Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΙΦΩΝΟΥ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΡΑΝΟΥΔΑΚΗΣ (ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟΥ)!

Αγαπητέ Αντώνη, επί του φλέγοντος ζητήματος του Διφώνου, επικοινώνησα με την κοινή γνωστή μας κυρία Zarzuela, η οποία στην αρχή δεν ήθελε να μιλήσει ήταν ανένδοτη, ξέρεις τώρα, «…σας παρακαλώ, δε θα ‘θελα…έχω αποσυρθεί…» αλλά μετά από αφόρητες πιέσεις βρήκε μια μέση λύση: μου έστειλε μια ηχογραφημένη συνομιλία της (το συνηθίζει αυτό) με την κυρία Μαρίκα τη φίλη της, χήρα στρατηγού. Κατόπιν τούτου σου στέλνω την απομαγνητοφώνηση του –ως συνήθως- χειμαρρώδους λόγου της (δυο δημοσιογραφικά έκαψα με το rewind).

με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Μιχάλης Τρανουδάκης



«….άπαπα τα ύστερα του κόσμου το είδαμε κι αυτό τι άλλο πια θα δούμε κυρία Μαρίκα μου ναι παιδί μου για το Δίφωνο σας λέω που έκλεισε και τι ήτανε παρακαλώ το Δίφωνο για να κλείσει; η Δήμητρα που εδήλωνε πως μετά τον συχωρεμένο έκλεισε ως γυναίκα; και μετά… άσε με τώρα μη με κολάζεις μέρες που είναι ή το ψιλικατζίδικο της κυρίας Κλεοπάτρας απέναντι που μας φώναζε παλιά και στο τηλέφωνο και την έφαγε λέει το φιπιά μμμμ…. όλοι οι νταλαβεριτζήδες ου μην αλλά και οι νταβατζήδες να σας πω εγώ τα ίδια λένε όσο βροντάει το παραδάκι κι οι δουλειές πάνε καλά είναι που υπάρχει καλή διεύθυνσις λίγο να σφίξουνε οι κώλοι φταίει η κρίση και οι εργαζόμενοι που έχουνε το κακό ελάττωμα να πληρώνονται και το κλείνω το μαγαζί άστε με σας λέω βγαίνω από τα ρούχα μου διότι εδώ δεν πρόκειται για μαγαζί κυρία Μαρίκα μου έχετε υπόψιν σας τι εστί Δίφωνο; η βιβλιοθήκη του Κονγκρέσου του Ελληνικού Τραγουδιού και λίγα σας λέω ποιος είσαι εσύ κύριε που θα το κλείσεις; αλλά δε φταις εσύ φταίει το κράτος που υπήρξε ανέκαθεν καραγκιόζ τουρκερί μπουφ διότι αν ήτο κράτος κομιλφό θα έβγαινε το δρακουλότεκνο… ναι καλέ ο πολιτισμού και θα έλεγε κβο βάντις κύριε και κατεβάζεις ρολά; το κηρύσσω κι εγώ διατηρητέο σαν την οικία Κοτοπούλη να μάθεις δεδομένου του ότι έχει και μια ιστορία κι ένα παρελθόν αλλά τι περιμένετε τα Σόδομα και τα Γόμορρα του πολιτισμού ζούμε το Δίφωνο θα γλύτωνε; άστε με και μου ανεβαίνει η πίεση που το σκέφτομαι τα λασίξ με τη χούφτα τα παίρνω σας ρωτώ είναι συμπεριφορά αυτή αγαπητή μου; διότι άντε και τόκλεισες το ρημάδι ανάγωγε τόσοι άνθρωποι που δουλέψανε χρόνια για να το παίζεις εσύ πολιτιστικός παράγων τι θα κάνουνε τώρα απλήρωτοι; Ε; αλλά τι σε νοιάζει εσένα ως εισηγμένη που να σου εισαχθεί θε μου συχώρα με δεν ξέρω τι λέω χρυσή μου έχω χάσει πια τον έλεγχο από τη σύγχυση… κυρία Μαρίκα μου σοβαρεύουνε τα πράγματα με βλέπω να βάζω τα μανόλο τα ξώφτερνα και να τρέχω στις διαδηλώσεις να ρίχνω τσαντιές με την πράντα στις ομάδες καταστολής πώς τις λένε αυτές …τι; δεν μπορείτε να με φανταστείτε; μπορεί να μην είναι του χαρακτήρος μου όπως λέτε όμως δεν θα κάτσω να μου στρίψει εμένα να βλέπω τα σημεία και τα τέρατα από τον καναπέ του Βαράγκη και μούγκα τσάτσα λα κουκαράτσα κρίση κρίση αλλά έχουμε κι ένα ηθικό ανάστημα κυρία Μαρίκα μου σας αφήνω τώρα γατί έχω ραντεβού με τη ρεφλεξολόγο μου…»

4 σχόλια:

Ελένη Μπέη είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαααααα

Γεια στο στόμα του! (Ε, χμ, της Ζαρζουέλας ήθελα να πω)

μαριάννα είπε...

Θεά λέμε η κυρία Zarzuela! ΘΕ-Α! :)
Όταν έχεις τέτοιους φίλους Αντώνη μου δε φοβάσαι Χάρο!
Το απίστευτα επιτυχές δρακουλότεχνο για τον πολιτισμού, το υιοθετούμε πάραυτα και το διαδίδουμε... Μα πιο εύστοχο χαρακτηρισμό δεν έχω ακούσει τελευταία!
Σε παρακαλώ να της στείλεις πολλά φιλιά και την αγάπη μου!
Και σε σένα και στον κ.Τρανουδάκη επίσης!

μαριάννα είπε...

*δρακουλότεκνο :) άθελά μου τον έκανα τέχνης...

Nαυτίλος είπε...

χαχαχαχαχαχααχα τα ξώφτερνα τα μανόλο μπλάνικ