Σάββατο 20 Απριλίου 2013

απόψε-στη-θεατρική-κατερίνα-γώγου-και-στην-ολοκαίνουργια-δανάη-παναγιωτοπούλου

Απόψε, ένα 24ωρο πριν την αναχώρηση μου για το Λουξεμβούργο, θα βρεθώ στο Θέατρο Τζένη Καρέζη για να παρακολουθήσω μία από τις τελευταίες παραστάσεις του έργου Πέρασα με Κόκκινο της Σοφίας Αδαμίδου, εμπνευσμένο από τη ζωή και το έργο της Κατερίνας Γώγου. Η σκηνοθεσία είναι του Κοραή Δαμάτη και η μουσική του Διονύση Τσακνή. Έχω ακούσει τα καλύτερα για το κείμενο της Αδαμίδου - φτάνει μέχρι το κόκαλο, λένε - και άμα προλάβω, σίγουρα θα καταθέσω εδώ και τη δική μου άποψη. 
Εν συνεχεία, θα περάσω οπωσδήποτε από τον Σύλλογο Αρχαιολόγων (Ερμού 134 - 136) προκειμένου να πάρω μία γεύση από τον επερχόμενο, τέταρτο κατά σειρά, προσωπικό δίσκο της τραγουδοποιού Δανάης Παναγιωτοπούλου. Τι σόι αρχαιολόγος θα ήμουν, άλλωστε, όπως με χαρακτήρισαν στην ATHENS VOICE, αν δεν πέρναγα από τον Σύλλογο...μας; Επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα για το καινούργιο υλικό της Δανάης και επ' αυτού δεν είχα καμία αμφιβολία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: