Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

από-τη-μεγάλη-κοινή-συνέντευξη-της-γιοβάννας-και-της-νένας-βενετσάνου-για-το-προσκλητήριο-της-lifo

Στις 7 και κάτι, αμέσως μετά το τέλος της ραδιοφωνικής μου εκπομπής, πέρασε και με πήρε με το αυτοκινητάκι του ο φωτογράφος Πάρις Ταβιτιάν. Είχαμε αποστολή και μάλιστα σημαντική για το blog μου στη LIFO. Εκείνος θα φωτογράφιζε κι εγώ θα έπαιρνα συνέντευξη από δύο σπουδαίες κυρίες του ελληνικού τραγουδιού: Τη Γιοβάννα και τη Νένα Βενετσάνου. Το ότι ο Πάρις άκουγε Τρίτο Πρόγραμμα και κλασική μουσική μέχρι να φτάσουμε στο Ψυχικό, στην οικία της Βενετσάνου, ήταν κάτι που μού'φτιαξε τη διάθεση! 
Και η συνέντευξη - συζήτηση με τις δύο καλλιτέχνιδες ξεκίνησε. Είπαμε πολλά, πάρα πολλά, αφού διήρκησε περίπου ένα δίωρο η καταγραφή του λόγου τους, όχι μόνο αμιγώς καλλιτεχνικά, αλλά και ανθρώπινα, δικά τους, ιδιωτικά, κατάλληλα βέβαια προς δημοσίευση.
Ειλικρινά δεν έχω γνωρίσει καλλιτέχνη με περισσότερη αυτογνωσία απ' αυτήν της Γιοβάννας! ''Δεν ήξερα ποια ήμουν τότε'' μου εξομολογήθηκε ''και σίγουρα δεν είχα δίπλα μου ένα μυαλό σαν του άντρα μου, του Δημήτρη, να με κατευθύνει και να συζητήσουμε ότι μου συνέβαινε''. 
Στο τέλος η Γιοβάννα μού διάβασε και ένα ποίημα δικό της που αγαπάει πολύ, αφού προηγουμένως μου μίλησε για τον μέντορα της, Γιάννη Ρίτσο, ο οποίος την παρότρυνε να γράψει και να εκδώσει ποίηση!
Δεν έμειναν εκτός και οι αναφορές στον Μίκη Θεοδωράκη και τον Μάνο Χατζιδάκι, εφόσον μέχρι σήμερα θυμόμαστε τη Γιοβάννα ως την πρώτη ερμηνεύτρια του ''Αν θυμηθείς τ' όνειρο μου'' σε μουσική του Μίκη και ενορχήστρωση του Μάνου. Αυτά κι άλλα πολλά θα διαβάσετε στην κοινή συνέντευξη των Νένας Βενετσάνου - Γιοβάννας αυτή τη Δευτέρα 17/2 αποκλειστικά στο Προσκλητήριο της διαδικτυακής LIFO!

* οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες του post είναι του Π. Ταβιτιάν

2 σχόλια:

Γιώργος είπε...

Τι γλυκιές ρυτίδες είναι αυτές στη φατσούλα της...
Γιατί δεν συνέχισε την πετυχημένη καριέρα της στο τραγούδι;

BOSKO είπε...

Γιώργος...
Ελπίζω, Γιώργο, να διάβασες ήδη τη συνέντευξη και να σου λύθηκε η απορία :))