρέψ'τε μου τον χαρακτηρισμό- ξινή.

Κανονικά θα έπρεπε να έχει φάει πόδι από την ερτ, αλλά με το επίπεδο δημοσιογράφων που έχει η ερτ σε μεγάλο βαθμό η Μπήλιω μπορεί να θεωρηθεί και καλή.

Και για να είμαι εντός θέματος: μποσκο κι εγώ θα σε ακούσω σε λίγο

logia είπε...

e ti apopse stis 10??
na trekso na prolavo

geia geia pao...

Nαυτίλος είπε...

εγώ πάντως σας ακούω τώρα!

(ουπς. το προηγούμενο σχόλιο το έκανα από ξένο λογαριασμό των miserable, αν γίνεται μην το δημοσιευσετε)

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
άχου και δε με νοιάζει, πού 'λεγε κι ο Σταυρίδης.

BOSKO είπε...

eka...
εγώ να δεις πως θέλω να ξαναρχίσω ραδιόφωνο και κάτι υπάρχει στον ορίζοντα. Πραγματικά, το στούντιο και οι μουσικές επιλογές μου για τους ακροατές ήταν για μένα ένα μέσο κανονικής απόδρασης.
με τον ασωτο γιο δεν γνωριζόμαστε προσωπικά κι αν δεν επέμενε να αφήνει σχόλια θα είχαμε κόψει τελείως την επικοινωνία μας. Αφού γράφει, έστω χωρίς να γίνεται προσβλητικός, τον δημοσιεύω. Μέχρι να βαρεθώ τελείως το παραλήρημα του, διότι περί παραληρήματος πρόκειται, απ' ότι βλέπετε κι εσείς, ελπίζω!

BOSKO είπε...

Nikatsu...
πάμε στην επόμενη ερώτηση :-))

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια εκπομπη! οσο μπορεσα βεβαια να ακουσω γιατι το Internet δε μου κανε τη χαρη!!! πολυ ομορφες μουσικες! μπραβο!!!

BOSKO είπε...

Angelica...
όταν είχα πρωτοπάει στη Μπήλιω για παρουσίαση του ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ ήταν μαζί μου και ο Γισδάκης ο τραγουδιστής. Λέει λοιπόν σε μια φάση η οικοδέσποινα: Μαζί μας είναι ο Βασίλης Γισδάκης που σκηνοθέτησε ταινία για τη Φλέρυ Νταντωνάκη και ο Αντώνης Μποσκοΐτης που θα μας τραγουδήσει Μάνο Χατζιδάκι! Ο Βασίλης, ως πιο έμπειρος στις τηλεοπτικές εμφανίσεις, χαμογέλασε όλο κατανόηση. Εγώ πάλι γέλασα νευρικά, σχεδόν ξεκαρδίστηκα, κάτι που απαθανάτισε ο καμεραμάν και γελάγαμε για χρόνια βλέποντας τη βιντεοκασέτα μετά! Για τους τόσο αγχωτικούς ρυθμούς της εκπομπής αυτής, η Μπήλιω μια χαρά ήταν. Δεν ξέρω άλλος παρουσιαστής αν θα έμενε μόνο στα σαρδάμ ή στις...κοτσάνες ενίοτε. Εγώ, ας πούμε, θα πάθαινα εγκεφαλικό στο πόστο της, δεν υπήρχε περίπτωση!
ελπίζω ν' άκουσες την εκπομπή :-))

BOSKO είπε...

logia...
τρέξε, Λόλα, τρέξε!
...ελπίζω να πρόλαβες και να μη σκόνταψες πουθενά...
φιλιά!

BOSKO είπε...

Ναυτίλος...
και καλά κάνετε (ή μάλλον κάνατε)!
ευχαριστούμε!

BOSKO είπε...

ixthys...
σ' ευχαριστώ πολύ & καλωσήλθες, ευγενεστάτη δεσποινίς/κυρία!

Ανώνυμος είπε...

Ναι άκουσα αλλά με διακοπές. Νόμιζα ότι έφταιγε η σύνδεσή μου, αλλά βλέπω ότι είχε κι άλλος αναγνώστης πρόβλημα. Ίσως βέβαια να 'φταιγε κι εκείνου η σύνδεση :Ρ

Όσο για την Μπήλιω, η καθημερινή ζωντανή εκπομπή είναι μία πολύ δύσκολη υπόθεση και αυτό το έλαβα υπόψη μου στην "κριτική" που της έκανα. Και πίστεψε με έχω πολύ χαλαρά τα όρια όπου αρχίζει κάτι να με ενοχλεί σε βαθμό να αισθάνομαι και την ανάγκη να το πω.

Και κάτι ακόμα για τη συνέντευξη: Δέεεεέσποινα θέλω ένα δικό σου σχόλιο !!!! :-)))))

BOSKO είπε...

Angelica...
πάντως, όλοι οι φίλοι στην Αθήνα τουλάχιστον, αλλά και στο Λονδίνο (filtig), την άκουσαν μια χαρά την εκπομπή. Ελπίζω να φταίει η σύνδεση σας, όχι τόσο όμως ώστε να θέλει...μαστόρους.
γιατί, εγώ; απ' τις 8 το βράδυ είμαι χωρίς σύνδεση. Κάτι έγινε με τους κωδικούς της ConnX, δεν τους είχα κρατήσει κάπου και τώρα άντε να τους τηλεφωνώ, να μου λένε "κάνε εκείνο, κάνε τ' άλλο" κλπ. Σε internet- cafe βρίσκομαι αυτή τη στιγμή :-))
Η Despina δυστυχώς δεν μας άκουσε. Είχε ηχογράφηση εκείνη την ώρα. Να έρθετε να μας δείτε όμως την επόμενη Τετάρτη στο @ΡΟΥΦ, στην εκδήλωση για τη Φλέρυ Νταντωνάκη!
σας φιλώ & σας καληνυχτίζω, διότι αν μείνω κι άλλο εδώ θα...ξεπαραδιαστώ! Κανονικά, όμως!

Ανώνυμος είπε...

Ναι την εκδήλωση την έχω υπόψιν μου και θα προσπαθήσω να έρθω !!
Η Φλέρυ Νταντωνάκη είναι και για μένα πολύ αγαπημένη!

BOSKO είπε...

Angelica...
ωραία, κι αν έρθεις, έλα να γνωριστούμε από κοντά!
καλό ξημέρωμα!

Ανώνυμος είπε...

Έγινε μπόσκο!

Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

αααρκεί να...ξεφύγω από τον φωτογραφικό σου φακό χαχαχαχα

BOSKO είπε...

Angelica...
χαχαχα
σ' το υπόσχομαι.
τι να σε κάνει εσένα όμως ο φωτογραφικός φακός μου;
αφού είσαι...εν ζωή!
χαχαχαχα

KatArchimandritou είπε...

Παραλλλλλλλληρημα.....
'Οπως σωστά είπες...;-)
Και εγώ τώρα λέω να παραλλληρήσω!

ΝΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΣΚΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ!
(επιμένω...;-)
ΑΜΕΣΑ!

Αν είναι μπορεί και εγω (η Κατίνα) να σκάσει μύτη στο ΡΟΥΦ....

Φλέρυ Νταντωνάκη....
Μας έχει στοιχειώσει (όμορφα) και αυτή...
Καληνύχτες...και ευχόμεθα και για επόμενες ραδιοφωνικές εμφανίσεις σου!!!
;-)

BOSKO είπε...

eka...
μπράβο, μπράβο, να' ρθείς κι εσύ, λοιπόν, στη βραδυά- αφιέρωμα στη Φλέρυ! Σε λίγες μέρες θ' αναρτήσω όλο το πρόγραμμα της εκδήλωσης!
καλό σου βράδυ, επίσης!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρεεεες! τι να πω τώρα που έχασα να ακούσω την πιο ιδιαίτερη και ξάστερη φωνή του ραδιοφώνου (Bosko) κ που μας είχε λείψει κ εμάς...μόνο αυτό θα πω Angelica! να έρθεις να σε γνωρίσουμε οπωσδήποτε! φιλιά σας!

Despina

Ανώνυμος είπε...

Μισοπρόλαβα να σας ακούσω.
Τι να πω; Well-done, my dear. Τέτοια να γίνονται και κυρίως να κάθονται και τ'άλλα, τα "προσεχώς" !
;-)

Μου έφτιαξες τη διάθεση με τη χαρά σου! Να 'σαι καλά!

Κλυτία

KatArchimandritou είπε...

Και επειδή έχουμε Πάθει
από τα Πάθη
και ακόμη οι άνθρωποι οι φτωχοί
τίποτε δεν έχουμε μάθει

http://www.youtube.com/watch?v=mtImDKO0j6w&feature=related


ΥΓ: (δεν άντεξα...)

Τυχερός κακός λύκος είπε...

Καλημέρα, μήνες έχω να σε δω φίλε και έχω χάσει όλες τις προβολές σου αλλά απόψε θα σε ακούσε πάλι στο ραδιόφωνο και αυτό δεν το χάνω με τίποτα. Πότε θα βρεθούμε στην καφετέρια που πρωτογνωριστίκαμε ?

Unknown είπε...

Σας άκουσα και γω :))
Βέβαια παράλληλα έβλεπα και Λαζόπουλο χαχα
Στις ραδιοφωνικές εκπομπες με χαρακτήρα οπου ο παρουσιαστης εχει τον πρωτο λόγο(και γνώσεις βέβαια) μπορεί να σε εμπνεύσει και να σου περάσει μουσικές και τραγουδοποιούς που δεν άκουγες μέχρι τώρα (προλέγοντας τα κομμάτια)οπως ας πουμε ο λολεκ που βάλατε,η νταντωνάκη.Σαν να ακους μια όμορφη ιστορία η οποία σου μένει.Τι κριμα να κυνηγάς με το ντουφέκι πια τέτοιες εκπομπές.Μια πολύ καλή εκπομπή αυτής της μορφής είναι και αυτή που κάνει ο Πέτρος κωλέττης στον 9.84 καθημερινά 12-1.Χτες μάλιστα στην εκπομπή του άκουσα για πρώτη φορά το κομμάτι της φαραντούρη "τώρα ξέρω¨και έμεινα...το ακουσα 10 φορές μετά...

BOSKO είπε...

Despina...
είδες τι έχασες;
λόγω κομμένου internet, ακόμη ν' ακούσω το κομμάτι σου, όπως θα ήθελα.
απ' τ' απόγευμα, όμως, πιστεύω η τάξη να αποκατασταθεί!

BOSKO είπε...

Κλυτία...
κι εσένα θέλω να σε γνωρίσω από κοντά, αληθινά σ' το λέω.
ελπίζω να μας τιμήσεις την Τετάρτη στη Φλέρυ ή την Πέμπτη, την αμέσως επόμενη, στη Λένα!

BOSKO είπε...

eka...
τι να κάνουμε, θα το τσεκάρουμε (κι αυτό) το βίντεο σας!
εσύ κι ο Kostas μας έχετε συνηθίσει πια με τις επιλογές σας από την πινακοθήκη του youtube!

BOSKO είπε...

Τυχερός κακός λύκος...
δεν ξέρω ποιος είσαι και σε ποια καφετέρια πρωτογνωριστήκαμε, θα προτιμούσα πάντως να έβγαινες με τ' όνομα σου. Επίσης, πολύ φιλικά σ' το λέω, ένα προβληματάκι με την ορθογραφία σου και το συντακτικό σου τό 'χεις.

BOSKO είπε...

kostas...
ο Αλαγιάννης ειν' ένας εξαίρετος γνώστης της μουσικής και κάνει εκπομπές με ρυθμό, απ' ότι θα κατάλαβες. Χθες οι επιλογές που άκουσες ήταν αποκλειστικά δικές μου, πάντως. Νταντωνάκη δεν παίξαμε, συζητήσαμε γι' αυτήν μόνο και την εκδήλωση της άλλης Τετάρτης.
που να τα προλάβεις όλα; γίνεται και TV και ραδιόφωνο μαζί;
κάτι θα σου διαφύγει στο τέλος...

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου, Αντώνη!

Είχα την τύχη ν' ακούσω την εκπομπή σχεδόν απ' την αρχή της
και σε συγχαίρω ολόθερμα για τις εξαιρετικές επιλογές σου!
Με δυσκολία ξεχώρισα: α) το τραγούδι του Λιούγκου και β) το... νεορρεμπέτικο,
που τραγουδά ο Λόλεκ με την αναιμική, σχεδόν τρεμάμενη φωνή του!
Αυτού του παιδιού η φωνή μοιάζει τόσο εύθραυστη, τουλάχιστον στα δικά μου τ' αυτιά,
που, ώρες - ώρες, θαρρείς, πως θα σπάσει σε χίλια κομμάτια,
σαν πορσελάνη των Σεβρών... Το πρώτο τραγούδι, αν άκουσα καλά,
προέρχεται από το σάουντρακ του ντοκυμανταίρ για τον Ν. Κούνδουρο;
Αλήθεια, το τραγούδι έχει κυκλοφορήσει σε δίσκο;
Το ρωτώ, γιατί το θέλω απεγνωσμένα, φίλε...
Πού να το χορτάσω, ο καψερός, με μια και μόνη ακρόαση;!
Το ίδιο ισχύει, φυσικά, και για το νεορρεμπέτικο! Σ' ευχαριστώ!
Καλό απόγευμα στην εκλεκτή ομήγυρη!

Σάκης

BOSKO είπε...

Σάκης...
νά 'σαι καλά, φίλε, και σ' ευχαριστώ.

και τα δύο τραγούδια που ξεχώρισες είναι αδισκογράφητα. Χαρά μου, όμως, να μου αφήσεις ένα email (δεν θα το δημοσιεύσω) για να σου τα στείλω.

Για το δικό μου, εννοώ της ταινίας μου, διπλή η χαρά να το μοιράζομαι με κόσμο. Μπορώ να σου στείλω και τα ορχηστρικά θέματα του Λιούγκου, που κινούνται σε χατζιδακικούς, αλλά και σε Κρητικούς (λόγω Κούνδουρου) δρόμους. Για τα "Μαγεμένα μάτια" πιστεύω πως και ο συνθέτης του κομματιού, ο Βελερεφόντης, θα το χαρεί επίσης πολύ!

Τέλος, συμφωνώ, ο Lolek είναι φοβερός ερμηνευτής κι αν δεν τον ξέρεις από εμφανισιακής άποψης, νομίζεις πως πρόκειται για κάναν μαλλιά τροβαδούρο της γενιάς του Woodstock, που λέω κι εγώ. Ένα σου λέω: πού ν' ακούσεις και τον δεύτερο δίσκο του! Έρχεται!

BOSKO είπε...

Σάκης...
you got mail!
έτοιμοι Λιούγκος-Lolek συν μια αδισκογράφητη Φλέρυ (bonus track)!
σύντομα θα κάνω post για τις "Διφωνίες", ένα από τα πιο στριφνά- για τη μάζα- μα και πολύ ποιητικά έργα του Μάνου Χατζιδάκι σε στίχους της Αγαθής Δημητρούκα.
οπότε, σ' ευχαριστώ που κατά κάποιο τρόπο μου το θύμισες!

Ανώνυμος είπε...

Τόση αγαλλίαση κι ανάταση είχα πολύ καιρό να νιώσω! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Αντώνη! Περιμένω μ' ανυπομονησία την επίσημη κυκλοφορία ολόκληρου του σάουντρακ του κινηματογραφικού Κούνδουρου! Τέτοια έργα νομίζω, πως αξίζει να κοσμούν τη δισκοθήκη κάθε μουσικόφιλου στην αυθεντική τους έκδοση! Σού στέλνω κι από 'δω την απεριόριστη εκτίμηση κι αγάπη, καθώς και την απέραντη ευγνωμοσύνη μου! Να 'σαι πάντα καλά! Καλό απόγευμα!

Σάκης

BOSKO είπε...

Σάκης...
σιγά το πράγμα, βρε αδερφέ. Τώρα με το format του mp3 η διακίνηση ή η μοιρασιά ακριβών μουσικών στιγμών είναι πανεύκολη υπόθεση.
σ' ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σου λόγια κι ελπίζω να σε δούμε την Τετάρτη στο @ΡΟΥΦ ή την Πέμπτη στο Metropolis Live Stage!

Yannis είπε...

φίνα η εκπομπή χθες το βράδυ!!

Μπορώ να έχω κι εγώ τον νεο-ρεμπέτικο Λόλεκ;

Καλό βράδυ!!!

BOSKO είπε...

Yannis...
το email σου, please!

Unknown είπε...

Μποσκο θελω να μου εξηγησεις την ομοιοτητα που παρατηρησα στα παρακατω κομματια
α) μες σε αυτη την βαρκα στο 1:35-1:50
http://www.youtube.com/watch?v=9LHGQdPK2ws

με
β)Solidao 0:20-0:25
http://www.youtube.com/watch?v=ke2F9vwpOCA

BOSKO είπε...

kostas...
τρελάθηκες; εγώ βρήκα τώρα μετά από 20 χρόνια τον "Εφιάλτη" του Ερρίκου Ανδρέου πού 'χε στοιχειώσει την παιδική μου ηλικία ως σινεφίλ, με ομοιότητες σε τραγούδια θ' ασχολούμαι;
πάω να θριλεριαστώ, το λοιπόν!
αύριο θα κοιτάξω το πρόβλημα σου!

Unknown είπε...

Καλή προβολή λοιπόν!