Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

η-άρια-της-πέστροφας

Και δεν πάμε ένα ποίημα; Με θέμα το ουρικό οξύ και τις αμβλύες γωνίες των τεθνεώτων κανελλομπούρεκων. Το τελευταίο τραύμα από μπόσα-νόβα γράπωσε τον αριστερό μου ιππόκαμπο. Εγώ το τελευταίο τραύμα από μπόσα-νόβα το έπαθα εκατό μηνών! Η γλώσσα του Αινστάιν μου ανάβει τα τσιγάρα μου, αγορασμένα στα πιο παρθένα και άγρια δάση της Μαγκαφούστας. Το τρύπιο σακουλάκι μού 'πεσε προς τα πάνω και του είπα: "Τίναξε, παιδί μου, το λαμπάκι γιατί έχει πιάσει κρεμμυδόσουπα, αλλά να το τινάξεις καλά, γιατί μπορεί να σκιστούν οι γαλότσες σου". Ακούγοντας αυτά, αποφάσισε η τσαγαλί πετούνια να τραγουδήσει την Άρια της Πέστροφας που είχε γραφτεί από τον μεγάλο συνδέτη Μπετόβεργεν πάνω σ' ένα έντυπο Ε9. Ωχ, Θεέ μου, αναφώνησε η γλυκόλαλη κουβαρίστρα και σφυρίζοντας αδύναμα αυτοκτόνησε πηδώντας από το χαλάκι της εισόδου. Ο Θεόδωρος Τρουλινός έσπασε τη σύριγγα ανάβοντας ένα κεράκι και νοικιάζοντας κοψοχρονιά μεταχειρισμένες κολυμπήθρες κατ' ευθείαν από τα Πρεζονίκ Μαρινόπουλος & CIA! Τότε ήταν που έσπασε ο τρούλος της εκκλησίας, γιατί οι θεοί δεν ζηλεύουν, αλλά ζουλεύουν κατά την ρήση του μεγάλου Εγγονόπουλου. Πόσα εγγόνια άφησε άραγε, μεγάλη η Χάρη Του; Τρία πουλάκια κάθονται στην Κυκλοβόρου 6 την ώρα που η Κίρκη συναντούσε τον Κύρκο. "Που έβαλες το κρινολίνο μου και τα κοτοπουλάκια μανχάτταν;" "Στο ψυγείο, βρε άθλιε παπουτσή, που περνάς την κάμηλο από την υδρόγειο και την καμήλα από τα παπαστάχυα εν μία νυκτί"! Μισό ακόμα κόμμα και φουλ του άσου στο βρακί της, ξεφώνισε ο μονόφθαλμος Μανδαρίνος ξεφλουδίζοντας πέτσες από την ηλιοκαμμένη πλάτη του που ήταν φίσκα στα παραγινωμένα μανταρίνια. Ναι, απόρησε, την ώρα που ο ναυτικός θήλασε το μωρό της. Θρύψαλα παγωμένα της αγάπης μας ο έρωτας όταν οι συναντήσεις μας προβοκάρονται απ' τους παγωτατζήδες. Τα αεροπλάνα φτάνουν στα λιμάνια για να παραλάβουν αυγά και κότες από τη Θήβα που έστειλε ο Οιδίπους επί τρία. Είχαν σταλεί με αντικαταβολή έναντι κουπονίων της Μεγαλόχαρης. Και τρέξανε τότε τα βιολιά και τα μακεδονικά και της Φιλαδελφείας που αν και τυρί - και νά 'χαμε ένα - και τρέχανε, τρέχανε ώσπου σβηστήκανε από τον χάρτη.

* by lena, by bosko, by van zwan

Δεν υπάρχουν σχόλια: