Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

hairless-post

Οι αναρτήσεις του Αυγούστου από τότε που ξεκίνησα το blogging είναι οι αγαπημένες μου (πόσο ξεπερασμένη ακούγεται σήμερα η λέξη blogging την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας του facebook)! Μαζί με την ερημιά των πόλεων έχεις την αίσθηση πως κανείς δε σε διαβάζει κι ότι οι μετρημένοι στα δάχτυλα σχολιαστές σου είναι φτιαγμένοι από το δικό σου κράμα θλιβερής μοναξιάς κι εξοντωτικής κοινωνικότητας. Μου την έδωσε προχθές και μπήκα σ' ένα κουρείο. Δεν μου αρέσουν τα κομμωτήρια που σε λούζουν και μόνο από πλυντήριο δε σε περνάνε, ενώ θες στην ουσία να απαλλαγείς απ' τις τρίχες του κεφαλιού σου ή έστω να επιδιώξεις μία τεχνητή ανανέωση. Μπορεί να μού 'χει μείνει αυτή η πεποίθηση από τη διετή διαμονή μου στην πλατεία Βικτωρίας, που ήταν τίγκα στα πακιστανικά κουρεία. Σαν κοίταγες μέσα, θυμάμαι, όλοι γελούσαν και αστειεύονταν μεταξύ τους, πιθανώς να άκουγαν και pop σαχλοτράγουδα της χώρας τους, δίνοντας σου την αίσθηση μιας σπάνιας εθνικής συμφιλίωσης. Συχνά ξέχναγα ότι ήταν κουρείο και νόμισα ότι παρατηρώ κάποιο πακιστανικό ταχυφαγείο ή σουβλατζίδικο, όπου πάλι εκεί μέσα όλοι περνούσαν πολύ καλά. Τέλος πάντων, επειδή καλώς ή κακώς στο Παγκράτι δεν έχω δει ακόμη πακιστανικά κουρεία, η κοπέλα που με κούρεψε μέσα στο μικρό κομμωτήριο της ήταν τζιμάνι! Μα, τι κρίμα να κόψετε τα μαλλιά σας με τέτοιο μάκρος, μου είπε τάχα μου λυπημένη, ενώ συγχρόνως άρπαζε στα χέρια της χαιρέκακα το ψαλίδι. Έλα, ρε κοπελιά, μην κάνεις έτσι, της απάντησα κι εγώ, ενημερώνοντας την πως αυτό το κάνω μία φορά το χρόνο πλέον. Και χραπ από δω, χραπ από κει, σε δέκα λεπτά περιστοιχιζόμουν από κομμένες νεκρές τούφες, ενώ έτρεμα σύγκορμος απ' τη χρήση της ξυριστικής μηχανής στο σβέρκο μου. Όταν σηκώθηκα απ' την καρέκλα, το παραμύθι άλλαξε: Καλέ, πως σας πάνε και γιατί δεν τα κόβατε τόσο καιρό κλπ. Την ευχαρίστησα, την είπα τζιμάνι, εφόσον πρώτη φορά με κούρεψαν μέσα σε ένα τέταρτο και μάλιστα καλά, αρνήθηκα ευγενικά την κολόνια της, της έδωσα το εντεκάευρω, έβαλα τη στέκα στην τσέπη μου και την αντικατέστησα με το χακί μου τζόκεϊ, αγορασμένο την πρώτη φορά που κουρεύτηκα μετά από πολλά χρόνια, αφού πρώτα είχα καταφέρει να απαλλαγώ από τα 25 περιττά και βλαβερά κιλά. Το νέο look επικροτήθηκε απ' την πλειοψηφία των φίλων που φρόντισα να πληροφορήσω για την αλλαγή, η οποία συνετελέσθη απάνω μου. Ο λόλεκ σχολίασε απ' την Ιθάκη πως πάει περίπατο το...Woodstock, ο filtig απ' τη Θεσ/νίκη πως εγκρίνει ασυζητητί, το ίδιο και η maira από την Κεφαλλονιά. Όσο για τη μάνα μου πάντα το ίδιο λέει: Επιτέλους, γιατί είχες αρχίσει να μοιάζεις με τη...Μούσχουρη στην καλύτερη και με ρακοσυλλέκτη στη χειρότερη! Μόνο ο Γιάννης Παπαχρίστος πού 'χει ξεμείνει κι αυτός στην Αθήνα και πέρασε χθες βράδυ να με πάρει με τ' αμάξι για ένα ποτήρι κρασί, με ξενέρωσε επί του θέματος: Έπρεπε να τα πάρεις περισσότερο στην κορυφή, να αφήσεις λίγο πιο μακρυά τα πίσω και να ξυρίσεις τα πλάγια! Δηλαδή - πήγα να του απαντήσω - να γινόμουν κάτι μεταξύ σκυλά των 80s, ρεϊβά των 90s και all time classic πάνκη στα καλά καθούμενα! Δεν τού 'πα τίποτα όμως. Προτίμησα να μην ασχοληθώ άλλο με τρίχες και να μου πει αυτός για τα γόνιμα καλλιτεχνικά και εν εξελίξει σχέδια του. Τέτοια ν' ακούω να παίρνω δύναμη κι εγώ που έχω χάσει την πίστη μου ακόμη και σε κάθε τι όμορφο και μέχρι πρότινος δημιουργικό. Κάπου εδώ κλείνω. Το φιδάκι που άναψα πριν λίγη ώρα κατά των ενοχλητικών κουνουπιών πήρε φωτιά...όλο μαζί και το δωμάτιο έχει γίνει Καπνικαρέα. Καλό ξημέρωμα σε όλους!

22 σχόλια:

stratos kouzeleas είπε...

σε παρακολουθώ ανελλιπώς...συνέχισε το πιο αυθόρμητο blog του διαδικτύου

evroskarseras είπε...

Χεχε μου άρεσε η περιγραφή ρε. Και εγώ συμφωνώ όσον αφορά τα κομμωτήρια. Εδώ και δυο μήνες τα κόβω μόνος με την ξυριστική. Σκέψου το την επομένη !

BOSKO είπε...

stratos...
νά 'σαι καλά, φίλε, σ' ευχαριστώ.
και το blog σου είναι πολύ καλό, ειλικρινά!

BOSKO είπε...

evroskarseras...
άμα τα διατηρείς μονίμως κοντά, λέει η ξυριστική. Τα άσχημα είναι όταν χρειάζεσαι ψαλίδι, οπότε και η επίσκεψη στο κουρείο επιβάλλεται:-))

despinach. είπε...

φοβερή εκφραστική αυτή η φώτο - πορτραίτο σου!!

Areth είπε...

hairless αυγουστιάτικο πορτραίτο απελπισίας.
περαστικά μας.

BOSKO είπε...

despinach. ...
ναι, είναι!
εν αναμονή της μετάβασης στην Κρήτη, σε χαιρετώ:-))

BOSKO είπε...

Areth...
μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
περαστικά μας, δε λες τίποτα!

Ζαχαροπλάστης είπε...

Μπράβο Αντώνη...
Γράψε τώρα κι ενα ποιηματακι
αφιερωμένο στην άνεργη στέκα.
Φλαπ στο σβερκο!
Τα λέμε!!

BOSKO είπε...

Ζαχαροπλάστης...
όχι και...φατούρο μεσημεριάτικο!
thanx!
sunny greetings from Athens to Pylos!

Ζαχαροπλάστης είπε...

Μετά απο διάφορα γραφειοκρατικά μπλιαχ, σας χαιρετούμε από Καλαμάτα κι ελπίζουμε να επιστρέψουμε σύντομα...

Υ.Γ. Λευτεριά στους ζαχαροπλάστες!

BOSKO είπε...

Ζαχαροπλάστης...
τι, πάνε το beach-bar και οι κρεμ-μπριλέ στην άμμο;
ωχ!
εντάξει, καλή κι η Καλαμάτα κι είσαι δίπλα απ' την Πύλο!
λευτεριά στους ζαχαροπλάστες εδώ και τώρα, από Σεπτέμβρη όλοι στο Σύνταγμα με ταψιά γαλακτομπούρεκα και κανταΐφια προς...εκσφενδόνιση!

Ζαχαροπλάστης είπε...

Κατέβηκα στην "πρωτεύουσα" να φτιάξω κάτι χαρτιά και πάλι πίσω Πύλο...Μάζεψε κόσμο κι έρχομαι γι' αντάρτικο, όχι πια πετρες και μάρμαρα, πλέον βραχάκια και κορμοί...λολ
Καλό μεσημέρι Αντώνννννννννννν.

Αθανασία είπε...

Χαααααααααααχααααααααααααχαααααααχααααχαααααααααααχαααααααααχααααααααχααααααααααααααααααααα!ε,καλό μου εγώ θα ταχθώ με τους καλοπροαίρετους αναγνώστες του μπλόγκ σου και θα πώ,ότι μ'αρέσει η αλλαγή σου...ε, θα μου πείς π ως στο καλό το κάνεις, αυτό και πάντα σου πηγαίνουν και τα κοντά αλλά και τα μακριά μαλλιά...????ε,εμένα βέβαια μου άρεσες περισσότερο με μακριά...έχω να πώ...σου πηγαίνει το χίππυ λούκ...πολύ...ε,εσύ θα πρεπε να έχεις γεννηθεί,σε άλλη εποχή παιδί κι όχι στη σκ...τένια τη δικιά μας...στην εποχή του Τζίμ Μόρρισον ίσως?....αδικήθηκες...έτσι λέω πολλές φορές..χααααααααχααααχααααααχααααα!ε,πρέπει να προσέχεις λίγο με τα φιδάκια...είναι και κάπως επικύνδυνα για την υγεία (το αναπνευστικό)έχω την εντύπωση...??? αλλά ωραίο το ποστάκι σου...γέλασα...φιλάκια...

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Ο μαφιόζος!

BOSKO είπε...

Ζαχαροπλάστης...
καλά, καλά, φέρε κάνα ταψί από ΄δω πρώτα:-))

BOSKO είπε...

Αθανασία...
μπα, μια χαρά ειν' η εποχή μας. Ας πούμε απλά ότι ζούμε σε άλλη μία μεταβατική περίοδο, έτσι για να παρηγορηθούμε.

BOSKO είπε...

Χρήστος Α. Μιχαήλ...
ποιος ειν' αυτός;

George Tsitiridis είπε...

καυ......α έχεις γίνει

ασωτος γιος είπε...

με-γειες! αν και εγω προτιμω το παλαιο ροκ λουκ, τωρα οπως λεει και μια φιλη , εγινες "γκα-γκουρας" κανονικος , δεν την ηξερα τη λεξη την εμαθα κι αυτη

BOSKO είπε...

pisoglendis...
είδες; μπήκες να κάνεις χαβαλέ και μόλις αντίκρισες το νέο μου look, έπαθες μουνόπλακα!
χαχαχα, τσιτιρίδης θεός!

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
είπαμε, δεν ασχολούμεθα με τρίχες!
θα ξαναμακρύνουν και του χρόνου- νά ΄μαστε καλά- τέτοιον καιρό, θα τα ξανακόψω.
εγώ την ήξερα τη λέξη "γκάγκουρας" και μάλλον δίκιο έχει η φίλη σου.
πες της, όμως, χαιρετίσματα, ειν' ωραίο να κοντεύεις τα 40 και να μοιάζεις τουλάχιστον μια δεκαετία νεότερος!