Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

ΣΣΣσσσσσσΣΣΣ!...


Η ΠΟΛΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


μα εγώ ξαγρυπνώ


πίσω απ' τα τζάμια σας τον ύπνο σας κοιτάζω


τις κλειδωμένες πόρτες σας ν' ανοίξω προσπαθώ


κι ένα σταυρό στο κέντρο τους χαράζω


κι όταν ξυπνήστε και θα δείτε το σταυρό


να θυμηθείτε τις εικόνες στις κηδείες


κι ό,τι κι εσείς σαν πρόβατα με θάνατο αργό


βαδίζετε σε αδιάβαστες πορείες


Η ΠΟΛΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


μα εγώ ξενυχτώ


πίσω απ' τις πόρτες σας αλήτικα φωνάζω


τις κλειδωμένες νύχτες σας ν' ανοίξω προσπαθώ


για να μπορώ καθρέφτες να μοιράζω


για να κοιτάτε τον εαυτό σας στα κρυφά


να γεμίζει ένα κουστούμι


με ησυχία, ψυχραιμία και λεφτά


και γλυκερή ζωή σαν το λουκούμι


* του ποιητή Μιχάλη Μαρματάκη! Τι τραγουδάρα!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μποσκάκι...τί ωραίο! δεν μου είναι ιδιαίτερα γνωστός ο κύριος αυτός αλλά το ποίημά του... είναι πανέμορφο...πολύ ωραίο και δίχνει ότι έχει πολύ ταλέντο..πάρα πολύ ωραίο...μου αρέσει αυτή η ζωγραφιά που έχεις βάλει σαν εικόνα στο πόστ...πολύ όμορφη! αλήθεια πιανού είναι;;;..γλυκές καλημέρες...Αθανασία.

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Από τα ωραιότερα κομμάτια της «αμαρτωλής Μαρίας»! Καλά έκανες και μας το θύμισες.


Την καλημέρα μου

BOSKO είπε...

αθανασία...
έλα ντε, ποιανού είναι η ζωγραφιά; Απ' το internet την τράβηξα. Καλά κάνεις και ρωτάς, αλλά κι εγώ δυστυχώς δε μπορώ να σε κατατοπίσω...

μάκης...
αν και ο ήχος των Τερμιτών δε μου πολυάρεσε- τα' χουμε ξαναπεί αυτά- το συγκεκριμένο κομμάτι το λάτρεψα από την ώρα που το πρωτάκουσα μέχρι σήμερα!

Καλημερίζω

μαριάννα είπε...

Ο πίνακας της ανάρτησής σου είναι από μια παρουσίαση νέων καλλιτεχνών του 2004-05!

Stacy Magana, "Love Sick Boy on a Silent City Night"

Πολύ κομμάτι όντως! Κομματάρα!

Σας πεθύμησα...
Αλλά θα σας απολαύσω μια και καλή κι από κοντά! Τζούρες παίρνω απ' ότι καταλαβαίνεις. ;)

Φιλιά! Πολλά!

BOSKO είπε...

γητεύτρια...
σ' ευχαριστώ, Μαριάννα. Το' χα βρει κι εγώ το όνομα του καλλιτέχνη, αλλά δεν είχα internet από χθες το απόγευμα (τα συνηθισμένα προβλήματα με την On Telecoms και όλες τις εταιρείες, νομίζω)...