Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΤΙΟ ΔΙΦΩΝΟ- ΑΝΤΙΟ ΚΑΝΑΛΙ 1- Ο BOSKO ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!

Υπό άλλες συνθήκες, τα νέα που έφτασαν χθες από τον επαγγελματικό τομέα, θα μου πήγαιναν την πίεση στο 20 και θα πλακωνόμουν αναγκαστικά στα αγχολυτικο-ηρεμιστικά χάπια! Κι όμως, είχα τέτοια αγωνία για το πως θα έβρισκα τη μάνα μου μετά το χειρουργείο και τέτοια χαρά που τη βρήκα πολύ καλύτερα απ' ότι περίμενα, ώστε ο τίτλος από το τραγούδι του Γιάννη Αγγελάκα Σιγά μην κλάψω ήρθε και κόλλησε άψογα για όλα τα υπόλοιπα. Με ειδοποίησαν, λοιπόν, να περάσω σήμερα από το Κανάλι 1 του Πειραιά για να παραλάβω τη διακοπή της σύμβασης μου με τον σταθμό. Τα γνωστά! Στο πλαίσιο των περικοπών, έμαθα, απολύονται οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στο δημοτικό ραδιόφωνο. Σιγά τα ωά, με το συμπάθειο...Σάματις πληρωνόμουν κάθε μήνα, να πω ότι έχασα τον στάνταρ μισθό, ρε αδερφέ, ή έκανα εκπομπή κάθε εβδομάδα; Ωστόσο, δεν έχω κανένα παράπονο από τη διοίκηση, τους προϊστάμενους και τους συναδέλφους μου στο Κανάλι 1. Όταν υπήρχαν χρήματα, τα παίρναμε στην ώρα τους και ποτέ δεν δέχτηκα την παραμικρή παρατήρηση για τις εκπομπές μου και το περιεχόμενο τους. Αντίο Κανάλι 1, καλά τα περάσαμε για δύο χρόνια κι εσείς ίσως κάποια στιγμή να με ξανακούσετε από τα ερτζιανά. Εδώ θά 'μαστε και θα σας ενημερώνω.
Η Λιάνα Μαλανδρενιώτη δεν άντεξε όταν την πληροφόρησα ότι έκλεισε οριστικά το δίφωνο και ξέσπασε σε κλάματα! Μην τους κοιτάς καθόλου τους Onirama, Λιάνα μου, η Πρωτοψάλτη κι ο Φραγκούλης ήταν οι γκαντέμηδες! Αστειεύομαι...Η Λιάνα βέβαια είχε κάθε λόγο να κλαίει εφόσον ανήκε στο πρώτο δημοσιογραφικό team που έφτιαξε το περιοδικό εν έτει 1996! Βγαίνοντας από το Ωνάσειο στις 20.00 το βράδυ, χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ο διφωνίτης συνάδελφος Αλέξης Βάκης. Τά 'μαθες; μου είπε. Πάει το δίφωνο, μόλις ανακοινώθηκε ότι έκλεισε! Κάγκελο εγώ...Δεύτερη σφαλιάρα σήμερα, ήταν η σκέψη μου. Κι αμέσως μετά, τηλεφωνήματα στον Μιχάλη, στη Μαριάνθη και στ' άλλα παιδιά. Στενοχωρήθηκα πολύ, όχι γιατί χάνω κι από κει έναν στάνταρ μισθό (τι στάνταρ δηλαδή; πριν ένα μήνα πληρωθήκαμε το τεύχος...Ιουνίου), αλλά γιατί κλείνει μετά από 14 συνεχόμενα χρόνια το μοναδικό περιοδικό που ασχολήθηκε σοβαρά και υπεύθυνα με το ποιοτικό ελληνικό τραγούδι. Μπράβο του τού κυρίου Γιαννίκου. Με το καλημέρα, με το καλή χρονιά εν προκειμένω, πέταξε κυριολεκτικά στον δρόμο όλους εμάς που δώσαμε το αίμα μας για την ενημέρωση γύρω από την ελληνική μουσική. Θα μου πεις, έμπορος ειν' ο άνθρωπος, αφού το πράγμα δεν τράβαγε εδώ και πολλούς μήνες, για ποιο λόγο να το συντηρούσε; Δεν ξέρω, θα σκεφτώ, θα γίνει σήμερα το κανονισμένο meeting στα γραφεία του περιοδικού και θα επανέλθω σχετικά με καινούργιο post. Η μανούλα μου νά 'ναι καλά κι ας ψοφήσουν χίλια αρνιά! Επί της παρούσης, αυτό είναι το μοναδικό μου σχόλιο!

24 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Καλημέρα καλό μου...ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ???? ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!δηλαδή εν'ολίγοις τα πράματα ΔΕ πάνε καθόλου καλά,στο κανάλι1 ε?? και δε μου λες,θα απολύσουν και παραγωγούς όπως ο Π.Φύτρας,ή ο Μ.Δαμασιώτης,ή ο Ν.Μπουρσινός ή ο Α.Ρηγόπουλος κι άλλους κι άααλους που είναι παλιές καραβάνες που λένε εκεί μέσα,και γενικά και στο χώρο???έ,άμα τους διώξουν κι αυτούς θα είναι,για φτύσιμο οι άνθρωποι τι να πώ...αυτό...μόνο λυπάμαι καλό μου που έληξε η σύμβασή σου με το κανάλι...και όσο για το Δίφωνο...είναι και αυτό πολύυυ λυπηρό,επειδή το Δίφωνο υπήρξε ένα περιοδικό με σπουδαία ύλη και ήταν πολύ καλό,από απόψεως ποιότητας και δεν ήταν,όπως τα άλλα δέυτερης και τρίτης διαλογής χαζοπεριοδικά που ασχολούνταν με τη μουσική....που υπάρχουν πολλά τέτοια....λυπάμαι,που θα μείνεις χωρίς δουλειά καλό μου..πολύυ ωραία άρχισε και το 2011...με το happy new year,που λένε πλάκωσαν και οι απολύσεις!!!όσο για τη μανούλα σου έχεις δίκιο νομίζω αυτό θα πρέπει,να είναι το μόνο που θα πρέπει να σε απασχολεί τώρα...και τα άλλα...λύνονται όχι πως δ εν είναι,σημαντικό και το θέμα της δουλειάς σου,αλλά ντάξει τώρα προέχει η υγεία,της μητέρας σου...καλημέρες καλό μου...λυπημένες.....

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Αγαπητέ Αντώνη, να σου ευχηθώ κατ'αρχάς χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Έστω κι αν αυτή δεν ξεκίνησε για σένα με τα καλύτερα νέα... Το σημαντικότερο, όμως, είναι η υγεία η δική σου και της μητέρας σου, που πάει καλά απ' ό,τι διάβασα στα προηγούμενα ποστ. Όλα τα υπόλοιπα διορθώνονται και είμαι σίγουρος ότι θα βρεις τις λύσεις! :)

Ανώνυμος είπε...

Τι καλά θα ήταν να γινόταν κάτι συνεταιριστικά από τους συντάκτες και να μοιραζόντουσαν οι ίδιοι κέρδη και ζημιές. Ούτε λογοκρισία θα υπήρχε τότε σε τέτοιο βαθμό, ενώ κι ο κόσμος θα αντιλαμβανόταν ότι είναι προς το συμφέρον του να στηρίξει το εγχείρημα...
(αναφέρομαι γενικά κι όχι συγκεκριμένα για το δίφωνο)

ασωτος γιος είπε...

εννοειται οτι αφου ειναι η μανουλα σου καλα ολα τα αλλα θα γινουν καλυτερα
μην φοβασαι τιποτα
οσον αφορα το Διφωνο λυπαμαι μονο για τους εργαζομενους αλλα μπορω να καταλαβω γιατι εκλεισε, καταρχας ηταν ακριβο, δευτερον ασχοληθηκε με την μουσικη μ ενα τροπο κλειστοφοβικο, δηλαδη ολη μουσικη μας ηταν η αλεξιου η γαλανη η πρωτοψαλτη ο νταλαραςο μαλαμας και η βιταλη τσανακλιδου?
εννοειται οτι ειναι κι αυτοι κορυφαιοι αλλα σνομπαρε πολλους αλλους που εχουν υπαρξει με σεμοντητα, κανελιδου ας πουμε δημου κτλπ
και τον τελευταιο καιρο εβαζε ενα σωρο ασχετα cd για να δικαιολογει την τιμη του
περαστικα στην μαμα
σκεψου θετικα
ολα θα παν καλά

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Κι εγώ στενοχωρήθηκα όταν έκλεισε ο Εξώστης, αλλά τουλάχιστον εγώ δεν πληρωνόμουν βρε παδί μου...
Και τώρα; Έχεις κάτι στο μυαλό σου;

despinach. είπε...

Ωχ! Τι ωραία μαντάτα...εμ! τι το θελε το εξώφυλλο με τους δύο... άντε μην σχολιάσω...για το δίφωνο λυπήθηκα για σας όμως πιο πολύ στενοχωριέμαι, τους ανθρώπους του που δίνατε την ψυχή σας, υπό αυτές τις συνθήκες κ με καθυστερημένες πληρωμές! Πραγματικά ήσασταν αξιοθαύμαστοι ρε παιδιά. Ελπίζω να υπάρξει καμιά λύση κ να μην είναι οριστικό. Για τον σταθμό και την εκπομπή σου που θα μας λείψει πολύ, αργά ή γρήγορα κάπου θα σε ξανακούσουμε, το πιστεύω! Μη στενοχωριέσαι οσο μπορείς, καλέ μου, κι εμείς ουσιαστικά στην ανεργία είμαστε κ λίγα λεφτάκια βγάζουμε από ό,τι αγαπάμε τουλάχιστον.
Το χαμόγελο της μαμάς σου έχει σημασία πάνω απ΄όλα, έχεις πολύ δίκιο! Χαιρόμαστε κι εμείς παρέα, τυχερή μανούλα!
φιλιά!

Nikatsu είπε...

Αν σκεφτείς τι πέρασε η μάνα σου τις τελευταίες μέρες, όλα τα υπόλοιπα θα σου φαίνονται τόσο ασήμαντα για να καθήσεις να στεναχωρηθείς.Όλα θα πάρουν το δρόμο τους...

Ανώνυμος είπε...

E OXI KAI TO DIFWNO RE!
TO PROPYRGIO TOY POLITISMOY,FTANEI DEN ANTEXW ALLO!!!!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
νομίζω πως όχι. Μόνο οι συμβασιούχοι παραλάβαμε το έγγραφο λήξης των συμβάσεων μας με το Κανάλι 1. Τα παιδιά που λες είναι πολλά χρόνια ως μόνιμοι μισθωτοί στα πόστα τους. Ο bosko, ο Αλλαμανής, η Γιαννοπούλου και ο Μπαμπασάκης ανήκουν στους "άτυχους" συμβασιούχους.
δε λες τίποτα, και γαμώ τα ποδαρικά μού επιφύλαξε το 2011. Στο επαγγελματικό κομμάτι, διότι αναφορικά με την υγεία της μανούλας όλα πήγαν ρολόι!

BOSKO είπε...

Μιχάλης Τσαντίλας...
έτσι ακριβώς είναι, Μιχάλη.
καλή χρονιά νά 'χουμε!
σ' ευχαριστώ!

BOSKO είπε...

Angelica...
σωστή η πρόταση σου!
μη σου πω ότι πριν τη διατυπώσεις, υιοθετήθηκε! Θα δεις την ανακοίνωση μας στον Τύπο και θα καταλάβεις!

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
σηκώνει συζήτηση το σχόλιο σου και δεν είμαι στο mood, που λένε. Η Κανελλίδου και η Δήμου, λόγου χάριν, σαφώς είναι σημαντικές η κάθε μία, πιστεύω όμως πως έχουν περιορισμένη δισκογραφία ώστε να απασχολούν συχνά-πυκνά το δίφωνο. Λέω τώρα ΄γω...
θετική σκέψη πάνω απ' όλα! Πιάνει! Καρατσεκαρισμένο πλέον!

BOSKO είπε...

Σ.Π.Ρ. ...
ναι, το πώς θα αναρρώσει πιο γρήγορα και σωστά η μητέρα μου!

BOSKO είπε...

Despina...
χάρμα το σχόλιο σου, όπως πάντα.
είπες την ωραιότερη ατάκα: "κι εμείς ουσιαστικά στην ανεργία είμαστε κ λίγα λεφτάκια βγάζουμε από ό,τι αγαπάμε τουλάχιστον".
κι εγώ/εμείς το ίδιο τόσον καιρό, πίστεψε με!

BOSKO είπε...

Nikatsu...
ψέματα; βλέπω τη μάνα μου καλύτερα μέρα με τη μέρα και τίποτα άλλο δεν με σκιάζει! Σωστά μιλάς, φίλε!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
φθήνεια!

Αθανασία είπε...

Καλό μου κ αι ο Μπαμπασάκης?κ αι η Γιαννοπούλου,ε,δε το πιστέυω πιάααααααααα!και καλά τι θα γίνει, θα κάνουν πρόγραμμα με δυό τρίς ανθρώπους?ε,δε γίνεται...δε βγαίνει έτσι πρόγραμμα ραδιοφωνικό ολόκληρης εβδομάδας....μιλάμε ναι, σου κανε ένα ποδαρικό,το γαμό2011 τι να πώ..χειρότερο,δε μπορούσε να ήταν!!αν σκεφτείς ότι χάνεις δ ύο σημαντικούς μισθούς....αλλά ντάξει μη το πολύ-σκέφτεσαι κ αι αυτό γιατί θα σαλτάρεις καλό μου..τώρα σκέψου τη μανούλα,σου που σε έχει ανάγκη....

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ένα είναι το συμπέρασμα: η Αθανασία ακούει φανατικά Κανάλι 1 του Πειραιά! Εύγε, νέα μου!

despinach. είπε...

Bosko, ατάκα κι επι τόπου που λένε ε? :D...όχι μόνο σε πιστεύω, αλλά εμπνέομαι κ παίρνω κουράγιο από σένα, ακριβώς επειδή κάνεις ό,τι αγαπάς με ευχαρίστηση κι ας μην περιμένεις πάντα υλική ανταμοιβή (που θα έπρεπε να υπάρχει γμτ, τέλος πάντων), εσύ με πιστεύεις? Μακάρι να μην ήταν αυτή η αφορμή όμως για να στο εκμυστηρευθώ (εχμ!δημόσια).. ;)

giorgis είπε...

Να η ευκαιρία για ένα νέο, καλαίσθητο, σύγχρονο δωρεάν περιοδικό που θα έχει το θάρρος της γνώμης του και θα ασχολείται με την ελληνική σκηνή.Τί λες;
ps.φιλιά στη μανούλα...

BOSKO είπε...

giorgis...
και ποιος θα το επιχορηγήσει, ρε συ Γιώργη, ένα τέτοιο περιοδικό και μάλιστα δωρεάν, όπως λες; έχεις καταλάβει ότι ζούμε μεσ' στη διάλυση των πάντων; αν είναι έτσι, το κάνουμε και ιντερνετικό, να μην έχουμε και εκδοτικά έξοδα που θα τρέχουν. Δυστυχώς, όμως, στο διαδίκτυο τα έντυπα δεν έχουν έσοδα κι όλοι εμείς με το δίφωνο είχαμε λύσει εν μέρει και το βιοποριστικό μας τόσα χρόνια...

Ανώνυμος είπε...

..μα το ένα "χτύπημα" μετά το άλλο;
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω..
Μακάρι πολύ σύντομα (γρήγορα-γρήγορα...μη σου πω..μεθαύριο, το αύριο θ΄ακουγόταν υπερβολικό!) να βρεθεί κάτι νέο, να σου γίνει μια πρόταση για κάτι που θα σ΄αρέσει τρελά και θα εξασφαλίσεις και πάλι τη "λύση του βιοποριστικού"!
Σου το εύχομαι από καρδιάς..

Η υγεία της μανούλας προχωράει καλά, ε; Μια χαρά λοιπόν!
Σιδερένια να γίνει πάλι!

Στέλνω την καλησπέρα και τη σκέψη μου!
:-)

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να μην μείνει στα λόγια, να υλοποιηθεί κιόλας και να αποτελέσει ένα θετικό προηγούμενο.

Rena Fan είπε...

Σήμερα το έμαθα, Αντώνη. Ενώνω τη φωνή μου με τις δικές σας.

Χαίρομαι που η μητέρα σου είναι καλύτερα!