Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Η RED ROSY ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ!


Μόλις έφτασε στα χέρια μου η Red Rosy της Λένας Πλάτωνος! Η δημιουργός του μου το έφερε ως δώρο στη σημερινή εκπομπή μου για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας! Είναι μεγάλη μου χαρά, λοιπόν, που η πρώτη παγκόσμια μετάδοση του ολοκαίνουργιου τραγουδιού της Πλάτωνος θα γίνει από τα ραδιοφωνικά Άσματα & Μιάσματα της 8ης Μαρτίου του σωτηρίου έτους 2009! Ας δώσω τα credits της ηχογράφησης:
Red Rosy
Μουσική- στίχοι: Λένα Πλάτωνος
Ερμηνεία: Etten (Ελένη Τζαβάρα)
Ενορχήστρωση: Λένα Πλάτωνος- Στέργιος Τσιρλιάγκος
Μίξη- programming: Στέργιος Τσιρλιάγκος

Διάρκεια: 3΄,58΄΄
Συντονιστείτε χωρίς δεύτερη σκέψη!
Κανάλι 1 του Πειραιά 90,4 (www.kanaliena.gr) 18.00- 20.00

16 σχόλια:

maira είπε...

Την άκουσα ...
Τι κομματάρα πραγματικά!!!!!

BOSKO είπε...

maira del mar...
δεν είχα δίκιο, λοιπόν;

Άτη Σολέρτη είπε...

Εκτιμώ πάρα πολύ και τη Λένα Πλάτωνος και την Ελένη Τζαβάρα.
Τελικά μήπως γνωρίζεις αν η Ελένη Τζαβάρα δεν τραγουδάει πια στους Film? Γνωρίζω πως έχει αρχίσει από πέρυσι solo εμφανίσεις,και θα ήταν κρίμα αν αποχώρησε από το group!

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Για ακόμα μια Κυριακή το ραδιόφωνο έπαιζε Κανάλι 1!
Και επειδή, πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, ήταν πατημένο το rec για να προστεθεί και η Red Rosy στο προσωπικό μου αρχείο…

Ευχαριστούμε, Αντώνη.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω και εγω.ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ...

BOSKO είπε...

ΑΤΗ ΣΟΛΕΡΤΗ...
δεν τραγουδάει πια στους Film η Τζαβάρα και το νέο της καλλιτεχνικό ψευδώνυμο είναι Etten, όπως είδες και στο post. Πολύ εμπνευσμένη και ταιριαστή η συνεργασία της με την Πλάτωνος!

BOSKO είπε...

το Άρωμα του Τραγουδιού...
σε σένα ούτως ή άλλως θα το' στελνα το κομμάτι. Οπότε τώρα είμαστε ΟΚ! Καλές επαναληπτικές ακροάσεις!

BOSKO είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ...
Κ Ο Μ Μ Α Τ Α Ρ Α !!!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Τί θα γίνει επιτέλους με αυτό το κομμάτι;! Υποτίθεται ότι θα το ανέβαζε στο myspace εκείνο το βράδυ. Πού στο καλό είναι κι εγώ δε μπορώ να το βρω;! Και φαίνεται ότι είναι πολύ καλό!
Ο λαός απαιτεί λίγη βοήθεια σε όσους δε πιάνουν το σταθμό σου!

igkros είπε...

Πειράζει που θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα? ίσως θα έπρεπε να ξαναδιευκρινηστεί αυτό φίλε Μπόσκο

ΥΓ: Στα ντοκιμαντέρ θα ανέβεις?

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
το κομμάτι απ' όσο γνωρίζω ήθελε κάποια περαιτέρω επεξεργασία ώστε ν' ανέβει στο myspace της Λένας. Πιθανώς αυτό αύριο- μεθαύριο ή και τώρα που μιλάμε να' χει συμβεί.
Την εκπομπή μου μπορείς μια χαρά να την ακούς μέσω διαδικτύου, βάζω link κάθε φορά.
Ή μήπως να μου άφηνες ένα e-mail σου; άντε πάλι, σ' έφτιαξα!

BOSKO είπε...

alps...
εσένα το' χω το e-mail σου, οπότε μη σκας! Δεν το βλέπω ν' ανεβαίνω, ρε συ, έχω ένα σωρό συνεντεύξεις που μου βγαίνουν κάθε εβδομάδα και καλώς ή κακώς δεν το κουνάω ρούπι από δω. Να πας να δεις τις ταινίες της Αλίντας Δημητρίου για τις γυναίκες στον Εμφύλιο και του Αθυρίδη για τον κιθαρίστα rocker Παπαντίνα (και να τις ψηφίσεις, εννοείται)!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό κομμάτι!..
Αν και το σοκ των ημερών είναι όλα αυτά τα βίντεο κλιπ του '87 από τα Λεπιδόπτερα κλπ, που ανέβηκαν στο youtube!.. Μπράβο η ΕΤ.2;!

BOSKO είπε...

trashman...
μπράβο η ΕΡΤ- 2 του ΄87 να λες! Που να δεις τηλεοπτικό ρεπορτάζ με τη Φλέρυ Νταντωνάκη στην κρατική τηλεόραση του ΄86, σκέτη ταινία μικρού μήκους! Μάλλον η ευκολία του μέσου, τουτέστιν της βιντεΐλας, και οι γρήγοροι ρυθμοί δημιούργησαν τη σημερινή άθλια τηλεόραση.

celsius33 είπε...

ελπίζω να το ακούσω ταχέος από το myspace της, καλά λόγια ακούω από δω!

BOSKO είπε...

celsius33...
από χθες βράδυ υπάρχει στο myspace της Λένας! Κάνεις κλικ και το ακούς! Τόσο απλά!