Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ TIM BUCKLEY...


Σε θυμάμαι, Tim κι ας είμαι τόσων χρόνων, όσα και τα χρόνια της αναχώρησης σου...
Γιατί ήσουν τόσο απόκοσμος και τόσο ανθρώπινος ταυτόχρονα...
Γιατί το τραγούδι σου No man can find the war ήταν από τα πρώτα που διαμόρφωσαν την πολιτική μου συνείδηση, εκεί γύρω στα 15 -16 μου...
Γιατί σε άκουγα τότε μόνο εγώ και το χαιρόμουν, ενώ οι άλλοι χόρευαν στα κλαμπς με τους Doors...
Γιατί ακούγοντας τον Lorca σου από πειρατικό βουλγάρικο βινύλιο είπα ό,τι θέλω να γίνω ή καλλιτέχνης ή πρεζάκιας...
Γιατί η μπαλάντα σου, Phantasmagoria in two, είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια όλων των εποχών...
Γιατί με χαρά βλέπω ό,τι εσύ μπορεί να έζησες μόλις 28 χρόνια, όμως η μουσική σου θα ζει για πάντα! Όπως το Song to the Siren που έκαναν δικό τους ο Robert Plant, οι Cocteau Twins και πολλοί άλλοι ομότεχνοι σου...
Σε θυμάμαι, φίλε...

* Το πρωί της 29ης Ιουνίου του 1975 ο Tim Buckley βρέθηκε νεκρός από κοκτέιλ ηρωίνης, μορφίνης και εθανόλης. Λίγους μήνες νωρίτερα είχε προηγηθεί ο θάνατος του Nick Drake από υπερβολική δόση αντικαταθλιπτικών...

Δεν υπάρχουν σχόλια: