Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

HOLIDAYS! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!




Αύριο Τετάρτη αναχωρώ κι εγώ για τις διακοπές μου. Τις δικαιούμαι, μιας και έφαγα όλο τον Αύγουστο εδώ με συνεντεύξεις για τα περιοδικά, εκπομπές για το ραδιόφωνο κλπ. Δεν λέω κατά που πρόκειται να πάω και ούτε να περιμένετε ένα review διακοπών, όπως σας έχω συνηθίσει με τις συναυλίες και τα άλλα πολιτιστικά events. Το πολύ- πολύ να αναρτήσω καμιά φωτογραφία, όπως επίσης μου αρέσει πάντα να κάνω! Αυτό που ξέρω είναι ό,τι αναχωρώ για τις αυστηρά ιδιωτικές διακοπές μου, εν αναμονή και του φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας ακριβώς σε ένα μήνα! Λίγο πριν δηλαδή ξαναμπώ στο trip του πήγαινε- έλα, του άγχους, των ανταγωνισμών, των επαγγελματικών υποχρεώσεων και όλων αυτών που με τρέφουν στην ουσία. Σκοπεύω μάλιστα σκόπιμα να μη συνδεθώ καθόλου με το διαδίκτυο, έτσι σαν αποϊντερνετίωση (εκ του αποτοξίνωση)! Ακόμη και το κινητό λέω σπάνια να το' χω ανοιχτό. Εσείς συνεχίσετε να αφήνετε τα σχόλια σας κι εγώ όταν γυρίσω, λίγο πριν λήξει ο μήνας, θα τα διαβάσω και θα απαντήσω- πάντα απαντώ σε όλους άλλωστε.
Καλό υπόλοιπο σε όσους απολαμβάνουν ακόμα το καλοκαίρι τους, καλή επάνοδος σε όσους επέστρεψαν στις βάσεις τους και καλές διακοπές σε μένα!
SEE U LATER, ALLIGATOR!

21 σχόλια:

celsius33 είπε...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!! Να περάσεις υπέροχα εύχομαι!!!!

BOSKO είπε...

celsius33...
πολύ σ' ευχαριστώ, Κέλσιε! Εσύ να υποθέσω ό,τι πηγαινοερχόσουν απ' ότι έβλεπα στην κίνηση του blog σου...

Rena Fan είπε...

Να περάσεις καλά! Την καλύτερη περίοδο διάλεξες, νομίζω. Καλή αποτοξίνωση...

BOSKO είπε...

rena fan...
δεν έχεις άδικο. Είναι που δε μπορούσα να την κάνω νωρίτερα, αλλά και που μου αρέσει ο Αύγουστος στην Αθήνα. Τα' χουμε ξαναπεί. Τα λέμε τέλη του μήνα.

υ.γ. ρε συ, Απόστολε, δεν έχω λάβει τίποτα και μέχρι Τετάρτη μεσημέρι θα' μαι εδώ...

Rena Fan είπε...

Σοβαρά; Πέρασε μια βδομάδα πια. Δεν τα έστειλα συστημένα, αλλά δεν περίμενα και να χαθούν. Τι να πω, καθυστέρηση λόγω Αυγούστου; Στείλε μου ένα μήνυμα Τετάρτη, να ξέρω. Θα τα ξαναστείλω.

BOSKO είπε...

rena fan...
πιθανώς, λόγω της αργίας του 15αύγουστου και του σαββατοκύριακου μετά, να καθυστερήσουν. Αν δεν τα λάβω μέχρι να φύγω, θα σου τηλεφωνήσω. Ίσως έπρεπε να περιμέναμε να φύγει ο "νεκρός" αυτός μήνας. Κι εγώ ήταν να στείλω κάτι πράγματα στον mixalis e. και τα άφησα για όταν επιστρέψω.

Giannis Kafatos είπε...

ante, άιντε παλικάρι πήγαινε κι εσύ να ξαποστάσεις! Εύχομαι καλή χαλάρωση και ευχάριστες εκπλήξεις από αυτές που μόνο το ελληνικόν καλοκαιρί ξέρει να σου δίνει!
εμείς εδώ θα ‘‘φυλάμε‘‘ τον κώλο μας - οι θερμοπύλες αλώθησαν από το αγιόξυλο ... (χόλιγουντ ντε!)
φιλιά
;)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

το Άρωμα του Τραγουδιού είπε...

Καλά να περάσεις στις incognito διακοπές σου!
Να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις “μπαταρίες” για το χειμώνα που έρχεται.


Την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Μποσκάκι μου...ααα,θα μας φύγεις!θα μου λείψεις δε λέω..και εσύ και τα πόστ σου..που έχουν ένα ιδιαίτερο ύφος που πάντα μ αρέσει! αλλά...επιτέλους Μποσκάκι!αποφάσισες να πας διακοπές..καιρός σου ήταν!...δε νομίζεις ότι πολύ είχες πήξει στη δουλειά όλο αυτό τον καιρό;;;..έυχομαι να περάσεις τέλια όσο καλύτερα γίνεται...να χαλαρώσεις,να κάνεις όλα αυτά που σου αρέσουν και σε ευχαριστούν..και να γυρίσεις πίσω με νέες και φρέσκες ιδέες...καλά να περάσεις!φιλάααααακιααααααα!Αθανασία.

μαριάννα είπε...

Καλές διακοπές! Καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο! Να γεμίσεις μπαταρίες και να μας γυρίσεις... τούρμπο! Όπως πάντα... :)

Πολλά φιλιά! Στο επανιδείν!

BOSKO είπε...

giannis kafatos...
μάκης...
αθανασία...
γητεύτρια...
σας ευχαριστώ όλους, φίλοι μου, και καθέναν ξεχωριστά!

Giousurum είπε...

Kala na peraseis file bosko..
Den theloume review ton diakopon sou...Omorfes foto theloume....
Ta leme me tin epistrofi sou....

musicbug είπε...

Sou eyxomai na ksekourasteis, na kaneis oti goustareis kai na einai oi diakopes sou gemates omorfes kai idieteres stigmes san ta posts sou.
Have fun;-)

BOSKO είπε...

giousouroum...
να' σαι καλά, γιουσουρούμ, επιφυλάσσομαι όπως είπα για μια- δυο φωτογραφίες!

musicbug...
σ' ευχαριστώ και σένα κι όταν γυρίσω σου χρωστάω post- κριτική στο cd της Μαντούς! ("μαντού" δε λέγαμε παλιά τα δοκιμαστικά εμβόλια στο ΠΙΚΠΑ;)...

Ανώνυμος είπε...

Θα περιμένουμε να γυρίσεις το ίδιο ανατρεπτικός, χιουμορίστας, καλλιγράφος και καλαίσθητος!

το αερικό είπε...

Παιρνεις το καπελακι σου και φευγεις; Ε! Καλα κανεις!
Καλες, καλες διακοπες!

BOSKO είπε...

μάριος...
σ' ευχαριστώ, βρε Μάριε, εσύ με...στόλισες κανονικά!

το αερικό...
τι να κάνω κι εγώ, αερικό μου; χρειάζεται κάπου- κάπου! Στο επανιδείν!

. είπε...

stin niso aponiso pies ena ouzaki k gia mena kai fae gonous

BOSKO είπε...

gazoza...
ούζο δεν πίνω, το ξέρεις, αλλά μια μπίρα ευχαρίστως να την πιώ και για σένα! Όσο για τους γκόνους, τα μικρά καλαμάρια δηλαδή, σκοπεύω να τα τσακίσω! Θα είμαστε σε επικοινωνία!

Fataliste είπε...

bosko, sorry gia tin terastia kathysterisi pou sou grafw, imoun diakopes kai den elegxa katholou mail. se pira proxthes alla den ebgaza grammi. epeidi fevgw gia exwteriko twra tha pw se ena filaraki na erthei se epafi mazi sou gia na tou dwseis an ginetai kopia, tha mou kaneis megali xari. simera pira kai to soundtrack, einai exairetiko! de mou les, efoson to bgazeis se soundtrack poio itan to problima me ta dikaiwmata, paizei alli tarifa gia to dvd? kalotaxido efxomai! na sai kala f.

BOSKO είπε...

fataliste...
κι εγώ μόλις γύρισα κι είδα το μήνυμα σου. Θύμισε μου, τη Φλέρυ ήθελες ή το Κύτταρο; Πες στον φίλο σου ώστε να συνεννοηθούμε να περάσει απ' το σταθμό.
Καλά να περνάς!