Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

DEAD- LINE 15. 6. 08





Μέχρι την Παρασκευή αυτή, λοιπόν, πρέπει να κατατεθεί στο φεστιβάλ Δράμας το ντοκιμαντεράκι που φτιάξαμε για τον Ιάπωνα Damo Suzuki των Can! Εξ ου και δουλεύουμε πλακωμένοι στο μοντάζ μεσ' στη μαύρη νύχτα, προκειμένου να προλάβουμε. Αστεία- αστεία μια χαρά βγαίνει η ταινία και ομολογώ δεν το περίμενα! Ίσως είναι η χρήση του ψηφιακού βίντεο για πρώτη φορά ή το ό,τι όλα έγιναν μέσα σε ένα τρίωρο με ένα ευκίνητο μίνι κινηματογραφικό συνεργείο! Η σκηνή που ο ποιητής Αντρέας Παγουλάτος απαγγέλλει και ο Suzuki κάνει από πάνω χρήση των απίστευτων βοκαλισμών του είναι όλα τα λεφτά! Ας παρουσιάσω τώρα τους συνεργάτες μου:
Μακιγιάζ- Εύη Ζαφειροπούλου
Κοστούμια- Μιράντα Θεοδωρίδου
Μετάφραση από τα γερμανικά- maira del mar
Βοηθός σκηνοθέτης- Έκτορας Λυγίζος
Ήχος- Φάνης Καραγιώργος
Μουσική- Νίκος Χαλβατζής/ The Stationary Machinery feat. Damo Suzuki & Savina Yiannatou
Μοντάζ- Αλέξανδρος Σεϊταρίδης
Φωτογραφία- Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
Παραγωγή/ Σενάριο/ Έρευνα/ Σκηνοθεσία- Αντώνης Μποσκοΐτης
Εμφανίζονται- Damo Suzuki, Αντρέας Παγουλάτος, Σαβίνα Γιαννάτου, Ρόζα Προδρόμου, Θανάσης Αρχανιώτης, Μαρία Λαγγουρέλη
Προβλεπόμενη διάρκεια- 25 λεπτά
* Προσεχώς στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, 14- 20 Σεπτεμβρίου 2008 (αν δεν αναρτήσω ολόκληρη την ταινία από δω)!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Μποσκάκι!...αν και αυτός ο κύριος μου είναι παντελώς άγνωστος...έυχομαι να πάνε όοοοολα καλά και η ταινία σου να πάρει τη καλύτερη διάκριση!...(αν και δε ξέρω το γιατί αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τη πάρει!)μπράβο Μποσκάκι! και εις ανώτερα!έυχομαι τα καλύτερα!.....είδες;; δεν έχω άδικο εγώ που σε λέω 'Κάρλο Πόντι' κάτι ξέρω!...αλλά βλέπω ότι δουλέυεις όμως πάαααρα πολύ...και σκληρά...και ότι σου χρειάζεται και λίγη ξεκούραση...πρέπει να προσέχεις και λίγο και τον εαυτό σου...μη το ξεχνάς αυτό...Αθανασία.

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Καλή επιτυχία κι από μένα.

maira είπε...

Ahiaaaa paaa hoi kiiii toooo sahia bosko

_^_
(-!-)
/.¨.\
_/^\_


Υπότιτλοι:
Καλημέρα bosko μου...είμαι σίγουρη ότι έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά.
Αναμένουμε !!!

Sideras είπε...

Λοιπόν Σαγιονάρα!! Πολύ δουλειά φαίνεται ,φραπεδάκια και κοκακόλες δεν βλέπω!! Καλά πως κρατιέστε. Βασικά εσύ στις πιο πολλές φώτο ,όσο και κρατάς τα μάτια ανοικτά . Τι προγράμματα δηλαδή για το μοντάζ και την επεξεργασία του ήχου χρησιμοποιείτε; Προσωπικά μόνο τα Adobe Premiere Pro και after effect καθώς και Macromedia Flash και με αυτά μην φανταστείς και πολλά πράγματα .Θα προλαβετε είναι σίγουρο!! Καλή συνεχεία σε εσένα και την ομάδα .Καλή δύναμη και περιμένουμε το βίντεο!!

μαριάννα είπε...

Αναταό αϊσί μασού και αναταό ισούμα ιμασού! Ειδικά αν είσαι εσύ στην πρώτη φωτό! ;)
Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!!!
Όποιος την τράβηξε, σ' αγαπάει!
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία! Δεδομένη!

Πολλά φιλιά και φυσικά σε πεθυμήσαμε!

BOSKO είπε...

αθανασία...
μάκης...
maira del mar...
σας ευχαριστώ για τα σχόλια, καλοί μου άνθρωποι!

sideras...
το πρόγραμμα που δουλεύουμε είναι το avid express pro, αυτό που έχουν και στην ΕΡΤ απ' όσο ξέρω. Μη νομίζεις, τώρα το μαθαίνω κι εγώ. Μου φάνηκε βουνό από κει που' χα συνηθίσει για χρόνια τη μουβιόλα και το κόψε- ράψε του φιλμ. Καλό το βίντεο, ρε συ, λύνει χέρια, κάνεις διάφορα εφφεδάκια, αλλά καμιά σχέση δεν έχει με την πλαστικότητα του φιλμ. Κολλήματα ειν' αυτά...

γητεύτρια...
να κι η άλλη με τα γιαπωνέζικα μετά τη maira del mar! Σας ενέπνευσε η φιγούρα του Suzuki, μου
φαίνεται! Και βέβαια εγώ είμαι στην πρώτη φωτογραφία, δεν έχεις συλλάβει το μέγεθος της ματαιοδοξίας μου; φιλιά!

Aντώνης είπε...

Με το καλό!!!! :)

BOSKO είπε...

αντώνης...
να' σαι καλά, ευχαριστώ!