Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

6ο-pocket-theatre-festival-απόψε-στο-μικρό-πολυτεχνείο



Weekend θεατρικό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το τρέχον! Αφού αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση της φίλης στιχουργού Φωτεινής Λαμπρίδη και του σκηνοθέτη Θράσου Καμινάκη, απόψε θα βρεθώ στο Μικρό Πολυτεχνείο ως μέλος της κριτικής επιτροπής στον Διαγωνισμό Μονόλογων και Μονόπρακτων για Συγγραφείς και Ηθοποιούς. Οι διαγωνιζόμενες παρουσιάσεις θα είναι ανοιχτές για το κοινό από τις 20.00 το βράδυ στον νεοσύστατο χώρο Pocket Theater στο Θησείο. Αναλυτικά, σήμερα θα διαγωνιστούν οι ηθοποιοί Αγγελική Φωτοπούλου, Βασίλης Νικολαΐδης, Ζέτα Αμπατζόγλου, Λορίνα Κατσιώτη, Βασιλική Αγόρου και η Ομάδα Comic σε μονολόγους των Tennessee Williams, F. G. Lorca, Γιώργου Λεμπέση, Matthew Hurt και της Ομάδας Comic. Ομοίως, οι συγγραφείς Γιάννης Νοτάρης, Γιώργος Μαραγκός, Δήμητρα Λεοντιάδη και Παντελής Ανδρέου με τα αντίστοιχα μονόπρακτα τους. Την κριτική επιτροπή θ' αποτελέσουν ο Στέλιος Κούλογλου (δημοσιογράφος - σκηνοθέτης), ο Μιχάλης Μοδινός (συγγραφέας), ο Δημήτρης Σωτάκης (συγγραφέας), ο Νίκος Σούλης (σκηνοθέτης), ο Αντώνης Μποσκοΐτης (κινηματογραφιστής - κειμενογράφος) και η Μαρία Λαγγουρέλη (ποιήτρια). Το Μικρό Πολυτεχνείο θα εκπροσωπήσει η Φωτεινή Λαμπρίδη.

6ο POCKET THEATRE FESTIVAL

Μικρό Πολυτεχνείο

Ασωμάτων 6, Θησείο (έναντι Μικρού Πολυτεχνείου)

τηλ. 210 - 3243306

Γενική είσοδος: 8 ευρώ

* λόγω του ότι υπάρχουν μόνο 70 θέσεις στο θέατρο, καλό θα είναι οι ενδιαφερόμενοι να βρίσκονται εκεί από τις 19.30

20 σχόλια:

τ2φ είπε...

Έχε χάρη που είσαι και έσυ στην επιτροπή αλλιώς...

BOSKO είπε...

τ2φ...
χαχαχα
το περίμενα:-))

ασωτος γιος είπε...

άσε έχουμε περάσει κι από μικρο πολυτεχνείο
πολύ κακό για το τίποτα χάχα

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
πως ακριβώς "πέρασες", αγαπητέ;
σα ν' άκουγες cd της Αλέξιας που το βάζεις στη θήκη του μετά;
τα Μικρά Πολυτεχνεία απαιτούν παιδεία και στάση ζωής, που εσύ μάλλον δεν έχεις...
φά' τηνα τώρα να μάθεις που όλο τον καμπόσο κάνεις!

ασωτος γιος είπε...

σώπα ρε μεγάλε? έκανα σεμινάρια δημ. γραφής μ έναν τύπο κι ακόμη κλαίω τα λεφτά μου
για την στάση ζωης μου και την παιδεία μου θα μιλήσεις αφού με γνωρίσεις, το να γραφεις τόσο αβασάνιστα δείχνει ότι κι εσύ δεν έχεις παιδεία
φατηνε κι εσύ

ασωτος γιος είπε...

κοιτα δε μαρεσει να γενικεύω κάποτε μάλιστα περασαν από κει Γαλανη και Μεντη που εκτιμώ πολύ και αλλα άτομα με κυρος

τ2φ είπε...

@BOSKO

Με παίθανες ρε χαχχαχαχα

...τα Μικρά Πολυτεχνεία απαιτούν παιδεία και στάση ζωής, που εσύ μάλλον δεν έχεις...
χαχαχαχχαχαχα

ασωτος γιος είπε...

τ2φ ποολυ εύκολα γελάς ρε συ, σε θαυμάζω

ασωτος γιος είπε...

και εν πασει περίπτωση δεν έχω παιδεία ούτε στάση ζωης,
έχω μονο ΣΤΥΣΗ ζωης και παραπαδεια
άντε γεια σας βαρέθηκα πάλι

τ2φ είπε...

Άσωτε τι παίζει;Τσαμπουκαλευόμαστε μωρή λινάτσα;

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
πότε, ρε πούστη μου, θα συνειδητοποιήσεις ότι κάνουμε μόνο πλάκα και τίποτα περισσότερο;
σού'πε κανείς ότι έχω καμία έξαψη ν' ακούσω το βιογραφικό σου;
κατάλαβε ότι όποτε εσύ βγαίνεις απ' τα ρούχα σου εμείς χτυπιόμαστε στο γέλιο!
enjoy yourself!

BOSKO είπε...

τ2φ...
ε, εγώ για σένα δουλεύω!

ασωτος γιος είπε...

τ2φ σταματα να μιλάς πρόστυχα γιατί μου-σηκώθηκε
ρε και γω πλακα κάνω, άμα με γνωρίσεις καλύτερα θα δεις ότι δε βγαίνω τόσο εύκολα από τα ρούχα μου, μαρεσει ο χαβαλές

τ2φ είπε...

Άσωτε δεν καταλαβαίνεις καν γιατί γέλασα και εν πάση περιπτώσι κάνε κάτι με την στύση σου γιατί η υστερία σου τρέχει απο τα πληκτρολόγια.

ασωτος γιος είπε...

καταρχάς ποιος άλλος ασχολείται τόσο πολύ με το μπλογκ σου? ε
που θα βρεις άλλο τόσο φανατιλα? και να πεις ότι το κάνω για αναγνώστες , είναι όλοι πχιοτικοι δε με θέλουν εμενα, ούτε έναν φολολουερ μονο έναν σαηκο τον χαμένο κορμί χαχαχαχ

BOSKO είπε...

ασωτος γιος/τ2φ...
αγαπητοί & αγαπημένοι μου φίλοι,
την κάνω για το Μικρό Πολυτεχνείο!
ξεκατινιαστείτε και θα σας δημοσιεύσω όταν επιστρέψω!

καλό βόλι:-))

τ2φ είπε...

Μαλάκα άσωτε έχεις κάψει λάδια αδερφάκι μου.

ασωτος γιος είπε...

εγώ αγαπώ τον τ2φ μου Πε ο πισωγλεντης ότι είναι καύλας και I respect,

Фе́ммe скатале είπε...

Ασωτε αιντε μαζεψε τα σαλια σου και συ μωρη. Αγαπας κιόλας. Αιντε κυριακάτικα μαλακιες...

BOSKO είπε...

Δεν ερχόσασταν καλύτερα απ' το Μικρό Πολυτεχνείο κι εσείς να βλέπατε λίγο θέατρο!