Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ο-ιωάννης-μελισσανίδης-ερμηνεύει-σαίξπηρ


...Oh Heaven 'n 'Earth...

23 σχόλια:

mahler76 είπε...

πολύ Καριοφυλλιά Καραμπέτη έχει δεί το παλικάρι και του βγαίνει η Αντιγόνη αβίαστα.

Kostas L.A. είπε...

χαχαχαχα το ειδα κι εγω πριν μερικες ωρες..
κι ακομα προσπαθω να καταλαβω πως την ειδε το παλικαρι!!
λογω του χρυσου που ειχε παρει μπηκε με μορια στην Ιατρικη τοτε,αλλα μαλλον δεν τον ικανοποιουσε ουτε κι αυτο..παραξενος που ειναι ο κοσμος τελικα!! :P

καλημερες φιλε Antoine!!

Μεντεσίδης Γιάννης είπε...

Τι ταλέντο!!Ω,θεοί!!!

despinach. είπε...

ειλικρινά φοβάμαι & να δω το βιντεο!! :p

despinach. είπε...

αγκ! δεν κρατήθηκα, το είδα κ λέω να πάω να πιω ρακές να ξεχάσω ο,τι ήξερα από δραματική τέχνη!
μον ντιε!

απο πγοφογα σκίζει (για να λέμε κ του στραβού το δίκιο....μπας & δίνει για πγοφισενσυ το παλικάρι κ κάνει εξέσκηση στα ιστορικά τούτα δραματικά κείμενα)

ασωτος γιος είπε...

εγω τον συναντησα στο Μανχαταν , τον μαρτη,
τυχαια,
μου εδοσε την εντυπωση πως θελει να ακολουθησει το οειρο του.
τωρα αν γινει καλος ηθοποιος η κακος, δικο του θεμα.
Το βιντεο δε το σχολιαζω γιατι
αλλωστε και σαυτη τη χωρα πολυ "ποιοτικοι" την εχουν δει καπως και μονο τεχνη δεν εχουν κανει... εχουν παει επιδαυρο και εχουμε ριξει πολυ γελιο με τις δραματικες τους ερμηνειες.

BOSKO είπε...

mahler76...
δε θα τό 'λεγα!
ο άνθρωπος ήταν αυτοδίδακτος προτού πάρει την απόφαση να σπουδάσει υποκριτική!

BOSKO είπε...

Kostas L.A. ...
γειά σου, Κωστή
μωρέ, τι ανάγκη έχει ο Ιωάννης;
πάει στο Μανχάτταν ή όπου αλλού, ρίχνει κι έναν Άμλετ να σκοτώσει την ώρα του, το ψώνιο του και τον Σαίξπηρ και life goes on - που λένε και στο USA:-))

BOSKO είπε...

Είσαι αδιόρθωτος, Γιάννη! ...
σα να βλέπεις τη...Μαρία της Σιωπής να εκτελεί Σαίξπηρ. Δηλαδή, όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι κανείς, δε γίνεται να μη γελάσει με το απόσπασμα τούτο, πώς να το κάνουμε τώρα;

BOSKO είπε...

despinach. ...
τελικά τό 'δες, ε;
να, αυτές τις μαλακίες κάνω κι εγώ πρωί-πρωί!

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
αυτό ξαναπές το, συμφωνώ απόλυτα:-))

despinach. είπε...

ε, τι να κάνουμε μες στον έρμο τον μήνα Αύγουστο!! βασικά η έκφρασή του με αποθάρρυνε να το δω, ήταν σαν να είχε μυρίσει καμιά αποχέτευση!:D...πάω για κάνα μπανάκι με το βιβλίο μου παρέα τώρα! να περνάς καλά! :)

Β.Σ. είπε...

πιο πολύ ενδιαφέρον θα είχε ο Σαίξπηρ να ερμηνεύει Ιωάννη Μελισσανίδη.

. . .

Καλησπέρα. . .

BOSKO είπε...

despinach. ...
ρίξε και μια βουτιά και για εμάς εδώ πέρα:-))

BOSKO είπε...

πλησίον του ποιητή...
respect!
έγραψες!

pl@νόδIοS παρατηρητής είπε...

χαχαχα ...ε αυτό είναι τραβηγμένο όπως και να το κάνουμε ....τι το 'θελε ο Ιωάννης να ασχοληθεί με τον Σαιξπηρ ??? Έκαστος εφ' ω ετάχθη λέει ο σοφός λαός .... και ο Σαιξπηρ βέβαια θα έιχε αν ζούσε κάποιες ενστάσεις .... βέβαια έχουμε δει και χειρότερα .... μια δόση γέλιου /γελίου σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς είναι σημαντικό από όπου και αν προέρχεται ...γι αυτό ας περιμένουμε να δούμε πως θα πάει σε αυτό το νέο του ενχείρημα ....

Μελιώ είπε...

Αντώνιε, Αντώνιε λέγω όποιος δεν έχει δει Μαρμαρινό ως Ιάσονα να στριγκλίζει στην Μήδεια κάτι ακατανόητα, που θα μπορούσαν να μεταφραστούν ως : " πτου σου, πτου σου μαρή ξεφτιλισμένη " ... και να πέφτουν οι μπεκάτσες νεκρές από τα δέντρα της Επιδαύρου,ειλικρινά δεν έχει δει τίποτα.
Από κει και πέρα εδώ,Ιωάννης κερνά και Ιωάννης πίνει,το κέφι του κάνει και καλά κάνει, τι να πούμε δηλαδή για τόσους άλλους "ηθοποιούς" που παίρνουν τις επιχορηγήσεις και δεν μπορούν να απαγγείλουν ούτε το.. φεγγαράκι μου λαμπρό;εε;

υγ : χάρηκα για τη νέα ταινία του Δημήτρη ( τι να πρωτοπεί κανείς γι αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και δάσκαλο; ) και αναμένω νέα και ειδικά τα οφ κάμερα ;)

Αθανασία είπε...

Ε,γειάσου καλό μου..ε,εεεεεεχμ..εεεεε...τι να πώ τώρα...θα πώ ότι, τον προτιμούσα καλύτερα σαν αθλητή,της ενόργανης που ήταν κάποτε...νομίζω,του πήγαινε καλύτερα ο να είναι αθλητής παρά αυτό...του ταίριαζε πιό καλά η ενόργανη...παρά την τραγική κατάληξη που είχε η καριέρα του τελικά,σαν αθλητής...αυτό...τι άλλο...κατά τ'άλλα μου είναι,συμπαθής έχω να πώ παρά τις 'βλακιούλες' που ίσως να κάνει κατά καιρούς έχει μιά πρωσοπικότητα που μου αρέσει......φιλάκια καλό μου...

BOSKO είπε...

Διαμαντής...
Μελιώ...
θα (ξανα)συμφωνήσω και με τους δυο σας. Άλλωστε η ανάρτηση δεν έγινε για να καυτηριάσει την ενασχόληση του Ολυμπιονίκη με την υποκριτική- ας κάνει ότι του καπνίσει ο καθένας στην τελική- αλλά για το ότι στο βίντεο είναι επιεικώς απαράδεκτος, κατά τη γνώμη μου πάντα.
όσο για τα άλλα, παχυλά επιχορηγούμενα, εκτρώματα που βλέπουμε στην Επίδαυρο, δεν έχω άποψη. Πέραν κάποιων μουσικών εκδηλώσεων δηλαδή την έχω κόψει την Επίδαυρο.
Μελιώ, χαίρομαι κι εγώ για τη δουλειά του Δημήτρη και με τιμάει πραγματικά η συμμετοχή μου σ' αυτήν!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
δε θα θυμάσαι καλά, Αθανασία μου.
η καριέρα του Μελισσανίδη δεν είχε κανένα τραγικό τέλος, μάλλον θα τον μπέρδεψες με τον Κεντέρη.
ίσα-ίσα που ως γνήσιος φιλότεχνος που είναι, ασχολήθηκε και με άλλα πράγματα. Ελπίζω, εφόσον ειν' έξυπνος, να το εγκαταλείψει το θέατρο, εκτός κι αν μας κάνει καμιά έκπληξη, τι να πω...

BOSKO είπε...

Ας προσθέσω ότι θεωρώ τουλάχιστον φασιστικά τα απαράδεκτα comments των, συνήθως ηλιθίων στο σύνολο τους, σχολιαστών του youtube. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα σχόλια περί υποκριτικού ταλέντου ή αταλαντοσύνης του συγκεκριμένου ανθρώπου.

Αθανασία είπε...

Ε,καλό μου, ναί είχε και αυτουνού κατά μία έννοια, τραγικό τέλος η καριέρα του σαν αθλητής,επειδή αναγκάστηκε? να φύγει από το χώρο όταν ξέσπασαν,κάποιες πολύυ περίεργες τότε φήμες,'ότι είχε σχέση (ερωτική)με τον τότε προπονητή του (μετά από ένα περίεργο φιλί που του έδωσε εκείνος)σε κάποια διοργάνωση)τότε και μπλά,μπλά,μπλά....και πολλά άλλα τέτοια περίεργα....γι'αυτό το είπα...αλλά ντάξει απλά δ ε νομίζω ότι του ταιριάζει,και τόσο η υποκριτική...αυτό....

BOSKO είπε...

Αθανασία...
σιγά, βρε Αθανασία μου, μην έφυγε απ' το "χώρο" το παλικάρι και μετανάστευσε στην Αμερική επειδή εδώ ξέσπασαν κάτι πολύ "περίεργα" για το φιλί στον προπονητή του. Και στο κάτω-κάτω, αν ο προπονητής του τον "έφτιαξε", φτάνοντας τον εκεί που έφτασε, ας τον παντρευόταν κιόλας, δεν μας πέφτει λόγος. Εκεί ειν' το θέμα μας; Όχι, το θέμα μας είναι πως με μια πρώτη επιπόλαια ανάγνωση του ότι είδαμε, το θέατρο δεν τό '"χει" ο Ιωάννης.