Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

πειράζει-πού'-μαι-και-μεγάλη-φίρμα;


Αφιερωμένο σε κάτι ερασιτέχνες παραγωγούς που, ως φαίνεται, θα τους απασχολούμε για καιρό ακόμα! Μα, ποιος είσαι, bosko Θεέ; Όπου πας, πουτάνα τα κάνεις όλα! Ασχοληθείτε κι άλλο, γελάμε πολύ, όσο δε φαντάζεστε, εδώ έξω! Αποκτήστε λίγο νόημα μεσ' στη μιζέρια σας! Προσκυνήστε με όλοι! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ και όλοι οι άλλοι τα τσιράκια μου που όποτε μου γουστάρει σας αδειάζω ωσάν λεμονόκουπες! Σε καλό μας τέτοιο γέλιο πάλι βραδυάτικα!

54 σχόλια:

mahler76 είπε...

καταγγέλλω το γεγονός πως οι καλύτερες καλιαρντοσύνες γίνουντε πλέον στο τρισκατάρατο facebook και τώρα τελευταία στα chatbox των ιντερνετικών ραδιοφώνων και δεν μπορούμε να συμμετέχουμε οι μη κατέχοντες τα αθλήματα αυτά.

BOSKO Θεέ πάρε την ΠΑΕ (γιατί μας τα έχει κάνει τσαρούχια ο Τσάκας με τον πρίγκιπα του).

mahler76 είπε...

ζημιάρη άντρα.

grizanelas είπε...

ti paizei?se diwxane apo to stathmo????

Unknown είπε...

Eντάξει, προσκυνάμε!
Αλλά πως είσαι γραμμένος στο FB, να σε διαβάζουμε κι εκεί και να σε προσκυνάμε ;

BOSKO είπε...

mahler76...
τώρα που έφυγα εγώ δεν έχει Δράκουλα η φάση, όπως λέγαμε παλιά, όταν δηλαδή έβγαινε μάπα η ταινία.
Μεσ' στη συμβατικότητα θά'ναι και τα ψόφια χαριεντίσματα.
Συνεπώς δεν έχασες και τίποτα!

BOSKO είπε...

grizanelas...
σιγά μη με διώξαν!
εγώ τους έκανα μπουρδέλο, μπας κι ανακάλυπταν την πραγματική τους υπόσταση, κι έφυγα!

Unknown είπε...

Άστο. Σε βρήκα...

Фе́ммe скатале είπε...

Γιατί ρε; έγινε κάτι άλλο;

grizanelas είπε...

wwwww!!!!siga,tha paizeis pouthena allou?re file paraskeves arazame parea kai akougame,malakia.

Αρτέμης Μάτσας είπε...

Ρε Μποσκε, αυτος δεν ειναι που εχανε τον πατερα του? Αυτος χορευει και τραγουδαει τωρα στο τσατ!!!

BOSKO είπε...

Αρτέμης Μάτσας...
εύχομαι να ήταν μούσι τελικά όλο αυτό, διότι εγώ αν είχα τέτοιο θέμα, ούτε εκπομπές θα έκανα, ούτε κυρίως θα κατηγορούσα τους άλλους για ''υπερφιλοδοξία'' και γω δεν ξέρω τι άλλο.
Δεν πειράζει, όμως, αποκαλύφτηκε ότι τελικά είχα δίκιο τότε με τη Γώγου. Μεγάλο μουνί ο τύπος! Και μου τό'παιζε κότα, ''όχι, δεν κατάλαβες, δεν εννοούσα εσένα'' κλπ.
Ουστ, βρωμόκοτες!
Αντε στο διάολο κι ακόμη παραπέρα!

Фе́ммe скатале είπε...

Αυτοί όλοι αύριο μπορεί να σφάξουν ο ένας τον άλλο. Κι ύστερα τους πειράζει το βρωμόστομα. Αλλος κόσμος μην την ψάχνεις. Όπου κύτταρο έχουν σαρκοφάγα σκουλήκια που πρώτα τρώνε τους ίδιους. Γι αυτό και δεν την παλεύουν. Στο μεταξύ απ ότι κατάλαβα ο Μάλερ δεν τα χει καλά με τον άσωτο και σύμφωνα με αυτό εφόσον έχουμε κοινό εχθρό τώρα είμαστε σύμμαχοι; ( Μάλερ μην τα πάρεις χιούμορ κάνω, δεν είμαι σε mood για βρισίδια και τέτοια μαζί σου).

Αρτέμης Μάτσας είπε...

Μενα λενε Αρτεμη Ματσα συ τους παρακολουθεις ομως
χιχι

BOSKO είπε...

Άρτέμης Μάτσας...
Ε, έχουμε κι εμείς τους κατασκόπους μας και κάνουμε τα κουμάντα μας!

BOSKO είπε...

elen huguita...
κι είμαστε φίλοι;
στείλε αίτημα γιατί εγώ δεν ξέρω πως να σε βρω!

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
σε προκαλώ να ανοίξεις το τιμώμενο βρωμόστομα σου και να τους πάρεις τα σκαλπς ακόμη μία φορά!
εννοείται, πιάσ'το πιο light τώρα, κράτα τα...σκληρά αν το συνεχίσουν!

Фе́ммe скатале είπε...

Μα αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι πως δεν ασχολούμαι ΠΟΤΕ με κανέναν αν δεν ασχοληθεί μαζί μου η με κεινους που αγαπάω. Απλά αν συμβεί αυτό τότε δε χαρίζομαι. Τωρα ο τρόπος που έχει ο καθένας να υπερασπίζεται ειναι αλλοθεμα. Εγω ειμαι αμερικανα. Αν μπω σε πολεμο δεν πολεμαω με σπαθια και ακόντια. Βόμβες υδρογονου και τελος. Ισοπέδωση. Ετσι εχει νόημα ο πόλεμος, που ΠΟΤΕ μόνη δεν ξεκινάω

mahler76 είπε...

@ Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία)
χαχαχα αυτά με τα βρισίδια δεν είναι για κάθε μέρα. Όσο για κάτι Άσωτες και Κουλές κουράδες όταν μου έτυχαν εμένα τράβηξα το καζανάκι μια φορά και τέρμα.

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
δηλαδή πάμε πόλεμο μέχρι τελικής πτώσης;
μα, κι εγώ δεν είδες; τραγουδάκια αναρτούσα και τα δικά μου.
Αλλά όταν, ρε πούστη μου, με φιτιλιάζεις ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ με όποιο μέσο διαθέτω!

Фе́ммe скатале είπε...

Εγώ δεν ξέρω κανέναν απο κει και δε με νοιάζει. Τους λυπάμαι, ένα μάτσο άτεχνοι καλλιτεχναραδες ειναι. Ο τραγικάκης μόνο με φιτιλιάζει. Βέβαια και όταν ήταν φαν μου και φώναζε τη λατρεύω αυτή τη γυναίκα, πάλι εμετό μου προκαλούσε. Δεν μπορώ τις απότομες αγάπες. Κρύβουν πολύ θέμα από πίσω. Απλά αν με ξαναπιάσει στο στόμα του επιμένω θα το μετανιώσει πολύ πολύ άσχημα. Κι εδώ θα συμφωνήσουν όλοι με σιχαίνονται. Εϊμαι τρελό πουταναριό όταν θέλω

Фе́ммe скатале είπε...

Όχι δεν είναι, κι εμείς το εξαντλήσαμε. ΕΠίσης στην καριέρα μου ώς χώστρια ( όπως θέλουν να με βλέπουν όλοι, όπως τους βολέυει μάλλον) ήσουν ο πιο άξιος αντίπαλος κι αυτό το εκτιμώ.

BOSKO είπε...

mahler76...
σοβαρά, Mahler76, πρόβλημα κι εσύ με τον αγράμματο φασίστα;
για λέγε, για λέγε, τι σου έκανε;
μας διαβάζει κιόλας το υπο-όν!

Фе́ммe скатале είπε...

Μόνο μας διαβάζει; Αυτός δεν θα κοιμάται καλέ. Καταρχήν έτσι κι αλλιώς δεν κοιμάται . Βάζει μάσκες να σιγουρευτεί πως δεν έχει πόρους το δέρμα του για να μην εισχωρήσει πακιστανικός αέρας μέσα. Κάνει και φιλανθρωπίες. Θα πάει στο μπαζαρ τα παλιά του πράντα.

Фе́ммe скатале είπε...

Τα οποια δεν τα θελει αλλο γιατι πατησαν το ιδιο πεζοδρομιο που πατανε οι πακιστανικες σαγιοναρες

BOSKO είπε...

Πες τα, Poutana_Maria_Adouaneta,
χώσε!
Ρε συ, αυτός με το βιογραφικό-σεντόνι, τι να γίνεται;
Έμαθες, διώξαν κόσμο απ' το Cacoyiannis Foundation;

Фе́ммe скатале είπε...

ΠΟιός καλέ;; ο κολλητός του Μπετόβεν; Αυτός πάνω παόλα έχει ένα βιογραφικό να γεμίσει. Αστον αυτόν, η φωνή του κάνει ακόμα κοκοράκια σε αυτη την ηλικία απο την αγαμία

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
χαχαχαχαχαχα τα παλιά του πράντα λέει!
μιλάμε, παίζει νά'ναι και το πιο γελοίο υποκείμενο πού'χω γνωρίσει στη ζωή μου!
Τον ΜΙΣΩ!
Ζω για τη μέρα που θα τον δω με κασετόφωνο στα σκαλιά της Ομόνοιας και νά'χει και ψοφόκρυο όπως απόψε!
χαχαχαχαχαχ

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
τι, τον άκουσες κιόλας;
χαρά στο κουράγιο σου!
ούτε ξέρω πότε κάνει εκπομπή η ψωνάρα!

mahler76 είπε...

@BOSKO
αχ τι να σου λέω. με έβρισε ένα βράδυ στο μπλόγκ του γιατί τον είπα κουλή (χαϊδευτικά) και μετά όταν τον ξέχεσα (Μαρία Αντουανέτα θα ήσουν περίφανη για μένα) άρχισε να μου στέλνει μηνύματα στο μπλόγκ, έκανε μπλόγκ ως Sahler (τρομερό το λογοπαίγνιο), έφτασε ο ψυχάκιας να με πάρει μέχρι και τηλέφωνο με απόκρυψη για να το σηκώσω γιατί τον γείωνα όταν με έπαιρνε κανονικά. Και επειδή τον αγνοώ 1 χρόνο τώρα, μπαίνει μπαίνει σε μπλόγκ φίλων και με κράζει μάλιστα σε έναν στέλνει και μέηλ βρίζοντας τον που είναι μέλος της κλίκας μου όπως λέει. Α ξέχασα να σου πώ, το ήξερες πως τον λένε Γεράσιμο και όχι Νίκο όπως λέει?? Το μάθαμε από έναν σκηνοθέτη κολλητός του οποίου είχε την ατυχία να υπάρξει κάποτε γκόμενος του. Και κάπου εδώ πρέπει να είναι περήφανος και ο Αρτέμης Μάτσας χαχαα

Фе́ммe скатале είπε...

Νίκο Γεράσιμο; Γαμεί το ονοματάκι του μουσιού. Στο είπα και παραπάνω, είμαι περήφανη έτσι κι αλλιω΄ς για το χώσιμό σου. ϊσως θα μπορούσα αν πεθάνω να σου αφήσω κληρονομιά κάποιες βρισιές μου. Ο άσωτος είναι λίγδα τηγανιού, είναι σα σωησμένο τσιγάρο μέσα σε πιάτο.τόσο αηδια

Фе́ммe скатале είπε...

Μάγια Πλισέτσκαγια!!!!!!! την παλευεις ρε;; θα κατουρησω πανω μου.

τ2φ είπε...

Παιδιά μην μιλάτε έτσι για τον άσωτο,στις εποχές που είμαστε ένας χρυσαυγίτης δεν είναι όσο ακίνδυνος ήταν κάποτε.

mahler76 είπε...

@ BOSKO
ναι είμαι σίγουρος πως ήταν αυτός. Γιατί μια μέρα βγήκα για καφέ με την μπαζούκλα την φίλη του την διδάκτορα βυζαντινολογίας την Κουλή και τον έθαψα κάργα, και λίγες ώρες μετά μου έστειλε η Sahler μήνυμα στο μπλόγκ να προσέχω τι λέω στους καφέδες που πηγαίνω χαχαχα. Ρε εσύ το άτομο έμπαινε και έβριζε τον εαυτό του στο ίδιο του το μπλόγκ και μετά τα έσβηνε. μιλάμε για τον ψυχάκια.

@ Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία
φαντάσου να πηγαίναμε σε συμβολαιογράφο να μου κάναμε διαθήκες για τα μπινελίκια μας χαχαχα

τ2φ είπε...

Καθώς και αυτοί που τον υποθάλπτουν.

mahler76 είπε...

χμ, Γερασίμου...λες να είναι Κύπριος. κι εγώ που νόμιζα πως ακούει Αλέξια επειδή απλά είναι κακόγουστος.

BOSKO είπε...

δεν ειν' απλά κακόγουστος, αγνοεί την ύπαρξη της λέξης και της έννοιας ''γούστο''.
Πόσο καημένος!
Πιο πολύ, πεθαίνεις!

τ2φ είπε...

Πάντως στον κλιπ αρτ επειδή κανονικά έστησα αυτί,σε περάσανε γενεές 14,αλλά στο κυριλέ,έχει συμβεί ότι έχει συμβεί και μου βγήκαν όλοι σήμερα με ηθικά διδάγματα και φιλοσοφίες περί ζωής,αχαρηστίας και αγάπης,φυσικά στο τσατ από κάτω κατά 90% ήταν σαλιαρίσματα,κρυφά μυνήματα και πείνα μπας και γίνει κανένα σεξοκονέ,θα στα στείλω τα έχω σε print screen να κλάσεις στα γέλια.Και άντε πες θέλανε να τα χώσουν,πες ρε φίλε παραγωγέ το όνομα,πες,ο Μποσκοίτης είναι χαμένο κορμί,τομάρι ,αρχίδι και τον γράφουμε στ'αρχίδια μας,τι το θές το κυριλέ,αφου θέλεις να ξεκατινιαστείς;Λες και οι απο κάτω του τσατ δεν καταλαβαιναν για ποιόν μιλάς,αφού παραπάνω από τους μισούς έιναι οι παραγωγοί του κλιπ αρτ που ακούνε.Κάντε λοιπόν εκπομπές μεταξί σας.

Фе́ммe скатале είπε...

Ε όχι και αγνοεί τη λέξη γούστο! Πατε καλά;;; Έχετε δει το i-pad του; Τρελλοί θα είστε όλοι.
Μάλερ κάτι μου θυμίζει αυτό που γίνεται. Αλλά πρόσεχε γιατί πριν απο τον δικό μας τσαμπουκά μόνο με έναν άνθρωπο έχω βριστεί έτσι κι αυτός ήταν ο Μποσκος! Συμβολαιγράφο δεν ξέρω. Μπορεί να είναι και τεκμήριο το πνευματικό μπινελίκι , οπότε ας τον αποφύγουμε.

BOSKO είπε...

τ2φ...
α, μάλιστα! καλά μου τά'παν κι άλλοι, λοιπόν!
ποιος τους γαμάει μωρέ μεσ' στον μικρόκοσμο τους;
Τα καημένα τα πουρά...
Σήμερα είναι, αύριο δεν είναι, σεβασμός στην τρίτη ηλικία!

... είπε...

ΜΙΛΑΜΕ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ,ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΗΣΗ!!!

Фе́ммe скатале είπε...

Ναι καλέ μόνες τους σα θειές με το φλυτζάνι στο χέρι. Μπαίνει ο ένας μπαίνει ο άλλος, ματς μουτς. Ελα ακόμα μαυτούς θα ασχολούμαστε; Φτάνει! τον άλλο τον σίχαμα με τους πανέξυπνους φίλους. Αυτος ο χαμένος κορ-μις θα ήταν πολύ περήφανος όταν σκέφτηκε το πνευματώδες Λυσα-βόνα. Μέχρι που και μπορεί να κουνήθηκε ένα κουνί στο πουλάκι του. Ωχ μη λέω πουλάκι θα μαζευτούν οι κλιπαρτιανοι!

Фе́ммe скатале είπε...

Καλέ καταρχήν αυτός είχε πάθει ενδοσκόπηση κι εγραφε Ισως ο κόσμος να είνασι καλύτερος χωρίς εμάς. Σαν αιμοροιδα ενα πράμα μετά απο κωλονοσκόπηση, ο κωλος ισως ηταν καλυτερα χωρίς εμάς

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
χαχαχαχαχαχ, χτυπιέμαι λέμε!
κεντάς!

τ2φ είπε...

Λοιπόν Αντώνη πιστεύω πως μέχρι την άλλη εβδομάδα ο σταθμός θα είναι έτοιμος,με βοήθησε πολύ το παιδί που θα κάνει το hosting και ετοιμάσου να μαζέψουμε κόσμο για να φτιάξουμε το πρόγραμμα.Αν είναι να πάρουμε και τον άσωτο να μας χτυπάει κανα φραπέ πριν από κάθε εκπομπή.

CheapArtRadio είπε...

Μαρία Αντουανέτα παλιόμουνο βούλωσε το!!! Ξέρεις τι θα πει εσύ πουλί; Δεν το νομίζω! Κακογαμημένη τραγουδιάρα!!!

Фе́ммe скатале είπε...

Μάλερ δεν είσαι εσύ αυτός εεε;;;

Фе́ммe скатале είπε...

Ρε ανώνυμες, επειδή σας λυπάμαι, απο τη στείρωση του Ζοζέ παίζει να χει μείνει κάνα αρχιδάκι σε καμιά γωνιά στο κτηνιατρείο, ή έστω καμιά τεστοστερόνη σε καμιά χαρτοπετσέτα. Μήπως σας χρειαστεί ρε παιδί μου!

τ2φ είπε...

Αλλά που να ξέρει αυτός τον φραπέ,από μακιάτο και πάνω,πίνουν φραπέ με ipad;

Фе́ммe скатале είπε...

Εγώ απ τον άσωτο δεν παίρνω ούτε νερό κι ας είμαι στην έρημο δέκα τέρμινα.

δήμητρα λάτυβτ είπε...

ρε ο τσιτιρίδης πού είναι;

Фе́ммe скатале είπε...

Καλέ αυτός στα μαγαζιά που πάει αν ζητήσεις φραπέ έχουν ελεύθερους σκοπευτές και σε καθαρίζουν με τη μία. Σιγά μη βρωμίσει η ευρωπαική αθήνα τους με φραπέδες. Αλλά άμα βρει κανα νταβραντισμένο οικοδόμο με κανα υπερπαπάρι, να δεις πως θα του χτυπάει τον οικοδομικό φραπε με το κουτάλι. Και φυσικά θα πάψει να είναι και ρατσιστής. Το παπάρι ήταν είναι και θα είναι πανω απο τις πεποιθήσεις μας περι ρατσισμού.

mahler76 είπε...

@ Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία)
όχι μου έπεσε ο ίντερνετ και πήγα για ύπνο


Ρε Μπόσκε γιατί δεν κάνεις το δικό ου ραδιόφωνο να τα χώνεις όπου και όποτε θέλεις?

BOSKO είπε...

mahler76...
καλομελέτα κι έρχεται!

Фе́ммe скатале είπε...

8:54 π.μ
Έλα παναγία μου!
Εγώ θα παίζω μόνο πακιστανική μουσική και θα αφιερώνω Ο Ασίφ Αλί από τον Παντελεήμονα αφιερώνει στο Νίκο Γεράσιμο. Θα γαμάνε οι εκπομπές μου