Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΚΑΙ Η ΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ TEAM ΤΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ!


Ας ανακοινώσω με ιδιαίτερη χαρά και τιμή ότι η Λίνα Νικολακοπούλου θα είναι η στιχουργός του τραγουδιού για τους τίτλους τέλους του ντοκιμαντέρ σε μουσική του Ηλία Λιούγκου! Διότι θα υπάρχει κι άλλο ένα τραγούδι μέσα στην ταινία, σε αγγλικούς στίχους που γράφει ο Lolek, πάντα σε μουσική του Λιούγκου (μαρτυράω εδώ και τον σκοπό της προ ημερών συνάντησης Λιούγκου- Lolek, που είχα κάνει post). Σαν έκπληξη κρατώ τα ονόματα των ερμηνευτών που θα τραγουδήσουν τα δύο αυτά τραγούδια μέσα στην ταινία! Συνάντησα σήμερα τη Λίνα Νικολακοπούλου στο σπίτι της, στο Γκάζι, για να κλείσουμε το deal (που λέει κι ο Demis Roussos) και έφυγα πριν από λίγο με την εντύπωση ότι είναι ένας από τους πιο ήρεμους ανθρώπους που' χω γνωρίσει στη ζωή μου. Αφού λοιπόν με ρώτησε αν είμαι παραπάνω από...25 ετών (I love Lina!) κι εγώ της είπα να βάλει άλλα δέκα χρόνια, προκαλώντας το σχόλιο της ότι το αδυνάτισμα και το κούρεμα με έκαναν...mp3, οδηγηθήκαμε σε μια πολύ όμορφη κουβέντα όλο εκπλήξεις, για μένα τουλάχιστον! Δεν γνώριζα, λόγου χάριν, ότι η σημαντική στιχουργός σε ηλικία 20 ετών δούλευε ως μοντέζ αρνητικού στο Παρασκήνιο της Σινετίκ και του Παπαστάθη, με αποτέλεσμα να γνωρίζει πολύ καλά τη διαδικασία πραγμάτωσης μιας κινηματογραφικής ταινίας! Ούτε βέβαια ότι δυο χρόνια αργότερα είχε δώσει στίχους της στον Μάνο Χατζιδάκι κι όταν εκείνος έφυγε, στο γραφείο του βρέθηκε ένας φάκελλος γεμάτος γραπτά που έγραφε απ' έξω με το γραφικό χαρακτήρα του Λίνα Νικολακοπούλου 22 ετών! Εφόσον μου ζητήθηκε, προσπάθησα να καθοδηγήσω τη Λίνα προς τη δομή που θα έχει η ταινία, δεδομένου ότι ακόμη δεν έχουμε μπει στο μοντάζ. Νομίζω τα πήγαμε αρκετά καλά, φτάνοντας μέχρι και του πως έχω στο μυαλό μου το κλείσιμο του ντοκιμαντέρ. Της είπα ακόμη ότι δεν είναι απαραίτητο να εμπνευστεί από τον Κούνδουρο αυτοπροσώπως, όσο από την περσόνα ενός καλλιτέχνη, είτε αυτός είναι σκηνοθέτης, είτε ζωγράφος, είτε συνθέτης, που όμως διένυσε μισό αιώνα ασχολούμενος με τον Άνθρωπο μέσα από την τέχνη του. Μη σ' ανησυχεί, γράφω κι εγώ ανθρωποκεντρικά μια ζωή, σχολίασε χαμογελαστή η Λίνα κι αμέσως μετά δήλωσε ότι απ' αύριο θα αρχίσει να εργάζεται! Το ίδιο περιχαρής είναι και ο Ηλίας Λιούγκος, που εδώ και ένα χρόνο εκκρεμούσε μία καλλιτεχνική συνάντηση του με τη Νικολακοπούλου. Κι επειδή εγώ τώρα αισθάνομαι κάπως σαν τον...κουμπάρο της υπόθεσης, ανυπομονώ για την ώρα που θα σας έχω post μέσα από το στούντιο!
Εν καιρώ!

7 σχόλια:

Angel ^j^ είπε...

..καλέ αυτό δεν είναι ντοκιμαντέρ ...
σύναξη .. celebrities είναι
(.. εσου συμπεριλαμβανομένου βεβαίως βεβαίως .... :D )

ευχές πολλές για το καλύτερο αποτέλεσμα ...

BOSKO είπε...

Angel ^j^...
όχι ρε, celebrities, μη μου το χαλάς...χάθηκε να πεις ότι συμμετέχει η αφρόκρεμα της εγχώριας διανόησης;
σ' ευχαριστώ, Angel, όπως και να' χει!

Rena Fan είπε...

Είναι συνάντηση ανθρωποκεντρικών δημιουργών :)

Αδημονούμε...

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Τι να πούμε τώρα για την Λίνα Νικολακοπούλου; Kαι τι άλλο να κάνουμε πέρα από το να υποβάλλουμε τα σέβη μας για το ποιητικό της ταλέντο, για τις λοιπές δραστηριότητές της (επιμέλεια παραστάσεων, βιβλίων κ.λπ) όπως και για το σύνολο της προσωπικότητάς της; Πραγματικά, της είμαι ευγνώμων. Πουθενά αλλού δεν με βρήκα και δεν με είδα τόσο πολύ, όσο στους στίχους της.

Mια μικρή συμβολή στο ποστ σου: Μικρά αυτοβιογραφικά κομμάτια - χαρακτηριστικά και αντιπροσωπευτικά νομίζω - από συνέντευξή της, στο πρώτο τεύχος του DNA που γι αυτό το λόγο, κρατώ ακόμα.

BOSKO είπε...

Rena Fan...
εγώ να δεις! Όσο δημιουργική, άλλο τόσο σπαστική είναι η φάση του μοντάζ για μία ταινία.
ευχαριστώ!

BOSKO είπε...

Κατερίνα σ-Μ. ...
θερμές ευχαριστίες για το link και, να' σαι σίγουρη, θα το τιμήσει πολύς κόσμος από δω μέσα τουλάχιστον!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΧΗ!ΤΕΤΟΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΣΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΝΙΓΗΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ. Η ΛΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ Κ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΜΟΥ- ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ,Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΕ,ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟ ΕΚΕΙΝΟ..ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΓΩ,ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΤΗΝ ΛΙΝΑ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΓΚΑΖΑΡΤΕ Κ ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΘΑΜΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ,ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΤΗΣ..ΒOSKO ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΣΗ ΩΡΑ..ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ "ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΣΠΙΤΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ.."ΝΤΙΑ