Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

άγια-νύχτα-σε-προσπέκτους


Άγια Νύχτα σε προσπέκτους

να διαλέξουμε με χαρά

χίλια χρώματα και στολίδια

Κάθε χρόνο νέα και ίδια

Σε μιαν αγορά γιορτινή

Όλα έχουν μια τιμή

Δέκα κάνει ο αδερφός μου

Κι άλλα τρία ο διπλανός

Πέντε ακόμα μήπως γιορτάσω

Κι άλλα τόσα για να χορτάσω

Τον εαυτό μου ξεπουλώ

Και σιγοτραγουδώ

Η ψυχή μου φτερουγίζει-

τι φανταχτερή εποχή!-

Κι ας μην ξέρει κανείς τι ζητάει

Λίγη αγάπη; Μα ναι, δεν χρωστάει

Με το χρήμα τα πάντα ξοφλάει

Και το χρόνο κι αυτούς που αγαπάει

Νοικιασμένη μου ζωή

Τι φοβερή παροχή!

Η ψυχή μου φτερουγίζει

Μοιάζουν όλα τόσο καλά,

μα κάπου, κάποιος μόνος λυγάει

Για ένα βλέμμα σου πόσο διψάει

Κάπου ο πόλεμος κυβερνάει

Το παιδί κάπου κλαίει και πεινάει

Πες μου πού να βρω τη χαρά

Αν το παιδί δεν γελά

Άγια Νύχτα σε προσπέκτους

Λίγο πριν το νέο έτος

Τρέξε-τρέξε δεν θα προφτάσεις

Τρέχει ο χρόνος πώς να τον φτάσεις

Τρέχει-τρέχει κι η ζωή

Κι είναι στ΄αλήθεια πικρή...

* ίσως το πραγματικό νόημα της χριστουγεννιάτικης Άγιας Νύχτας, όπως το συνέλαβε η στιχουργός Γεωργία Βεληβασάκη και το ενορχήστρωσε ο συνθέτης Κώστας Αθυρίδης. Μια πολύ καλή στιγμή για το ντουέτο των GAIA και μια ανέκδοτη ηχογράφηση τους, που στέλνεται ως δώρο αυτές τις μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: