Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

οφθαλμολογικόν-post

Άσ' τον Νίτσε, πιάσ' τη Νίτσα, φτύνοντας κατάχαμα το κουκουτσάλευρο. Ανάμεσα στα πόδια είπαμε μια και έτυχε να μην έχει χέρια. Εξάλλου τι να σου κάνει μια σοκολατίνα που περπατάει στο διάδρομο και χωρίς φακό μάλιστα. Την πέτυχα να ζητωκραυγάζει σε συναυλία του Σαββόπουλου και τα ορφανά της ζητούσαν το δίκιο τους και κορεσμένα και άτιμα πρόσφεραν κοκ και μικρόφωνα σε άδειες τουλίπες. Όπως και νά'χει οι αναπτήρες μας ήταν από ένα λάιβ στα Κάτω Πατήσια, ακροβατώντας μεταξύ στέρνας και πλατείας στο Γουδή. Δε θα σου πω αυτό που περιμένεις γιατί το ρολόι μου δείχνει και δέκα, ενώ παρά πέντε οι ψείρες μου θα κατέβουν σε διαδήλωση στην πλατεία Συντάγματος. Λίγο πιο πάνω θυμάμαι σου είχα πάρει δώρο έναν τσολιά με χειμερινή στολή και δυο παπούτσια πάνινα - βίσμα του Πρωθυπουργού. Παρ' όλα αυτά τα απογοητευμένα συκωτάκια δε δίστασαν να βιάσουν την απαγορευμένη πλύστρα μέσα σε μία λεκάνη από φυσικό αέριο. Τόσα απλήρωτα κοινόχρηστα απ' τη χούντα είχαμε να δούμε κι αν τα βλέπαμε έπρεπε να φοράμε δέκα βαθμών μυωπικά γυαλιά. Μολών λαβέ είπε ο αριστερός μου μώλωπας και πήδηξε στο κοινό. Το κοινό, ε; έκραξε ο Σοφοκλής και ανατινάχτηκε ο Εμπεδοκλής. Εμένα οι προσωκρατικοί μου φέρνουνε λιγούρα, σε ένα ταξίδι στην Κεφαλλονιά ένας φίλος δυσλεκτικός έλεγε το Ληξούρι Ξυλούρη. Να δούμε αν θα είναι συνεπής η εργολάβος κηδειών της οξυμένης ακοής του. Όσο για τον κεσέ που άφησες τα χαράματα στο περβάζι να μουχλιάζει, ε, είσαι απυρόβλητος. Πάντως να το θυμάσαι, της γερακίνας γιος δεν είμαι κι ούτε οπωσδήποτε ποδηλατοδρόμος, αλλά θρησκευόμενος από το Τουρκεστάν. Μη λες τέτοια, γιατί δε θα ψηφίσω τον κώδωνα κινδύνου και την υπερευαίσθητη κάμπια. Αφού τα πολιτικά μου δικαιώματα τα ξέχασα σε μια βαλίτσα που πήγαινε πιο γρήγορα από το τραίνο των νευρικών εραστών. Αυτά είπε και έσυρε μια ευθεία Ν Α !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: