Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ


Κατέθεσαν ίσως τον ωραιότερο κύκλο παιδικών τραγουδιών, εξασφαλίζοντας τις συμμετοχές σημαντικών ερμηνευτών (Σπύρος Σακκάς, Σωκράτης Μάλαμας, Δανάη Παναγιωτοπούλου, Μαρία Θωΐδου κ.α.), αλλά βασικά επιχειρώντας μια επιτυχημένη σύνδεση με την ανατρεπτική, σε αισθητικό και ιδεολογικό επίπεδο, Λιλιπούπολη! Βοήθησε σ' αυτό και ο Θόδωρος Κοτεπάνος με τις χολιγουντιανού τύπου ενορχηστρώσεις του! Ο λόγος για τον συνθέτη Άγγελο Αγγέλου και τη στιχουργό Έμυ Σίνη, οι οποίοι είναι καλεσμένοι της σημερινής εκπομπής μου στο Κανάλι 1 του Πειραιά και αν όλα πάνε καλά σκοπεύουμε να φέρουμε τον Κόσμο ανάποδα! Εκτάκτως σήμερα για μία μόνο ώρα (18.00- 19.00). Συντονιστείτε στους 90,4 ή μέσω διαδικτύου στο www.kanaliena.gr !

2 σχόλια:

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Λοιπόν, καταρχήν δηλώνω φαν της δουλειάς. Είναι ένα από τα καλύτερα έργα για παιδιά που έχω ακούσει, σύγχρονο και χωρίς να καταντάει βαρετό (μιλάω ως μεγάλο παιδί...).

Κρίμα που δεν έχω παιδιά να τους το βάζω να ακούνε. Είμαι σίγουρος ότι είναι ένα από τα έργα που θα μείνουν για χρόνια.

Εγώ πάντως το αγόρασα.

BOSKO είπε...

Χρήστος Μιχαήλ...
και καλά έκανες! Πρόκειται για πολύ καλαίσθητη έκδοση!