Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ώσπου-να-κάτσει-η-στραβή

Κακό πράγμα τελικά οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους καλλιτεχνίζοντες και τους καλλιτέχνες. Να, εγώ ας πούμε, που σε όλη μου τη ζωή περιστοιχιζόμουν από μουσικούς, όποτε τσακωθώ με κάποιον από δαύτους, αρχικά θέλω να κάνω τα CD τους σουβέρ για τον καφέ μου και αργότερα να τα παραχώσω σε κάποιο ράφι και να μην τα ακούσω ποτέ ξανά. Κι ας ήμουν εγώ που κάποτε τίμησα τους συγκεκριμένους δημιουργούς και τους χαρακτήριζα γενναιόδωρα σπουδαίους. Καλώς ή κακώς η αχαριστία είναι το μόνο ανθρώπινο ελάττωμα που δε μπορώ να συγχωρέσω και πιστεύω ακράδαντα πως τους αγνώμονες και τους αχάριστους οφείλεις να τους πατάς στο κεφάλι σα νά'ναι οχιές. Ευτυχώς αυτό μού'χει συμβεί την τελευταία 10ετία μόνο με τρεις ανθρώπους. Και παραδόξως παραμένω ο ίδιος. Να στηρίζω με πάθος και ανιδιοτέλεια ότι θεωρώ αξιόλογο και σπουδαίο. Ώσπου να κάτσει η, ευτυχώς ακριβοθώρητη, στραβή... 

8 σχόλια:

BOSKO είπε...

t1000f...
χο χο, πως σου φαίνεται που δε βλέπεις δημοσίευση;

Фе́ммe скатале είπε...

*Ι-μπλογκερ*Δευ Δεκ 10, 08:07:00 π.μ.

εικονες που λενε πολλά ±καλημερα φιλαράκι, να ξερεις στη λυσσα-βονα ακομη ασχολουνται με σένα χαχαχα!
\παντως η φωτογραφια απο το πεδιο του αρεως είναιασυληπτη με τοσο ομίχλη
Απάντηση
ασωτος γιοςΔευ Δεκ 10, 08:43:00 π.μ.

καλημερα και χρονια πολλα στο κοριτσακι σου, μην ασχολεισαι άλλο , ειναι μεγαλη δυστυχία να τρεφεσαι απο το μισος, το γραψε ενας φιλος μου ,
Απάντηση


φΔευ Δεκ 10, 09:31:00 π.μ.

αγαπη μου γλυκεια , μηστεναχωριεσαι φιλιες που δεν ειναι τωρα διπλα μας δεν υπηρξαν ποτε! τι να πουμε για τις φιλιες του κώλου , εισαι φιλος μου σε γλυφω για να μου βρεις δουλεια και τέτοια! σιγα κι εσυ σκας, σε λατρευουμε και σε πειρμενουμε κει ψηλα στα βορεινα ,


BOSKO είπε...

Παρακαλείται όποιος δεν επιθυμεί τον διασυρμό πλέον να μαζεύει τα φασιστομουνοπανάκια του από τα blogs και το facebook. Εγώ φίλους μου δεν ξαναλογοκρίνω!
Τέρμα!

τ2φ είπε...

Μίλησα με φίλο πολύ έμπιστο περί web radios,λοιπόν Αντώνη οκ θα χρειαστούμε χρήματα,στο φινάλε θα βοηθήσουν και οι καλοί μας φίλοι αλλά και εμείς ότι μπορούμε και στήνουμε μια σταθμάρα που θα γαμεί κώλους,φαντάσου μόνο ποιοί μπορουν να είναι παραγωγοί εκει από τον κύκλο μας.Μερικά νομικά πλαίσια περί ΑΕΠΙ χρειάζονται μιας και αν η κατάληξη είναι π.χ. .gr σαν του κλιπ αρτ τότε πρέπει να πληρώνουμε ΑΕΠΙ,αλλά αυτά τα βρίσκουμε δικηγόρους έχουμε.

BOSKO είπε...

τ2φ...
μη μου βάζεις ιδέες.
τόσο καιρό όμως δεν το σκεφτόμασταν;
δε νομίζω επίσης να πληρώνουν ΑΕΠΙ τα web radios στην Ελλάδα, κουφό μου ακούγεται :)

τ2φ είπε...

Φυσικά και πληρώνουν αν έχουν κατάληξη .gr αυτό είναι σίγουρο γιατί σε βρίσκει η ΑΕΠΙ.Πληρώνεις επίσης αν κανεις Streaming μέσα απο ελληνική υπηρεσία.Μπορούμε να κάνουμε το σταθμό σε .blogspot που είναι αμερικάνικο και δεν έχει καμία δικαιοδοσία να ζητήσει στοιχεία η ΑΕΠΙ από την GOOGLE γιατί οι servers είναι στην αμερική και καλύπτονται από το αμερικανικό δίκαιο.Η RIA,η αντίστοιχη ΑΕΠΙ της Αμερικής δεν ασχολείτε με web radios εκτός μεγάλης περίπτωσης πειρατείας.Επίσης αν έχει κατάληξη .gr ή .eu και έχεις banners με διαφημίσεις πρέπει να πληρώνει και ΤΕΒΕ(ΟΑΕΕ).Τέλος πάντων θα το ψάξω και με τον καινούριο χρόνο κάτι καλό θα γίνει.

τ2φ είπε...

Υπάρχουν και τεχνικά ζητήματα αλλά αυτά τα έχω για πλάκα.

Фе́ммe скатале είπε...

Θα έχουμε τσατ με μετριασμό όμως. Σαγιονάρες και φασίστες έξω. Μη μας βρωμίζουν τον καθαρό σταθμούλη μας