Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

ΤΡΕΙΣ ΕΥΧΕΣ!


Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του φίλτατου giannis kafatos (www.u-hoo.gr/gianniskafatos/) για το μπλογκοπαίχνιδο, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να κάνω τρεις ευχές για μένα, για κάποιον άλλο και για τον εχθρό μου, έχουμε και λέμε:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Φυσική και πνευματική υγεία
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ
Επίσης φυσική και πνευματική υγεία
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΜΟΥ
Το ίδιο, μπας και βάλει μυαλό και σταματήσει να με βλέπει εχθρό

* μεταβιβάζω την πρόσκληση με τη σειρά μου στους celsius33, rena fan, musicbug, μάκη, μουσικά προάστια!

17 σχόλια:

μαριάννα είπε...

E ρε τεμπελιές απόψε... ;)

BOSKO είπε...

γητεύτρια...
τι εννοείς;
Με ήθελες περισσότερο...μαχητικό;

celsius33 είπε...

μα και γω αυτά θα έγραφα, τι άλλο να ευχηθεί κανείς?? Καλή εβδομάδα!

BOSKO είπε...

celsius33...
μην το λες, δε σκέφτονται όλοι όμοια. Καλή εβδομάδα & καλό μήνα να' χουμε!

Giannis Kafatos είπε...

είσαι τελικά mahatma!
!!!
:)
καλο μηνα αντωνάκη

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Μποσκάκι...ε,δεν το πιστέυω!..αλήθεια μου κάνει εντύπωση τεράαααστια μεγαλοψυχία σου χαααχαχχαχχα!...εγώ δεν θα ευχόμουν κάτι τέτοιο για κάποιον που θεωρω ότι με απειλεί ή ότι είναι εχθρός μου τέλοσπάντων..και υπάρχουν μερικά τέτοια άτομα στη ζωή μου δυστυχώς....βέβαια δεν θα ευχόμουν κάτι κακό..(όπως οι κατίνες)...αλλά...μάλλον δεν θα ευχόμουν τίποτε...θα αδιαφορούσα επειδικτικά..(συνήθως αυτό κάνω με άτομα που θεωρώ ότι μου καταστρέφουν και μου χαλάνε τη ή θέλουν το κακό μου..)...μπράβο πολύ μου άρεσε αυτό!...φιλάκια,Αθανασία.

Ανώνυμος είπε...

Υσ-ήθελα να πω τη ζωή παραπάνω..με συγχωρείς...εκεί που λέω μου καταστρέφουν και μου χαλάνε τη ζωή...συγνώμη εκ παραδρομής γράφτηκε έτσι!!!!Αθανασία.

BOSKO είπε...

giannis kafatos...
mahatma, μ' αρέσει ο χαρακτηρισμός σου! Θα τον υιοθετήσω!

BOSKO είπε...

αθανασία...
είδες αλτρουισμό και μεγαλοψυχία ο bosko, Αθανασία μου; Για να μην έλεγα να του πέσουν τα μαλλιά, να μακρύνουν τα βυζιά του μέχρι τα γόνατα, να του καεί το...dvd και να βγάλει αιμορροΐδες, ευχήθηκα ό,τι ευχήθηκα στον εχθρό μου!

Θράσος είπε...

ελπίζω να πραγματοποιηθούν

BOSKO είπε...

θράσος...
κι εγώ, ρε Μπίλι, εξ ου και τις έκανα τις ευχές (κατόπιν προσκλήσεως βέβαια)!

Ανώνυμος είπε...

Ε,άι στο καλό σου Μποσκάκι..ε άι στο καλό σου!!!χαχαχαχχχαχχχαχχα! αχαχχαχχαχχαχχαχαχα! καλά μα που τα βρίσκεις;;; από που τα βγάζεις αυτά τα διαμάντια;;;;χχααχχαχαχχαχα! έλιωσα στο γέλιο μιλάμε!!χαχαχχαχαχα!να σαι καλά!...εσύ παιδί μου αδικήθηκες! έπρεπε να γίνεις ηθοποιός!...ναί,ναί..αυτό.Φιλάκια γελαστά,Αθανασία.

BOSKO είπε...

αθανασία...
κατά πρώτον, πραγματικά αυτό ήθελα να κάνω στη ζωή μου, αλλά μου προέκυψαν άλλα, εξίσου ψυχοθεραπευτικά και ενδιαφέροντα! Και κατά δεύτερον, έχει πλάκα που το λες αυτό, εφόσον δεν με έχεις συναντήσει ούτε μια φορά εκτός διαδικτύου!

Rena Fan είπε...

Ανταποκρίθηκα, αγαπητέ, στην παιχνιδιάρικη πρόσκλησή σας, εξίσου παιχνιδιάρικα νομίζω! Καλό μήνα...

BOSKO είπε...

rena fan...
καλό μήνα, Απόστολε! Μπαίνω να σε διαβάσω!

musicbug είπε...

Hey there:-)
Thanx gia to invitation, sinithws varieme ta blogopaixnida, alla ayto einai syntomo ki exei plaka, tha skeftw tis eyxes kai osonoupw tha to kanw post:-)

BOSKO είπε...

musicbug...
όντως, σύντομο και χωρίς φωτογραφίες και σκαναρίσματα! Καλή επιτυχία!