Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΤΙΝΑΖ - VOLUME ONE

Ο blogger ασωτος γιος μού έκανε επίθεση από το blog του, υπαινικτικά- και καλά, διότι δεν του άρεσαν οι φωτογραφίες που δημοσίευσα από την κηδεία του Μανώλη Ρασούλη. Χαρακτηριστικά με ειρωνεύθηκε ότι δεν είμαι και το δελτίο του MEGA (μέχρι εκεί, ως φαίνεται, φτάνει η αισθητική του), ότι είμαι δήθεν και ότι φοράω τα μαύρα γυαλιά από δηθενιά και όχι φυσικά λόγω του ηλίου. Δεν θα ασχολιόμουν εάν οι επισκέπτες του blog του δεν φρόντιζαν να με στολίσουν με ωραιότατα κοσμητικά επίθετα, κάτι Coules-ΦΟΥΛΕΣ και κάτι ασήμαντα hamenakormia, που τον διαβάζουν και τον βαυκαλίζουν, αντί να του συστήσουν να ξαναπάει σχολείο να μάθει στοιχειώδη γραφή κι ανάγνωση. Ακόμη χειρότερα, τον σιγοντάρουν στις κατά καιρούς ρατσιστικές ξενοφοβικές κορώνες του, τις οποίες- τσεκαρισμένα- δεν εκτοξεύει από μισανθρωπισμό ή κακία, αλλά από αφέλεια και χαμηλό πνευματικό επίπεδο. Έτσι είναι δυστυχώς, τη μια φωνάζεις να φύγουν οι μετανάστες γιατί βρωμίζουν τη γειτονιά σου και την άλλη, τους πας τσιγάρα και μπουκαλάκια με νερό, ώστε νά 'χεις ήσυχη και τη συνείδηση σου. Σαν τον Γιώργο Καρατζαφέρη ένα πράγμα που καμώνεται πως έχει βαφτίσει πολλά τσιγγανόπουλα κι έτσι νομίζει πως καθάρισε με την ουμανιστική πλευρά του χαρακτήρα του. Από χθες γελάω με το post του ασωτου γιου και με την εναλλαγή των comments, αφού γίναμε μπίλιες με άγνωστο κόσμο. Τελικά έχω πολλούς εχθρούς στη μπλογκόσφαιρα κι αυτό- πιστέψτε με- είναι άκρως κολακευτικό, μην πω καυλωτικό. Φυσικά, δεν θα κάτσω ν' απολογηθώ για τις αναρτήσεις μου. Θα πω μόνο σ' αυτόν τον ανόητο και τους κόπανους που τον περιτριγυρίζουν πως εάν δεν υπήρχαν φωτογράφοι να καταγράψουν την κηδεία του Σεφέρη, λόγου χάριν, δεν θα είχαμε καμία εικόνα από το συγκεκριμένο γεγονός πού 'χε πάρει αντιδικτατορικό χαρακτήρα. Άσ' τα, είπα Σεφέρης και θα κάθεται τώρα να ψάχνει στη wikipedia...Έπειτα, θα το ξαναπώ για εκατομμυριαστή φορά, όποιον ηλίθιο τον ενοχλούν οι φωτογραφίες μου με διάσημους- κολλητοί φίλοι οι περισσότεροι- τον γράφω στ' αρχίδια μου, του απαγορεύω την είσοδο στο blog και γενικώς τον αντιμετωπίζω όπως κρίνω ότι τού αρμόζει. Τέλος, ας γίνει κατανοητό ότι από ΄δω μέσα δεν μπορεί να με γνωρίσει κανείς. Ψοφάω να φιτιλιάζω κόσμο για να γελάω, να σπάω κέφι με τις αντιδράσεις του καθενός που δεν με έχει συναντήσει ούτε μια φορά στη ζωή του. Κι αυτό, γιατί εγώ δεν έχω ενοχλήσει κανέναν, δεν μπαίνω ποτέ σε άλλα blogs, πλην σπανίων εξαιρέσεων, δεν σχολιάζω τις απόψεις άλλων bloggers, αλλά όποτε θίγομαι οφείλω να αντιδράσω. Μάλλον ενοχλούν τα κείμενα μου, η στάση μου, οι φωτογραφίες μου, η φάτσα μου, δεν ξέρω πια κι ούτε με νοιάζει. Το μόνο που με νοιάζει είναι να γράφω καθημερινά ότι μου συμβαίνει κι αν ενδιαφέρεται και κάνας άλλος, όλα καλά και πάμε παρακάτω, στην επόμενη ανάρτηση δηλαδή. Ο bosko δεν είναι ούτε ποιητικίζων λαπάς, ούτε κακογαμημένη ύπαρξη- που λέει κι η Ευσταθία, ούτε αποτυχημένος τραγουδιάρης, ούτε κομπλεξικός ζηλόφθονος, κυρίως δε, στο εξής θα δημοσιεύει μόνο ότι τον φτιάχνει και τον κολακεύει. Γι' αυτό, οι εχθροί ας με διαβάζουν βουβά κι ας βράζουν στο ζουμί τους. Ο bosko τους γαμάει όλους! Έτσι, καφρίλα να 'ουμ! Γιούργια! Πίσω και σας έφαγα! Μπουρλότοοοοο!

...σε καλό μας πάλι τέτοιο γέλιο...

50 σχόλια:

BOSKO είπε...

hamenokormi...
ρε συ, άδικα σχολιάζεις, δε διάβασες πως τελειώνω το post; άντε, μην κάθεσαι, βάλε σε λειτουργία το blog σου να μπινελικωνόμαστε διά ζώσης.
καλό βράδυ εύχομαι!

new-girl-on-the-blog είπε...

Χαχα, έχασα επεισόδια;
Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε, ό,τι-όποιον θέλουμε διαβάζουμε!
Η θλίψη για τον χαμό ενός ανθρώπου δεν μετριέται με το μαύρο στα φορεμένα ρούχα ούτε με το αν κλαίει ή χαμογελάει κανείς στην κηδεία..κι όποιος έχει χάσει, ξέρει..

ασωτος γιος είπε...

ok θες να γινουμε φιλοι ? εχω και κοτερο παμε μια βολτα?

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
όχι, ρε συ, έχω φοβία με τα κότερα, τα ελικόπτερα και τα περίπτερα.
χαχαχα, ρε τον άσωτο!

ασωτος γιος είπε...

ελα κοιτα το φεγγαρι, κι ασε μενα το φασιστακι , εγω παω βολτα στο θησειο επι δυο! ξερεις τι ωραιο ειναι το επι-δυο-στο θησειο?

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
ωχου, ρε συ άσωτε, ρομαντισμοί του κώλου, μετά συγχωρήσεως.
άντε, καλά να περάσετε!
τα ξαναλέμε!

Ανώνυμος είπε...

Καλά, μας δουλεύετε???

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγαπητέ μου δεν θυμάμαι ποτέ να σχολίασα κάτι για σένα πουθενά, οπότε γιατί όλη αυτή η χολή προς το πρόσωπο μου; δεν την καταλαβαίνω, ίσως γιατί πρόσφατα έκανα αφαίρεση...
οπότε δεν χολοσκάω,απλά επέτρεψέ μου να αναρωτιέμαι...
καλό βράδυ..

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή έχει πολλούς πούτσους,σημασία έχει ποιούς διαλέγεις να γλύψεις,και μην το πάρεις στραβά,εννοώ πως κάθετί πρέπει να έχει την ανάλογη σημασία του,π.χ. μια κηδεία όντας τραγικό γεγονος δεν καλύφθηκε σωστά από τον σκέτο άνθρωπο Μπόσκο αλλά απο έναν μανιώδη καταγραφέα στιγμών εσύ ξέρεις για πιον λόγο,δημοσιογραφικό;ίσως.
Εδώ δεν κώλλοσες όταν η μάνα σου ήταν άσχημα να κάνεις συνεχώμενα ποστ,στον Ρασούλη θα σταματούσες;
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ζόρια του καθενός,αν ο άσωτος είναι μουνόπανο ρατσίστρα
ή αν εσύ είσαι κηδειολάγνος ή αν εγώ είμαι παπάρας κ.ο.κ..Σημασία δεν έχει που ένας μαλάκας στην είπε,γιατί και εσύ μαλάκας μπορεί να είσαι και εγώ,σημασία έχει ότι πέθανε ένας που τον έλεγαν Ρασούλη,ένας που τον λένε Μπόσκο έβγαλε πενταημερικές φωτογραφίες,ένας άσωτος που μεσ'την αγαμία του σκέφτηκε να στην πεί και εγώ (Φάνης) που μεσ'την απαλεψιά μου σου γράφω,τι σου γράφω;Οτι εδώ υπάρχει ένας πούτσος που χωρίς λόγο του δίνουμε σημασία.Τόσο ασήμαντο ήταν το ποστ,τόσο ασήμαντα αυτά που σου έσουραν και τόσο ασήμαντα αυτά που σου γράφω.
Φάνης Χανιώτης

Ανώνυμος είπε...

Κατουρα και λιγο ρε γαμιά της γειτονιας!
Παλιοκλανιά που θα σου οφείλουμε και χάρη που τραβας φωτογραφίες;Νεκροφιλη καραψωνισμένη μπαμια!
Κανε δυο τουμπες και αμε και στο διάολο αλητηριε που θα κανεις και υποδειξεις, παλιοτιποτα! Μιασμα της κοινωνιας!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
εσύ κάτι πας να πιάσεις...

BOSKO είπε...

ΦΟΥΛΗ...
καλά, η μόνη ΦΟΥΛΗ είσαι στη μπλογκόσφαιρα; έλεος πια!

BOSKO είπε...

Φάνης Χανιώτης...
εσύ καλά μου τα λες με τον τρόπο σου. Άσ' τα, φίλε μου, βρακί δεν έχει ο κώλος μας, λουλούδια θέλει ο πούτσος μας.

Unknown είπε...

τι εχουν οι φωτογραφιες?καλα πατε καλα?ποση δηθενια εχετε ποτιστει?Δεν το ξερετε οτι σε περιοχες της Ελλάδας και σε πολλα μερη του κοσμου ακομα η κηδεια ειναι σχεδον χαρμοσυνο γεγονος γιατι θεωρουν πως στην ουσια τωρα αρχιζει η πραγματικη του ζωη?Επισης δεν εχετε δει πως παλια σε πολλα χωρια εβγαζε ολη η οικογενεια φωτο με τον πεθαμενο?

Ανώνυμος είπε...

Μέσα είσαι.
Φάνης Χανιώτης

BOSKO είπε...

kostas...
τι θες τώρα κι εσύ και μου το παίζεις support; σ' έφαγε η λαογραφία, τρομάρα σου. Άντε άκου καμιά Βίσση κι άσε τον κόσμο να εκφραστεί ελεύθερα!

BOSKO είπε...

Φάνης Χανιώτης...
α γεια σου!

Nikatsu είπε...

Θα ακολουθήσουν πολλά volume;
Γιατί αν κρίνω από το Number One...
Τώρα καταλαβαίνω τι μπορεί να κάνει η αυριανή πανσέληνος στα νεύρα μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Θλιβερή διαπίστωση: η ενασχόληση με τον πολιτισμό δεν καθιστά απαραιτήτως κάποιον πολιτισμένο.

BOSKO είπε...

Nikatsu...
το τιτλοφόρησα volume one, διότι όλο και κάποιο κατινάζ θα ξαναλάβει χώρα! Κατάλαβες; να τά 'χω αρχειοθετημένα δηλαδή. Τι, αύριο ειν' η πανσέληνος; λες;

Nikatsu είπε...

@bosko
Ναι, αύριο είναι η πανσέληνος και έχετε ανέβει όλοι σας στα κεραμίδια και ουρλιάζετε!!!Και δεν μας πέφτει στο κεφάλι η σελήνη να ησυχάσουμε μια και καλή!!!
Λες και δεν εχουμε αλλα θεματα να ασχοληθούμε...
Για ηρεμίστε ολοι σας!!!
Άντε μπράβο!!!

BOSKO είπε...

Nikatsu...
να σου πω την αλήθεια, τώρα σκυλοβαρέθηκα κανονικά.
άντε να σχολιάσει και κάνας άλλος και κάνω νέο post!
δίκιο έχεις, εδώ εγώ και κοντεύω να την πέσω για ύπνο.
πήρα μόλις και τα χάπια μου...
ξέρεις, απ' αυτά πού 'λεγε ο Πανούσης ότι θα πά' να κάνουμε επανάσταση και θα μας πάρει ο ύπνος...

Gaurakos είπε...

Καλησπέρα. Δεν διάβασα ούτε εσένα, ούτε τον άσωτο.

Λίγο στην αρχή εσένα.

Άλλη Φούλη δεν έχουν δει τα μάτια μου στη μπλογκόσφαιρα. Και αν υπάρχει στα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης του Άσωτου γιου, δεν την είδα στα σχόλια. Επομένος αναφέρεσαι στην σε αυτή που σου ποστάρησε και εδώ. Δεν θα έβλαπτε να προσέχεις λίγο όταν μιλάς για άτομα που δεν γνωρίζεις.

Τα ίδια ισχύουν και για τη Κούλα. (Επίσης δεν είδα άλλη... κούλα... στα σχόλια εκεί) Δεν είδα κάτι να σε προσβάλει στα σχόλια της ανάρτησης του Άσωτου.

Για το θέμα σου με τον άσωτο είναι δικό σας ζήτημα βρείτε τα.

BOSKO είπε...

Gaurakos...
τι λες, ω ρε;
θα ξεχάσω εγώ τη Φούλα την κομμώτρια που πήγα να με κουρέψει κι αντί να μου τ' αφήσει στο ημίμακρο στυλ, μου τα πήρε όλα κι έφυγε; Ρώτα και θα μάθεις, είναι κομμώτρια, μένει στον Κολωνό, διαζευγμένη, διαβάζει Κούντερα, ακούει Κραουνάκη και διατηρεί και blog. Μέχρι πρότινος, τουλάχιστον. Όσο για την Κούλα, αυτή είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, θα σ' την πω μιαν άλλη φορά την πονεμένη ιστορία της. Άντε τζους και με τη νίκη στον ΘΡΥΛΟ! Έτσι γαμάει ο Πειραιάς!

Unknown είπε...

Να παρεμβάλλω κατι σημαντικο.Ακουστε ολοι αυτη την συνεντευξη και πρωωθειστε την!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Pgb71Hxi8hE

BOSKO είπε...

kostas...
τον Αντρέ Μπρετόν τι τον είχες;
δεν υπάρχεις, ρε φίλε, respect ειλικρινά!

ΝΣ είπε...

Μπόσκο εσύ δεν υπάρχεις!
Απ' το απόγευμα κλαίω απ' τα γέλια!
lov u!

BOSKO είπε...

ΝΣ...
αμ εγώ, τι κάνω, δεν κλαίω απ' τα γέλια;
lov u 2!

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, στις κηδείες πέφτει το πιο απολαυστικό κ ίσως αναγκαίο γέλιο...ο πατέρας μου συγκινημένος στην κηδεία της μάνας του, προσπάθησε να ψελλίσει τη φράση "μανούλα μου" και τελικά του βγήκε κάτι σε "μανάρα μου"...οπότε καταλαβαίνετε τι επακολούθησε, γέλιο που πάει καπνός...στην κηδεία του αδερφού του ενώ στεκόταν από πάνω από τον ανοιχτό τάφο, πριν τον σκεπάσουν φωνάζει "γεια σου αδερφέ μου, μια χαρά είσαι που την άραξες εκεί κάτω!!"..κ του απαντάει η κουνιάδα του (δίαολος κανονικός)"ε, ανε σου βαστάει μπες κι εσύ να ξαπλώσεις παραδίπλα"...
Για να μην πω σε κάτι παλιά χρόνια, που μου έχουν αφηγηθεί ότι σε μια κηδεία στο χωριό μου, οι άντρες που ξενυχτούσαν τον πεθαμένο και έπιναν παρέα δίπλα του, την άλλη μέρα οι γυναίκες τους βρήκαν να παίζουν μπιζ μαζί του, αφού τον είχαν στήσει...όρθιο, τύφλα όλοι...

Despina

αυτά για να συμβάλλω επίσης στην εκτόνωση κ στο γέλιο ελπίζω

BOSKO είπε...

Despina...
καλώς τηνα κι ας άργησε!
δεν ξέρω για τους υπόλοιπους πολυαγαπημένους μου σχολιαστές, πάντως εγώ βρήκα απολαυστικότατες τις ιστορίες που παραθέτεις. Εμείς βέβαια εκεί, μια και συναντηθήκαμε φίλοι πολλοί του μακαρίτη, πιάσαμε τις χιουμοριστικές ιστορίες για το άτομο του. Ε, τι δηλαδή, θα φωνάζαμε βάι- βάι- βάι να σηκωνόταν και να μας έπαιρνε με τις πέτρες; Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το δάκρυ που κύλησε, όπως ακριβώς το περιγράφω στο επίμαχο post.
τέλος πάντων, πρέπει να βρεθούμε για τις πρόβες. Έκλεισε η εκδήλωση για τη Φλέρυ στις 30.3! Ετοιμάσου να συνοδεύσεις κατά 90% τον Ηλία Λιούγκο με τη Νατάσσα Μποφίλιου στα "Λιανοτράγουδα".
αύριο (σήμερα δηλαδή) να μιλήσουμε οπωσδήποτε!

Ανώνυμος είπε...

Ok, πάρε από τις 1:00 κ μετά που θα είμαι ξύπνια κ καφεπιωμένη...φιλιά! :)

Δεσπ.

KatArchimandritou είπε...

Έχασα επεισόδια...
Μια φορά είπα και εγω να απέχω και έγινε της κοινής εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα...


Καλέ δεν βλέπετε τι γίνεται στην Ιαπωνία..
Της ΣΧΑΣΗΣ!

Σε λίγο θα σκάσουν και οι εξι αντιδραστήρες και μετά ΠΟΥΦ!


Εχω και εγω πολλά να αναφέρω-που δεν είναι της παρούσης
Και πολύ κόσμο να διαολοστείλλω-που επίσης δεν είναι της παρούσης
αλλά μετά σκέφτομαι ρε φιλενάδα αύριο μπορεί να μην ζείς...γιατί να πικραίνεσαι μέχρι να φύγεις από τον έρημο τούτο τόπο;

Ειρήνη ημίν βρε παιδιά...
και εχει ενα φεγγάρι απόψε
Ναι ξέρω σας ξενέρωσα με τα ρομαντικά...είμαι απαράδεκτη...για αυτό σταυρώστε με!

ΓΙΟΥΛΗ είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΜΠΟΣΚΟ!!!!ΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ ΕΤΣΙ!!!!ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΚΩΜΩΔΙΕΣ!!!ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΑΒ.ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ Κ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒ ΤΟΝ ΑΣΩΤΟ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ.ΑΔΙΑΦΟΡΩ.ΠΕΙΡΑΖΕΙ???ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ 30/3 ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!!!ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ????ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

BOSKO είπε...

eka...
μην το αναβάλλεις ποτέ γι' αύριο, να διαολοστείλεις αυτούς που μπορείς σήμερα, το συνιστούν οι τρελίατροι.
σιγά μην πικραινόμαστε στη μπλογκόσφαιρα, θες και τα λες;
πλάκα σπάμε και τίποτα περισσότερο.
κανείς δε γνωρίζει κανέναν και φανατίζεται και ξεσπαθώνει και βρίζει κ.ο.κ. Φαινόμενο προς μελέτη και παρατήρηση, κανονικά.
κι εσύ με το φεγγάρι; τι θα σας κάνω όλους; εγώ πάλι θέλω ν' ανέβω πάνω σε καμιά στέγη και να ουρλιάζω, ουουουου-ουουουου και τα ρέστα. Καταλαβαίνεις, νομίζω!

BOSKO είπε...

ΓΙΟΥΛΗ...
να τον διαβάσεις και τον ασωτο, δεν έγινε και τίποτα. Εμείς πάντως τα βρήκαμε και σε λίγο θα συνυπογράψουμε και post, μάλιστα.
εννοείται πως θα ειδοποιήσω εγκαίρως για τις 30.3
φιλιά

Unknown είπε...

Μπόσκο ζούμε την χειρότερη στιγμή στην Νεώτερη Ιστορία και πρέπει να γίνουμε όλοι κοινωνοί της γνώσης.Της πραγματικής γνώσης σχετικά με την κρίση που μας μαστίζει και να λάβουμε δράσεις εδώ και τώρα!!!!Επομένως παντού χωράει αυτή η συνέντευξη.

BOSKO είπε...

kostas...
χειρότερη κρίση...εμένα θα μου πεις;
καλά ντε, σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση :-))

KatArchimandritou είπε...

Ναι ρε ...θέλω και τα λέω ;-)
Ακου εκεί που θα μου πείς εσυ δεν πικραινόμαστε στην μπλογκόσφαιρα..και ποιός δηλαδή νομίζεις ότι είσαί ...και όχι μόνο εσύ και οι άλλοι!
Άϊντε από κει ούλοι σας...
Εμ μια μαλώνετε εμ μια τα βρίσκετε
Αμάν πιά..
Νισάφι!
Υστερία θα με πιάκει!

;-)
Χεχεχεχεχεχεχεχεχεχχεχεχεχεχε



Λοιπόν, αν ανέβεις στην στέγη πές μου ποιά θα είναι αυτή γιατί θέλω σωστή θέση και ησυχία για να τραβήξω φωτογραφίες σήμερα μέρα που είναι...

Βέβαια..πάντα υπάρχει και ο ιερός βράχος της Ακρόπολης.Άλλη ενέργεια..


ΥΓ: δεν σας κρύβω πως σήμερα τα ξημερώματα αν και χάλια, λύθηκα στα γέλια με τις στοιχομυθίες....χεχχεχε γούστο έχετε καλέ ;-)

Φιλάκια σε όλους και όλες ;-)
Μέεεεεεεεεεεεεεεεεεερες.

Κατίνα.-

ασωτος γιος είπε...

φχαριστω για τη διαφημιση , τα περι αγαμιας μονο με πειραξανε γιατι κανω σεξ καθε μερα και μαλιστα καλο ε, εχω τρελλο γκομενακι
τωρα αν με διαβασανε η οχι και κατι φανηδες και κατι ανωνυμοι
ενα εχω να πω.
πηγαινε (γενικα) να δεις απο που ερχομαι...(γενικα)

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
α, όλα κι όλα, ότι άλλο θες σε είπα, εκτός από αγάμητο. Οι χαρακτηρισμοί του τέλους δεν απευθύνονταν σε σένα, αλλά στους σχολιαστές σου, που χωρίς να γνωρίζουν τη φάση άρχισαν να με στολίζουν, ίσως για να στηρίξουν εσένα. Ελπίζω να κατάλαβες πια ότι από σένα ξεκίνησαν όλα και την ανάρτηση σου. Δεν σε ενόχλησα ποτέ, μια φορά είχα μπει στο blog σου κι είχα σχολιάσει (κι αυτό λόγω κοινών μουσικών προτιμήσεων). Αντιθέτως, εσύ συνήθιζες να σχολιάζεις σε κάθε μου ανάρτηση τον τελευταίο καιρό. Συμπέρασμα: όταν δεν ενοχλείσαι, να μην ενοχλείς. Τέλος, αν πάλι κάποιος δε γουστάρει να σε δημοσιεύσει για τους δικούς του λόγους, χωρίς ωστόσο να γίνεται υβριστικός ή προσβλητικός απέναντι σου, σεβάσου το και κάν' την με ελαφρά.
Ευκαιρία να πω εδώ ότι δεν είμαι εγώ αυτός που έβρισε χυδαιότητα την Coola (εγώ πάντα βρίζω επωνύμως, αν κάποιος με ενοχλήσει- μόνο τότε), πάντως κι αυτή τα πήρε πολύ άγρια με την πάρτη μου κι έγινε ρόμπα.
κατά τ' άλλα, να είστε κι ευχαριστημένοι, καθώς τέτοια διαφήμισις, αγαπητέ, ούτε στον ύπνο σας.
άντε, νά 'σαι καλά, να περνάς καλά και δεν επιθυμώ περαιτέρω επικοινωνία, δημόσια τουλάχιστον.
το email μου τό 'χεις και νομίζω ότι το τραβήξαμε απ' τα μαλλιά το θέμα.
τέρμα το γέλιο της Παρασκευής, μπήκε το Σάββατο τώρα κι αλλάζει η διάθεση των ανθρώπων.
μη χολοσκάς για την επίθεση που σου έκαναν οι δικοί μου επισκέπτες, εδώ την άλλη την αποκάλεσαν "άθλια καργιόλα"...χοντρό και- εννοείται- με βρίσκει τελείως αντίθετο!

ασωτος γιος είπε...

μα και η δικη σου αναρτηση εφτασε τα 40 σχολια εξαιτιας μου, σ εμαθε το λαικο κοινο μου, δεν εχεις παραπονο...

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
για μπες στο πρώτο καλλιτεχνικό κατινάζ που έγινε στο blog τούτο για την κόντρα Γ.Χατζιδάκι-Α.Βίσση και μετά τα ξαναλέμε :-))

ασωτος γιος είπε...

τι? εχω χασει τετοιο κατιναζ? ε ημουν τοτε βρε δε τα ξερα αυτα, εκτος απο φασιστακι ειμαι και απολυτο σχιζοειδης σε σχεση με τη μουσικη και στο αη-ποντι μου εχω και αννα-απολυτη και χατζιδακη ολοκληρα εργα με αγαπημενο μου την πορνογραφια

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
είδες; γι' αυτό έγινε ότι έγινε, γιατί μπέρδεψες την "Πορνογραφία" του Χατζιδάκι με το..."Πόρνες και πόρνες"! Ψάξε βρες το post, που ο mahler76 είχε χαρακτηρίσει συλλεκτικό. Εκεί να δεις μπινελίκια και γέλιο, τούτο δω δεν είναι τίποτα!

ασωτος γιος είπε...

η πορνογραφια δεν μπερδευεται με τιποτα ,:P
θα το βρω
λατρευω mahler76

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
κι αυτός, εξ ου και δεν έλαβε μέρος, αν και πετάει τη σκούφια του για κατινάζ!

ασωτος γιος είπε...

μμ ειναι ενας αυτος
θα μας κανει ποστ για να παρει ολακερη τη δοξα, και σιγουρα θα μας αφιερωσει καμια οπερα απ αυτες που μισω γιατι εγω ειμαι και αξεστος και αγραμματος εκτος απο ασωτος (χικ!)

ασωτος γιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
εντάξει, εντάξει, παραδίνομαι,
time out, όμως, please!

George Tsitiridis είπε...

ακόμα και η κηδεία στην Ελλάδα ειναι ταμπου?
εγω πάλι μεσα απο ολα αυτα που λέτε θυμήθηκα μια φωτογραφία που ειδα τυχαία σε ενα αλμπουμ.
Ειναι ο προπάππους μου στο φερετρο ορθιος και γυρω του συγγενεις σε διαορες ποζες σαν φωτογραφία σε εκδρομή και σε γιορτή.
με λουλουδια στο χερι με τα κουστουμια τους με υφος.
Ειχα σοκαριστει τοτε
και η θεια μου ελεγε να ο μπαμπας σου να το θειος σου
και μου εδειξε με το τροπο της οτι αυτο ειναι ενα εθιμο η τελευταια φωτογραφία με τον εκλιπών
και τα ελεγε με τοση φυσικότητα
οκ πεθανε ο Ρασούλης
ειναι ασέβεια κάποιος να φωτογραφίσει εκείνη την ώρα ?
πολύ θρησκευτικό υο ταμπού αυτό
και ισως να μην ειναι και ολοι Χριστιανοί σ αυτο το κόσμο να εχουν αλλα πιστεύω και ιδέες
και να τους αρέσουν και φωτογραφίες απο νεκροταφεία