Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ!

Το ποτήρι του Κλείδωνα έσπασε στο κατάρτι και οι φεγγαροχτυπημένες αλτρουίστριες έδεσαν κόμπο τις κυλότες τους. Τα μεσάνυχτα χτύπησε η μπουκαπόρτα της μίας από τις στήλες άλατος της κυρα- Βαρβάρας. Μία βρέθηκε στο χαντάκι πνιγμένη με μια καλτσοδέτα του κυρ- Μπάμπη, τι να πεις και τι ν' αφήσεις που τα έξοδα του σπιτιού σκαρφαλώνουν στις σκαλωσιές της οικοδομής και το είναι μου γεμίζει τη σπασμένη λεκάνη. Σταμάτα τις νεροσακούλες που τσουλάνε από τη Γλυφάδα ίσαμε τα Αναύρυτα. Οι τροπαιοφόροι κλείδωνες ξεκλείδωνες τους αγγυλωτούς σταυρούς όταν σε βρήκα με το μπασταρδόπαιδο στην κωλότσεπη του Μουσταφά, σταρένιο μου πόδι και παξιμαδομπίφτεκο. Το συχαμένο μοντελάκι κούνησε το κωλαράκι του για άλλη μια φορά και χάθηκε στις αιωρούμενες ξαπλώστρες. Τώρα που ξάπλωσαν τα άλογα μέσα στις μπανιέρες της συμφοράς βρήκα να περιηγηθώ την Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας, χωρίς παγκάκια και σοκάκια βουτυγμένα στο σουσαμέλαιο και την αποκοτιά. Με την εξάτμιση να τινάζει τα μυαλά της, έχοντας στο στόμιο της μια μπανάνα του Αλή Πασά, τα κουρελόχαρτα εξανεμίστηκαν μαζί με το σφουγγαρόπονο που χρησιμοποίησα στην κηδεία του Αγίου Βερνάρδου. Άνοιξα μια μπίρα και ήπια τρία βερμούτ μονοκουκουναριά. Τα μουτρωμένα ηχεία της μεγαλειότητος μου τσίνισαν στο άκουσμα του μπάσταρδου κι η κολυμπήθρα μεγαλύτερη από τον παπά που ιερουργούσε με ξεφτισμένα άμφια γλύστρησε σαν μονοκοντυλιά κι έπεσε μέσα στο λούκι - λουκ.
* by lena, by bosko, by eustathia, by astathia...

11 σχόλια:

Νίκος από Ολλανδία είπε...

Οι "ασυναρτησίες" σας έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από τα περισσότερα από τα πράγματα που διαβάζω τελευταία, και αυτό μάλλον λυπηρό θα το χαρακτήριζα..

Στο αρχείο της ΕΡΤ υπάρχουν κάποιες παρτιτούρες της Λένας, από μελοποιήσεις (μεταξύ άλλων) στο "Η πλώρη μας" του Ν. Καββαδία, στο "Ο δρόμος" του Α. Εμπειρίκου, στο "Δέντρο" του Κ. Καρυωτάκη. Γνωρίζετε αν υπάρχουν ηχογραφήσεις από αυτά τα κομμάτια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

despinach. είπε...

Bosco, το γλύστρημα τούτον μας εσώμπασε σε γνήσια μονοπάτια λυσίματος των πλοκαμίων του εγκεφάλου...με λίγα λόγια κ τα πλοκάμια στα κάρβουνα!
Καλημέρες!

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...ε,εμ μεγαλουργείτε βλέπω!χαααααααααααχαχαααααααααααχαχαχααααααααααχαααααααααααααααχαχαχαχααααααχαααααααααααααχααααααααααααχαχααααααααααααααααααα!εσύ η Λένα μας,(ε,εμ συγνώμη που μιλάω,στον ενικό κ σε πρώτο,πρώσοπο για τη Λένα μας αλλά να..δε ξέρω,με τοόσα που μας λες εδώ μέσα,για κείνη είναι σάνα την ξέρω...σάνα τη γνωρίζω χρόνια...)κ έχω μεγαλώσει,κ με τη μουσική της..(Λιλιπούπολη)..ε,κ γι αυτό...μπορεί να είναι,αναίδεια δε ξέρω πρέπει να σεβόμαστε,αυτούς τους σπουδαίους ανθρώπους...(όπως η Λένα μας)...αλλά κ το νέο σας κείμενο τα σπάει!!χαχαχαααααααχαχαχααααααααχα!...πολύωραίο καλό μου,μπράβο!...κ ο τίτλος ωραίος...φιλάκια καλό μου..

Βίκυ είπε...

Μπόσκο,

Υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να παίξει κάπου το ντοκιμαντέρ της Φλέρυς στο κοντινό μέλλον ;

Έρχεται ένας φίλος από την Αυστρία που τη λατρεύει, κυριολεκτικά, και θα πέθαινε να το δει.

Ευχαριστώ (κι εγώ) εκ των προτέρων.

BOSKO είπε...

Νίκος από Ολλανδία...
η Λένα ρωτάει εντυπωσιασμένη απ' τις πληροφορίες σου, που γνωρίζεις εσύ τόσες λεπτομέρειες για τα κομμάτια αυτά στο αρχείο της ΕΡΑ.
έχει μελοποιήσει δύο ποιήματα του Καββαδία, τα οποία δε θυμάται καθόλου. Τά 'χε τραγουδήσει επί Τρίτου Προγράμματος η Νένα Βενετσάνου. Την "Πλώρη" την άκουσα λάιβ πριν πέντε χρόνια περίπου στο Μέγαρο, σε ένα αφιέρωμα στον Καββαδία, από τη Βενετσάνου, η οποία μάλλον θα' χει σώσει τα ηχογραφήματα.
του Εμπειρίκου τα κομμάτια επίσης υπάρχουν στο αρχείο της Λένας και μερικά και στο δικό μου από παλιές κασέτες ήχου.
του Καρυωτάκη είχε μείνει εκτός απ' το δίσκο και βέβαια το θυμάται πολύ καλά.
πολύ χρήσιμο, πάντως, το σχόλιο σου!

BOSKO είπε...

Despina...
βλέπω μπαίνεις κι εσύ στο κόλπο μας σιγά - σιγά! Εύγε, νεαρά μου!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ε, αφού τα σπάει, μην κομπλάρεις, η Λένα την καταβρίσκει με το γέλιο που ρίχνεις, όπως κι εγώ άλλωστε!
για σένα γράφουμε κυρίως, σ' τό 'χω ξαναπεί!

BOSKO είπε...

Βίκυ...
αν είσαι η γνωστή και αγαπητή μου Βίκυ, η φαν της Φλέρυς, σύντομα θά 'μαστε γείτονες οπότε θα κανονίσουμε προβολή στο σπίτι μου!
Κατά τ' άλλα, υποτίθεται το ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ θα παιχτεί τον Σεπτέμβρη στην Τεχνόπολη σε μία ημέρα αφιερωμένη στον Χατζιδάκι και τον κινηματογράφο!

Βάνος είπε...

@bosko Eδώ βρίσκονται ορισμένες παρτιτούρες της Λένας από το αρχείο της ΕΡΤ:

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54931&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54933&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54979&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54924&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54923&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=55011&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=55010&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=55012&tsz=0&act=mMainView

http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=54922&tsz=0&act=mMainView

Νίκος από Ολλανδία είπε...

Να, κάπως έτσι κι εγώ..

Αφού τις ανακάλυψα άρχισα να τις γρατζουνάω στο πιάνο αλλά λείπανε σελίδες και κοβόντουσαν τα κομμάτια και να, έτσι είπα να ρωτήσω!

ΥΓ1 Όχι, δεν είμαι groupie
ΥΓ2 Λένα, σ'αγαπάω :P

Βίκυ είπε...

... Η αλήθεια είναι ότι πολύ θα ήθελα να είμαι η γνωστή και αγαπητή σου Βίκυ, αλλά πρώτη φορά επικοινωνώ μαζί σου.

Επίσης αλήθεια είναι ότι είμαι "φανατική" φαν της Φλέρυς (αν δεν ακούγεται πολύ αδόκιμος ο όρος).

Για τη γειτονιά και τη σπιτική προβολή, αν θες γράψε μου περισσότερα στο vicky_positive@yahoo.gr

Σ ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες. Bye.