Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΜΙΔΑΣ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5


Η συνέντευξη στο ραδιόφωνο με τον Γιάννη Παλαμίδα ήταν να πραγματοποιηθεί την περασμένη Κυριακή, όμως δε στάθηκε δυνατό αυτό λόγω της γενικής πρόβας στο Ηρώδειο. Παρ' όλα αυτά, μιλήσαμε με τον Γιάννη στα μέσα της εβδομάδας κι έτσι μπορώ με ιδιαίτερη χαρά και τιμή να ανακοινώσω την παρουσία του στην αποψινή εκπομπή μου Στο Κόκκινο 105,5 (www.left.gr) 20.00- 22.00 το βράδυ! Ο ερμηνευτής και τραγουδοποιός που σκόρπισε τη συγκίνηση, κάνοντας Σαμποτάζ με ένα Αλίμονο στη συναυλία της Λένας Πλάτωνος, θα βρίσκεται για ένα δίωρο στο στούντιο και θα συνομιλήσουμε, ενθυμούμενοι όλα τα κομμάτια από την περιπλάνηση του στην ελληνική μουσική: από τις μέρες του με τους θρυλικούς Apocalypsis μέχρι το Σαμποτάζ της Πλάτωνος και το Τυχερό αστέρι του Κ. Βήτα! Συντονιστείτε!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σας ακουσα και θα ηθελα να βαζατε τραγουδια Χατζηδακι με τον κ. Παλαμίδα

BOSKO είπε...

ανώνυμος...
εάν έχετε εσείς το οτιδήποτε από Μάνο Χατζιδάκι με τη φωνή του Γιάννη Παλαμίδα, να μου το στείλετε κι εγώ να σας το χρυσοπληρώσω κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

Μηπως δε γνωριζετε καλα. Εχω δει τον κυριο Παλαμιδα στο 902 του κκε να λεει το λουζεται η αγαπη μου καιηταν τελειο

BOSKO είπε...

ανώνυμος...
πιθανότατα έχετε μπερδέψει τον Γιάννη Παλαμίδα με τον Κώστα Θωμαΐδη, λόγω του ό,τι μοιάζουν λίγο τα...κεφάλια τους. Επίσης, το "Λούζεται η αγάπη μου" δεν είναι βέβαια του Χατζιδάκι, αλλά του Χρήστου Λεοντή και του F.G.Lorca σε απόδοση Λευτέρη Παπαδόπουλου.

Ανώνυμος είπε...

Με κοροιδευετε κεΜποσκοιτη;Σας λεω ειδα τον κυριο Παλαμιδα στο 902 του κκε

BOSKO είπε...

ανώνυμος...
μωρ' δεν πα' να είδες κι ελέφαντα να παίζει κοντραμπάσο! Άει στο κρεβατάκι σου, καλέ μου άνθρωπε, που πάει πέντε το πρωί κι απασχολώ και το pc ξένου ανθρώπου.
Ευχαριστώ για τα σχόλια
Καλό ξημέρωμα

Ανώνυμος είπε...

καλη νυχτα

Ανώνυμος είπε...

ειχατε δικαιο δεν ηταν ο κος Παλαμιδας

BOSKO είπε...

ανώνυμος...
είδατε που σας τα' λεγα;
μην το πάμε απ' την αρχή όμως...
εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!