Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

BLOOD, MOTHER, BLOOD!...Ή ΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΟ 24ΩΡΟ!


Μα να μην προνοήσω να τραβήξω καμιά φωτογραφία πριν από λίγη ώρα, να τρομάξουν οι διαδικτυακοί επισκέπτες μου, που ήμουν από την κορφή ως τα νύχια βουτηγμένος στο ίδιο μου το αίμα και σε κατάσταση απόλυτου πανικού...Σηκώθηκα στις δύο το μεσημέρι, παρ' όλο που κοιμήθηκα στις δέκα το πρωί (θα εξηγήσω παρακάτω το λόγο)! Άναψα το θερμοσίφωνα να κάνω ένα μπάνιο και άφησα ανοιχτό το μεταλλικό πορτάκι του εντοιχισμένου πίνακα. Με την τσίμπλα στο μάτι, πηγαίνοντας να φτιάξω καφέ, έδωσα μια απρόσεχτη κουτουλιά έτσι που η άκρη του πίνακα καρφώθηκε στο μέτωπο μου. Το αίμα άρχισε να τρέχει με τους κουβάδες, που λένε, χωρίς κανέναν πόνο κι εγώ, γνωστός χέστης, βλέποντας πως δε σταματούσε με τίποτα άρχισα να σκέφτομαι πως θα με βρουν πεθαμένο τρεις μέρες μετά μέσα σε μια λίμνη αίματος! Τοίχοι, μοκέτες, ρούχα βάφονταν κατακόκκινα εν ριπή οφθαλμού, την ώρα που δεν προλάβαινα να συναλλάζω πετσέτες πάνω στην πληγή. Απίστευτα δυσάρεστο συναίσθημα να αιμορραγείς και να βλέπεις χοντρόπετσες πετσέτες να στάζουν αίμα νοτισμένες απ' άκρη σ' άκρη! Δε θυμάμαι που βρήκα το κουράγιο και τηλεφώνησα της διαχειρίστριας στον από κάτω όροφο! Πεθαίνω, κυρία μου, αιμορραγώ, ειδοποιήστε το 166, της είπα κι η φουκαριάρα έπαθε ταράκουλο! Ανέβηκε πάνω, της άνοιξα και μόλις αντίκρισε εμένα και το διαμέρισμα σε κατάσταση...Freddy Krueger, άρχισε σχεδόν να κλαίει! Τι πάθατε, δεν είναι δυνατόν, πως γίνατε έτσι; φώναζε πιο πανικοβλημένη κι από μένα ακόμα! Τρέχα, κυρά μου, κάλεσε το 166, της κάνω, που θα το συζητήσουμε κιόλας! Ξαναπάει κάτω, εγώ να πιέζω την πετσέτα πάνω στην πληγή, περιμένοντας. Με παίρνει στο κινητό...Κύριε Αντώνη, τι να τους πω; με ρωτάει. Ότι χτύπησε ο κ. Βοσκαΐτης; Πες ότι θες, της απαντώ, κάνε γρήγορα, μόνο σε ικετεύω! Στο μεταξύ, είχα ήδη ειδοποιήσει τη maira del mar, η οποία μαζί με την angel έσπευδαν ήδη στον τόπο του δυστυχήματος! Στη διαδρομή έλεγαν: κι αν έχει λιποθυμήσει απ' την αιμορραγία, δε θα πρέπει να σπάσουμε την πόρτα; Τα δυο κορίτσια ήρθαν, εκτός βέβαια από το 166 που έχουν περάσει πλέον τέσσερις ώρες κι ακόμα το περιμένουμε...Τώρα, για να λέμε και του στραβού το δίκιο και να μην κατηγορούμε μια ζωή τις κρατικές υπηρεσίες αδίκως, ποιος μου λέει εμένα ότι η ταλαίπωρη διαχειρίστρια μεσ' στον πανικό της δεν τηλεφώνησε στο 11880 ή στην On Telecoms αντί του 166, ως δηλαδή όφειλε...Την έχω ικανή! Με τα πολλά, η angel είχε τη φοβερή ιδέα να βάλουμε πάγο στην πληγή κι επειδή παγάκια δεν υπήρχαν στην κατάψυξη του ψυγείου μου, αρκεστήκαμε σε κατεψυγμένο αρακά με πατάτες και καροτάκια (τύπου Μπαρμπα- Στάθης)! Έκανε δουλειά ο αρακάς σε συνδυασμό με την πετσέτα και η αιμορραγία σταμάτησε αμέσως όπως θα έκλεινε μια βρύση! Η maira del mar επίσης ανέλαβε τη φασίνα και μέχρι πριν μια ώρα σφουγγάριζε πατώματα και έπλενε τοίχους. Μια φίλη φαρμακοποιός που τηλεφωνηθήκαμε μού είπε να μη φοβηθώ καθώς το μέτωπο του ανθρώπου είναι γεμάτο από αιμοφόρα αγγεία και νευρικές απολείξεις και ήταν επόμενο να χάσω τόσο πολύ αίμα. Εφόσον η αιμορραγία σταμάτησε λοιπόν, αφήνοντας μια πολύ μικρή σχισμή δύο πόντων, γλίτωσα τα ράμματα. Θαυματουργός ήταν και ο αντισηπτικός επίδεσμος σε μορφή σπρέι που είχε την καλωσύνη να μου φέρει η angel απ' το σπίτι της. Αυτά είναι! Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι να τα κάνεις τα νοσοκομεία και τα έκτακτα περιστατικά; Συμπέρασμα: ο bosko φτηνά τη γλίτωσε, είναι καλά και δε θα πεθάνει και τώρα περνάει ευθέως στο επόμενο θέμα του post!

Χθες, ακολουθώντας την προτροπή φίλου μουσικού παραγωγού και φανατικού τζογαδούρου εδώ και μία 20ετία, επισκέφθηκα το καζίνο Λουτρακίου! Μπήκαμε στις 9 το βράδυ και βγήκαμε στις 10 σήμερα το πρωί! Καλά τα πήγα για πρωτάρης, δε μπορώ να πω! Ξεκίνησα να παίζω black jack με εκατό ευρώ, τα έκανα τριακόσια, μετά τα έχασα, δανείστηκα άλλα εκατό, τα ξανακέρδισα, ώσπου άνοιξε το φύλλο και να μην τα πολυλογώ έφυγα με κέρδος εξακοσίων ευρώ στην τσέπη! Ορίστε, μωρέ μαλάκα, μου έλεγε ο φίλος μου, σου βγαίνει η πίστη να τρέχεις στις συνεντεύξεις και εδώ τα πήρες σε μια νύχτα! Φυσικά και αστειευόταν, καθώς κάνουμε εν μέρει το ίδιο επάγγελμα και γνωρίζει ακόμη πόσο πρεζάκι μπορείς να γίνεις εύκολα με το τζόγο! Χωρίς καμία διάθεση διδακτισμού, το είδα αυτό με τα ίδια μου τα μάτια! Ανθρώπους, υποτίθεται σοβαρούς, να κλαίνε δίπλα μου, καθώς έχασαν ολόκληρες περιουσίες! Είδα ακόμη νέους, αγόρια και κορίτσια, να τρώνε τα λεφτά του μπαμπά γύρω απ' το τραπέζι του χαρτοπαίγνιου και να το χαίρονται κιόλας! Κατά τις 7 το πρωί, δεν κρατήθηκα και ρώτησα μια σικάτη κυρία, γύρω στα εβδομήντα, που παίζαμε μαζί τουλάχιστον για ένα τρίωρο: Έτσι, είμαι περίεργος να μου πείτε τι ώρα θα πάτε για ύπνο στην ηλικία σας! Κι αυτή, εύλογα μάλλον προσβεβλημένη, μου απάντησε: Γιατί, ενοχλώ κανέναν; Έχω τα παιδιά μου, δυο εγγονάκια κι ειν' η μόνη μου διασκέδαση! Κερδίζετε ή χάνετε; την ξαναρώτησα για να λάβω την αποστομωτική απάντηση ε, απόψε δε με πήγε, έχασα δυόμισι χιλιάρικα, αλλά εκεί θα κολλήσουμε; Επειδή όμως εγώ συνειδητοποίησα ότι είχα ήδη κολλήσει άσχημα, λέω του φίλου μου σήκω να φύγουμε, διότι εδώ μέσα δεν έχω καμία συναίσθηση του χρόνου και φοβάμαι πως θα κλείσουμε 24ωρο χωρίς να το καταλάβουμε! Είχαμε κάνει και την καλή μπάζα, οπότε ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Στην επιστροφή με τ' αυτοκίνητο από Λουτράκι προς Αθήνα, με πήρε ο ύπνος και απ' ότι πληροφορήθηκα, παραμιλούσα κι έλεγα εφτάρι, όχι, μην τραβήξεις από εφτάρι! Σκέτος τραγέλαφος με λίγα λόγια...
Ο πηγαιμός βέβαια στο Λουτράκι διέθετε τη συγκίνηση της πρώτης ακρόασης ενός σπάνιου ηχητικού ντοκουμέντου του Μάνου Χατζιδάκι! Ως γνωστόν, όταν ο Χατζιδάκις έμενε στη Νέα Υόρκη το διάστημα 1966- 72, προτιμούσε από το να γράφει γράμματα στους φίλους του στην Ελλάδα, να τα ηχογραφεί με τη φωνή του. Ένα τέτοιο γράμμα άκουσα κι εγώ χθες το απόγευμα, ηχογραφημένο στην κορδέλα, όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο συνθέτης για το συγκεκριμένο μέσο εγγραφής, το κλασικό μπομπινόφωνο δηλαδή! Μεταξύ πολλών άλλων, μιλούσε για τους Τεξανούς hippies φίλους του που εκτιμούσε, σαν τον Mayo Thompson των ψυχεδελικών Red Crayola, ενώ μαρτυρούσε τα σχέδια του επίσης για δύο ανολοκλήρωτα έργα του, το Tradition and Revolution και την Όπερα για Πέντε! Το σημείο που με τάραξε, όμως, ήταν όταν άκουσα τον Μάνο Χατζιδάκι να λέει Ακούστε μια καινούργια φωνή που ανακάλυψα πριν από λίγο καιρό και που νομίζω ότι θα κάνει ιδιαίτερη αίσθηση! Κι αμέσως μετά τη Φλέρυ Νταντωνάκη να τραγουδάει δύο αριστουργηματικά αγγλόφωνα τραγούδια, συνοδεία του Χατζιδάκι στο πιάνο! Ίσως είναι τα μόνα σωσμένα δείγματα του έργου Όπερα για Πέντε, που ο συνθέτης προόριζε για τη φωνή της Grace Slick των Jefferson Airplane, προτού βέβαια γνωρίσει τη Φλέρυ σε εκείνη την παράσταση για τον Jacques Brel! Χρονικά το ντοκουμέντο αυτό προσδιορίζεται μια μέρα του Ιουλίου του 1971, συμφώνως πάντα με την αφήγηση του Χατζιδάκι. Ήδη ο Γιώργος Χατζιδάκις έχει ενημερωθεί για την ύπαρξη του και θα το παραλάβει μέσα στις επόμενες μέρες με την ευχή να το καθαρίσει ηχητικά και να το εκδώσει κάποια στιγμή από τον Σείριο. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να κυκλοφορήσει στο εμπόριο μια προσωπική κλειστή επιστολή του συνθέτη προς κάποιο οικείο του πρόσωπο, πιστεύω όμως πως τα δυο κομμάτια με τη Φλέρυ οφείλουν να ακουστούν απ' όλους τους λάτρεις τόσο της φωνής της, όσο και της μουσικής του Χατζιδάκι! Με την ίδια λογική που κάποτε είχαν εκδοθεί από τον Σείριο, όσο ο συνθέτης ήταν εν ζωή, τα αξεπέραστα Λειτουργικά από πρόβες με τη Φλέρυ στο σπίτι του στη Νέα Υόρκη!

Εδώ, ο bosko με καθαρό ακόμη και ουχί χτυπημένο κούτελο, στο στούντιο του Καναλιού 1 του Πειραιά, παρέα με τους χθεσινούς καλεσμένους του, τον Άγγελο Αγγέλου και την Έμυ Σίνη.

Παρ' ότι φοβόμουν ότι δε θα λέγαμε και πολλά πράγματα, μιας και η εκπομπή διήρκησε μία μόνο ώρα, τα τραγούδια που φτιάχνουν τα δύο αυτά νέα παιδιά και ο λόγος τους στον αέρα έκαναν αρκετούς ακροατές να τηλεφωνήσουν για συγχαρητήρια και να στείλουν το ίδιο θερμά γραπτά μηνύματα, αποδεικνύοντας πως η πρόθεση τους να γνωρίσουν στα παιδιά τον Κόσμο Ανάποδα, συνάντησε την ανταπόκριση και κάποιων μεγαλύτερων, σαφώς πιο υποψιασμένων και ανήσυχων μουσικόφιλων!


* απ' όλα είχε το παρόν post! Και horror story, και τζόγο, και Χατζιδάκι, και ραδιόφωνο!

24 σχόλια:

Άρτεμις είπε...

aman vre paidi mou, ti itan ki afto? (pantws na sou pw k kati pou isws den skedtikes) To xtipima itan gia na sindiaseis to kazina me ton pono kai na apofevgeis tis episkepseis! Kalo e? Eixa empnefsi metafisikis exigisis (asteio vevaiws vevaiws)

Angel ^j^ είπε...

..οκ! για τον αρακά, αλλά πρέπει να ομολογήσω οτι ήταν ο πρώτος επιλαχών θεραπευτικός παράγοντας μετά το .. 'χιόνι' της κατάψυξης που δεν έλεγε το κουτάλι να το ξεκολλήσει για να το βάλει ελλείψει πάγου στο πονεμένο κεφαλάκι σου ...

Βέβαια το σασπένς περιλάμβανε και το ράλι της αγωνίας να βρω φαρμακείο κυριακάτικά από τη μιά χωρίς βενζίνη στο αυτοκίνητο με το λαμπάκι αναμμένο από χτες (.. γιατί μερικοί μερικοί και που το έβλεπαν αναμμένο 'αγρόν ηγόραζον' .. τεσπα ..)
κι από την άλλη μόλις κατάφερνα με το τηλεφωνικό ..Gps της maira del mar να βρώ επιτέλους ένα φαρμακείο που εφημέρευε το ... 'μπιπ' ήταν κλειστό ...

.. αυτά για μια ολοκληρωμένη ανταπόκριση απο το .. ματωμένο "μετωπο"

alienlover είπε...

φίλο ραδιοφωνικό παραγωγό μεγάλο φαν του Λουτρακίου- για το cult όμως της υπόθεσης- χωρίς να παίζει έχω κ εγώ! πρέπει να μάθω αν πήγε εχθές και αν ήταν ίδιος με τον δικό σας φίλο :)

τυχερός με το μέτωπο σταθήκατε, γιατί όταν εγώ χτύπησα σε γωνία μαρμάρινου σκαλιού μέτρησα 5 ράμματα , και ένα σημάδι που 15 χρόνια αργότερα ακόμα κοσμεί το μέτωπό μου!

ΘΗΡΙΑ ΕΝΗΜΕΡΑ είπε...

Κε Βοσκαίτη, τώρα που φτιάξατε καινούργιο κεφάλι βρήκατε να το σπάσετε?:-)
Περαστικά και να προσέχεις τα προδοτικά πορτάκια των ηλεκτρικών πινάκων!
Εγω δεν έχω αφήσει πόμολο για πόμολο που να μην έχουμε συστηθεί!
Ευτυχώς η γνωριμία μου μαζί τους είναι για την ώρα αναίμακτη!
Καλό βράδυ...

BOSKO είπε...

Άρτεμις...
όχι, εγώ το μόνο που θα μπορούσα να ισχυριστώ ότι ταυτίζεται με το σχόλιο σου ήταν που είπα μέσα μου "δηλαδή τα πήραμε μέσα σ' ένα βράδυ και θα τα πληρώσουμε την επόμενη με το αίμα μας; δεν πα' να γαμηθεί"...

BOSKO είπε...

Angel ^j^...
να ξέρεις, εγώ δεν τα ξεχνάω αυτά κι ας έχουμε βρεθεί δυο- τρεις φορές όλες κι όλες σ' αυτή τη ζωή! Αν δεν ήσουν εσύ κι ο επίδεσμος σου, τώρα μπορεί να μου' χαν ράψει το κούτελο σταυροβελονιά, κυριακάτικο...
σ' ευχαριστώ πολύ- πολύ!

BOSKO είπε...

alienlover...
δε νομίζω να' ναι ο ίδιος ραδιοφωνικός παραγωγός, ο δικός μου τα χώνει και τα παίρνει άγρια από το καζίνο!
περί μετωπικού τραύματος, έχω την αίσθηση ότι κι εγώ ένα σημάδι δε θα τ' αποφύγω! Πάλι καλά, δε λες;

BOSKO είπε...

ΘΗΡΙΑ ΕΝΗΜΕΡΑ...
είχα που είχα τα τικ μου με τις πόρτες και τα πόμολα, από σήμερα όμως έχω αποκτήσει μια φοβία με ότι εξέχει γενικώς και βρίσκεται στο ύψος του κεφαλιού μου. Άσε που φοβόμουν ακόμη και στο δρόμο- νόμιζα ότι όπου να' ναι όλο και κάποιο αμάξι θα πέσει πάνω μου.

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Έχεις καλή τύχη και στην άμυνα (βλ χτύπημα) και στην επίθεση (βλ τζόγος). Ικανή συνθήκη να σε κάνει πλούσιο σε νιοστές απόπειρες στο Λουτράκι.

Περιαστικά.

BOSKO είπε...

Χρήστος Μιχαήλ...
καλή τύχη, λες ε;
ακόμη κι αυτή την ώρα όμως που ήμουν επί ένα τέταρτο μεσ' στο ντους νιώθω ότι έχω ακόμη πάνω μου τη μεταλλική μυρωδιά του αίματος! Ώστε κι εσύ συνδυάζεις, λοιπόν, τις λουτροπόλεις των καζίνων με τα λουτρά αίματος!
Friday the 13th!

Kostas L.A. είπε...

περαστικα σου ρε φιλε..
με τρομαξες αρχικα..αλλα σημασια εχει το οτι εισαι καλα και δεν εκανε ζημια το χτυπημα..

παντως εισαι κρυφοτζογαδορος,οπως οι περισσοτεροι..
το 13ωρο στο καζινο δεν ειναι και λιγο πραγμα,αλλα να μου πεις δεν ειναι δυσκολο να εθιστει κανεις!!

το χατζιδακι δεν ξερω πως τον συνδυασες με ολα τα αλλα..παντως βρισκεις παντα τον τροπο και το κανεις καλα!!
σχετικα με τις κασσετες αντι για γραμματα το ειχα ξανακουσει..σκεψου ποσο αμεσος και πιο ζεστος τροπος επικοινωνιας ηταν εκεινος,απο ενα αψυχο γραμμα..ή μειλ..ή ες-εμ-ες..
αλλα κι αυτο το ειχε σκεφτει σιγουρα ο μανος γι'αυτο και διαλεξε αυτο τον τροπο επικοινωνιας!!

να εισαι καλα αντωνη και να προσεχεις!! :)

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Επιστημονικά να το δεις υπάρχει η υβρις και η νέμεσις .
Μεταφυσικά είναι οι κατάρες των υπολοίπων μετά την κουρά και το ανάλογο σουξέ.
Ευτυχώς ανάμεσα στους διάσημους έχεις και ενημερωμένους φίλους και σε εσωσαν με το σπρει.
Περαστικά και πρόσεχε.
Τα εύκολα χρήματα μόνο τύχη δεν είναι.

Γι αυτή τη μπομπίνα μπορεί να έφτανα και σε φόνο...

Καλή εβδομάδα!

Αθανασία είπε...

Καλημέρα Μποσκάκι μου...αμάν τι έπαθες κι εσύ ρε παιδί μου...αμάν.. τι να πώ ρε παιδάκι μου μας βαράει ομαδικώς η κακοτυχία και η γκαντεμιά φέτος;;; σιχτίρι πιά...(όχι εσύ καλό μου,προς Θεού!)....κι γώ αυτό το καιρό τα χάλια μου,έχω...άσε γιατί αν κάτσω και σου πώ για αυτά,που περνάω το τελευταίο καιρό,θα φρικιάσεις (που λέει κι η μάνα μου).....άστα να πάνε....πολλά περαστικά καλό μου....γρήγορη ανάρρωση έυχομαι...να πάει και να μη ξανάρθει το γμμένο....ωραία η ιστοριούλα για τον Μάνο μας,και ενδιαφέρον το ντοκουμέντο από τη ζωή του...ότι πέφτει στην αντίλιψή σου να μας το γράφεις,καλό μου μας βοηθάς έτσι,να τον 'μάθουμε'καλύτερα...τον ίδιο και τη ζωή του....περαστικά και πάλι....φιλάκια....

Stepas είπε...

Αμάν, τώρα το διάβασα! Τι περιπέτεια! Περαστικά! Το ευχάριστο είναι ότι δεν ήταν τίποτα και ότι το αντιμετωπίζεις με χιούμορ. Να’σαι καλά

BOSKO είπε...

Kostas L.A. ...
μόλις γύρισα από φαρμακείο, όπου δεν τον απέφυγα τον αντιτετανικό όρο. Έπρεπε να μην κλείσει 24ωρο από το ατύχημα- στο τσακ το πρόλαβα!
Να΄σαι σίγουρος ότι ο Χατζιδάκις θα γινόταν μανιακός φαν του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!

σ' ευχαριστώ, ελαιόπαιδο (εκ του L.A.)!

BOSKO είπε...

"Αισθηματική ηλικία"...
δεν έχεις άδικο, δεν το' χα σκεφτεί αυτό για τις κατάρες των υπολοίπων. Αν και νομίζω πως γενικά είμαι απρόσεκτος και αδέξιος στις κινήσεις μου.
Σωστά, τι θα κάναμε χωρίς φίλους σ' αυτή τη ζωή;
σαφώς και τα εύκολα χρήματα δεν είναι τύχη και ο τζόγος ειν' άτιμο πράγμα, αλλά εγώ τώρα γιατί θέλω να ξαναπάω το ερχόμενο Σάββατο, δε μπορώ να το εξηγήσω. Πάντως, οι άνθρωποι που ξοδεύουν εκεί μέσα το χρόνο τους δεν το κάνουν τόσο για να γίνουν πλούσιοι (που δεν γίνονται σε καμία περίπτωση), όσο για νά βάλουν χρώμα στη ζωή τους. Και ξέρεις τι ελκυστικό είναι το πράσινο χρώμα της τσόχας; Σκέτο LSD!
Κάτι θα κάνουμε για τη μπομπίνα αυτή. Αφού είσαι γνήσιος φαν Χατζιδάκι και Φλέρυς...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
αφού το είπα, Αθανασία μου, στο τέλος του post. Απ' όλα είχε once again ο μπαξές, και Χατζιδάκι και τζόγο και ιστορία φρίκης!

BOSKO είπε...

Stepas...
σ' ευχαριστώ και όντως δεν ήταν τίποτα.

να' σαι καλά κι εσύ!

Θράσος είπε...

Για το επεισόδιο περαστικά!!!Το έχω κάνει στο κέντρο της Αθήνας με ταμπέλα στην Ακαδημίας και στην αρχή δεν το πήρα είδηση. Μέχρι να παντρευτείς βρε, θα γιάνει!!!
Τώρα να μην σου πω ότι η ιστορία με τον Μάνο και την Φλέρυ με έχει συγκινήσει θα είναι ψέμα. Ο Μάνος είναι από τις αδυναμίες μου. Αναρωτιέμαι να θα φτάσει ποτέ στα χέρια μου, γιατί δυστυχώς ούτε στα 15 του Μάνου ο Σείριος εξέδωσε κάτι άγνωστο για εμάς. Κάτι καινούριο. Κρίμα.
Περαστικά και πάλι

BOSKO είπε...

Θράσος...
δε μπορώ να το φανταστώ αυτό στη μέση της Πανεπιστημίου να νομίζουν οι περαστικοί πως κάποιος σε ξυράφιασε μέρα μεσημέρι και να τρέχει ποτάμι το αίμα...
πιστεύω θα βγάλει πολλά πράγματα ο Σείριος, έχω προαίσθηση! Υπομονή, άλλωστε το καλό πράγμα αργεί να γίνει, που λέγαμε και παλιότερα!

trashman είπε...

Μπόσκο περαστικά!..
ο λόγος του ατυχήματος στο μέτωπο, όπως υποψιάστηκαν οι αναγνώστες σου, συνδέεται με την επίσκεψη στο καζίνο, ανήκει όντως στη σφαίρα της μεταφυσικής,και είναι ο εξής:

(το παρακάτω κείμενο copy/paste από το google)

"ΚΟΛΑΣΗ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΤΕ και ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ. Οι Εβραίοι Σιωνισταί, Νεοεποχιταί,
Αντίχριστοι, ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ
1)
ΜΕ ΤΟ ΣΦΡΑΓιΣΜΑ στο ΚΕΦΑΛΙ (ΜΕΤΩΠΟ) στο ΚΑΖΙΝΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ"

A.F.Marx είπε...

Eγώ το μόνο που σκέφτηκα διαβάζοντας το αιματηρό επεισόδιο που είχες, ήταν το πρωτοσέλιδο που θα είχε την επόμενη μέρα η Εσπρέσο:
Ποιος κατακρεούργησε γνωστό μουσικό παραγωγό και σκηνοθέτη; Πυκνό μυστήριο καλύπτει τον φόνο.
Μπρρρρ...
Περαστικά και σιδηροκέφαλος!

BOSKO είπε...

trashman...
που είσαι, ρε θεέ;
χαχαχαχα, που το βρήκες αυτό;
κολλάει γάντι...
κοίτα, θα ξαναπάω άλλη μια φορά κι αν μου ξανασυμβεί ατύχημα, ε τότε θα πιστέψω κι εγώ στη σφαίρα της μεταφυσικής!

BOSKO είπε...

A.F.Marx...
αμ, εγώ νομίζεις δεν το σκέφτηκα αυτό; κι ήμουν κι ημίγυμνος πρωινιάτικα. Σαν τον Σεργιανόπουλο θα με στέλνανε στο πιο λούμπεν βέβαια. Μετά θα βρίσκανε τις πατημασιές στο αίμα της ηλικιωμένης διαχειρίστριας και θα τη βγάζανε ψυχωτική τεκνατζού δολοφόνισσα!