Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

για-την-eurovision-2011-και-τον-κυνόδοντα-στο-πρώτο-θέμα

Μην έχοντας κάτι καλύτερο να κάνω, παρακολούθησα τον προκριματικό διαγωνισμό της Eurovision. Οικοδέσποινα η Λένα Αρώνη, που έκανε τα πάντα για να δώσει λίγο αέρα...ποιότητας στο ζενίθ της αδιαφορίας στο χώρο του τραγουδιού. Επιστρατεύθηκαν ο David Lynch, ο Νίκος Τουλιάτος, αλλά και ο Απόλλωνας Ρέτσος, ο νεαρός πού 'χε τραγουδήσει στο Schoolwave την Οδό Ονείρων του Χατζιδάκι και πάθαμε την πλάκα μας κάποτε. Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την ψωροκώσταινα στη Γερμανία είναι σύνθεση των Γιάννη Χριστοδουλόπουλου-Ελεάνας Βραχάλη, ομολογουμένως ευφυές, αφού περιέχει ολίγη από σκυλάδικο και μπόλικη από ζεϊμπεκιά και hip-hop. Το τραγουδάει ένας νεαρός, κάτι μεταξύ Notis και Μάριου Φραγκούλη, ο οποίος ωστόσο θέλει ακόμη πολλά μαθήματα ορθοφωνίας και γούστου. Τι να σου κάνει και το παλικάρι! Εδώ μας πληροφόρησαν ότι οι γονείς του, που πίστευαν στο ταλέντο του, πήγαν ερήμην του και τον δήλωσαν σε talent show, που να βρει την υποδομή για γούστο και τα τοιαύτα; Επίσης, αν θυμάμαι καλά, οι στίχοι της Βραχάλη επιχειρούν να στείλουν μήνυμα στους ελληνοφάγους Γερμανούς, του στυλ Κι αν πέσω χαμηλά ξανασηκώνομαι ή κάτι παρεμφερές τέλος πάντων. Την ατάκα της βραδυάς, πάντως, την έριξε η άλλη Λένα, που έβλεπε δίπλα μου το υπερθέαμα από τηλεοράσεως: Απορροφήθηκα τόσο που ξέχασα τι παρακολουθούμε τόση ώρα κι όταν είδα κάτω δεξιά στην οθόνη τη λέξη Eurovision, δεν ξέρω πώς εγώ διάβασα Ελονοσία! Αυτό θα πει πηγαίο βιτριολικό χιούμορ! Σύσσωμος ο ελληνικός λαός, λοιπόν, είδε τον προκριματικό διαγωνισμό της Eurovision, ενώ προχθές που μία ελληνική ταινία παιζόταν αν θα πάρει ή όχι το Όσκαρ, κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου. Δε βαριέσαι, απ' ότι έμαθα ο Κυνόδοντας του Λάνθιμου θα δοθεί προσφορά με το κυριακάτικο Πρώτο Θέμα, οπότε όσοι θελήσουν να τον δουν θα σκάσουν το τετράευρω και θα τον έχουν για πάντα στην ταινιοθήκη τους. Απορώ πραγματικά: πότε πρόλαβε ο δαιμόνιος παραγωγός του Λάνθιμου κι έκλεισε το deal με την εφημερίδα; Τι τους είπε δηλαδή; Κύριοι, αν πάρουμε το Όσκαρ, θέλουμε 100.000 ευρώ (στη χειρότερη) ή δεν θα σας δώσουμε την ταινία (στην καλύτερη); Επομένως, σου λέει τώρα που δεν πήραμε το Όσκαρ, λεφτά δεν έβγαλα απ' τα εισιτήρια, δύσκολο πράγμα ο κινηματογράφος στην Ελλάδα, δώσ' την εκεί με καμιά πενηνταριά χιλιάδες ευρώ να φάν' κι αυτοί, να φάμε κι εμείς...Να φάτε, κύριοι, δικαίωμα σας είναι και μέσα σε κρίση είμαστε, όπου σε λίγο θα τρώμε ο ένας τον άλλον. Αλλά γιατί τέτοια έκπτωση; Χειρότερη φάση κι απ' τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο που μόλις πέθανε, ο Κόσμος του Επενδυτή τον έκανε dvd τον άνθρωπο. Άραγε ο Θόδωρος Αγγελόπουλος αν έπαιρνε φέτος ή του χρόνου ακόμη έναν Χρυσό Φοίνικα με κάποια νέα ταινία του, με το που γυρνούσε απ' τις Κάνες θα την έδινε ως προσφορά σε εφημερίδα; Δε νομίζω...Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η Αναπαράσταση βγήκε πρώτη φορά σε dvd μετά από σαράντα ολόκληρα χρόνια! Και δεν κάνω τυχαία αυτόν τον παραλληλισμό, εφόσον ο Δανίκας ταύτισε στην κριτική του τον Κυνόδοντα του Λάνθιμου με την Αναπαράσταση του Αγγελόπουλου. Γιατί όχι; Άλλωστε μιλάμε για δύο δυνατά κινηματογραφικά έργα με αυτονομία και τεράστια φεστιβαλική (και όχι μόνο) επιτυχία στο εξωτερικό. Προσωπικά, εκτιμώ εξίσου την Αναπαράσταση και τον Κυνόδοντα, με μία διαφορά όμως: η πρώτη αποτέλεσε μια φορά κι έναν καιρό θέμα συζητήσεων και κανονικών πολιτικών ζυμώσεων κατά τις προβολές της στο ΑΣΤΥ και αλλού. Η δεύτερη έγινε επίσης θέμα συζητήσεων, αναζωπύρωσε το διεθνές ενδιαφέρον για το φτωχό ελληνικό σινεμά και έφτασε μέχρι τα Όσκαρ για να καταλήξει προσφορά εφημερίδας, τουτέστιν σουβέρ για την ουισκιά του μικροαστού, ο οποίος χέστηκε για το διεθνές ενδιαφέρον προς το φτωχό ελληνικό σινεμά. Δεν ξέρω τι άλλο να πω, τι να υποθέσω. Να άλλαξαν τόσο πια οι άνθρωποι μαζί με τις εποχές; Να μην παλεύεται με τίποτα η λεγόμενη κρίση τελικά;

34 σχόλια:

Nikatsu είπε...

Δεν είδα την εκπομπή για τη γιουροβίζιον για να μη θυμώσω, σκεπτόμενος το που πάνε τα 60 ευρώ που δίνω το χρόνο στο μπουρδέλο της ΕΡΤ.
Το ζήτημα των προσφορών cd μουσικης και dvd ταινιών στις κυριακάτικες εφημερίδες το έχουμε ξανακουβεντιάσει με αφορμή την προσφορά της Καθημερινής με τα cd του Χατζιδάκι...
Οπότε, ο Λάνθιμος μας πείραξε;;;

BOSKO είπε...

Nikatsu...
ο Λάνθιμος ως δημιουργός δεν μας πείραξε καθόλου, το αντίθετο θα έλεγα. Είμαι σαφής, νομίζω, κι η περίπτωση του "Κυνόδοντα" δεν έχει καμία σχέση με την προσφορά της εργογραφίας του Χατζιδάκι από την "Καθημερινή". Τα 60 ευρώ το χρόνο έστω για την ΕΡΤ δεν είναι τίποτα μπροστά σ' αυτά που μας απομυζούν καθημερινά απ' όλες τις μπάντες- που λένε.

Mary Ka είπε...

Ουτε εγώ είδα τον ελληνικό τελικό, άσε που είχε και το νέο 50-50, να γελάσει λίγο το χειλάκι μας, να χαλαρώσουμε,οπότε θα το προτιμούσα, αλλά τελικά προέκυψαν διάφορα και δεν είδα τίποτα.
Ομως μη θυμώνεις συνέχεια με το μέσο Ελληνα. Εδώ δεν έχει παιδεία και προβληματισμούς ο μέσος Αγγλος, πώς να έχει ο μέσος Ελληνας, που δεν πέρασε από Αναγέννηση ( τώρα που το σκέφτομαι και η Αγγλική Αναγέννηση είναι καταχρηστικός όρος, αυτοί μάχονταν για τα δόγματα, αν και δεν είναι ο μόνος λόγος της έλλειψης βαθύτερης παιδείας. Και ας το πάρουμε απόφαση δε μπορεί όλοι να εκτιμούν την τέχνη και ιδίως σινεμά σαν αυτό του Κυνόδοντα, ο οποίος, αν δεν είχε ακουστεί λόγω υποψηφιότητας,τότε ούτε που θα είχε ακουστεί και στα τηλεοπτικά, ούτε που θα ασχολείτο το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (αλήθεια,θα το δώσει, μήπως και κάνεις πλάκα?. Το έργο του Αγγελόπουλου δεν το έχω υπόψη μου αλλά ωραία δεν θα ήταν, μιας και είσαι ειδικός στα του σινεμά, να κάνεις μια ανάρτηση με θέμα τον παραλληλισμό των δύο έργων εφόσον έχουν κάποιο κοινό σημείο, απ' ό,τι καταλαβαίνω?

BOSKO είπε...

Mary Ka...
κανένα κοινό σημείο ως ταινίες ΔΕΝ έχουν η "Αναπαράσταση" με τον "Κυνόδοντα". Ο Δανίκας απλά τις ταύτισε λόγω της αποδοχής του στο εξωτερικό και της κατάστασης που "έφτιαξαν" στον καιρό τους. Ο Τεό άλλωστε το ΄70 είχε την ίδια ηλικία με τον Λάνθιμο. Οπότε, μη με βάζεις να κάνω τέτοιου είδους αναρτήσεις, δεν έχει ουσιαστικό νόημα. Δες το σα να σου αρέσουν απλά κι ωραία η "Νοσταλγία" με το "Κουρδιστό πορτοκάλι".
καλημερίζω

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Bosko,
Δεν νομίζω ότι "σύσσωμος ο ελληνικός λαός" παρακολούθησε το χθεσινό show. Kρίνοντας από το περιβάλλον μου (όλου το φάσματος ηλικιών και ενδιαφερόντων) κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Για την ακρίβεια, ούτε το ήξερε - τόσο πολύ τους έκοφτε όλους η Γιουροβίζιον.

Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν δίνει σημασία σε πανηγύρια που δεν τον αφορούν - είτε πρόκειται για την Γιουροβίζιον, είτε πρόκειται για τα Όσκαρ - και δεν πρόκειται να αλλάξουν αντιλήψεις επειδή στην πρώτη τραγουδάει ο Τάδε και στα δεύτερα είναι υποψήφιος άλλος Τάδε.


υ.γ.
Πάντως, αν δεν τραγουδάει ο Sakis Μας, ούτε τον τελικό δεν θα δω...
:-)

BOSKO είπε...

Κατερίνα σ-Μ. ...
πώς και δεν μ' έπιασες εσύ αυτή τη φορά; ειρωνικά το έγραψα το "σύσσωμος ο ελληνικός λαός", επομένως δεν διαφωνούμε σε τίποτα μ' αυτά που λες!

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Δεν το κατάλαβα και τρόμαξα, γι αυτό το έγραψα.

Ξέρεις... επειδή οι κυβερνήσεις είναι υπέρ του "άρτου και των θεαμάτων", απόρησα που ενώ μας κόψανε τον άρτο, κρατήσαμε τα θεάματα.

ασωτος γιος είπε...

α. η Λενα αρωνη ηταν κατι μεταξυ "τραβηγμενη πολυ απο μποτοξ" η "σε καταστολη", αν αυτο που εβγαλε ηταν αερας ποιοτητας προτιμω ρουλα κορομηλα και μπιγκ μπραδερ.
β. οταν δεν εχεις κατι καλυτερο να κανεις δε βλεπεις γιουρoβιζιον υπαρχουν πολλα αλλα να κανεις
απενοχοποιηθειτε εσεις της "πχιοτητας" και οταν το κανετε ισως να παει και κανα σωστο κοματι στο διαγωνισμο, ας πουμε raining pleasure, monica θα γουσταρα να πανε , φρεσκα παιδια
γ.οσον αφορα το κοινο του θεματος που θα δει τη ν ταινια, στανταρ θα ρτη χρησιμοποιησει μετα σα σουβερ , δε νομιζω να εκτιμηθει η συγκεκριμενη ταινια, να την εβαζε η ελευθεροτυπια να πω οκ αξιζε.
δ. ωστε κατεβαζεις κιολας ταινιες
μα αυτο ειναι παρανομο ρε παιδι?
ξερεις ποσο βαλεται το παγκοσμιο σινεμα ως τεχνη απο το παρανομο κατεβασμα? ε μη σου πω ποσο βαλεται η μουσικη, ειδικα η ελληνικη φετος
με αγαπη ολα αυτα ε
"το ξερεις μαρεσεις" ως μπλογκερ χεχε

ασωτος γιος είπε...

επισης ας πει καποιος στον Απόλλωνα Ρέτσο οτι η εμφανιση του κει μετα το τραγουδι που αρεσε δεν αρεσε ειναι θεμα προσωπικο, οτι οταν παει σε μια εκπομπη δε μπορει να δινει εγκεφαλικα στην παρουσιαστρια, με τις "-μη απαντησεις του"
Σαν μην ηθελε να παει, σαν να τον ειχαν βαλει τιμωρια
δεν χω ονειρα? απαντησε
πως μπορει ενα παιδι να μην ονειρευεται?

Ελένη Μπέη είπε...

Κι εγώ παραλίγο να σου διαμαρτυρηθώ, Αντώνη, για το "σύσσωμος ο ελληνικός λαός", αλλά με το "ενώ προχθές που μία ελληνική ταινία παιζόταν αν θα πάρει ή όχι το Όσκαρ, κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου" κατάλαβα αμέσως πού το πήγαινες και ...τη γλίτωσες.

Λοιπόν, μια και μου έδωσες την ευκαιρία: μέρες τώρα θέλω να ξεκλέψω λίγο χρόνο να σου πω δυο λόγια για τον "Κυνόδοντα", γιατί είχαμε μιλήσει πριν από μήνες που είχες πρωτοαναφερθεί στην ταινία αλλά εγώ δεν την είχα ακόμα δει.

Την είδα την περασμένη εβδομάδα σε dvd, καθώς δεν ήξερα πως κυκλοφορούσε ελεύθερα στο διαδίκτυο. Εντυπώσεις (που σου τις χρωστάω) άριστες. Δεν φανταζόμουνα πόσο καθηλωτική θα εξελισσόταν η ταινία. Στην αρχή δεν σου κρύβω πως γέλασα αλλά πολύ γρήγορα κόπηκαν τα γέλια κι ήρθε η περισυλλογή και η οργή. Ακραία ίσως, ωστόσο με έντονους συμβολισμούς η ταινία και προκλητική αλλά με λόγο και αιτία. Οπότε, κι ας μην το πήρε τελικά το αγαλματάκι, η ταινία αξίζει προσοχής κι ο Λάνθιμος πολλά συγχαρητήρια. Τα λέω εδώ γιατί δεν έχω αλλού να του τα απευθύνω κι εσένα ως ομότεχνο μπορεί και να σε διαβάζει.

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
1. Η Λένα Αρώνη είναι καλλονή εκ του φυσικού της και δεν έχει ακόμη ανάγκη μπότοξ. Ήταν λίγο "σφιγμένη" και χωρίς τσαχπινιές, αμήχανη ενδεχομένως, αλλά καλά τα πήγε κατά τη γνώμη μου.
2. Ούτε η Monika, ούτε οι Raining Pleasure, έχουν σχέση με το euroπανηγύρι ή τουλάχιστον υποθέτω ότι δεν θέλουν να έχουν. Και τ' άλλα, που είδαμε χθες, νέα παιδιά είναι με όνειρα και φιλοδοξίες, χωρίς ιδιαίτερη καλλιέργεια. Έτσι απλά! Είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά-πολλά χρόνια που παρακολούθησα eurovisionοθέαμα και γι' αυτό έκανα post. Σιγά μην κάτσω ν' απολογηθώ σε σένα ή σε όσους με διαβάζουν, λες και δεν ξέρω εγώ ποιος είμαι πάνω απ' όλα.
3. Για να λήξει το θέμα, ας έβγαινε το dvd και με την Espresso, δεν ειν' εκεί το θέμα μας. Είπα ότι είπα, διότι στενοχωρήθηκα μ' αυτόν ή μ' αυτούς που "σκότωσαν" εν ψυχρώ μία τόσο σημαντική ταινία, ασαράντιστη- που λένε.
4. εμένα θα μου πεις; λίγες εβδομάδες μετά τη συμμετοχή του ντοκιμαντέρ μου στο φεστιβάλ Θεσ/νίκης, το είδα στο youtube σπασμένο σε κομμάτια. Μετά, μου είπαν ότι το κατέβαζε ελεύθερα όποιος ήθελε. Έτσι μπήκα κι εγώ εκεί μέσα κι ανακάλυψα το σινεμά...ελευθέρας βοσκής. Όχι, δεν κατεβάζω ταινίες, κυρίως γιατί δεν έχω χρόνο. Όποια ταινία μού αρέσει, κάποια στιγμή, κάποιος φίλος θα μου κάνει ένα copy σε dvd. Όσο για τον "Κυνόδοντα" ή τη "Στρέλλα", ξέρεις πόσο καιρό πωλούνται στο δρόμο απ' τους Νιγηριανούς; Anyway, θα δω τι πακέτο θα δώσει το Πρώτο Θέμα και μπορεί να το αγοράσω.
5. περί Ρέτσου (Απόλλωνα και ουχί Άρη) θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν μπορεί ένας νέος άνθρωπος που συμμετέχει στο πανηγύρι της Eurovision ΝΑ ΜΗΝ έχει όνειρα. Αν ίσχυε αυτό, ας καθόταν σπίτι του ν' ασκήσει κριτική από του καναπέως, όπως κάνουμε όλοι. Έχει και παραέχει και μάλιστα κάπου ξεπερνούν την υγιή φιλοδοξία.

τα λύσαμε όλα τα θέματα :-))

BOSKO είπε...

Νερένια...
από δω μέσα στήριξα πολύ τον "Κυνόδοντα", και όταν βγήκε στη διανομή, και όταν χτυπήθηκε πισώπλατα απ' τους ανώνυμους επιστολογράφους, και όταν πέρασε τελικά στην πεντάδα των Όσκαρ. Έχω κάθε δικαίωμα ως σινεφίλ κυρίως ή φαν, αν θες, να διατυπώνω την πικρία μου για το τωρινό ξεπούλημα του.
χαίρομαι που σου άρεσε η ταινία και πιο πολύ χαίρομαι που σε έβαλα στην πρίζα μ' εκείνο το πρώτο κείμενο μου-review από το ΑΣΤΥ.
δεν τον γνωρίζω προσωπικά τον Λάνθιμο, άντε νά 'χουμε ανταλλάξει "γεια" σε κάνα φεστιβάλ.

Ελένη Μπέη είπε...

Και πολύ καλά έκανες και στήριξες την ταινία, Αντώνη. Την άξιζε τη στήριξη με το παραπάνω. Ήμουν πολύ διστακτική στην αρχή που διάβαζα και άκουγα τα διάφορα, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση ελληνική ταινία και να μην τη δω αργά ή γρήγορα (η κατάρα της επαρχίας, βλέπεις), ώστε να σχηματίσω η ίδια γνώμη. Και δεν το μετάνιωσα που την είδα. Κι εγώ στους σινεφίλ τοποθετώ τον εαυτό μου.

Θα είχα διαφορετική αντίδραση αν επρόκειτο για ταινία που παίρνει τόσο ακραία οπτική γωνία αν η πρόκληση ήταν για την πρόκληση και για να γαργαλίσει τα ένστικτα του θεατή δίχως να προκαλεί τον παραμικρό προβληματισμό. Αλλά εδώ κάθε άλλο παρά έτσι έχουν τα πράγματα. Και επιμένω πως η ταινία μάς αφορά και πρέπει να τη δούμε.

Δεν προφταίνω να πω περισσότερα τώρα, αλλά δεν χρειάζεται νομίζω. Εκείνο που χρειάζεται είναι η ταινία να αντιμετωπιστεί όπως της πρέπει.

Καλό σου απόγευμα, Αντώνη.

ασωτος γιος είπε...

καλα απλα ειχαν λιγο χιουμορ οσα εγραφα πριν
εννοειται οτι η Αρωνη ειναι ωραια γυναικα αλλα κουβαλουσε μαζι της ολο την ενοχη για την παρουσιαση ενος μουσικου διαγωνισμου ποπ οπως το λες ευρω-πανηγυρι μια χαρα ειναι αυτο.
οσον αφορα την ταινια που κατεβασες εννοειται οτι σε πειραζα απολυτα
βλεπω πως αγαπας και στηριζεις την τεχνη :)
εννοειται οτι δνε αγοραζω με τιπτα ΘΕΜΑ απο αποψη, ειναι μια ανελεητη εφημεριδα
καλυτερα να το καετβαζα δηλαδη αν και τηνεχω δει , δε μου μιλησε η ταινια, σεβομαι τον δημιουργο ομως και τι ακριβως ηθελε να πει
προτιμω το εμπορικο σινεμα θα ελεγα γιατι , γιατι το πχιοτικο μεστειλε στα ζαναξ(ελα πλακα κανω)

Aντώνης είπε...

H Τζούλια 20, ο Κυνόδοντας 4... αυτά είναι...

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
εμένα μ' άρεσε ο χαρακτηρισμός σου "ανελέητη εφημερίδα" για το Πρώτο Θέμα! Μπορεί νά 'θελες να πεις "ελεεινή", αλλά και "ανελέητη" μια χαρά μου κάνει!
το εμπορικό σινεμά να το κόψεις σιγά-σιγά, αυτό σε έριξε στα xanax και δεν τό 'χεις πάρει χαμπάρι :-))

BOSKO είπε...

Αντώνης...
πάντως, το volume 2 της Τζούλιας πήγε άπατο, οπότε...

despinach. είπε...

Δώστε την τέχνη στο λαό
Κυνόδοντας 4 ευρώ???!
Όσο κατάφερα να ακούσω από τα τραγούδια που διαγωνίζονταν, μου έφυγε το μάτι από την κακογουστιά των μπαλέτων, που είδα τον συμπαθέστατο Ντ. Λιντς εκεί να αυτοσχεδιάζει στο σέικ ιτ και αφού κόντεψα να πάθω κ κύρωση ωτών, άλλαξα κανάλι...για να μάθω τελικά το άλλο πρωί, από εδώ ποιο τραγούδι βγήκε! DDDD
Σε χαίρομαι που είσαι τελικά μέσα σε όλα παλικάρι...εύγε!!

BOSKO είπε...

despinisOutopia...
δεν είπαμε; καί του λιμανιού, καί του σαλονιού!

despinach. είπε...

DDDDD καλό! Το ίδιο επίσης...τελευταία όμως έχω μια ροπή προς "του λιμανιού", εννοώ δηλ. κάτι σα δεύτερη εφηβεία κ αναζήτηση...

χαιρετώ! :)

Unknown είπε...

Ως μουσικό και αισθητικό αχταρμά χαρακτήρισε την Eurovision η τηλεκριτικός, Πόπη Διαμαντάκου, ενώ έκανε λόγο για «αισθητικό καρακιτσαριό».
Στο άρθρο της στην εφημερίδα «Τα Νέα» με τίτλο «Μαύρο σαν καλιακούδα» αναφέρει «Μοιάζει με ασφαλής η επιλογή του μαύρου αντί αλλού χρώματος σε σκηνικά και κουστούμια, αλλά η κατάχρηση του στο γιουροβιζιονικό σόου της ΕΡΤ κατέληξε σε αισθητικό καρακιτσαριό».

Η κ. Διαμαντάκου χαρακτήρισε την παρουσιάστρια Λένα Αρώνη «άχρωμη», ενώ σε άλλο σημείο του άρθρου αναφέρει «Και ύστερα ήρθε ο γιουροβιζιονικός νταμπλάς. Ο διαγωνισμός των «πακέτων», που επιβεβαίωσε τη μετριότητα των ασμάτων και την αμηχανία της μουσικής σκηνής που ορίζουν οι δισκογραφικές –«φωνές» έχουμε, συνθέσεις δεν έχουμε.

«Να επιστρέψει η Γιουροβίζιον στις «διαστάσεις» που της αρμόζουν, είπε η Λένα Αρώνη. Ας τις βρει πρώτα χωρίς να παραπαίει μεταξύ αντιγραφής λειτουργικών παλαιών γκλαμουροσόου και ΕΡΤΙικου «ηχιοτικού» δήθεν. Η προβολή των έξι τραγουδιών ήταν αρκετή. Και προτιμότερη από την μαυροφορούσα πλήξη», καταλήγει.

ασωτος γιος είπε...

ανελεητη ηθελα να πω..

ασωτος γιος είπε...

η τζουλια 20 γιατι γαμηθηκε στη δουλεια το κοριτσι

alexis είπε...

γεια χαρά,είμαι σχετικά καινούριος και σε διαβάζω που και που. άπλα ήθελα να τονίσω ότι ο κυνόδοντας είναι μεξικάνικη ταινία με τίτλο el castillo de la pureza. Ωραία ταινία ο Κυνόδοντας αλλά τεράστια εκμετάλλευση, χωρίς καν να πει κανείς ότι η ιδέα του φιλμ υπήρχε εδώ και τριαντα τόσα χρόνια.

BOSKO είπε...

kostas...
σωστή η Διαμαντάκου, προσυπογράφω!

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
κι εσύ σωστός!
ψόφησα στο γέλιο!

BOSKO είπε...

alexis...
καλωσήλθες, λοιπόν, στο blog κι εσύ. Αντί απάντησης, τσέκαρε ένα παλιό μου post:
http://bosko-hippydippy.blogspot.com/2010/09/blog-post_29.html

ασωτος γιος είπε...

πολυ ελληνικο χομπυ το βρισκω ολο αυτο το θαψιμο περι αντιγραφης που γινεται με τον κυνοδοντα
αν ολοι οι συνθετες ελεγαν τις αντιγραφες που εχουν κανεις ουδεις δε θα χε ενα τραγουδι πρωτοτυπο
ας σταματησουμε τη γκρινια
εμενα δε μαρεσε η ταινια αλλα δε καθομαι να γραφω περι αντιγραφης\σιγα το θεμα δηλαδη\εδω ο αλμοδοβαρ εχει αντιγραψει ολο το δαλιανιδη χαχαχα ελα πλακα κανω ειπα να πω κατι να ευθυμησουμε

ασωτος γιος είπε...

καλα κι η διαμαντακου εχει δικιο να υποθεσω αν γινοταν στο μεγκα το ιδιο θεαμα θα το λατρευε

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
ο Αλμοδόβαρ πάνω απ' όλα είναι ένας μέγιστος σεναριογράφος, που φτιάχνει μια μοναδική χιτσκοκική πλοκή ακόμη και στα μελοδράματα του. Μην τον ταυτίζεις τώρα με τον μακαρίτη και μου φύγει η πιτυρίδα...περί Διαμαντάκου δεν ξέρω γιατί το λες αυτό, πάντως οι απόψεις της επί του θέματος μού άρεσαν.

Ανώνυμος είπε...

Που ειναι το κακό βρε Μπόσκο που εδωσε το ΘΕΜΑ τον Κυνόδοντα;Κανονικά θα έπρεπε ναξέρεις ποσο ρισκάρουν οι παραγωγοι όταν κανουν ταινίες σαν τον Κυνόδοντα μιας και το παίζεις σκηνοθέτης

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
πρώτον, αυτή είναι η δουλειά των καλών παραγωγών, να ρισκάρουν σε καλούς σκηνοθέτες και καλές ταινίες.
δεύτερον, μάλλον δεν διάβασες προσεχτικά την ανάρτηση, αφού το μόνο που λέω είναι πως φαίνεται "out of time" η κίνηση αυτή. Εν ολίγοις, ας έβγαινε η ταινία σε έναν, σε δύο μήνες, όχι με το που γύρισε από τις ΗΠΑ. Δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι σκέτη πρόκληση όλο αυτό;
τρίτον, απ' το να πωλείται το dvd στο δρόμο από Νιγηριανούς ή Έλληνες ή Λουξεμβούργιους και να δέχεται πλήγμα μια ολόκληρη αλυσίδα διακίνησης της τέχνης, ας δοθεί με το Πρώτο Θέμα, εδώ συμφωνώ απόλυτα. Όχι τόση "βιασύνη", όμως...
τέταρτον, εύχομαι οι παραγωγοί του να συνεχίζουν να στηρίζουν τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη για να κάνει τέτοιες ταινίες κι ας βγουν αυτές μετά κι απ' τη Σούπερ Κατερίνα, ουδέν πρόβλημα...
πέμπτον, είδες που κάτι ξέρω κι εγώ που το παίζω σκηνοθέτης, κατά πώς λες;

Costas N. Kouremenos είπε...

Καλοσκηνοθετημένη ταινία ο Κυνόδοντας, και καλοπαιγμένη επίσης, αλλά ο μύθος σχηματικός, μονοεπίπεδος. Δεν είναι σενάρια αυτά.
Συγκριτικά, εγώ καταχάρηκα με τη Στρέλλα. Τέτοιες ταινίες χρειάζεται το ελληνικό σινεμά. Ανοιχτές στην πραγματικότητα, όχι ασκήσεις εντός δώματος (επαύλεως, έστω). Μακάρι να είχε πάει αυτή στα Όσκαρ, τότε θα με ενδιέφερε. Τώρα με τον Κυνόδοντα, ούτε κρύο ούτε ζέστη (όχι πως τα ξένα είναι καλύτερα...)

BOSKO είπε...

Costas N. Kouremenos...
εδώ θα διαφωνήσουμε, φίλτατε.
παρ' ότι μου άρεσε και μένα η "Στρέλλα" του Κούτρα, δεν θεωρώ ότι είναι μία πολυεπίπεδη ταινία, συγκριτικά με τον "Κυνόδοντα" του Λάνθιμου. Σκέψου ότι δεν είναι τυχαία η όλη πορεία του "Κυνόδοντα", χωρίς πάλι αυτό να σημαίνει ότι αναγκαστικά οφείλουν όλοι να τον "προσκυνήσουν". Εμένα, πάντως, μού άρεσε και τον ξεχώρισα απ' την πρώτη προβολή, μένοντας επίσης ανεπηρέαστος απ' το κλίμα εύνοιας και γενικότερης προώθησης του.