Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

no-more-culture-please

Αγαπητέ Γιάννη Τζιμούρτα,
ξέρεις ότι σε εκτιμώ και, νομίζω, πρόκειται για αμοιβαία εκτίμηση.
Ξέρεις ακόμη ότι πλέον δεν ανήκω στον Όμιλο Γιαννίκου και δεν επιθυμώ κανένα περαιτέρω νταραβέρι.
Μόλις αγόρασα τον Επενδυτή με το culture, μια και στο σημερινό cd της συλλογής Στου τραγουδιού την όχθη φιλοξενείται η Φλέρυ Νταντωνάκη. Στη στήλη δισκοκριτικής βρήκα δημοσιευμένο κείμενο μου, προερχόμενο κατ' ευθείαν από το δίφωνο.
Επειδή ουδέποτε υπόγραψα συμβόλαιο που να λέει ότι οι κριτικές μου θα διοχετεύονται εδώ κι εκεί, πόσω μάλλον όταν- ξαναλέω- δεν επιθυμώ κανένα νταραβάρι με τον Όμιλο κι έχω ήδη αποχωρήσει, θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο να συνεχίζεται η δημοσίευση άρθρων-κειμένων που φέρουν την υπογραφή μου.
Οφείλω να πω σ' αυτό το σημείο ότι το culture μού έδωσε την ευκαιρία να πάρω μερικές από τις καλύτερες συνεντεύξεις μου (Θόδωρος Αγγελόπουλος, Αλίντα Δημητρίου κ.α.), τις οποίες πληρώθηκα με ένα κωμικό ποσό, το οποίο παρ' όλα αυτά είδα κι έπαθα να εξασφαλίσω. Κι αν συνέχιζα να κάνω τα στραβά μάτια, αναφορικά με την αναδημοσίευση των κριτικών μου από το δίφωνο, χωρίς καμία αμοιβή, οφειλόταν αφενός στα παρακάλια της φίλης Μαριάνθης Πελεβάνη και αφετέρου στην προαναφερθείσα εκτίμηση που είχα και έχω προς το πρόσωπο σου.
Μένει τώρα η απορία: τόσους καλούς γραφιάδες έχετε εκεί μέσα, νέα παιδιά, ορεξάτα, φιλόδοξα, ταλαντούχα, που χαίρονται να βλέπουν τ' όνομα τους δημοσιευμένο (σε αντίθεση με μένα), τι διάολο, μέλι έχει ο Μποσκοΐτης και βάζετε ακόμη τις κριτικές του;
Θα σε παρακαλούσα, λοιπόν, να μην δω ξανά δημοσιευμένο κείμενο μου. Δεν κάνει- πως το λένε;- δεν είναι σωστό πάνω απ' όλα.
Ελπίζω να εισακουστώ
Καλό σαββατοκύριακο
κκκ
Αντώνης Μποσκοΐτης

9 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...χαααααααααααααααχαααααααααααχααααααααααααχααααααααααααααχααααααααχαααααααααααααα!είδες γελάω πάλι! και όχι επειδή είσαι,γελοίος προς Θεού όχι φυσικά...γελάω επειδή πως να το πώ να,έχεις έναν τρόπο να 'αφοπλίζεις'τους άλλους και να...τους 'κολλάς στον τοίχπ'κυριολεκτικά όμως...καλά κάνεις όμως καλό μου,και ΔΕΝ επιτρέπεις αναδημοσίευση των κειμένων σου εδώ κι εκεί που λες κι εσύ...ότι έγραψες για το Δίφωνο το έγραψες μό-νο για το Δίφωνο και μόνο τη συκεκριμένη,χρονική στιγμή που ήσουν εκεί,και δούλευες και ήσουν στο δημοσιογραφικό,team του οκ?...τώρα αν κάποιος γουστάρει δισκοκριτικές ε,ας βρεί άλλον να κάνει τη δουλειά αυτή για το δικό του περιοδικό...ε,άαμααααααααα πιάαααααααααααααα..αλλά γενικά θα λεγα ότι η Ελλάδα,είναι μιά χώρα όπου ο ένας κλέβει,ασύστολα τον άλλο σε όολα τα επίπεδα...ακόμη και σε δημοσιογραφικό-συγγραφικό επίπεδο....λυπάμαι,για τη συμπεριφορά του φίλου σου...δεν τον τιμά αυτό....κι έυχομαι να μη το ξανακάνει...η φωτό σου,πάντως με το περιοδικό και τη μάσκα...άπαιχτη απλά..καλό ΣΚ καλό μου....

ασωτος γιος είπε...

καλα κανεις και τα γραφεις αυτα
να ξερει ο κοσμος πια εντυπα να στηριζει και ποια οχι.
Εγω ηδη δε θα ξαναπαρω ποτε το culture

BOSKO είπε...

Αθανασία...
μην το παίρνεις προσωπικά, Αθανασία μου, άλλωστε στο culture, όπως λέω, δημοσίευσα και μερικές από τις καλύτερες συνεντεύξεις μου. Δεν τίθεται δηλαδή θέμα "κλοπής" από κανέναν. Δεοντολογικά, όμως, πλέον είναι λάθος να δημοσιεύονται κείμενα μου παρά τη θέληση μου.

BOSKO είπε...

ασωτος γιος...
όπως δεν θά 'παιρνες και το δίφωνο, ξέρω, ξέρω, μού τά 'χεις πει. Κι εγώ ξαναλέω ότι αυτά δεν πρέπει να σε αφορούν, είναι τα συντεχνιακά. Άλλο αν το εν λόγω έντυπο ποτέ δεν σου "είπε" τίποτα.

Μουσικά Προάστια είπε...

Περίεργο βρε Αντώνη... αφού λάβαμε προσωπικές διαβεβαιώσεις για την αναβάθμιση των πραγμάτων... δεν γίνονται τέτοια πράγματα... εδώ μιλάμε για εγγυήσεις... α, πα, πα, πα... κάποιο λάθος θα έγινε...

BOSKO είπε...

Μουσικά Προάστια...
κι εσύ παθώς και μαθώς, πού 'λεγε κι ο ταξιτζής στον Γιώργο Κωνσταντίνου στο αείμνηστο "Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα"; καλά τα λες, Ηρακλέα, και καλά έκανα κι εγώ κι έχασα την εμπιστοσύνη μου από νωρίς πριν νά 'ναι αργά...Νομίζω μάλιστα εσύ κι εγώ είμαστε οι αποχωρήσαντες που κείμενα τους υπάρχουν στο culture.

KatArchimandritou είπε...

long live greek "genious "

ίσως επειδή δημοσίευσες μία φορά...έγινε συνήθεια, έθιμο να σε δημοσιεύουν "αυτόματα"....
(λες και δεν θα το έβλεπες)....

ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον γαρ...
τι αλλο να πεις ..

BOSKO είπε...

eka...
μάλλον, αγαπητή, δεν διαβάζεις προσεχτικά τις αναρτήσεις. Άμα είχα δημοσιεύσει μια φορά μόνο δεν θα γινόμουν ο "τρελός του χωριού". Στο συγκεκριμένο περιοδικό, όπως λέω, έγραφα για μεγάλο διάστημα στο τσάμπα σχεδόν, αφού λόγω σχέσης με το δίφωνο υπήρχε η άτυπη σύμβαση κείμενα μας να μπαίνουν και στο culture. Κατάλαβες γιατί τσαντίστηκα, λοιπόν, όταν είδα δημοσιευμένα πρόσφατα κείμενα μου, παρ' όλο που είχα ήδη αποχωρήσει από τον Όμιλο Γιαννίκου;

KatArchimandritou είπε...

Dear Bosko...
τις διάβασα τις αναρτήσεις...για αυτό μίλησα για "αυτοματισμό".
Απλά κάτι που έγινε στην αρχή συναινετικά, στην πορεία έγινε έθιμο και "αυτόματο", ασχέτως αν δεν υπήρχε πιά η συναίνεση...
Προέκυψε το "δεδομένο"...αυτό εννοώ με την συνήθεια...;-)
Μπορεί και να μην ήμουνα σαφής, δεν έχω τόσο τάλαντο στην γραφή...;-)

Αγαπητή?
Μπααα...καλό καθίκι είμαι και του λόγου μου ( διαόλου κάλτσα!) αλλά πάω με τον σταυρό στο χέρι και ..κουτρουβαλω η άμοιρη ;-)

Merci beaucoup ;-)