Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΟΤΙ ΝΑ' ΝΑΙ POST!

Δεν έχει τελειωμό η ρατσιστική διάθεση των Ελλήνων ταξιτζήδων, δυστυχώς μ' αυτούς νταλαβερίζομαι καθημερινά, μια και δεν οδηγώ κι ούτε πρόκειται να οδηγήσω ποτέ, γι' αυτό και τους αναφέρω τακτικά. Φίλε, τι έχεις να πεις για την ιθαγένεια; με ρώτησε ένας από δαύτους σήμερα, αφού προηγουμένως μου έδειξε απ' την κάμερα του κινητού τηλεφώνου του τα δίδυμα που απέκτησε πρόσφατα. Ποια ιθαγένεια; απάντησα. Του Μαρκόπουλου; Καλός δίσκος για την εποχή του! Ρε, ποιανού Μαρκόπουλου; με ξαναρώτησε σε έντονο ύφος, εξηγώντας ότι εννοεί την απόφαση του νυν πρωθυπουργού να νομιμοποιήσει τους μετανάστες και να μας κάνει όλους ξένους μεσ' στον ίδιο μας τον τόπο. Όταν άρχισα να του λέω πως είμαι λάτρης της πολυπολιτισμικότητας κι οι αλλοδαποί δε με ενοχλούν καθόλου προσωπικά, μου έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ότι ίσως μια μέρα μπει ένας Ρουμάνος ή Αλβανός στο σπίτι μου και βιάσει τη μάνα μου! Να σου πω, απάντησα κι εγώ σ' εκείνο το σημείο, αν βιάσει τη μάνα μου, 75 ετών γυναικούλα, ένας νταβραντισμένος 35άρης Ρουμάνος μάλλον καλό θα της κάνει και κατά βάθος χαρά θα της δώσει. Κάγκελο ο ταρίφας κι η διαδρομή συνεχίστηκε στα μουγκά...
Που να βρεθεί όμως ο Ρουμάνος ή ο Αλβανός για τη φουκαριάρα τη μάνα μου, που ενόσω χορεύει ακόμη το ζάχαρο της, λόγω της κορτιζόνης (ευτυχώς πατάει κάθε φορά μια ένεση καθαρής ινσουλίνης ενδονοσοκομειακής χρήσης), προέκυψε και νέο πρόβλημα με τη μέση της. Από τότε που βγήκε απ' το νοσοκομείο, ούτε ν' ανέβει σκάλα μπορεί, ούτε να γυρίσει απότομα το κορμί της. Να είναι απ' την ακινησία, στην οποία είχε αναγκαστικά υποβληθεί στο νοσοκομείο ενάμισι μήνα συνολικά; Να έπαθε καμιά σοβαρή βλάβη και να' χουμε άλλο τρέξιμο στα καλά καθούμενα; Μας έχει πάει κυριολεκτικά γαμιώντας απ' τον περασμένο Νοέμβριο κι όπως αναρωτιέται η ίδια: Τι κακό ειν' αυτό, βρε παιδί μου, το' να φτιάχνει, τ' άλλο χαλάει...Έχει χιούμορ η μανούλα σου, ακούω τη Λένα να μου λέει, κι αυτό είναι το καλύτερο φάρμακο!
Σάμπως η Λένα δεν έχει χιούμορ; Υπάρχει άνθρωπος με πιο οξυμένη την αίσθηση του χιούμορ απ' αυτήν; Χθες βράδυ πάλι με τα γέλια που ρίξαμε κοκκινήσαμε τόσο που θα' λεγε κάποιος πως το' χουμε το εγκεφαλικό στο τσεπάκι. Κάθε φορά, όταν η δισκανάλυση φτάνει στο τέλος της, ακούμε στο καπάκι τα κομμάτια του Καβάφη και μιλάμε για την τελική μορφή τους. Είναι υπέροχο που η Λένα θα παρουσιάσει τον Καβάφη της το φετινό καλοκαίρι στη Μικρή Επίδαυρο! Πρώτο μέρος, Καβάφης με τον Γιάννη, δεύτερο μέρος, Καρυωτάκης με τη Σαβίνα! Τα δύο Κάππα του ξανθού κοριτσιού, όπως έλεγα σ' ένα υπαινικτικό παλαιότερο post. Κι έπονται παραστάσεις σε μουσική σκηνή της Αθήνας. Αρκετές πληροφορίες έδωσα για την ώρα!
Χθες κυκλοφόρησε το Γκόλεμ του Χαλβατζή. Η δισκανάλυση του θα δημοσιευθεί στη Βιβλιοθήκη της Ελευθεροτυπίας μέσα στον Μάρτιο, αν δεν τη βάλω πρώτα στο blog. Ήταν ο μόνος δίσκος που μόλις τον ακούσαμε, η Λένα τηλεφώνησε στον δημιουργό και του ζήτησε ν' ανοίξει τη συναυλία της στη Θεσσαλονίκη. Σα να τον έβλεπα τον Νίκο απ' την άλλη μεριά της γραμμής να τρέμουν τα πόδια του και να μη μπορεί ν' αρθρώσει λέξη. Τέτοιους τραγουδοποιούς να μου φέρνεις, είπε η Λένα, νέα παιδιά, αγόρια και κορίτσια με ταλέντο, που τα ΜΜΕ αγνοούν. Γι' αυτό και μετά τον Χαλβατζή, ακούσαμε χθες βράδυ και δουλέψαμε το hand made cd του Κτίρια τη Νύχτα.
Ένα προγραμματισμένο αφιέρωμα στη Λένα Πλάτωνος για την Τετάρτη αυτή στο Nosotros, ακυρώθηκε λόγω της πανελλαδικής απεργίας. Απ' ότι μου έλεγε ο Παγουλάτος, ζωγράφοι και γλύπτες θ' αφιέρωναν έργα τους στη συνθέτρια, ηθοποιοί θα διάβαζαν τους στίχους της κι εμείς θα παρουσιάζαμε τη δισκογραφία της. Εννοείται πως θα συμμετείχαν και μουσικοί, τα καλά μας τα παιδιά, της...κλίκας μας, με διασκευές στα τραγούδια της: ο Lolek, ο Δρογώσης, ο Χαλβατζής, ο Μαραμής, ο Γισδάκης, ο Αρναούτης κλπ. Δεν πειράζει, κάθε εμπόδιο για καλό- που λένε. Το πλατωνικό αφιέρωμα πάει τώρα για τέλη Μαρτίου, μόλις θα' χω ξεμπερδέψει κι εγώ με το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Τις προάλλες, στα εργαστήρια του Σκλαβή, στην προβολή της κόπιας, πέτυχα και τον Νίκο Ζερβό. Μας παρακάλεσε να διακόψουμε για να δει το trailer της καινούργιας ταινίας του που' χε βγει φρέσκο- φρέσκο απ' τα χημικά υγρά του εργαστηρίου. Δεχτήκαμε με χαρά και μπορώ να πω ότι το φχαριστήθηκα με την ψυχή μου. Η ταινία του Ζερβού λέγεται Show Bitch και παίζουν, μεταξύ άλλων, ο Πουλικάκος, ο Ρένος Χαραλαμπίδης, ο Λευτέρης Πανταζής, ο Πασχάλης (των Olympians), αλλά και ο Κώστας Γκουζγκούνης! Τρομερό cast! Προσεχώς στους κινηματογράφους και μάλλον πάει για τρελά εισιτήρια ο Νίκος! Από ευγένεια ο άνθρωπος κάθισε μετά να δει την τρίτη πράξη της δικής μου ταινίας κι ελπίζω να μη φρίκαρε που έπεσε πάνω στη Μαρίζα Κωχ να αφηγείται πως ο Νίκος Κούνδουρος ήταν παρών στην εκτέλεση του Γερμανού πατέρα της από τα Ες- Ες...
Παρέλαβα τις αφίσες και τα flyers του ντοκιμαντέρ από την αποθήκη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου. Είναι η στιγμή που τότε μόνο καταλαβαίνεις πως ακόμη μία ταινία ολοκληρώθηκε και πρόκειται να ξεκινήσει την πορεία της, φεστιβαλική και μη. Ακόμη να τη δει ο Κούνδουρος. Του το φυλάω για έκπληξη. Θα γίνει σύντομα αυτό, πολύ σύντομα. Κι έτσι, ενώ ξέρω πως πιθανότατα θα με στολίσει με τα μπινελίκια του κόσμου όλου, ακόμη κι αν ξετρελαθεί με το αποτέλεσμα, δεν έχω καμία ανησυχία. Θέλω μόνο να του πω πώς ότι έγινε είναι απόρροια της δεκαετούς φιλίας και κοινωνικής επαφής μου μαζί του και πώς ενδεχομένως να αδυνατεί να συλλάβει πόσο σημαντική είναι για ένα νέο ντοκιμαντερίστα η ενασχόληση του με ένα Ιερό Τέρας του ελληνικού σινεμά. Κατά τα άλλα, η αντίστροφη μέτρηση για το 12ο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης έχει ήδη ξεκινήσει! 18 και σήμερα, που λέγαμε και σε παλιότερες δυσάρεστες καταστάσεις! Λαχταρώ για εκείνη τη μέρα που η ταινία θα παιχτεί πρώτη φορά μπροστά σε κόσμο, σε φίλους Θεσσαλονικείς και Αθηναίους, δημοσιογράφους, φοιτητές, σε πολίτες σινεφίλ που απλά θα είδαν κάπου κολλημένη την αφίσα με το σχέδιο του Φασιανού κι είπαν Δε μπαίνουμε να δούμε τι σόι ταινία έκανε αυτός για τον Κούνδουρο; Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν!

12 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Μπόσκο καλημέρα! Δεν σε ξεχνώ, πάντα σε διαβάζω κι αν δεν αφήνω μήνυμα. Καλή επιτυχία σε όλα τα σχέδια, μα πάνω απ'όλα καλή υγεία στη μητέρα σου εύχομαι.
Ωραίο το "Ό,τι νά'ναι ποστ"!

julsmusicbox είπε...

Αντωνάκο....ελπιζω να σταματησει ολη αυτη η ταλαιπωρια της μαμακας σου...να σταματησει αυτο το ενα φτιαχνει, τ' άλλο χαλάει... Μπαινω και παρακολουθω το blog να μαθαινω νεα σου γιατι οπως λες και συ μπορει να μαστε πια μακρια αλλα παντα νιωθουμε κοντα. Οσο για τον ταξιτζη του δωσες την καλυτερη ατακα! αμαν πια με τον ρατσισμο! Γενιες πισω δεν ειχαν ολοι αυτοι συγγενεις μεταναστες σε γερμανια και αμερική? Δεν ειναι ανθρωποι αυτοι να ψαχνουν ενα καλυτερο μέλλξ? θυμώνω! Καλημερα!

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...χααααααααααχαχα! φάση είχε η όλη ιστορία,με τον ταξιτζή ε,ντάξει μη νομίζεις όλοι αυτοί του συναφιού τους τέτοιοι είναι.. σπάνια να βρείς έναν καλό...στο λέω επειδή,κινούμαι συνεχώς με ταξί επειδή δε μπορώ,με άλλο μέσον κ έχω δεί,πολλούς περίεργους γι αυτό...έυχομαι τα καλύτερα για τη ταινία σου...να πάνε όλα κατ'ευχήν κ να τη δείς να φτάνει,εκεί που έχεις φανταστεί..κ να πάρει πολλά βραβεία...χαίρομαι που προοδέυεις στη δουλειά σου κ που σου πάνε όλα όπως τα θες με τις ταινίες σου...βλέπω έχει καλή αίσθηση του χιούμορ η Λένα μας ε?...ε,πήρε κ αυτή από το Μάνο μας (εκείνος είχε καλή αίσθηση του χιούμορ κ πολύ αφοπλιστική) φαίνεται!!..ε,όποιος έκανε παρέα μαζί του πήρε,κ κάτι από αυτόν...χαιρετώ καλό μου...

Ανώνυμος είπε...

Bosko, φοβερό το νέο σου ποστ..τι γαμώ το γέλιο η φάση με τον ταρίφα!!Θα επαθε κανονικό σοκ. χαχαχαχα! Όπως λέει κι η μάνα μου κι εχουμε ψοφήσει στο γέλιο "είναι να μη σου λάχει...αμα σου λάχει γιατί να αντισταθείς κ να σε σφάξει..καλύτερα να τ΄απολαύσεις"..έχουν χιούμορ οι μαμάδες...το μυαλό δημιουργεί διεξόδους ευφορίας νομίζω με αυτό τον τρόπο κι αυτό συμβαίνει με την μανούλα σου που ταλαιπωρείται..

Είσαι πολύ τυχερός (φτου μη σε ματιάσω) που έχεις την τιμή να τρως κ τα μπινελίκια από τον Κούνδουρο!!

Φιλιά!

Δεσποινα

BOSKO είπε...

Ιφιμέδεια...
καλώς την!
το καταλαβαίνω, μη σ' απασχολεί, εγώ ειμ' ο πρώτος που σπανίως σχολιάζει σε άλλα blogs, κυρίως λόγω φόρτου εργασίας και των άλλων που λέω κι εδώ.
σ' ευχαριστώ, λοιπόν, για την επίσκεψη!

BOSKO είπε...

julsmusicbox...
τον θανάση τον είδα τις προάλλες στον "Πυρήνα", εμείς να δούμε πότε θα καταφέρουμε να βρεθούμε. Κι όλο εκκρεμεί αυτή η ταβέρνα στα μέρη σας...
χαίρομαι πάντως που "συναντιόμαστε" έστω κι έτσι!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
να' σαι καλά, κοριτσάρα, αλλά θα μου υποσχεθείς πως στην πρώτη επίσημη προβολή στην Αθήνα θα είσαι κι εσύ οπωσδήποτε μεταξύ του κοινού!

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
μ' άρεσε, θα το υιοθετήσω κι εγώ αυτό της μανούλας σου!

Μαρια είπε...

Αγαπητέ bosko καλησπέρα...είπα να επισκεφθώ το blogοσπιτάκι σου ξανά και να αφήσω τα ίχνη μου κιόλας...και μια και το post είναι ότι να'ναι sorry αλλά να ρωτήσω τη απέγινε σχετικά με την καλοκαιρινή σας ιδεα σχετικά με το αλφαβητάρι του διαβόλου?Να υποθέσω οτι δεν έκατσε?Sorry για το ασχετο του θέματος.... αλλα για να μου φυγει η απορια.Σε διαβαζω, κι αγαπάω το σπιτάκι σου ετσι κι αλλιως παρα τα λίγα καλοκαιρινά κυριως σχολια μου.ΥΓ.Σημερα εριξα μια ματια στα posts τα σχετικά με τον κ. Γιωργο Χρονά και θυμήθηκα ότι καπου στην οδό Πανός εχω διαβάσει μερικά απο τα πιο συγκλονιστικά κειμενα και ποιηματα της ζωης μου και όχι μόνο εκει βέβαια.... Σταματώ εδω και ευχομαι να'σαι καλά και πάντα να'χεις χιουμορ...

BOSKO είπε...

Μαρια...
από την πλευρά μου, νομίζω δεν έγινε για δυο λόγους: ο πρώτος είναι επειδή μέχρι και πριν λίγες εβδομάδες, από το περασμένο φθινόπωρο, έτρεχα με την αποπεράτωση του ντοκιμαντέρ μου.
ο δεύτερος (και ο σοβαρότερος) είναι που από τον περασμένο Νοέμβριο έτρεχα με το θέμα υγείας της μητέρας μου.
πιστεύω, όμως, πως και τα παιδιά είχαν τα δικά τους τρεχάματα, συναυλίες, ηχογραφήσεις κ.ο.κ. Είμαστε σε επικοινωνία κι ίσως γίνει κάποια στιγμή.

Αθανασία είπε...

Καλησπέρα φίλε!ούυυφ τι με βάζεις να κάνω η έρμη τώρα,μπας σε καλό σου βραδιάτικα...καλό μου κοίτα δε μπορώ να σου υποσχεθώ,τίποτε επειδή αυτή η φάση είναι πολύυυ δύσκολη για μένα,κ ενδεχομένως να μην μπορέσω...(θέλω να είμαι,ειλικρινής μαζί σου οκ?)γι' αυτό στα λέω αυτά...κατάλαβες?..ΔΕΝ είναι ότι δε θέλω να έρθω...ΘΕΛΩ Κ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΙΛΕ...αλλά ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ Κ ΠΟΥ ΘΑ ΕΊΜΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ...στα λέω φίλε αυτά,επειδή δεν θέλω να σου υποσχεθώ ότι θα ρθω,κ να σε απογοητέυσω κατάλαβες? κ τελικά να μην μπορέσω,κ να σε κάνω να θυμώσεις μαζί μου,ή κ να με μισείς για όλο το υπόλοιπο της ζωής σου! ΔΕ μ'αρέσει να υπόσχομαι κάτι σε φίλο να μη το κάνω,τελικά κ μετά να το χω βάρος...γι'αυτό σου υπόσχομαι ότι εάν ΔΕΝ είμαι στο νοσοκομείο θα κάνω,κάτι να ρθω όπωσδήποτε φίλε...οκ?...αν όμως είμαι στο νοσοκομείο έως τότε να ξέρεις ότι το μυαλό,μου κ η ψυχή θα είναι εκεί μαζί σου κ μαζί με τους άλλους φίλους σου στην αίθουσα προβολών...θα είμαι μαζί σας με το μυαλό κ με τη ψυχή μου...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ε, όχι και να σε μισώ για το υπόλοιπο της ζωής μου επειδή δε θα μπορέσεις να παραστείς στην προβολή, πως τα λες αυτά έτσι, βρε Αθανασία μου; εγώ εύχομαι πάντως, όταν έρθει εκείνη η ώρα, να είσαι καλά και να μη χρειάζεσαι κανένα νοσοκομείο!