Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

χαράτσι + ξενοφοβία = πατητή




Στην τράπεζα το πρωί...Δεν είναι 300 ευρώ το ποσόν που πρέπει να πληρώσετε, αλλά 408 με ενημερώνει η ταμίας...Δεν έχω αυτή τη στιγμή άλλα χρήματα, την ενημερώνω και θέλω να την αρπάξω απ' το λαιμό, λες κι αυτή μου επέβαλλε το χαράτσι για το μπλοκ παροχής υπηρεσιών...Δεν πειράζει, συνεχίζει χαμογελαστή, θα σας έρθει χαρτί για τα 108 ευρώ τον άλλο μήνα...Μία γυναίκα ηλικιωμένη, σκέτο ερείπιο, αρχίζει να μονολογεί δυνατά: Είμαι 82 ετών με παρά φύσει έδρα και μου κόψαν' από τη σύνταξη μου...Για να μας λέει ο Πάγκαλος να τρώμε σαλάτα, τη σιγοντάρει ένας άλλος κύριος που περίμενε τη σειρά του...Το μωρό της μαμάς Αφρικάνας, η οποία επίσης ήταν στην αναμονή, αρχίζει να κλαίει στην αγκαλιά της, ομολογουμένως σπαστικά...Κοίτα πως τά 'χουν αυτοί οι βρωμιάρηδες τα παιδιά τους και τσιρίζουν, κάνει μία τύπισσα στη διπλανή της, λες και τα λευκά βρέφη κάθονται αγγελούδια στις τράπεζες...Είμαι πολύ θυμωμένος με το πρόσθετο χαράτσι που αγνοούσα, οι φωνές διαμαρτυρίας των απλών ανθρώπων μου τρυπάνε τ' αυτιά κι ο μόνος τρόπος να ξεσπάσω είναι να βάλω στη θέση της τη σικάτη ρατσίστρια...Πηγαίνοντας προς την έξοδο της τράπεζας, φουριόζος, της πατάω με δύναμη το πόδι...φορούσε και πέδιλα...Τι έκανες; μου φωνάζει, ουρλιάζοντας από πόνο...Ελπίζω αυτή η γυναίκα να μην άκουσε το "βρωμιάρηδες" που είπες, μαλακισμένη...της απάντησα, εξηγώντας το αυθόρμητο της πράξης μου...Μου έκανε εντύπωση, πάντως, πως μέχρι να βγω από την τράπεζα, κανένα από τα 30 άτομα που περίμεναν δεν είπε κουβέντα...

15 σχόλια:

niknat05 είπε...

καλησπέρα!έπρεπε να της πατήσεις και τ'άλλο πόδι και πάλι κανείς δε θα σου ΄λεγε τπτ.γιατί βλέπεις η αδικία είναι πασιφανής,όλοι τη ξέρουμε αλλά κάνουμε πως δε τη βλέπουμε...

despinach. είπε...

καλά της έκανες της άθλιας και είναι και η εποχή του πατητηριού! αχ, ρε ταλαίπωρε κι εσύ κι εγώ κι ο άλλος κι ο ξένος

pl@νόδIοS παρατηρητής είπε...

Βοσκο πολύ σωστά έπραξες .....

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...ε,εμ ΔΕΝ έχεις άδικο καθόλου έχω να πώ...μα καθόλου όμως...π ως σκατά...έχει καταντήσει έτσι η ζωή μας...έχεις δίκιο...και πολύ θα'λεγα...καλά της έκανες της ηλίθιας...της άξιζε που της πάτησες το πόδι...εγώ θα της το'χα σπάσει αν ήμουν στη θέση σου...να λέει,καλά που ΔΕΝ την άκουσε?(δεν είναι και σίγουρο αυτή η δύστηχη η αφρικάνα)γιατί ένας Θεός ξέρει τι θα της έσερνε...αφρικανιστί....χααααχαχαχαχαααχαααχαααααχαααααχαααααχααααααα!βλάκ χιούμορ σόρρυ...λέμε και καμιά μαλακία μήπως..'ελαφρύνει' λίγο η πολύ βαριά και μάυρη ατμόσφαιρα που μας έχουνε φτιάξει γύρω μας από το 2009?....καλησπέρες,φιλάκια...

alexis είπε...

ε και που την πάτησες τί έγινε;καλύτερα μια ανάποδη μπας και ταρακουνηθεί τίπτα στο κεφάλι της

BOSKO είπε...

Συμπέρασμα: αν δεν "ταιριάζαμε" δεν θα "συμπεθεριάζαμε"!
εγώ με εσάς δηλαδή, όχι μ' αυτήν που την τσαλαπάτησα.
βέβαια, να πω την αλήθεια, μετά από τόσες ώρες και ήρεμος πλέον, δε λέω ότι το μετάνιωσα, απλά μάλλον δε θα το ξανάκανα...

Plomari Lesvos είπε...

Το μεταφέρω από γνωστή γνωστής μου: "Μόλις έζησα την όμορφη στιγμή της ημέρας..."Κυρία" έχει παρατήσει το μωρό στο καρότσι στο μπαλκόνι το οποίο κλαίει και σπαράζει.Ο Πακιστανούλης στέκεται στο πεζοδρόμιο και αρχίζει να του κάνει γκριμάτσες και αστεία.Το μωρό ηρεμεί και ύστερα γελάει ασταμάτητα.Η "κυρία" βγαίνει,βρίζει και διώχνει τον Πακιστανό.Αυτός στέλνει φιλί στο μωρό και φεύγει σιωπηλός και χαμογελαστός...:ο)" Η καλύτερη περιγραφή της ψυχοπαθολογίας του ρατσισμού και της υγείας της ανθρωπιάς....

Plomari Lesvos είπε...

Μεταφερμένο από γνωστή γνωστής μου:"Μόλις έζησα την όμορφη στιγμή της ημέρας..."Κυρία" έχει παρατήσει το μωρό στο καρότσι στο μπαλκόνι το οποίο κλαίει και σπαράζει.Ο Πακιστανούλης στέκεται στο πεζοδρόμιο και αρχίζει να του κάνει γκριμάτσες και αστεία.Το μωρό ηρεμεί και ύστερα γελάει ασταμάτητα.Η "κυρία" βγαίνει,βρίζει και διώχνει τον Πακιστανό.Αυτός στέλνει φιλί στο μωρό και φεύγει σιωπηλός και χαμογελαστός...:ο)" Η ψυχοπαθολογία του ρατσισμού και η υγεία του κανονικού ανθρώπου...

BOSKO είπε...

lathos epoxi...
ε, τι περίμενες, να του πει και μπράβο του Πακιστανού που ηρέμησε το βρέφος της; νά 'σαι σίγουρη, την ώρα που το ταΐζει, θα του λέει "φά' το όλο μην στο φάει ο Πακιστανός"...

όμορφη ιστορία, σαν σεκάνς από μικρού μήκους ταινία!

George Tsitiridis είπε...

to party se poio thema einai ?

BOSKO είπε...

pisoglendis...
περίμενε!
βρήκα το κατάλληλο θέμα για post!
σε 5΄...

Ανώνυμος είπε...

ο lathos epoxi είμαι, συγγνώμη για τα δύο σχεδόν ίδια σχόλια....γιατί δε μένουμε πάντα μωρά;;;;

Velvet είπε...

Δεν συγχωρεισαι
Ολο λαθη κανεις Bosko
Λαθος σημειο πατησες

Κατι τετοιοι
τον κάλο τον εχουν στο κεφαλι

Καλο μηνα ναχουμε
-

BOSKO είπε...

Ανώνυμος/lathos epoxi...
τα άφησα και τα δύο, γιατί ήταν ελαφρώς διαφοροποιημένα, οπότε μην πάει τσάμπα ο κόπος σου:-))

BOSKO είπε...

velvet...
α, ναι, σωστά, καλό μήνα Velvet, επίσης!