Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

20 ΜΑΡΤΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

Μεταξύ της νήσου Λήμνου
και εκείνης της Καλύμνου
υπάρχει μόνο ένα Κα
και κάτι στρατιωτικά
η πρώτη νήσος ζέχνει
από φαντάρων τέχνη
ακούν Γαρμπήδες και Καράδες
ενώ οι άλλοι οι φουκαράδες
είναι κάτι σφουγγαράδες
μα βγάζουν πια μόνο κουράδες
καθ' ότι τα νερά της Χίου
πήραν όψη ουροδοχείου (άσχετο)
κι αν πατήσουν ίσια
θα βρεθούν εις τα Πατήσια
και μετά στον Κολωνό
που οι κάτοικοι κράξαν "κώλο, no!"
κι οι βάρβαροι δεν τους πηδήξαν
γιατί προλάβαν και τους δείξαν
το Κολωνάκι οι κακοί
και τους είπαν "κώλο, να κει!"
κι απ' αυτές τις σημασίες
γύρω απ' το κωλαράκι
προκύψαν οι ονομασίες
Κολωνός & Κολωνάκι
προτού τον κόσμο κατακλύσω
λέω τη γραφή να κλείσω
ως
Ήταν βαριαί αι πιπεριαί
φέρνω να πιείτε ένα περιέ
να πείτε και άλλαι παπαριαί
* Αφιερωμένο μετά βδελυγμίας στα ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης και ειδικά στον Μίνω Κυριακού και την Κυριακούλα που' χει τάλιρα και τσιγαριές στη ζούλα!

12 σχόλια:

greekgaylolita είπε...

Ωχ, αρχισε ο καταιγισμος, αγαπητοι αναγνωσται!
Ταμπουρωθηται!;-))

Ανώνυμος είπε...

Μπόσκο έχετε το μοναδικό μπλογκ που τα σχόλια τρέχουν να προφτάσουν τις αναρτήσεις.Αφήστε μας να δουλέψουμε και λίγο,οι απεργίες κόπασαν.

greekgaylolita είπε...

Have mercy!:-PP

ceralex είπε...

χεχε!

Τα σέβη μου!

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου ρε Μπόσκο....αχχχαααχχαχα! χχαχχαχχαχχαχα!...βλέπω τελευταία έχεις πολύ μεγάλη έμπνευση...και μ αρέσει αυτό!!...ωραίο το ποιηματάκι και ταιριάζει γάντι και η αφιέρωση πιστέυω...χαχχχχααααχα! μπράβο παιδί μου..έτσι χώνε...αυτά τους αξίζουν!!να σαι καλά μ έκανες και γέλασα πάλι....μπά σε καλό σου....!!Αθανασία.

thras είπε...

Άμα είναι φλωρίνης οι πιπεριές έχει καλώς!
Ο λόγος που γράφω βασικά είναι για να ρωτήσω που μπορώ να βρω το ντοκυμαντέρ σας για τη φλέρυ.τον τελευταί καιρό έχω φάει κόλλημα και δε θα ησυχάσω αν δε το δω!!εχετε δει και τον ορέστη??

igkros είπε...

Μπόσκο αλά Μποστ! Φοβερό το κειμένο για τους ταρίφες! ¨οσο κι αν το διαβάζω δεν σταματάω να γελάω...

revqueer είπε...

"φέρνω να πιείτε ένα περιέ
να πείτε και άλλαι παπαριαί"

Υπέροχο!!

Ανώνυμος είπε...

Aπεχτο!!!Οσο για την αφιερωση,παει ταμαλα;)!!

etalon είπε...

Χωρις κανενα σχολιο,

παρεξ
η Παγκοσμια ημερα Ποιησης εορταζεται ...ΔΙΕΘΝΩΣ την Παρασκευη 21 Μαρτίου

εσεις οι επαγγελματιες της ευαισθησιας αυτα θα πρεπει να τα γνωριζετε αλλωστε καλυτερα.

Τα σεβασματα μου στην εμπνευση σας.

BOSKO είπε...

ceralex...
καλώς σας βρίσκω! Καλή διαμονή σας εύχομαι!

Αθανασία...
να' ξερες πόσο χαίρομαι με το γέλιο σου, Αθανασία μου! Ζωή παίρνω κι εγώ από σένα!

θρασύβουλος...
κατ' αρχάς, νεαρέ, μίλα μου στον ενικό. Τόσα posts έχω αναρτήσει, σ' αυτό βρήκες να μπεις να μου γράψεις στον πληθυντικό κιόλας; καλώς σε βρίσκω, λοιπόν και σένα! Ε, άμα έχεις φάει κόλλημα να βρούμε ένα τρόπο να σου δώσω το dvd με το ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ. Δεν υπάρχει στο εμπόριο κι ούτε ξέρω τώρα πότε θα ξαναπροβληθεί κάπου...Αν έχω δει τον Ορέστη; Ποιον, τον Ορέστη Μακρή εννοείς; ή την ταινία του Βασίλη Φωτόπουλου; κι επειδή το δεύτερο θα εννοείς, ναι, το είχα δει πριν έξι χρόνια, όταν κατόπιν άδειας του συχωρεμένου εικαστικού και σκηνοθέτη, έπρεπε να επιλέξω πλάνα που θα έβαζα στο δικό μου ντοκιμαντέρ. Σπάνια ταινία, ξέρω ότι φυλάσσεται μια κόπια στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος. Πολύ καλό που την ψάχνεις με τέτοια πράγματα κι είσαι 15άρης!

alps...
εσύ μου τα' πες το πρωί πριβέ, μου τα λες και τώρα δημόσια! Χαίρομαι, φίλε μου!

revqueer...
καλώς σε βρίσκω και σένα! Που να δεις πόσα άλλα έχω ακόμη...Εν καιρώ!

annie_noback...
σου άρεσε και σένα, ε; χαίρομαι, σ' ευχαριστώ!

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Θραύση κάνω όποτε παπαρολογώ, μου φαίνεται. Ενώ τις προάλλες, στην αναρτησούλα μου για τον φουκαρά τον Άσιμο, τρόμαξα να σταυρώσω σχόλιο...Anyway, να είστε όλοι καλά!

BOSKO είπε...

etalon...
βρε καλώς τον φαντομά του διαδικτύου! Το ξέρεις ό,τι μου έδωσες την ομορφότερη πάσα για το νέο μου post; περίμενε λίγο και σου' ρχεται...αφιερωμένο!