Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ ΤΡΙΑΝΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΠΛΑΝΙΔΗ!


Πρεμιέρα θα κάνει τον ερχόμενο Νοέμβριο στο φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης. Σήμερα, όμως, στις 20.30 το βράδυ, θα προβληθεί για φίλους και συνεργάτες στο Τριανόν (Πατησίων & Κοδριγκτώνος)- συγχαρητήρια στον Λεωνίδα που έχει κάνει το Τριανόν μία από τις ωραιότερες αίθουσες της Αθήνας!
Αναφέρομαι στην Καντίνα, τη νέα μεγάλου μήκους ταινία του Σταύρου Καπλανίδη, σε σενάριο του ποιητή της λαογραφικής μας χαρμολύπης, Σταύρου Τσιώλη. Τον μεν Τσιώλη τον γνωρίζετε οι περισσότεροι, τον δε Καπλανίδη ενδεχομένως να τον θυμάστε από τα εξαιρετικά ντοκιμαντέρ του για τους συνοδοιπόρους του, Σταύρο Τορνέ και Χρήστο Βακαλόπουλο!
Με την Καντίνα επιστρέφει στη μυθοπλασία, περιγράφοντας μια καλοκαιρινή βραδιά, από το σούρουπο ως το ξημέρωμα, σε μια καντίνα της Εθνικής Οδού.

Πρωταγωνιστούν: Αλέξανδρος Λογοθέτης, Ερρίκος Λίτσης, Σήφης Πολυζωΐδης, Μαρία Ζορμπά, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης

Φωτογραφία: Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
Σκηνικά: Τάσος Ζωγράφος
Μοντάζ: Δημοσθένης Ράπτης
Ήχος: Δημήτρης Αθανασόπουλος

5 σχόλια:

andreas είπε...

Γειά σας,ενδιαφέρομαι να αποκτήσω σε dvd,αν υπάρχουν,τις ταινίες του Σταυρου Τορνέ.Μήπω γνωρίζετε κάτι εσείς ή ο Μάριος Καραμανης;

BOSKO είπε...

andreas...
είστε εσείς που μου είχατε ξαναγράψει για το ίδιο θέμα; αν ναι, ζητώ συγνώμη, μα δεν έχω προλάβει να στείλω ότι υποσχέθηκα. Ξαναλέω λοιπόν ότι οι ταινίες του Σταύρου Τορνέ δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο και ότι εγώ έχω στην ταινιοθήκη μου τον "Μπαλαμό" (σε dvd) και το "Ένας ερωδιός για τη Γερμανία" (σε VHS).

andreas είπε...

Ναι,ο ίδιος είμαι.Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω και με τον κύριο Καραμάνη,υπεύθυνο της σελίδας http://www.geocities.com/stavros_tornes/indexgr.htm ,αλλά δεν ανταποκρίνεται

BOSKO είπε...

andreas...
καλώς!
αφήστε εδώ ένα e-mail και θα σας γράψω ν' ανταλλάξουμε τηλέφωνα για άμεση επικοινωνία.
ευχαριστώ!

antonis είπε...

μα γιατί πρέπει να ταλαιπωρούμαστε για να βρούμε σε dvd ταινίες τεράστιων ποιητών σαν τον Τσιώλη και τον Τορνέ... λες και μας τους κρύβουν... ενώ άλλες εγχώριες σαχλαμπούχλες κυκλοφορούν και σε special edition με κομμένες σκηνές κλπ...