Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

WHO IS VANGELIS MOSS?

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαγκιά μας!!!!! Εχουμε κι εμείς την Μοss μας σε Βαγγέλη!!!
Δέσποινα

BOSKO είπε...

Δέσποινα...
χαχαχαχα, πολύ καλό!

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα που μια πρωταπριλιάτικη πλάκα, έκανε το γύρω του ιντερνετ!

http://ibloglive.blogspot.com/2008/04/vangelis.html

Τάσος

BOSKO είπε...

Τάσος...
την πατήσαμε, όμως, απ' ότι φάνηκε!
άρα ήταν ευφυές το εύρημα!

Αθανασία είπε...

Καλησπέρα καλό μου...ααχααααχαχαχαχαχα!καλά η ελληνική μακακία,δεν έχει όρια πιά!χααααχαχχαχαααχα!ωραίοοοοο!πολύ ωραίο...καλόοοοοο!...καλό μου χρόνια πολλά,για τα γενέθλιά σου..να τα χιλιάσεις πάντα καλά κ γερός να είσαι...ε,ήθελα να ρθω πιό νωρίς να σου δώσω,τις ευχές μου...αλλά αυτό το καιρό τρέχω κ γώ στους γιατρούς..κ άστα να πάνε πολλά προβλήματα,υγείας μου βγήκαν κ μένα από το πουθενά...φιλάκια..

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ε, όχι κι απ' το πουθενά, βρε Αθανασία μου, τρία χρόνια τώρα που τα λέμε διαδικτυακώς, όλο στους γιατρούς τρέχεις. Τι να κάνεις, όλα μεσ' στο πρόγραμμα, μεσ' στη ζωή είναι, σήμερα έτσι, αύριο αλλιώς. Δε βλέπεις εμείς που πάμε να κλείσουμε τετράμηνο στα νοσοκομεία; Ασ' τα να πάνε...
κοίτα να περνάς όσο καλύτερα μπορείς, ν' ακούς μουσικές και να βλέπεις ταινίες που σου αρέσουν και τα άλλα θα περνάνε και θα ξανάρχονται, τα' χουμε ξαναπεί.
πολλά φιλιά & σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!