Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

αθέμιτος ανταγωνισμός + μωροφιλοδοξία = φίμωση + φασισμός
























Για το street art project με τον τίτλο Cookless έχω ξαναγράψει και σχετικά πρόσφατα. Δύο ψιλόλιγνα κορίτσια σέρνουν τις βαλίτσες τους σε ολόκληρη την Αθήνα, πηγαίνοντας τοίχο με τοίχο, μα κανείς δε θέλει να μάθει τι κουβαλάνε μέσα στις αποσκευές τους. Φροντίζουν οι ίδιες να βάζουν ετικέτες πάνω στα υπάρχοντα τους που τα μετατρέπουν έτσι σε Κουτιά της Πανδώρας με λέξεις ποιητικές, οι οποίες πονάνε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο σ' αυτόν τον τόπο και τον γειώνουν μεσ' στην επίπλαστη ευμάρεια της καθημερινότητας του. Τελευταία, έχει ξεκινήσει ένας φρικαλέος πόλεμος από κάποιους (μάλλον κάποιον) που θέλει να επιβληθεί ως καλλιτέχνης στους άλλους καλλιτέχνες, χρησιμοποιώντας ωστόσο απαράδεκτες φασιστοειδείς τακτικές. Τα πρόσωπα των κοριτσιών αντικαθίστανται από μάσκες Τζεντάι ή το πρόσωπο του Πρωθυπουργού. Μιαν άλλη φορά πάλι η φιγούρα του ενός κοριτσιού, στην Εμμανουήλ Μπενάκη, μαυρίστηκε από πάνω μέχρι κάτω. Οι δύο καλλιτέχνιδες έβαλαν ένα λουλούδι από χαρτοπετσέτα μαζί με δυο λόγια και έφυγαν. Την επόμενη, ο φιλόδοξος...Banksy ξαναχτύπησε και ξαναμαύρισε τη φιγούρα! Τρομερός ο τύπος! Κι εγώ ερωτώ δημόσια: εφόσον ο φιμωτής της Τέχνης δεν προέρχεται από τον χώρο της ακροδεξιάς, όπου στην περίπτωση αυτή δε θ' ασχολούμουν καν μαζί του, αλλά από αυτόν της αριστεράς (μαθαίνω κιόλας ότι κάποτε συνυπήρξαμε στην ίδια εφημερίδα), πόσα κιλά φασισμού, μωροφιλοδοξίας, γιαλατζί αναρχι - κυλικείου και καφρίλας μπορεί να κρύβει μέσα του; Οι Cookless παρ' όλα αυτά θα συνεχίσουν να κοσμούν την πόλη μας με το εικαστικό-λογοτεχνικό τους project και να δυσχεραίνουν στο ελάχιστο τα μυαλά των κατοίκων της. Ύστερα θά 'ρθει η Κάθαρση. Έτσι γίνεται πάντα!

83 σχόλια:

τ2φ είπε...

Θά μπορούσα να προτείνω το οφθαλμός αντί οφθαλμού αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν μπορεί να ισχύσει,διότι πολύ απλά δεν αποτελεί καπέλωμα -έστω και κάφρικα- απο μια ολοκληρομένη ιδέα ή πρότζεκτ,ο τύπος απλά κάνει την πλάκα του ξέροντας οτι ξέρουνε ποιός είναι,κλασσική περίπτωση αγαμίας και τίποτε άλλο,τουλάχιστον να είχαν και μια λογική αυτα τα πρόσωπα που βάζει να πω οτι ίσως κάτι θέλει να πει,αλλά τώρα απο Ντάρθ Βέιντερ μέχρι Κέρμιτ δρν βρίσκω καμία λογική,και η λογική είναι η αρχή της τέχνης κατά την γνώμη μου,οπώτε θα το κάνει μία,θα το κάνει δύο,ε εντάξει μετά δεν θα τον ικανοποιεί γιατί είναι σίγουρα τυχάρπαστος και θα βρεί κάτι άλλο να ψευτοκοροιδέψει.Να μην ανησυχούν οι δύο κοπέλες και να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που κάνουν βελτιώνοντας το συνεχώς,εξάλλου η τέχνη αυτό είναι,μια βελτίωση και μια διόρθωση.

BOSKO είπε...

τ2φ...
δεν έχεις άδικο σε όσα λες, εκτός του ότι ο τύπος μπορεί να μην κάνει απλά την πλάκα του εις βάρος συναδέλφων του. Πριν λίγο, έμαθα για ποιον πρόκειται, είδα και το blog του, στο οποίο μάλιστα εκθέτει τους βανδαλισμούς του. Σκέφτομαι να μην αποκαλύψω τα στοιχεία του για να μην του γίνει και διαφήμιση από δω μέσα - ίσως το κάνω αργότερα. Εγώ νομίζω, επειδή πρόκειται για σκιτσογράφο, που του "γυάλισαν" οι ζωγραφισμένες κοριτσίστικες φιγούρες, ότι κότσαρε τα δικά του σκίτσα λειτουργώντας σαν παράσιτο πάνω σε δουλειά άλλου. Μα καλά, τόσο ηλίθιοι είναι; Δεν ξέρουν ότι θα ξεσκεπαστεί η φθήνεια τους, για να μην πω η κομπίνα τους; Και όλα αυτά τα υποστηρίζω, θέλοντας να πιστέψω πως δεν πρόκειται απλά για κάποιον που του την έσπασε απλά η δουλειά των κοριτσιών.

ANTIFA STR. ART CORP. είπε...

Κακώς δε λετε για ποιον προκειται. Θα σου τον τυλιγαμε σε μια κολλα χαρτι και δεν θα ξαναβλεπε σπρεϋ και μπογια στη ζωη του.

τ2φ είπε...

Καλά μπορεί αυτό ακριβώς να ήθελε,να γίνει λίγο γνωστός,γεγονός που τον κάνει ακόμα χειρότερο και δύο φορες μαλάκα.Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ένας άνθρωπος που δημιουργεί -οτι δημιούργει- να μην καυλώνει με την πάρτι του αλλα να φτιάχνεται ασχολούμενος με την δουλειά κάποιου άλλου.

BOSKO είπε...

ANTIFA STR. ART CORP. ...
μπα, υπάρχει και τέτοια ομάς;
που είστε, ρε παιδιά, να γίνουμε κι εμείς μέλη σας;
δεν έχουν νόημα, τουλάχιστον σ' αυτή την πρώτη φάση, ο τσαμπουκάς και οι μαγκίστικες κόντρες. Συμφωνώ με τον τ2φ:"θα το κάνει μία,θα το κάνει δύο,ε εντάξει μετά δεν θα τον ικανοποιεί γιατί είναι σίγουρα τυχάρπαστος και θα βρεί κάτι άλλο να ψευτοκοροιδέψει..."
ευχαριστώ ωστόσο για την πρόταση. Μπορεί και να χρειαστείτε:-))

spinachMemories είπε...

ένα βασικό στοιχείο της στρητ αρτ είναι ότι είναι εφήμερη και ευάλωτη σε αλλαγές μετατροπές του επόμενου που θα περάσει από κείνο το σημείο. ειδικά όταν μιλάμε για τόσο ευφάνταστο βανδαλισμό είναι μια συνομιλία, το βρίσκω εξαιρετικό.

BOSKO είπε...

τ2φ...
έλα ντε, κι εγώ ποτέ μου δεν την κατάλαβα αυτή τη "λογική". Ξέρεις, υπάρχει και μια μερίδα οπαδών της θεωρίας "ενοχλώ, άρα υπάρχω" (τάχα μου αναρχικών) που την έχουν δει κάφροι και επικριτές των πάντων. Κι εσύ κι εγώ κάφροι είμαστε εν μέρει, αν θες, αλλά όχι εις βάρος καλλιτεχνικών έργων. Την τέχνη τουλάχιστον εγώ έμαθα να τη σέβομαι και να στέκομαι κλαρίνο μπροστά της.

τ2φ είπε...

@spinachMemories Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά εδώ μιλάμε για στοχοποίηση και όχι για κάτι αυθόρμητο.

BOSKO είπε...

spinachMemories...
που το είδες το ευφάνταστο;
τη φάτσα του Παπανδρέου πάνω στα πρόσωπα, στο βλέμμα των οποίων - αν θες - βασίζεται και ολόκληρη η δουλειά των κοριτσιών;
αυτό που λες το γνωρίζω, περί εφήμερης τέχνης του δρόμου (εγώ θα το επέκτεινα και στα θεατρικά δρώμενα επίσης), δυστυχώς εδώ όμως δε μιλάμε για τον "επόμενο που πέρασε τυχαία απ' το σημείο", αλλά για έναν εμμονικό τύπο, ο οποίος αλλοιώνει παντού, μα παντού, τις Cookless. Και, ξέρεις, αγαπητέ, για να γίνει μία συνομιλία, ένας διάλογος ή και μία ερωτική σχέση, χρειάζεται η συναίνεση τουλάχιστον δύο ανθρώπων. Αλλιώς γίνεσαι ο τρελός του χωριού που μιλάς μόνος σου και εν προκειμένω ασχημονείς φασιστικά.

BOSKO είπε...

τ2φ...
α, γειά σου!
τό 'πες πιο περιληπτικά από μένα:-))

midas είπε...

σιγά το street art που κάνουν τα κοριτσάκια, συμπαθητικό αλλα βρίσκω την παρέμβαση του αλλου πιο ενδιαφέρουσα, η ζωή μας άλλαξε, ζούμε την απόλυτη έλλειψη δημοκρατίας
δεν ξερω καν ποιο ειναι, να προσθεσω.

BOSKO είπε...

midas...
κατ' αρχάς τα "κοριτσάκια" είναι στο δρόμο με μουσικο-εικαστικά δρώμενα από το 1993, κάτι που δεν θα έπρεπε φυσικά να το γνωρίζεις.
σοβαρά, βρίσκεις πιο ενδιαφέρουσα την παρέμβαση του άλλου και επικροτείς τον βανδαλισμό από μέρους του; ΟΚ, σα να σε βρίσκω εγώ στο δρόμο (μια και μιλάμε για street art), δεν μου αρέσουν τα μούτρα σου, σε κάνω μπλε μαρέ και σε στέλνω για πλαστική. Όταν θα με ρωτήσει ο μπάτσος "γιατί το έκανες;", θα του απαντήσω "έλλειψη δημοκρατίας έχουμε, είπα κι εγώ να γίνω πιο φασίστας απ' του λόγου σου".
επίσης, από συντακτικής άποψης, η τελευταία πρόταση του comment σου είναι αδύνατο να γίνει κατανοητή.

Κώστας είπε...

@μιδας
Δεν είναι θέμα γούστου αυτό που συζητάμε,είσαι εκτός θέματος,μην γκαζώνεις χωρίς λόγο δημοκράτη μου.

midas είπε...

δεν έκανε μουστακι η μούσι, οκ εχεις δίκιο οτι ειναι φασιστικό αυτο που έκανε, αλλα απο άποψη τέχνης το βρίσκω πιο ενδιαφέρον, δηλαδη περπατόντας θα το κοίταζα , το άλλο ηταν για μενα αδιάφορο
Ηθελα να γράψω δεν ξερω καν ποιός το έκανε.

midas είπε...

@Κώστας δεν γκάζωσα, απλά εγραψα την σκέψη μου, αν ειναι να κανετε τώρα το παιχνίδι που κάνετε στην κατερίνα και στους λοιπούς που ψαρώνετε με βρισιές, δε θα ξαναγράψω, αν πάλι θέλετε ενα ιστολόγιο που να γράφετε μόνο εσεις και ΝΑ συμφωνειτε, το βρίσκω βαρετο.

BOSKO είπε...

Κώστας...
δεν ειν' αναγκασμένος ο Ανώνυμος midas να του αρέσουν οι Cookless, αυτό εννοείται. Απλώς πρέπει να βρει άλλο τρόπο να υποστηρίξει την άποψη του.

BOSKO είπε...

midas...
βλέπεις τι λες; "το βρίσκω πιο ενδιαφέρον". Συνεπώς, ο απατεώνας ξέρει τι κάνει. Κι εγώ σε ρωτάω, γιατί να μη φτιάξει έναν δικό του καμβά, μέσα στον οποίο θα εκθέτει τα δικά του έργα, χωρίς να γίνεται παράσιτο;

καλά έκανες κι έγραψες.
αλλού κάνουμε πλακίτσα, κι αλλού γράφουμε σοβαρά.
σημασία έχει η ανταλλαγή απόψεων.
μακρυά απ' το blog μου η σοβαροφάνεια.
σ' ευχαριστώ, λοιπόν.

τ2φ είπε...

Δεν αναγκασα κανέναν να του αρέσει,απλά δεν συζητούσαμε για καλλητεχνική αποψη άλλά για μαλακία στο εγκέφαλο.Δεν σε έβρισα φιλαράκο,αν πάλι θέλεις και 'συ ψευτοπολιτισμένες κουβέντες 655 μλογκς έχει η σαδομαζό,γράφε εκει.
Δεν συμφωνούμε πάντα αλλά τι να κάνουμε τώρα ρε Μίδα,στο συγκεκριμένο θέμα μόνο κάποιος που δεν έχει υποστεί κάτι ανάλογο το βλέπει ως κάτι απλό.

midas είπε...

BOSKO
ναι έχεις δίκιο , δες όμως, ένα τραγούδι απλό , μπορεί κάποιος να το πάρει να το κάνει ραμί και να το απογειώσει
συμφωνώ οτι ο "βάνδαλος" της τέχνης των κοριτσιών πρέπει να παρουσιάσει δική του τέχνη

τ2φ είπε...

Ξέρεις πως είναι ρε Μίδα να γράφεις κάτι π.χ. και να το βλέπεις ποσταρισμένο σε μπλογκ και άκυρα έντυπα χωρίς καν να αναφέρουν που το βρήκαν,ξέρεις πως είναι να πέρνουν κειμενά σου και να τους αλλάζουν την παναγία και να τα παρουσιάζουν δικά τους;Συγτνώμη Μίδα αλλά εγώ στη θέση τον κοριτσιών θα τον έσπαγα στο ξύλο για πλάκα,άσχετα που δεν θα κέρδιζα κάτι έτσι.

midas είπε...

τ2φ προφανώς είσαι ο Κώστας(!?)
οκ! κοιτά αν εγώ ήμουν ο καλλιτέχνης θα χα τα νευρα μου που ο άλλος έκανε κάτι πιο έξυπνο από μένα στο δικό μου έργο.
αν είχα χιούμορ μπορεί και να γέλαγα
αν δεν είχα θα τα παραταγα θα πήγαινα στο δημόσιο, να δουλεψω

midas είπε...

REMIX εννοούσα

BOSKO είπε...

midas...
ναι, ρε συ, ΟΚ, όπως έκανε ο Κ. Βήτα με τα τραγούδια του Χατζιδάκι. Εδώ όμως συνέβη μια πράξη αυθαίρετη που, ξαναλέω, ότι έχει εμμονικό διαβολικό (εκ της διαβολής) χαρακτήρα. Και, συμφωνώντας με τον Κώστα παραπάνω, δεν μιλάμε για ζήτημα αισθητικής, όσο μίας γενικότερης τακτικής.

midas είπε...

@τ2φ δεν είπα οτι έβρισες απλά το κάνετε συχνά εδω και ειναι κι ενας λόγος που δεν αφήνω σχόλια,
όπως και μερικοί γνωστοί μου δεν αφηνουν, γιατί ενώ ειναι αξιόλογος ιστότοπος,
2-3 σχολιαστές συνεχεια γραφουν σχόλια του τύπου αγαμητος και αλλά τέτοια

niknat05 είπε...

"εφόσον ο φιμωτής της Τέχνης δεν προέρχεται από τον χώρο της ακροδεξιάς, όπου στην περίπτωση αυτή δε θ' ασχολούμουν καν μαζί του, αλλά από αυτόν της αριστεράς"εδώ είναι που δε θα 'πρεπε καν να ασχοληθείς μαζί του...γιατί κάτι τέτοιοι έχουν γίνει πολλοί τελευταία...!

midas είπε...

έχετε δίκιο καλή συνέχεια

τ2φ είπε...

@ΜΊΔΑΣ

..οκ! κοιτά αν εγώ ήμουν ο καλλιτέχνης θα χα τα νευρα μου που ο άλλος έκανε κάτι πιο έξυπνο από μένα στο δικό μου έργο.
αν είχα χιούμορ μπορεί και να γέλαγα
αν δεν είχα θα τα παραταγα θα πήγαινα στο δημόσιο, να δουλεψω..

Καλά,καλά εντάξει...ολονυχτής τον πότιζε με το κρασί του Μίδα...

Η τέχνη αγαπητέ δεν είναι μόνο θέμα ευστροφίας της στιγμής.Και που την είδες κιόλλας την εξυπνάδα;Στα χαζοαμερικάνικα σύμβολα που είναι πιο χιλιοειπωμένα και απο απο τον Μάικλ Τζάκσον;

BOSKO είπε...

midas...
έλα, ρε midas, σιγά τη φοβερή παρέμβαση του κλεπτο-καλλιτέχνη.
Τη φάτσα του Παπανδρέου τη βλέπουμε παντού πια ως γελοιογραφία, από την πλατεία Συντάγματος μέχρι τις τηλεοράσεις μας και τα σκίτσα σε περιοδικά κι εφημερίδες.
το ότι εσένα σου αρέσει σε συνδυασμό, όμως, με τις γυναικείες φιγούρες, φανερώνει τη δύναμη των αρχικών έργων, όχι της παρασιτικής "εισβολής" (για να μην πω βιασμό) του άλλου πάνω τους.
γενικώς, ως φαίνεται, από αισθητικής άποψης δεν πολυταιριάζουμε, διότι συνεχίζεις να μιλάς περί γούστου και να παραβλέπεις αφενός πόσο "ανύπαρκτος" είναι ο παραχαράκτης ουσιαστικά και αφετέρου να του φέρεσαι και με τρομερή επιείκεια.

Ανώνυμος είπε...

Μπόσκο εχω δει αυτές τις φιγούρες και μου αρέσουν πολύ!το ότι υπάρχει κάποιος που τις καταστρέφει με αυτόν τον τρόπο δεν το ήξερα, αλλα ειναι πολύ λυπηρό!! και αναρωτιέυται κανεις για τα κίνητρα...
Πάντως το πιο εύκολο πραγμα είναι η καταστροφή, η δυσκολία είναι στην δημιουργία.
Κατερίνα

τ2φ είπε...

Ναί ρε μίδα η αγαμία είναι το πρόβλημα,και όχι τόσο ως πράξη αλλά ως καταπίεση του θέλω.

τ2φ είπε...

Ναί το κάνουμε συχνά,είναι κόλπο και εσύ μας ανακάλυψες.

BOSKO είπε...

midas...
κακό είναι, midas μου, να γράφεις "αγάμητος" ή "γαμήσιμος";
δεν το καταλαβαίνω αυτό...
έπειτα, οι δυο-τρεις σχολιαστές μου που τα χώνουν συνήθως, παρασέρνοντας και μένα στον βούρκο της ακολασίας, είναι ιδιοκτήτες ιστολογίων και διαθέτουν έστω nickname, όπως και αυθεντικό όνομα. Ενώ, κάτι άλλοι, midas μου, εδώ και χρόνια μπαίνουν ως Ανώνυμοι και λασπολογούν πολύ πιο ξεδιάντροπα.
αυτούς εγώ τους θεωρώ χειρότερους και τους κόβω.

έχεις δίκιο, εύχομαι και σε σένα καλή συνέχεια, λοιπόν.

BOSKO είπε...

niknat05...
που καταλήγουμε τελικά;
όλα και κυρίως η ενασχόληση με την τέχνη έχουν να κάνουν με το ήθος και το ποιόν του ανθρώπου έξω από κομματικές ή πολιτικές ταμπέλες.
πως τό 'χε πει ο Μπουκόφσκι; "Άμα είσαι μαλάκας στη Γη και στον Άρη να πας πάλι μαλάκας θά 'σαι"...Σωστός ο Κάρολος!

BOSKO είπε...

Κατερίνα...
μεγάλη κουβέντα είπες ειλικρινά.
συμφωνώ 100% μαζί σου:-))

Μυρσίνη είπε...

Ase re mida... αυτά τα κάνανε στο νταντα το 1930 και είμαστε 2011....
Είναι καιρος , όπως είπε και ο Ντεμπορ, να αρνηθούμε την αρνηση! (αναφερόμενος στον Ντυσαμπ , αν δεν καταλαβες)
α ρε ελλάδα ετεροχρονισμένη!!

BOSKO είπε...

Μυρσίνη...
γειά σου, Μυρσίνη.
τελικά δεν το περίμενα νά 'ναι τόσο γνωστή η δουλειά των cookless.
εκτός κι αν γράφεις, απαντώντας απλά στον midas.
και μια κι έκανες αναφορά στον Ντεμπόρ, εγώ θα θυμίσω κάτι άλλο πού 'χε πει ο Μπέρτολτ Μπρεχτ: "Καλύτερα αγνοήστε την ηλιθιότητα, γιατί η αντιμετώπιση της (στον φασισμό αναφερόταν) μοιραία θα σε κάνει και σένα φασίστα".
μπορείς, όμως, αγαπητέ Μπέρτολτ, να την αγνοήσεις και το κάθε παράσιτο να συνεχίζει το βλαβερό έργο του;

τ2φ είπε...

@Μυρσίνη
Έεεετσι,γουστάρω καλλητεχνικό χώσιμο φούλ γαμώ τους ψευτοσάικο!

BOSKO είπε...

τ2φ...
τι εννοείς "ψευτοσάικο";
σοβαρά ρωτάω:-))

Θανάσης Π. είπε...

niknat05
αυτό είναι το ανησυχητικό!!! ότι έχουν γίνει πολλοί.. Τι συμβαίνει σ αυτήν την χώρα;

τ2φ είπε...

Ψευτοσάικο,είναι φυλή της Αθήνας (κυρίως)διακρίνονται απο την κρουβαλιά (τα έχουμε πει αυτά σε άλλο επεισόδιο)απο την και καλά ελευθεριότητα σε όλα,βάλε και λίγο Βερολίνο,μια δόση 'σαν αερικό θα ζήσω',δύο σταγόνες 'παλιά είχα τζίβες' 30 γραμμάρια 'κυνόδοντα' χτύπατα στο μπλέντερ και έχεις τον τέλειο ψευτοσάικο.

BOSKO είπε...

Θανάσης Π. ...
τι θες να πεις, Θανάση, που το λες μόνο στον niknat05 κι εμάς δεν μας καταδέχεσαι; υπονοείς κάτι άλλο; γιατί κι εγώ απ' τον χώρο της αριστεράς προέρχομαι και καταδικάζω πρώτος τέτοιου είδους πράξεις και φαινόμενα.

BOSKO είπε...

τ2φ...
τέλεια η περιγραφή σου για τον μέσο Αθηναίο ψευτοσάικο και γλαφυρότατη!
κωμικοτραγική πραγματικά!

Μυρσίνη είπε...

γεια σου Μπόσκο. όχι δεν ήξερα την δουλεια των κοριτσιών. Εσένα διαβάζω τακτικά και είδα την ανάρτηση σου.

BOSKO είπε...

Μυρσίνη...
ΟΚ, Μυρσίνη, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.

Ανώνυμος είπε...

Να υποθέσουμε ό,τι είναι φίλες σας, κύριε Μποσκοΐτη, οι δύο καλλιτέχνιδες; Εύλογο και μετέωρο, λοιπόν, το ερώτημα τού αν θα κάνατε μία τέτοιου αυστηρού ύφους ανάρτηση σε περίπτωση που δεν τις γνωρίζατε.

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
καλό το ερώτημα σου, παρ' ότι είναι ευδιάκριτη η ξινίλα σου.
ναι, είναι φίλες μου.
με τη μία κάποτε συνεργαζόμασταν στην ίδια εφημερίδα (σ' αυτήν που όλως τυχαίως εργαζόταν επίσης ο καλλιτεχνικός βιαστής της) και με την άλλη, έτυχε πριν μερικά χρόνια να μου παραχωρήσει μία συνέντευξη της για το δίφωνο και όχι μόνο. Υπήρξε και συνεργάτιδα μου σε μία από τις ταινίες μου και δε λέω σε ποιον ακριβώς τομέα γιατί δε θα ήθελα να αποκαλυφθούν οι ταυτότητες τους.
μου το επιτρέπεις, έτσι;
άλλωστε κι εσύ ανώνυμα μπήκες για να πεις ότι ήθελες.
επομένως, για να σου λύσω όλες τις απορίες σου, και για να δεις τι ειλικρινής άνθρωπος είμαι, μάλλον δεν θα έκανα καμία σχετική ανάρτηση. Δεν έχω καλή σχέση με τη street art. Όχι ότι τη σνομπάρω - εννοείται -, απλά όταν είμαι εν κινήσει, είμαι και αφηρημένος ταυτόχρονα.

τ2φ είπε...

ανώνυμος

Και πάνω που γλάρωνα ρε πούστη μου!

Θανασης Π. είπε...

οικοδεσπότη μην αρπαζεσαι.. σχολίασα απλά την πολιτική χροια του πραγματος! επειδή δεν σκαμπάζω και πολλα απο τέχνη. είναι δικός σου τομέας και με ενδιαφέρον διαβαζω τις θέσεις σου. Άντε να μην σου κάνω άλλα κομπλιμέντα. και κανεις δεν αμφισβητησε την πολιτικη σου ταυτότητα :)

BOSKO είπε...

τ2φ...
όπως είδες, μια χαρά τον κάλυψα τον Ανώνυμο πάντως!

BOSKO είπε...

Θανασης Π. ...
εντάξει, Θανάση, σ' ευχαριστώ και συγνώμη για το ύφος μου προηγουμένως.
απλά, με το που επιτρέψω τα ανώνυμα σχόλια, μπουκάρει εδώ μέσα η σάρα και η μάρα, όχι για να συζητήσει, αλλά για να καυγαδίσει.
ευτυχώς σήμερα φτάσαμε αισίως τα 50 σχόλια σε κοσμιότατο επίπεδο:-))

τ2φ είπε...

Μπόσκο
Ναί λογικά πρέπει να καλύφθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Κι εδώ παρεξηγήσατε, κύριε Μποσκοΐτη. Δεν είχε καμία ξινίλα το σχόλιο μου. Και για να είμαι κι εγώ ειλικρινής, αφού είσαστε κι εσείς, θα σας πω ότι και άλλοι καλλιτέχνες θέλουν να περάσουν από τις σελίδες του ιστολογίου σας χωρίς να τυγχάνουν της φιλίας σας.
Σας ευχαριστώ.

Δήμητρα Λάτυβτ είπε...

Από ποιό ιστολόγιο να περάσουν ρε ανώνυμη/ε;Απο το κρεβάτι του πρέπει να περάσουν!Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα!

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
επιμένω ότι ήσασταν "ξινός" στο σχόλιο σας, μα μόλις που αποκαλύψατε ότι η "ξινίλα" αυτή πιθανώς να οφείλεται σε λόγους πικρίας.
ακούστε να δείτε, αγαπητέ/ή, εγώ δεν είμαι "κυνηγός ταλέντων". Δε μπορώ να ξέρω τι καλό (ή και κακό) κινείται καλλιτεχνικά από δω κι από κει, πέραν κάποιων πραγμάτων που φτάνουν σε μένα, είτε λόγω διαπροσωπικών μου επαφών, είτε λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης.
για παράδειγμα, τους Trio Tekke από την Κύπρο, ούτε καν τους ήξερα. Μου έστειλαν τη δουλειά τους, την άκουσα, μου άρεσε και τους έκανα μία ανάρτηση. Σημειωτέον ότι έχω λάβει αρκετούς δίσκους ή ταινίες, τα οποία όμως δεν μου λένε τίποτα, επομένως αποφεύγω να γράψω.
έχετε εσείς κάνει κάτι και θέλετε να προβληθείτε; γιατί αυτό καταλαβαίνω απ' ότι μου λέτε.
στείλτε το, λοιπόν.
θα βρείτε τον τρόπο.
και stay cool, ένα blog έχω, όχι την Κοριέρε Ντε Λα Σέρα (για να χρησιμοποιήσω ένα τίτλο ξένης εφημερίδας που μου αρέσει):-))

BOSKO είπε...

Δήμητρα Λάτυβτ...
ωραία, ε;
κάθομαι εγώ κι απαντάω διεξοδικά, έρχεσαι εσύ μετά και με μια πρόταση τα σαρώνεις όλα!
τ' είσαι ΄συ, ρε παιδάκι μου;

τ2φ είπε...

Κοριέρε Ντε Λα Σέρα;;;;
ααααααααααααααααααααααααααα

Παπαρούνα είπε...

Ανωνυμος
δεν νομίζω οτι καλλιτέχνες, του μουσικου χώρου ειδικά, έχουν παράπονο. Η σελίδα του είναι αφιερωμένη σ αυτους! Η έκπληξη είναι ότι ο Μπόσκο μπαίνει και σε εικαστικά χωράφια! Και αυτό μας αρέσει!! (εικαστικός είμαι και εγω και ελπίζω στο μέλλον)
Μπόσκο πολύ σωστά ονομάζεις αυτόν που καταστρέφει τις κοπέλες βιαστή και ανυπαρκτο παραχαράκτη. Μήπως έχει προσωπικά μαζί τους, ξερω γω γουστάρει καμμια και τους την μπαινει έτσι? γιατί απ οτι ειδα δεν κολλησε μονο μια φορά ή δύο,αλλα του έχει γινει αυτοσκοπός. έμμονή!!!

Alex είπε...

Πολύ ωραίες οι Cookless και έξυπνο το όνομα.
Της είδα προχθές στο Γκάζι.
Τα μαγειρέματα του φιλόδοξου βανδαλιστή photoshopάκια κέρδισαν την αποστροφή μου.
Bosko, όπου και να βάλεις τη φάτσα του ΓΑΠ αυτή τη στιγμή θα τραβήξει την προσοχή…
Παλιό το κόλπο !

BOSKO είπε...

Παπαρούνα...
να και μια εικαστικός στο blog, εκτός απ' τους μουσικούς.
σ' ευχαριστώ για το support.
λες να τραβάει καψούρα ο "βιαστής" με καμιά απ' τις δυο τους; μόνο αν είναι γνωστός τους, γιατί φροντίζουν να κρύβουν - όπως είπα - την ταυτότητα τους.
καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!


* δε σας προλαβαίνω πάλι σήμερα...μέχρι το περίπτερο πετάχτηκα για τσιγάρα ο καψερός!

BOSKO είπε...

Alex...
αυτό εξηγούσα κι εγώ στον midas, πόσο τελικά μπανάλ έχει γίνει να μοστράρεται παντού η φάτσα του Πρωθυπουργού. Άντε να κάνεις σοβαρή τέχνη τη σήμερον ημέρα μ' αυτή τη φάτσα. Εκτός κι αν θες να το παίξεις "Το Ποντίκι" ή ο Λαζόπουλος και η "Ελληνοφρένεια". Κάν 'το, όχι όμως εις βάρος άλλου καλλιτέχνη.

Παπαρούνα είπε...

ναι τον άλλο μηνα εχω μια εκθεση και θα σε ενημερώσω. αυτό που ξέχασα να πώ ειναι ότι το λουλούδι από χαρτοπετσετα και το σχόλιο πάνω στο κατεστραμένο, που έβαλαν αργότερα οι κουκλες, είναι τοσο δυνατό από εικαστικής αποψης, όσο και το πρωτότυπο. Αυτό κι αν είναι ευφάνταστο! (λοιπόν, άνοιξε εικαστικό μπλόκ και θα σε βοηθάω στις κριτικές)

BOSKO είπε...

Παπαρούνα...
συμφωνώ. Έτυχε να δω κι εγώ την "αντίδραση" των cookless στον βανδαλισμό και, όντως, ήταν πολύ επιτυχημένη από καλλιτεχνικής άποψης.
εικαστικό blog; σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόταση και για την προσφορά, μα που να τα προλαβαίνω όλα;
ξέρεις τι είναι να κάνεις μία ή δύο αναρτήσεις την ημέρα και ν' απαντάς κιόλας σε όλους τους σχολιαστές;
να με ενημερώσεις για την έκθεση σου, θα χαρώ!
άσε εδώ στοιχεία (email ή τηλ.) και δε θα τα δημοσιεύσω.

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΑΜΑ ΟΙ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΘΑ ΤΑ ΦΥΛΑΩ ΕΓΩ ΚΑΙ Τ ΑΛΑΝΙΑ ΤΗΣ ΛΑΤΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΨΩ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΜΕ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΖΑΤΖΙΚΙΑ....COOKLESS LATE AIGALEV

BOSKO είπε...

Φ.Κ.Ρ. ...
καλώς τονα!
ώρα σου ήταν και σένα!
γιατί όχι;
Παπανδρέου αυτός στις φάτσες των κοριτσιών;
τζατζίκια εσύ στη δική του φάτσα!
και σε απευθείας σύνδεση στο δελτίο ειδήσεων: "Επεισόδια είχαμε στο κέντρο του Αιγάλεω. Ενεπλάκησαν εικαστικοί με σουβλατζήδες. Δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα".
αχαχαχαχα

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΠΩΩ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΑΝΤΩΝΑΡΑ ΤΩΡΑ,ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ;

Angel ^j^ είπε...

Αλήθεια πόσο "λούμπεν" φαντασία χρειάζεται να διαθέτεις για να βαφτίσεις το βανδαλισμό "ευφάνταστο";

ο Βανδαλισμός είναι Βανδαλισμός!
Μέχρι εκεί ! τελεία ..
Δεν έχει παρακάτω ...

Βανδαλίζοντας δεν κάνεις τέχνη ...
απλά διάγοντας περιόδους δημιουργικής σου στειρότητας και καλλιτεχνικής σου απραξίας είναι ένας εύκολος τρόπος να δηλώσεις ,εκ του ασφαλούς, 'παρουσία' προσπαθώντας σαν ετερόφωτο παράσιτο να κλέψεις λίγο φως από την έμπνευση των άλλων που πολύ θάθελες αλλά .. δεν σου προκύπτει ... ευθέως !

(άσε βέβαια που στην προκειμένη περίπτωση η .."μαυρισμένη" cookla με το .. ηρωικό κεφάλι που επιβιώνει της 'μαυρίλας' σαν να σκίζει το 'σάβανό'της και η άλλη με το λευκό χάρτινο λουλούδι γίνονται ... 'μεταπερσόνες' πιο δυνατές σημειολογικά από τις αρχικές προθέσεις των δημιουργών τους ..
'Ουδέν κακόν .. " κλπ κλπ )

BOSKO είπε...

Φ.Κ.Ρ. ...
αργά σου απαντάω, ρε φουκουρού, και μάλλον τό 'χασα το κοκορετσάκι στο Αιγάλεω. Πού 'σαι, όμως, δεν θ' αποδεχόμουν την πρόσκληση, αφού το βραδυνό μου έμελλε να περιοριστεί σε έναν κρητικό ντάκο δικής μου παρασκευής. Ξέρεις, ντοματούλα, ανθότυρο, ρίγανη, λάδι και δυο ελίτσες γεμιστές με πιπεριά δίπλα στο πιάτο. Αμάν, ρε άνθρωπε, όποτε μιλάμε μού ανοίγει και μένα η όρεξη!

BOSKO είπε...

Angel ^j^...
καλώς την Αγγελικούλα!
κοίταξε, με το πρώτο μέρος του comment, συμφωνώ και επαυξάνω. Με το δεύτερο, στην παρένθεση, μου τα...χαλάς λίγο. Στέκεσαι δηλαδή κι εσύ στο αισθητικό μέρος και όχι στην καταδικαστέα πράξη του βανδαλισμού. Αυτό το "ουδέν κακό" κλπ., το δέχομαι, αρκεί να έχει προκύψει από υγιείς συναντήσεις και όχι από την αυθαίρετη και βίαιη επιβολή του ενός απέναντι στον άλλο. Τι με νοιάζει εμένα που μπορεί νά 'ναι ωραιότερη η φιγούρα που ξεπροβάλλει μεσ' απ' τη μαυρίλα, όταν, εάν ήμουν στη θέση του καλλιτέχνη, θα με έπαιρναν τα κλάματα βλέποντας την καταστροφή του ψυχικού-σωματικού μόχθου μου; Δε συζητάμε δηλαδή τώρα για τη συγκεκριμένη φάση, αλλά πιο γενικά. Επαναλαμβάνω πως λέμε ναι στις επανεξετάσεις ή στις παρεμβάσεις στα έργα τέχνης, όχι όμως με τέτοιο ακραίο και προκλητικό τρόπο. Κι όταν λέω "προκλητικό" δεν το εννοώ από αισθητικής άποψης, αλλά απ' αυτήν της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Angel ^j^ είπε...

Την τοποθέτησή μου απέναντι στο βανδαλισμό τη διατύπωσα σαφώς και ξεκάθαρα !

Στη δεύτερη φράση μου το 'ουδέν κακό' αναφέρεται στην ας το πούμε .."ευκαιρία" που δόθηκε στις ίδιες τις δημιουργούς του έργου να παράξουν, με έναυσμα το γεγονός αυτό, εκ των ενόντων, ένα ΝΕΟ εξ ίσου σημειολογικά δυνατό έργο.

Και αυτό το θεωρώ καλλιτεχνικά και δημιουργικά πολύ σημαντικό !
.

BOSKO είπε...

Angel ^j^...
όντως ήσουν σαφής και μετά κατάλαβα ακριβώς και το δεύτερο σκέλος του comment, με το οποίο θα συμφωνήσω, ειδικά όπως το θέτεις τώρα.
αλλά τι περίμενες στις τρεις τα χαράματα;
απ' το πρωί με το ίδιο θέμα τρωγόμασταν όλοι εδώ μέσα...
thanx:-))

George Tsitiridis είπε...

o βάνδαλος ήταν cross dresser?

BOSKO είπε...

pisoglendis...
αχαχαχαχα
έπεσες μέσα 1.000%!

BOSKO είπε...

Absent...
δε σε δημοσιεύω, απλά και μόνο γιατί δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει το df (αν εννοείς, βέβαια, το Unix Computer Program), σε ένα post που θα μπορούσες να μπεις και να γράψεις κάτι διαφορετικό. Έστω τη θεωρία σου ή γιατί το κάνεις όλο αυτό.
thanx...

Absent είπε...

Καλησπερα σας.

Πολλη φασαρια για το τιποτα.

Οι φατσες των Παπανδρεου, Κερμιτ και Darth Vader ειναι ολα χαρακτικά και ειναι ολα τυπωμενα στο χερι ενα-ενα. Στο μπλογκ οπου βρηκατε τις φωτογραφιες του "βανδαλισμού" μου (δεν το αναφερω για να μη θεωρηθει αλλη μία «παρασιτική» αποπειρα αυτο-διαφημισης εις βαρους του διαδικτυακού σας τόπου) υπαρχουν επισης αναρτημένες φωτογραφίες της διαδικασίας χαραξης και εκτυπωσης που προτιμήσατε να αγνοήσετε.

Ως χαρακτικά είναι μεν «αντίγραφα», είναι ταυτόχρωνα όμως και «μοναδικά», ως αποτελεσμα των ατελειών που κληρονομεί το κάθε ένα ξεχωριστά μέσα απο τη διαδικασία της -δια χειρός- εκτύπωσης.
Το ίδιο ισχύει και για τις Μεταξοτυπία, Κολλαγραφία, λιθογραφία κ.ο.κ. τα οποία αν επιθυμήτε μπορείτε να εξερευνήσετε, δεδομένου την ευρύτερη αποδοχή και αναγνώρισή τους ως καλλιτεχνικά αντίγραφα (γι αυτό και συνήθως θα τα βρείτε αριθμημένα).

Πιστευα πως το μύνημα θα ήταν σαφές:
«Κοιτάξτε, αφιέρωσα ή μαλλον επένδυσα στο καθε Κοριτσι σας περισσοτερο χρονο και μερακι απ οτι εσεις - ο ίδιος ο δημιουργός τους- που το πολλαπλασιαζετε στο φωτοτυπικο με το πάτημα ενός κουμπιού. Αλήθεια αν δεν σέβεστε εσεις την ιδια τη δικη σας την δουλεια -και την κατεβάζετε στο επίπεδο της φωτοτυπίας- πως περιμενετε (ή μαλλων απαιτειτε απ'οτι αντιλαμβανωμαι απο τα αναρτημένα σχόλια) να την σεβαστούν οι άλλοι»;

Ο "εχθρος" λοιπον ειναι η ψηφιακή αναπαραγωγή, οχι εσεις.

Πέραν όμως του πληθυντικού ευγενείας... στόχος δεν ήταν παρά να σε σκουντήξω και να σου πώ, "Ρε φίλε δε λυπάσε τον κόπο σου". Λυπάμαι αν ο τρόπος σε ενόχλησε, ξέρω την γεύση του, μη ξεχνάς πως εγώ "βανδάλισα" φωτοτυπίες εσύ βανδάλησες "χαρακτικά".
Κακώς δίστασες να επικοινωνήσεις (είδα κάποια τέτοια πρόθεση στο statcounter) το ζητούμενο ήταν ακριβώς αυτό... ένας διάλογος από τον οποίο θα οφελούνταν όλοι...

Για σκισίματα, μαυρίσματα με σπρέυ κ.α. θα πρέπει να αναζητήσετε αλλού τους υπέυθυνους.

BOSKO είπε...

Absent...
επειδή στο post μιλάω για φίμωση, σε δημοσιεύω λοιπόν ώστε να μη θεωρηθώ κι εγώ φιμωτής.
φίλε, από που κι ως που μού απευθύνεις τον λόγο σα να είμαι εγώ ο καλλιτέχνης; ψέματα νομίζεις ότι έγραψα στους σχολιαστές μου, όταν έδωσα κάποιες πληροφορίες για τις cookless;
τι σόι παραλήρημα ειν' αυτό να ταυτίζεις την εικαστική τέχνη με τον τρόπο τυπώματος της;
ποια γραφιστικά βανδάλισα; τα δικά σου; δεν ήξερα ούτε εσένα, ούτε τη δουλειά σου, ούτε το blog σου, μέχρι που μου εστάλησαν με email οι photos (από το blog σου), στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα ο βανδαλισμός σου.
απάντησε μου σε κάτι πάρα πολύ απλό: ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ; Ζήτησε κανείς την εικαστική σου παρέμβαση, σ' το φώναξαν τα έργα των κοριτσιών από μόνα τους;
ας απαντήσω τώρα και στ' άλλο που λες, αν και θα σου απαντήσουν οι ίδιες οι cookless, που ειδοποιήθηκαν: Τι σε κόφτει εσένα πάνω σε ποιο υλικό θα εκθέτουν τα έργα τους; Τι είσαι, ο Κόναν ο Βάρβαρος - χωρίς το Κόναν - της αισθητικής; Και σε φλούδες από καρπούζια να κόλλαγαν τα έργα τους, γούστο τους και καπέλο τους.
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι κατάλαβες απ' το post.
ας μπουν οι ίδιες οι δημιουργοί να σου απαντήσουν!

cookless είπε...

Με πόση λύπη διαβάζουμε ότι η ψηφιακή αναπαραγωγή θεωρείται εχθρός...!!!!! Είναι η πιο απαρχαιωμένη άποψη , η πιο συντηρητική που έχω ποτέ ακούσει, η πιο λυπηρή για έναν καλλιτέχνη! Δεν θέλω και ούτε είναι της ώρας να σου υποδείξω έργα και κινήματα τέχνης που βασίστηκαν στην αναπαραγωγή.
Το κυριότερο είναι, πως η ουσία των πραγμάτων δεν κρύβεται εκεί! Είναι στο τι λέει ο καθένας – γιατί ζούμε σε δύσκολες στιγμές- και υπάρχει πολύς χώρος στον καμβά της πόλης!

Ανώνυμος είπε...

Dhladh an katalavame kala o absent sti leei ki apo pano anti na zhthsei syggnomi yia to pliatsiko tou se allon ta erga.
bosko, apo pote egines kai street artist? xexexe kalo!

Angel ^j^ είπε...

Τις Cookless τις παρακολουθώ στο δρόμο εδώ και καιρό και προσωπικά το αντιλαμβάνομαι σαν ένα έργο που παίζει με λόγο και εικόνα και 'αλλοτε κάνει ν΄ 'ακουστούν' οι σκέψεις και οι προβληματισμοί των δημιουργών τους ευθέως και άλλοτε προσκαλώντας τον θεατή μέσα από ένα 'παιχνίδι' εικαστικών συμβολισμών και φραστικών αμφίσημων να αναγνωρίσει στο λόγο και στην εικόνα την ικανότητα να τον ταξιδεύουν και να τον προβληματίζουν πέρα από το 'προφανές και το δεδομένο'. Αυτό αποτελεί από μόνο του προϊόν τέχνης είτε τοιχοκολληθεί ως πρωτότυπο είτε ως αναπαραγωγή του.
Σίγουρα ένα έργο του δρόμου είναι εκτεθειμένο και προετοιμασμένο για ότι ήθελε προκύψει ...και όλα είναι στο πρόγραμμα , σκίσιμό , μαύρισμα , σχόλια κλπ κλπ . 'Ομως -πως να το κάνουμε- αυτή η αντιμετώπιση από κάποιον που θέλει να λέγεται "καλλιτέχνης" διαφέρει από τον απλό "βανδαλισμό" και παρουσιάζεται ως "ανταγωνιστική εμμονή" του τύπου '..όσα-δε-φτάνει-η-αλεπού-τα-κάνει-κρεμαστάρια..' μιας και αστοχώντας (ή μη έχοντας την ικανότητα) να καταλάβει το όλο concept αυτού του έργου επικαλείται το .. διαδικαστικό του πράγματος κι όχι αυτό καθαυτό το πνεύμα, το νόημα και την έμπνευση των δημιουργών του.

A!... Και μιας και έγινε αντιπαραβολή (και σύγκριση ) των πρωτότυπων χαρακτικών των Κermit , Παπανδρέου και Darth Vader με την ψηφιακή αναπαραγωγή ενός ζωγραφικού έργου ... ε ! εδώ νομίζω είναι προφανής η διαφορά μεταξύ των έργων του καλλιτέχνη και εκείνων του .. 'χειροτέχνη' ...

Διονύσης είπε...

λοιπον ψυχραιμια παιδια και ας συνοψισω.....καποιες κοπελες ασχολουνται με ενα project αφυπνιστικου χαρακτηρα....τρεχουν (σιγουρο αυτο) τα βραδυα για να κολλησουν με οποιο κινδυνο....συνδυαζουν ενα 'εργο' με εξυπνες λεξεις και φρασεις που 'χτυπανε χορδουλες' στον αποδεκτη....καποιος αλλος εμφανιζεται που χρησιμοποιει το project τους (με 'εμμονη' απο οτι αποδειχτηκε) για να κολλαει πανω τους το κεφαλι του κερμιτ και του παπανδρεου....σνομπαρει αυτο το project οπως προειπε.....το κανει συνεχομενα ομως και ασχολειται με αυτο....ζει παρασιτικα και οχι αυτοδημιουργητα πανω σε καλλιτεχνες που σνομπαρει....ξερει οτι ενοχλει αλλα προβαλλεται απο εκει....συνεχιζει....ε αν αυτο δεν λέγεται μαλακια στον εγκεφαλο και φασισμος τοτε δεν ξερω πως ονομαζεται ρε παιδια....καλα ξεμπερδεματα ευχομαι στις κοπελες!

BOSKO είπε...

cookless...
ευχαριστώ για την παρέμβαση, η οποία - παρά την αναστάτωση - ήταν απαραίτητη, τη στιγμή που ο κ. Absent μπήκε και σχολίασε, έστω άλλ' αντ' άλλων...

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
ναι, είδες;
όλη μέρα ζωγραφίζω και το βράδυ βγαίνω να κολλήσω κι εγώ. Δεν το λέω, όμως, το κρατάω κρυφό:-))

BOSKO είπε...

Angel ^j^...
συμφωνώ με ότι λες και δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο Absent δεν επανεμφανίζεται να απαντήσει στο απλούστατο ερώτημα που του έθεσα...

BOSKO είπε...

Διονύσης...
κατά τ' άλλα, φταίμε εμείς που πήραμε τις φωτογραφίες απ' το blog του χωρίς να ρωτήσουμε.
τι άλλο θ' ακούσουμε...