Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΤΟ LIVE ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΜΑΡΚΕΛΛΟΥ!



Το ξανθό ποντικάκι που γνώρισα τα περασμένα Χριστούγεννα εν μέσω μπόρας στον Πειραιά για την παρθενική του συνέντευξη στο δίφωνο, δεν είχε καμία σχέση με τη μοιραία επίγονο της Melissa Etheridge και της Debby Harry που απόλαυσα χθες βράδυ στο επίσης παρθενικό live του!
Ο χώρος δεν ήταν κάποια έντεχνη μουσική σκηνή με ή άνευ ιστορίας, αλλά ένα μοντέρνο κλαμπάκι δίπλα από το Καλλιμάρμαρο, χώροι που πια έχω ξεχάσει πως είναι. Αγόρια με μακριά μαλλιά και κορίτσια με κοντά, όλα ηλικίας από 17 μέχρι 20 ετών, ήταν το κοινό που ως επί το πλείστον έσπευσε στο Planet Music να δει από κοντά και ν' ακούσει τη Μάρω Μαρκέλλου.
Εκεί βρέθηκα με τους φίλους μου, μουσικούς Δημήτρη Αρναούτη και Πάνο Μουζουράκη. Καθόλου περίεργο, αφού μοιραστήκαμε το τραπέζι της Lyra, παραγωγού εταιρεία της Μάρως, μετά του Άγγελου Κουτσούκη, της Μαίρης Μπρατάκου, αλλά και του συνblogger δημοσιογράφου Μιχάλη Τσαντίλα. Ο δε Μουζουράκης ακόμη μου τη λέει που τον κάλεσα στα Προπύλαια στη συναυλία κατά της αστυνομικής βίας χωρίς να τραγουδήσει. Δε με ήθελες ρε, μου είπε με το μοναδικό χιούμορ του, γιατί εσύ είσαι παλαιοκομμουνιστής, ενώ εγώ συνεργάστηκα με τον Παπακαλιάτη!
Όταν μεγαλώσω, θέλω...άρχισε να τραγουδάει η Μάρω και το εύλογο αρχικό της τρακ ξεπεράστηκε από τη συμμετοχή του κοινού που ήξερε απ' έξω τους στίχους της και τους φώναζε! Ομολογώ ό,τι είχα πολύ καιρό να εισπράξω τέτοιο παλμό από το ακροατήριο ενός νέου και σχετικά άγνωστου ακόμη καλλιτέχνη!
Εδώ μη μου πείτε ό,τι δε μοιάζει η Μάρω με τη Joan Baez των παλαιοκομμουνιστικών- που λέει κι ο Μουζουράκης- Joe Hill και Drug Store Truck Drivin' man!
Με τη συμβολή μιας μπάντας αποτελούμενης από πολύ νέους ανθρώπους, ακούσαμε ολόκληρο το Κορίτσι για σπίτι, που δημιούργησε αίσθηση από τον πρώτο καιρό της κυκλοφορίας του στα δισκάδικα και στο myspace της δημιουργού του!
Λυπάμαι που δε μπόρεσα χθες μέσα στα νεανικά πλήθη να απαθανατίσω με την ψηφιακή μηχανή μου και τον Βασίλη Πιερρακέα, ενορχηστρωτή του δίσκου της Μάρως και κιθαρίστα στο πρώτο live της! Όποιος τον έχει δει, θα συμφωνήσει μαζί μου πως μοιάζει να το έσκασε από τα 70s και την αντιδραστική παρέα των Grand Funk, αλλά και το βίντεο- κλιπ του La Isla Bonita της Madonna!

Ο (Συνένοχος στην) Κρέπα, ο Scrooge Mc Duck, το Ίου Ίου και η αγαπημένη μου Balada por un Catalan εναλλάχθηκαν επιτυχώς με διασκευές σε Shakira και Vaya Con Dios, δίνοντας την ευκαιρία στη Μάρω να ξεδιπλώσει τις άγουρες, αλλά εξαιρετικά ελκυστικές, φωνητικές της ικανότητες!

Που να ήταν ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο οποίος έχει υπογράψει την επιμέλεια παραγωγής στο ντεμπούτο άλμπουμ της Μάρως; Οι πηγές μου λένε πως έπρεπε να βρίσκεται στο εξωτερικό, γι' αυτό και δεν εθεάθη χθες βράδυ στο Planet Music. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους μουσικούς συναδέλφους της Μαρκέλλου, αλλά και τον Χρήστο Κωνσταντινίδη του Schooligan!
Τα συγχαρητήρια μου στον Παναγιώτη Λυμπερόπουλο, τον μάνατζερ της τραγουδοποιού, που επέλεξε έναν τέτοιο χώρο να παρουσιάσει για πρώτη φορά μπροστά σε κοινό το Κορίτσι για σπίτι της! Τα πιο θερμά συγχαρητήρια όμως πηγαίνουν στη Μάρω Μαρκέλλου γι' αυτόν το σπάνιο συνδυασμό τσαμπουκά και κοριτσίστικης ευαισθησίας που βγάζουν τα τραγούδια της, αφενός όταν ρέουν στο cd- player και αφετέρου όταν αποδίδονται επί σκηνής από την ίδια και τους κεφάτους μουσικούς της!

5 σχόλια:

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Δεν την ξέρω την κυρία, αλλά μου τη δίνεις, γιατί υποψιάζομαι ότι θα αρχίσουν πάλι όλοι να την εκθειάζουν κι εγώ δε θα έχω ακούσει τα κομμάτια της.
Πολύ τον πάω το Μουζουράκη, παρόλο που μοιάζει με ένα ''φίλο'' μου εξαιρετικά αντιπαθητικό και δήθεν...

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
ψάξε, βρες την, άλλωστε μόλις έδωσε το πρώτο δικό της live. Πρωτύτερα, τη βλέπαμε στο πλάι του παραγωγού της, Φοίβου Δεληβοριά. Κι εγώ τον πάω τον Μουζουράκη ακριβώς διότι δεν είναι καθόλου δήθεν! Θεόμουρλος και μονίμως στην τσίτα!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στους Singles έπαιζε περίπου τον εαυτό του... μπορείς να το επιβεβαιώσεις?

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
χλωμό, διότι δεν το είχα δει ποτέ μου το εν λόγω σήριαλ και νομίζω το' χω πει του Πάνου.

Kostas L.A. είπε...

Πολυ καλη η Μαρω..οσο εχω ακουσει απο την εκπομπη σου τουλαχιστον κι απο εκπομπες του Μελωδια..

Εχω ομως να δηλωσω επισης πως ο Μουζουρακης ειναι απιστευτος και με πολυ καλη αισθηση του χιουμορ απο οσο τον εχω παρακολουθησει On tv!!
(Ασε που εχω λιωσει τα κομματια απο τον πρωτο δισκο του)