Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Κρατώ στα χέρια μου το τεύχος 147 της Οδού Πανός με το αφιέρωμα στον Κωνσταντίνο Καβάφη. Αφήνω την παρουσίαση του για το επόμενο post. Σήμερα όμως στην εκπομπή μου στο Κανάλι 1 του Πειραιά (http://www.kanaliena.gr/) στους 90,4 θα σας παίξω όλα τα τραγούδια του cd του τεύχους, που επιμελήθηκα, καθώς και μελοποιήσεις άλλων συνθετών στον Αλεξανδρινό ποιητή. Συντονιστείτε για μία ώρα (17.00- 18.00) και το βράδυ, αν σας βγάλει ο δρόμος, περάστε από την Κατάληψη της Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης, όπου θα προβληθεί το Ζωντανοί στο Κύτταρο- Σκηνές Ροκ. Τα τραγούδια της σημερινής εκπομπής:

Δημήτρης Ψαριανός- Μέρες του 1903 (Μ. Χατζιδάκι)


Μαρία Φαραντούρη- Η Πόλις (Μ. Θεοδωράκη)


Παντελής Θεοχαρίδης- Μακρυά (Μ. Τρανουδάκη)


Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Χρήστος Λεττονός & Δήμος Μούτσης- Η Πόλις (Δ. Μούτση)


Ελευθερία Αρβανιτάκη- Γκρίζα (Χ. Νικολόπουλου)


Τάσης Χριστογιαννόπουλος- Έτσι πολύ ατένισα (Ν. Μαμαγκάκη)


Τα Φώτα που Σβήνουν- Φωνές (Σ. Δρογώση)


Θάνος Σαμαράς- Εν τη οδώ (Μ. Λιούγκου/ Τ. Καπίρη)


Θάνος Σαμαράς- Το διπλανό τραπέζι (Μ. Λιούγκου/ Τ. Καπίρη)


Σωκράτης Μάλαμας- Δεκέμβρης του 1903 (Σ. Μάλαμα)


Νένα Βενετσάνου- Μακρυά (Κ. Τσουπάκη)


Candles- Lolek (Lolek- E. Keeley/ P. Sherrard)

6 σχόλια:

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

να σου πω κύριος
προς τα πάνω θα κάνεις καμια προβολή ποτέ;
υπάρχει, ας πούμε, περίπτωση να παίξουν κι άλλα δικά σου το μάρτιο, με αφορμή τον κούνδουρο;

μαριάννα είπε...

Τέλεια! Τρέχω αύριο να προλάβω την Οδό Πανός. Ανάρπαστο θα γίνει το συγκεκριμένο τεύχος. ;)

logia είπε...

έχω περάσει μερικά από τα ομορφότερα χρόνια της ζωής μου εκεί γύρω-γύρω από την αγορά...
πολύ θα ήθελα να έρθω...
μα δεν προλαβαίνουμε πια...
καλή επιτυχία στην προβολή της ταινίας σου

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
σιγά μη μου κάνουν και αφιέρωμα στο φεστιβάλ που θα' μαι διαγωνιζόμενος τον Μάρτιο! Θα σου' χω dvd με Φλέρυ, Κύτταρο και Suzuki, κάτσε να κατατεθεί η κόπια του Κούνδουρου και θα' χω το κεφάλι μου ήσυχο.

BOSKO είπε...

μαριάννα...
λαϊκό προσκύνημα!

BOSKO είπε...

logia...
δεν πειράζει, θα στο δώσω σε dvd και σένα! Με ρωτάς εμένα που το' χω δει εξακόσιες φορές το "παιδάκι" μου και ως χαζομπαμπάς παραδόξως ποτέ δεν το βαριέμαι;