Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

άνθρακες-ο-θησαυρός-ή-τα-εισιτήρια

Μπανιαρίστηκα, ντύθηκα, έβαλα την κυρία Ντίνα για ύπνο, πήρα μαζί μου την 15χρονη Φατμέ από τη Συρία, μπήκαμε σε ταξί και τραβήξαμε για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Τα πλήθη συνέρρεαν στην είσοδο για ν' απολαύσουν το αφιέρωμα στα 100 χρόνια από τη γέννηση του Νίκου Γκάτσου με τη Μαρία Φαραντούρη, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, τον Βασίλη Γισδάκη και τη Ντόρα Μπακοπούλου σε μελοποιημένους στίχους του ποιητή από τον Χατζιδάκι, τον Θεοδωράκη, τον Μούτση, τον Ξαρχάκο και άλλους συνθέτες. Κι ενώ πέσαμε πάνω στον Χυτήρη, τον Λυκουρέζο και παραλίγο να μοιραστούμε το ίδιο ασανσέρ με τον Πάγκαλο, μόλις επιτέλους μπήκαμε στην αίθουσα, η ταξιθέτρια μάς γύρισε πίσω...Λογικότατο, εφόσον τα εισιτήρια που είχαμε εξασφαλίσει ήταν για την αυριανή δεύτερη παράσταση! Και καλά η Λιάνα, της τα έδωσαν και μου τα έδωσε αμέσως τα εισιτήρια, εγώ που τα είχα ολόκληρη μέρα στα χέρια μου, δεν μού 'κοψε να τους ρίξω μια ματιά; Μήπως πρόλαβα ο καψερός που απ' το πρωί κάνω προσθαφαιρέσεις σε χάπια; Τέλος πάντων, μού 'μεινε το πρόγραμμα της παράστασης κι αν στενοχωριέμαι για κάτι που έχασα είναι το ομαδικό κράξιμο που έφαγε- απ' ότι πληροφορήθηκα- ο Θεόδωρος Πάγκαλος! Για να δούμε, θα τα καταφέρω να πάω αύριο;

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ έχω πάθει χειρότερο στο Μέγαρο. Πήγα σε παράσταση με άλλης μέρας εισιτήρια (και άλλης παράστασης), μου τα ακύρωσαν μπήκα να κάτσω και εκεί το πήραμε χαμπάρι. Τραγελαφικό διότι αφενός δεν είχα μαζί μου της κανονικής παράστασης τα εισιτήρια, αφετέρου έπρεπε να μου βγάλουν ξανά της επόμενης βδομάδας που μου είχαν ακυρώσει λολολολ

BOSKO είπε...

mahler76...
αυτό που έπαθες μού θυμίζει μια φίλη τραγουδίστρια που μπήκε σε λάθος...αεροπλάνο κι ευτυχώς το κατάλαβε πριν ξεκινήσει η πτήση. Είδε μαύρους με κελεμπίες γύρω της, κανείς δε μιλούσε αγγλικά, έβαλε τα κλάματα και τη γυρίσανε πίσω με το βαν. Τώρα το πως μπήκε στ' αεροπλάνο αυτό είναι μια άλλη ιστορία σουρεαλιστική, συμφώνως και με τον χαρακτήρα της :-)))

ασωτος γιος είπε...

α. δε λες που γλυτωσες το ασανσερ με τον Παγκαλο,αμα κολουσε αναμεσα σε οροφους,θα βγαινε να σε κατηγορησει οτι "μαζι το πηρατε"
β. τι κριμα επρεπε να μαι και γω εκει, να το ζησω αυτο.

despinach. είπε...

Bosko, έχεις κι εσύ πολλή πλάκα...ίσως βγαίναμε ισόπαλοι σε διαγωνισμό αφηρημάδας!

xx

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
μιλάμε, έχασες!
κι εγώ έχασα!
το τι "λαμόγιο" τον είπαν, τι "χοντρό", παραλίγο να σηκωθεί ο κύριος Νίκος απ' τον τάφο να τους πετάξει όλους έξω!

BOSKO είπε...

DespinisOutopia...
συνήθως τα προσέχω κάτι τέτοια, όμως με αυτό που περνάω τελευταία και πάλι καλά να λέμε! Ελπίζω να πάω απόψε, οπότε και θα επανέλθω με post- ανταπόκριση!