Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

τρίτη-μέρα-σήμερα-του-ντοκιμαντέρ-για-την-κατερίνα-γώγου-στον-δαναό

 
Τρίτη μέρα σήμερα της εξόδου του ντοκιμαντέρ στον Δαναό και τα προγνωστικά δείχνουν ότι μάλλον θα συνεχίσουμε και δεύτερη εβδομάδα! Από όλους εσάς θα εξαρτηθεί που θα έρθετε να δείτε την ταινία μέχρι αυτή την Τετάρτη, την τελευταία δηλαδή μέρα της πρώτης εβδομάδας διανομής της. Νιώθω αφενός χαρούμενος που η ταινία μου παίζεται στον πιο ιστορικό κινηματογράφο της Αθήνας και αφετέρου συγκινημένος που δέχομαι πολύ ενθαρρυντικά τηλεφωνήματα. Μόλις πριν λίγο μίλησα με τον κριτικό Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, που δε γνωριζόμαστε προσωπικά, που έκανε μια πολύ ζεστή κριτική στη LIFO (http://www.lifo.gr/mag/cinema/2180) και που μου ευχήθηκε καλή πορεία στη σκοτεινή αίθουσα. Το ίδιο και ο Ορέστης Πλακιάς των Νυχτών Πρεμιέρας, ο οποίος έσπευσε να με ενημερώσει για το τι έκαναν όλες οι ταινίες της περασμένης Πέμπτης από εισιτήρια μέσα στο πρώτο διήμερο εξόδου τους! Το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως η ταινία αρέσει στον κόσμο που σπεύδει αμέσως μετά να μου εκφράσει τη γνώμη του και να ανταλλάξουμε δυο κουβέντες. Αρκετοί φίλοι πέρασαν χθες και προχθές από τον Δαναό: η Μαρίζα Κωχ, η δημοσιογράφος Όλγα Μπακομάρου, η Μέμη Σπυράτου, η πρώην διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Δέσποινα Μουζάκη, ο Γιάννης Φελέκης κ.α. Μας τίμησαν και αρκετοί φίλοι από το facebook, κι όχι απλά μόνοι τους, αλλά με την παρέα τους μαζί. Ακόμη ωστόσο δεν έχω δει φίλους μουσικούς - εννοώ όλους αυτούς που έχω στηρίξει εδώ και πολλά χρόνια (κυρίως καλλιτέχνες της γενιάς μου) - κάτι που μου έχει κοστίσει. Διότι, συναυλίες ένας μουσικός κάνει δεκαπέντε το χρόνο, που λέει ο λόγος, εγώ όμως ταινία φτιάχνω κάθε πέντε χρόνια, πόσω μάλλον που να βγαίνει και στη διανομή κιόλας. Αλλά ας μην είμαι γκρινιάρης, σήμερα είναι η καλύτερη μέρα για σινεμά και θέλω να πιστεύω πως τα χθεσινά 100 περίπου εισιτήρια θα διπλασιαστούν. Όχι γι' άλλο λόγο, να γίνουμε...πλούσιοι εν ολίγοις, αλλά για να επιζήσει η ταινία και να τραβήξει και δεύτερη εβδομάδα. Σας περιμένω στον Δαναό, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: