Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

R.I.P. ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗΣ (1932 - 2015)

Ο πατέρας μου έφυγε από τη ζωή χθες, Τετάρτη 20 Αυγούστου του 2015, σε ηλικία 83 ετών. Στα Μέθανα, όπου είχε πάει από την περασμένη Τρίτη για ιαματικά μπάνια. Από πνιγμό, είπαν...Από οξύ έμφραγμα είπε ακόμη ο τοπικός γιατρός χωρίς να είναι σίγουρος. Την ώρα που θα γίνεται η νεκροψία για να δείξει την αιτία θανάτου, εγώ θα μεταβαίνω στα Μέθανα προκειμένου να παραλάβω από το λιμεναρχείο τα προσωπικά του αντικείμενα. Όποια και να είναι η αιτία θανάτου, ξέρω πως ο πατέρας μου ήταν υγιέστατος παρά τη μεγάλη ηλικία του, άρα ο θάνατος του είναι δυο φορές θάνατος, που λένε. Στο καλό, μπαμπά, ο πόνος είναι αβάσταχτος. Θα σε θυμάμαι για πάντα.


5 σχόλια:

mahler76 είπε...

Να είσαι καλά να τον θυμάσαι.

τ2φ είπε...

Συλλυπητήρια Αντώνη.

Фе́ммe скатале είπε...

πωπω αντώνη μου ήμουν διακοπές και τώρα το είδα και φρίκαρα. σε παίρνω τηλέφωνο σε 5'

Фе́ммe скатале είπε...

δεν ξέρω τί να πω. σήκω κι έλα θεσσαλονίκη, άντε

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία)...
Πάρε, ναι, σπίτι είμαι :(