Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

μετακόμιση ΙΙΙ

ή
I was a teenager werewolf

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά το έχεις κάνει εντελώς reality το blog,χαχα,πλάκα κάνω,ελπίζω να στεριώσεις και να βγεις και εσύ από αυτην τη κατάσταση που μας ταλαιπωρεί όλους!
Καλή δύναμη.

Δημήτρης Κωστόπουλος

Αθανασία είπε...

Καλέεε Μποσκάκι μου..τι έπαθες?? τι φρικτή μετάλαξη είναι,αυτή καλέεεε?μήπως ήπιες κάτι κ έγινες έτσι???...μου θυμίζεις τα Γκρέμλινς καλό μου (σόρρυ αλλά).. παπαπαπαααααααα!τι έπαθες Μποσκάκι μου..που πήγε η ωραία κ χαριτωμένη μουρίτσα σου..παπαπά με τρόμαξες βραδιάτικα...

BOSKO είπε...

Δημήτρης Κωστόπουλος...
ε, όχι και reality, ανέκαθεν οι photos ήταν το κλου του blog τούτου.
τι, δηλαδή, μόνο στις δισκοκριτικές θα το ρίχνουμε;
ποια κατάσταση μας ταλαιπωρεί όλους; η μετακόμιση; τα ίδια κι εσύ;

BOSKO είπε...

Αθανασία...
εγώ σε τρόμαξα κι εσύ μ' έκανες να χτυπιέμαι κάτω απ' το γέλιο βραδυάτικα!
νά 'σαι καλά πραγματικά!

trashman είπε...

Και επίσημα πλέον, έκανες τη μετακόμισή σου σαπουνόπερα.

BOSKO είπε...

trashman...
χαχαχαχαχαχα, είσαι μακράν ο πιο παρατηρητικός σχολιαστής των posts και των photos που ανεβάζω!
respect, wisetrashman!

Ανώνυμος είπε...

Όχι,όχι δεν μετακομίζω,εννοώ τους λόγους που μας οδηγούν σε μια μετακόμιση,που είναι συνήθως οικονομικοί.
Σαπουνόπερα;Σωστός ο τράσμαν!

Δημήτρης Κωστόπουλος

despinach. είπε...

Bosko, το πανκ δεν πέθανε...ζει και και ανανεώνεται!!

BOSKO είπε...

Despina...
πως με "πιάνεις", ρε Δεσποινάκι εσύ;