Ο Κώστας και η Μαρίζα κρατάνε τα μικρόφωνα που θα δυναμώσουν τον ήχο της κιθάρας και της φωνής του Λόλεκ. Κι εκείνος τραγουδά Αυτά λίγο πρόχειρα για την Αποκατάσταση του Μαύρου.
Προηγουμένως, ο Λόλεκ συνόδευσε με την κιθάρα του τη Μαρίζα στο Οι εποχές θα με σκεπάσουν, το, μελοποιημένο από την ίδια, ποίημα της Γώγου.
Κι εδώ ο Γιώργος Τσάμπρας, δίπλα του η Μαρίζα Κωχ και μια θέση πίσω ο Παντελής Θεοχαρίδης κατά την παρουσίαση του team της ταινίας.
* εν τω μεταξύ, για να μη λες ότι γράφω μόνο τα καλά και αυτοβαυκαλίζομαι, χθες στην επαναληπτική προβολή στον Δαναό 2 μας τίμησε με την παρουσία της και η κυρία Λένα Διβάνη, η οποία, όπως με πληροφόρησαν, έγραψε στο twitter της ότι είδε το χειρότερο ντοκιμαντέρ για την Κατερίνα Γώγου! Ομολογώ ότι με ιντριγκάρισε η απολυτότητα στον λόγο της, παρά το...ξεχεστήριον του πράγματος. Τι ήταν αυτό άραγε που την έκανε τόσο έξαλλη; Πολύ θα ήθελα να μάθω ειλικρινά. Συν τοις άλλοις, η Διβάνη είναι σέξι γυναίκα, καλή συγγραφέας και κατάγεται απ' το Βόλο, τον τόπο καταγωγής της μάνας μου, συνεπώς δεν έχω κανένα λόγο να θυμώσω. Ίσα - ίσα...Από τη στιγμή που ένα έργο παραδίδεται στον κόσμο σίγουρα θα δεχτείς και κριτική, μεσ' στο ''παιχνίδι'' είναι όλα.
** μπορώ, τέλος, να ενημερώσω ότι οι πρώτες επαφές που έγιναν χθες για διανομή του ντοκιμαντέρ στις αίθουσες ήταν πολύ θετικές και βάσει χρονοδιαγράμματος μάλλον ''βγαίνουμε'' με την είσοδο στο 2013!
7 σχόλια:
Tις κριτικές ή τις απλές απόψεις με ανάλυση κι επιχειρήματα, μπορώ να τις καταλάβω, αλλά τα ΄΄τιτιβίσματα΄΄, όχι... Γράφεις μία φράση και ρίχνεις στο ΄΄πυρ΄΄, τη δουλειά του άλλου...Μπορεί όντως να είναι το χειρότερο ντοκιμαντέρ... Γράψε όμως, μαντάμ, ένα κειμενάκι στο fb, χρησιμοποίησε επιχειρήματα, ώστε να έχεις κι ο άλλος μια εικόνα...
Αυτός που έγραφε μακράν τις καλύτερες κριτικές, ήταν ο Ραφαηλίδης. Με αφορμή την όποια ταινία, σου έκανε ανάλυση για ιδεολογίες, φιλοσοφικά ρεύματα κλπ
ωραία δουλειά, δεν ξέρω αν ήταν η κατερίνα που μου άρεσε ή η δουλειά σου για την κατερίνα.
σίγουρα η προσωπικότητα της κατερίνας μας τράβηξε στην αίθουσα και μας όπλισε με υπομονή να περιμένουμε μέχρι τελευταία στιγμή χωρίς εισητήριο, όπου καταλήξαμε να κάτσουμε στο πάτωμα για να δούμε την ταινία.
αυτό που σίγουρα μου άρεσε ήταν ότι δεν είδα μια τυπική βιογραφία της γώγου, αλλά γνώρισα την κατερίνα μέσα από μαρτυρίες και μόνο (αυτό είναι κάτι που μπορεί ίσως να κάνει κάποιον να μην του αρέσει).
να σαι καλά, να εξελίσσεσαι, θα πρέπει να κυνηγάς τις κακές κριτικές..
ΣΑΝ...
πέραν των συνεντεύξεων, των talking heads που λέμε ως ''τεχνική'' ντοκιμαντέρ, νομίζω πως και το αρχειακό υλικό, όπως και τα δραματοποιημένα, συνέτειναν στη ''γνωριμία'' με τη Γώγου, όπως λες κι εσύ. Τ να μη σ' αρέσει τώρα τίποτα απ' όλα αυτά, και πάλι δεκτό είναι, αλίμονο δηλαδή.
σ' ευχαριστώ, νά'σαι καλά
Καλή είδηση που δεν άρεσε στη Διβάνη, το αντίθετο θα συνιστούσε πρόβλημα.
Πλέον είμαι πεπεισμένος ότι το ντοκιμαντέρ σου είναι εξαίρετο, και θα σπεύσω να το δω με την πρώτη ευκαιρία (δυστυχώς ανήκω σ' αυτούς που έφαγαν πόρτα λόγω sold out).
ηρ.
πράγματι, παρέλειψα, το αρχειακό υλικό ήταν φοβερό, σε έπιανε μια συγκίνηση, μια ανατριχίλα..
καλή φάση επίσης το μπλέξιμο κομεντί ταινιών με την ποίησή της. σε προσγείωνε κάπως, σου έλεγε ναι αυτή είναι, η ίδια και στις δύο φάσεις.
έκπληξη ήταν ότι δεν έβαλες απαγγελία της -αν και έδειξες πλάνα- από την "παραγγελιά". δηλαδή το είχα στάνταρ ερχόμενος στην ταινία ότι θα έχεις κομμάτι από αυτή την ταινία, με τη γώγου να απαγγέλει. τελικά τη βρήκα ωραία έκπληξη, δεν ήθελα να δω κάτι που έχω ξαναδεί, έτσι για να γεμίσει..
τελικά τώρα σκέφτομαι.. η κατερίνα γώγου ήταν πως λέμε δήθεν, ε, το αντίθετο.
αυτά, τα συμπληρωματικά :)
Μουσικά Προάστια...
δεν ξέρω τι λες, Ηρακλή, πάντως εγώ την είδα απόψε να κατηφορίζει την Πανεπιστημίου μ' ένα ασπρόμαυρο φορεματάκι και θυμήθηκα την ατάκα του Χάρρυ Κλυνν: ''Δε θα το δω το κοριτσάκι στην αφίσα; Θα το σκίσω, δικέ μου''
Ίδια η Ζωίτσα η Λάσκαρη στον ''Αστερισμό της Παρθένου'' η άτιμη!
ΣΑΝ...
ναι, ήταν αδιανόητο να χρησιμοποιήσω για πολλοστή φορά τις απαγγελίες της Γώγου απ' την ''Παραγγελιά'', το youtube είναι γεμάτο, δεν τό'χε ανάγκη αυτό μια κιν/φική ταινία.
Δημοσίευση σχολίου