Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

κρήτη VI













Δεν την παλεύω με τα πιτσιρίκια, καθόλου όμως. Ειδικά σε ηλικίες που με το παραμικρό κλαίνε ή ρωτάνε τι είναι το ένα και τι είναι το άλλο, νοσταλγώ τον Ηρώδη! Με τούτα εδώ όμως, τα μπαλαχουτάκια, συνέβη κάτι διαφορετικό! Δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο καλού χαρακτήρα, εύστροφα και κοινωνικά παιδάκια! Και γι' αυτό νομίζω πως αύριο, που θα χωριστούμε, θά 'χουμε κλάματα...

Άφετε τα παιδία έρχεσθαι προς με και μη κωλύετε αυτά. Των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού...

11 σχόλια:

evroskarseras είπε...

Ωραίος ρε μαν.

BOSKO είπε...

evroskarseras...
άσε τα "ρε μαν" και ρίξε μου τα κυπριακά σου τα ωραία!

evroskarseras είπε...

Θωρώ τες αναρτήσεις σου ρε τες τελευταίες τζαι απολαμβάννω τες. Εν έχω τίποτε άλλο να πω. Μπράβο που περνάς καλά. Είδα τζαι τες προηγούμενες με τον Λόλεκ και λοιπά.

BOSKO είπε...

evroskarseras...
(μτφρ). κοιτάζω, ρε, τις τελευταίες αναρτήσεις σου και τις απολαμβάνω. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω. Μπράβο που περνάς καλά. Είδα και τις προηγούμενες με λόλεκ κλπ.

* σωστός; είδες πως τα μιλάω τα κυπριακά;

evroskarseras είπε...

Θεούλης ρε. Θα αρχίσω αν δυσολέυω σιγά σιγά μου φαίνεται...

BOSKO είπε...

evroskarseras...
το θεούλης πολύ μου άρεσε:-))

despinach. είπε...

...κ φατσόνια κ γατόνια τα μπαλαχουτοκοπέλια!!! :)

(κι εσύ κοπέλι δε πας πίσω γι αυτό τακιμιάσατενε!!)

πάρε κ μια ολιά κρητική πγοφογά!!! :p

despinach. είπε...

...κ φατσόνια κ γατόνια τα μπαλαχουτοκοπέλια!!! :)

(κι εσύ κοπέλι δε πας πίσω γι αυτό τακιμιάσατενε!!)

πάρε κ μια ολιά κρητική πγοφογά!!! :p

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Ίδια ο Μπαλαχούτης και τα δύο :)

BOSKO είπε...

despinach. ...
αξιολάτρευτα πιτσιρίκια, έχω πάθει την πλάκα μου μαζί τους:-)) ειδικά κάθε πρωί που ξύπναγε η μικρή κι ήθελε αγκαλιές για κάνα μισάωρο τουλάχιστον!

BOSKO είπε...

Χρήστος Α. Μιχαήλ...
όντως!