Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

φιλόζωος-και-αργόσχολος

Αυτά που κορόιδευα τα λούστηκα! Κάτι φλώρους και κάτι γκόμενες που περιμένουν στην ουρά για να δει ο συνοικιακός κτηνίατρος τα ζωάκια τους, συνήθως γατάκια, σκυλάκια κλπ. Να έσκαγε μύτη και κανένας που θα πήγαινε στο γιατρό με λουράκι τον αλιγάτορα του ή την καμήλα του, εκεί, ναι, θα την παραδεχόμουν περισσότερο τη φάση. Σκεφτόμουν δηλαδή να καταφτάνει ο άλλος στο ιατρείο καβάλα στην καμήλα του, ντυμένος Άραβας ή φουστανελάς, να την...παρκάρει απ' έξω και να φωνάζει τον γιατρό να 'ρθεί να της ρίξει μια ματιά. Ή να περιμένει στον προθάλαμο του ιατρείου με έναν νωχελικό αλιγάτορα διαστάσεων 2χ3, μέχρι αυτός ο αλιγάτορας ν' ανοίξει τη στοματάρα του και να φάει με τη μία πρωτίστως όλα τα σκυλιά - γατιά και κατόπιν τους ιδιοκτήτες τους. Εγώ, πάντως, στον κτηνίατρο χθες δεν είχα μαζί μου κανένα ζωάκι και δε μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού τα εφτά γατάκια στην αυλή μου δεν πιάνονται με τίποτα. Χώρια που η μάνα τους τις προάλλες, όταν πήγα να τα πλησιάσω, μου τράβηξε κάτι γρατζουνιές στα πόδια που ήταν όλες δικές μου. Απ' την τσαντίλα μου σηκώθηκε η γειτονιά. Και πουτάνα την είπα, και αχάριστη, και ότι θα την κάνω στιφάδο σα να είναι λαγός την απείλησα! Μετά το μετάνιωσα, αφού έως και συγκινήθηκα που δεν αποχωρίζεται τα γατιά της, τα οποία έχουν ήδη απογαλακτιστεί και κοντεύουν να τη φτάσουν σε μπόι. Ωστόσο, τέσσερα από τα εφτά γατάκια αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με τα μάτια τους. Το ένα περισσότερο απ' όλα. Τις τελευταίες μέρες το θέαμα ήταν αποκρουστικό. Τα μάτια του σα να χύθηκαν από τις κόγχες τους και να κρέμονταν στα μάγουλα του, σωστό άλιεν! Αποπειράθηκα να το αρπάξω για να του βάλω μια ειδική αλοιφή, μα ήταν σίγουρο πως θα με άρπαζε η μάνα του απ' τα μούτρα. Κι άμα σου επιτεθεί αιλουροειδές, συνήθως πας για ράμματα! Από προχθές το γατί, που ούτως ή άλλως ήταν το λιγότερο αναπτυγμένο από τα υπόλοιπα, παρουσίασε ανορεξία. Φοβούμενος, λοιπόν, ότι θα το χάσουμε - ακόμη δε γεννήθηκε -, το φωτογράφισα και πήγα το πορτραίτο του στην κτηνίατρο. Χλαμύδια, απεφάνθη η γιατρός! Και τι κάνουμε; τη ρώτησα με την ίδια ακριβώς αγωνία που ρωτούσα τον καρδιοχειρουργό της μητέρας μου στο Ωνάσειο τον περασμένο Δεκέμβριο. Θα του δώσετε αυτό κι αυτό...συνέχισε η γιατρός, λέγοντας μου πως μάλλον θα τη σκαπουλάρει το ζωάκι, έστω κι αν τα μάτια του ήδη τα έχασε. Έτσι, έσκασα ένα εικοσιπεντάρι, αγόρασα δύο ειδών αντιβιώσεις, τις οποίες στο εξής και για δέκα μέρες πρέπει να ανακατεύω στις κονσέρβες τύπου πατέ που τους παίρνω. Πριν λίγη ώρα διέλυσα τρία χάπια σε δύο κουτιά κονσέρβες, τους τα έδωσα και έπεσαν πάνω σαν τα πιράνχας. Όλα εκτός από το πολύ άρρωστο, που από τη γκαβομάρα του δεν ήξερε προς τα που να πάει για να χλαπακιάσει. Για να δούμε το πρωί, θα προλάβει να φάει απ' την άλλη μερίδα με το σιρόπι; Πολύ μού 'χει χαλάσει την ψυχολογία αυτό το ζωντανό, που το βλέπω να μεταμορφώνεται σε τερατάκι και δε μπορώ να το βοηθήσω. Αν δω τα σκούρα - που λένε -, αύριο-μεθαύριο θα το πιάσω κατόπιν επιχείρησης και θα το οδηγήσω στην κατάλληλη γιατρό. Η οποία γιατρός μού είπε την ώρα που έφευγα: Είστε καλός άνθρωπος, αφού ανησυχείτε έτσι για ένα γατάκι. Γυρίζω και της λέω: Όχι, γιατρέ μου, δεν είμαι καλός άνθρωπος. Αργόσχολος του κερατά είμαι...

35 σχόλια:

mahler76 είπε...

ψυχούλες. Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

BOSKO είπε...

mahler76...
μάλλον θα σωθεί το γατάκι, απ' ότι είπε η ζωοντοκτόρισσα, αλλά δεν θα βλέπει. Ας είναι. Μόλις ξεπεταχτούν λίγο ακόμη τ' άλλα και την κοπανήσουν, αυτό θα το κρατήσω. Θα το στειρώσω κιόλας και θα το λέω "γκαβούλιακα", είτε είναι θηλυκό, είτε αρσενικό. Διότι, άπαξ και το στειρώσεις το ζώο, δεν παίζει κανένα ρόλο το φύλο του. Άσε που δε...μιλάει κιόλας, ούτε πολυακούει. Θα γίνω μπαμπάς ενός τυφλού και κωφάλαλου γατιού. Θα το στείλω Νταού Πεντέλης για θεραπεία το φουκαριάρικο!

UrbanTulip είπε...

bosko, e den eisai argosxolos...kalos an8rwpos eisai :)
Euxomai na pane ola kala me to gataki.

despinach. είπε...

έτσι...πάσχουμε όλοι από αργοσχολίαση κ μας κάνει τρελαμένους...περαστικά μας! ανθρώπων και γατιών! :)

evroskarseras είπε...

ελυπήθηκα. σοβαρά.

mahler76 είπε...

αχ ναι βρε αγόρι γιατί αν το αφήσεις έξω τυφλό δεν έχει ούτε μια μέρα μέλλον το κακόμοιρο.

BOSKO είπε...

Urban Tulip...
αργόσχολος είμαι, επιμένω, ειδικά αν σκεφτείς ότι πριν ένα χρόνο ούτε θα είχα χρόνο να ασχοληθώ με ένα άρρωστο γατί.

BOSKO είπε...

despinach. ...
αυτό ήταν το πιο πετυχημένο που άκουσα τελευταία!

BOSKO είπε...

evroskarseras...
τζαι εγώ!

BOSKO είπε...

mahler76...
αν δεν ρίξει κάνα σάλτο κι αυτό απ' τον τοίχο της αυλής, όταν μεγαλώσει κι άλλο, εδώ θα τό 'χω μαζί μου και θα το φροντίζω. Από κει και πέρα, αν θέλει να φύγει, ε δε θα πάρω τους δρόμους να το κυνηγάω κιόλας...

Αθανασία είπε...

Α, καλέ Μποσκουλίνι, ευαίσθητο!..καλέ συγκινήθηκα!...ε,καλό μου η 'γκαβομάρα' και η 'κουφαμάρα'των ανθρώπων είναι τρίσχειρότερη από αυτή των ζώων...το κακόμοιρο το γατάκι...μα να χάσει τα ματάκια του κι αυτό?...καλέ...'χλαμύδια' εγώ ξέρω ότι είναι,μιά σεξουαλικός μεταδιδόμενη ασθένεια,που παθαίνουν οι άνθρωποι!!!!!!!και μάλιστα έχω διαβάσει,και περίπτωση (σε περιοδικό) παλιότερα γυναίκας που το'χε πάθει,κόλλησε από έναν συντροφό της (πήγαινε με πολλούς?)δε το πρόλαβε και έμεινε στείρα για το υπόλοιπο της ζωής της!....παθαίνουν κι οι γάτες 'χλαμύδια'?....(ερώτηση κρίσεως)....έυχομαι περαστικά στα γατάκια σου,και καλή αννάρωση στο ιδιαίτερ άρρωστο γατάκι σου και όλα να πάνε καλά,με τα ματάκια του....φιλάκια....

BOSKO είπε...

Αθανασία...
χαχαχα, σωστή η Αθανασία!
όντως, τα χλαμύδια στον άνθρωπο είναι σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα. Το ίδιο και στις γάτες, αφού όταν βρίσκονται σε οίστρο πηδιούνται ασυστόλως και αδιακρίτως με ότι αρσενικό κινείται δίπλα τους και γύρω τους. Τα εφτά μικρά της δικιάς μου πρέπει νά 'ναι προϊόν της συνεύρεσης της τουλάχιστον με δέκα γάτους! Τα χλαμύδια, λοιπόν, μεταδίδονται κατ' ευθείαν απ' τη μάνα στα μικρά, γι' αυτό από τις πρώτες εβδομάδες της ζωής τους πρέπει να εμβολιάζονται. Εγώ τα παραάφησα, αλλά που νά 'ξερα ότι αρρωσταίνουν κι οι γάτες από χλαμύδια; σιγά μην τα πήγαινα και στο Ανδρέας Συγγρός κιόλας:-))

Αθανασία είπε...

Ε, 'περπατημένη' μας προέκυψε η γατίτσα σου ε?...έχει πάει με όοολα τα αρσενικά της περιοχής σου? ή της Αθήνας?...ποιός ξέρει! ε,αυτή ξέρει...με πόσους γάτους έχει πάει...χαααααχαααααααχαχαχααα!

BOSKO είπε...

Αθανασία...
πιο "περπατημένη" μας προέκυψες εσύ που ξέρεις χαρτί και καλαμάρι περί χλαμυδίων και λοιπών σεξουαλικώς μεταδιδομένων νοσημάτων:-))

koulpa είπε...

χααχαχαχα καταπληκτικά τα γατάκια.. καλό μωρέ και το αργόσχολος.. αρκεί να συνοδεύεται από το εισοδηματίας.. αλλιως θα λοιμοκτονήσουμε κι εμείς και τα γατάκια.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

BOSKO είπε...

koulpa...
καλησπέρα κι από μένα.
απ' ότι είδα απ' το βιογραφικό σου στ' αγγλικά - σε ένα από τα blogs σου - κι εσύ πάσχεις από έλλειψη εισοδήματος, σαν και μένα και όλο τον κόσμο, αν και είσαι πολυπράγμων: ξυλουργική, μαγειρική, λογοτεχνία, απ' όλα τα καλά!
δύσκολοι καιροί, λοιπόν, και για τα γατιά και για τους ιδιοκτήτες τους.

llll είπε...

Δεν μεταβήκατε εις την ύπαιθρο ακόμα;

BOSKO είπε...

Δημήτρης Τζαβέλας...
η τεχνολογία έχει φτάσει και στην ύπαιθρο, κύριε Τζαβέλα.
σε λίγες ώρες θα είμεθα πίσω στο κλείνον άστυ!

llll είπε...

Ωωωω,θαύμα!Ίσως τότε το βράδυ να ξανασυνομιλούσαμε,επιθυμώ να συμφιλιωθώ με τον Αδαμάντιο αν φυσικά σας διαβάζει ακόμα.

BOSKO είπε...

Δημήτρης Τζαβέλας...
αδερφάκι μου, όρεξη που την έχεις.
χειρότερος κι από μένα είσαι!
επειδή κι εγώ, όμως, δεν έχω καλύτερο, ας πούμε ότι το βράδυ θα συντονιστούμε όλοι στο επίμαχο post με τον μαύρο ποιητή να το συνεχίσουμε. Απάντηση, μάλιστα, πρέπει να δοθεί και στην Άρτεμη από Θεσ/νίκη που σχεδόν μας την "είπε". Προσκαλώ, λοιπόν, όλη την παρέα στο αποψινό ματς. Η Δήμητρα Λάτυβτ να κάνει την εκκίνηση, παρακαλώ!

llll είπε...

Άρτεμη;Τι εστί Άρτεμη;

BOSKO είπε...

Δημήτρης Τζαβέλας...
θεά των δασών και του κυνηγιού, των μικρών ζώων και των πτηνών, αποδιοπομπαίος τράγος των ανά τον κόσμο vegetarians και οικολόγων.
τα λέμε απόψε!

thalassamov είπε...

Αργόσχολος θα ήσουν αν δεν ενδιαφερόσουν καθόλου για τα μάτια του μικρού. Κι αυτή η γατομάνα,δεν σας έχει συνηθίσει ακόμη;χμ...τς τς τς
Τον κροκόδειλο θα τον χρειαστώ την επόμενη φορά που θα πάω το κουτάβι μας στην κτηνίατρο της γειτονιάς. Ακόμη ένα εξάωρο μετά τη δουλειά,σε δωματιάκι αναμονής με δεκάδες σκυλιά,γατιά,κουνέλια και φίδια δεν θα το αντέξω.
Δοκίμασε να του δώσεις το φάρμακο σε βούτυρο. Μετά την επιχείρηση βέβαια,να μην το προλάβουνε πάλι τ΄αδέρφια του.

BOSKO είπε...

thalassamov...
μπα, σήμερα το πρωί το είδα καλύτερα νά 'ναι κι έπεσε με τα μούτρα στην τροφή μαζί με τα άλλα. Συγκεκριμένα, έφαγαν μία κονσέρβα με κοτόπουλο πατέ και 1,5 mg αντιβίωσης zithromax!
καλά, οι άλλοι πάνε τα φίδια στο γιατρό; και που τά 'χουν; σε καλαθάκι ή γυάλινο κλουβί; μη χειρότερα...

Αθανασία είπε...

Ε,καλό μου (χαααχααααχααααααχα!) καλό το σχολιάκι μου άρεσε...ε,καλό μου κοίτα..μήπως λέω μή πως γνωρίζεις, κάποιον που να ασχολείται με ιστοσελίδες,(να φτιάχνει ιστοσελίδες εννοώ) να ασχολείται με ιντερνέτ...ε,μωρέ τον θέλω επειδή έχω,κάποια θέματα με το μπλόγκ,μου και ΔΕΝ έχω τις γνώσεις γιανά τα 'φτιάξω'μόνη μου και σκέφτηκα να πάρω κάποιον να με βοηθήσει...αν ξέρεις κανέναν που να μη παίρνει πολλά λεφτά..ή αν κάποιος από τους φίλους εδώ μέσα ξέρει κάποιον θα με σώζατε...ευχαριστώ εκ των προτέρων...φιλάκια...

BOSKO είπε...

Αθανασία...
δεν κατάλαβα, θέλεις άνθρωπο να σου φτιάξει κάποιο site ή να ασχοληθεί με το blog σου; γιατί για το blog πρέπει απλά να σου υποδείξει κάποιος δυο-τρία πράγματα και χωρίς να χρειαστεί να του δώσεις χρήματα. Πρόσεχε μη βρεθεί κάνας "ξύπνιος" και σου ζητήσει λεφτά. Εγώ, ωστόσο, δεν μπορώ να χειριστώ άλλα blogs κι εσύ είσαι στη wordpress και όχι στη blogspot, απ' όσο γνωρίζω. Αν μας διαβάζει κανένας ειδικός ας έρθει να σε βοηθήσει:-))

Αθανασία είπε...

Ε,ναί καλό μου, αυτό εννοώ κάποιον που να ξέρει (καλά όμως οκ?) από μπλόγκς (μη μου κάνει,και καμιά ζημιά και τρέχω,και δε φτάνω μετά) π ως λειτουργούν γιανά με βοηθήσει λίγο και αν είναι, να μου ζητήσει λεφτά να μη μου ζητήσει τέσπα,μιά περιουσία όπως ζητούν,άλλοι για τέτοιες δουλειές...αυτό..αλλά όπως δείχνει δύσκολη ειδικότητα,μέχρι στιγμής όπου κι αν ζήτησα βοήθεια λίγα πράματα...πολύυ λίγα...καλησπέρες....

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ;ΜΕ 1000ΕΒΡΟΥΔΑΚΙΣ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΚΟΥΚΛΑ.

BOSKO είπε...

Αθανασία...
ορίστε, είδες;
πλάκωσε το λαμόγιο απ' το Αιγάλεω μπας και βγάλει κάνα χιλιαρικάκι.
Φ.Κ.Ρ., τον πούλο, άσε ήσυχη την Αθανασία!

mahler76 είπε...

@Φ.Κ.Ρ.
Εκτός από πίτες γύρο κάνεις και σάϊτ?

BOSKO είπε...

mahler76...
χαχαχα
μα πως τα προλαβαίνετε όλα;
όλη την ώρα συνδεμένοι με τα Άσματα και Μιάσματα είστε;

mahler76 είπε...

γιατί υπάρχει αλλού ζωή?

Τάσος Καραντής είπε...

Περαστικά στο γατάκι Αντώνη!
Εχω μεγαλώσει κι εγώ με ζώα κι ειδικά με γάτες, θα μπορούσα να διηγόμουν ιστορίες με τις ώρες...
Πριν σου πω μόνο μια φάση, μια κι αναφέρθηκες σε καμήλες κι αλιγάτορες, θυμάμαι ένα επεισόδιο με τον μακαρίτη Άγγλο κωμικό Benny Hill, ο οποίος πήγαινε στον κτηνιάτρο με μια ... φιδάρα, με κολάρο στο λαιμό και λουρί!
Λοιπόν, είχαμε μια θηλυκή σιάμ γάτα, τη Ρεγγίνα, που έζησε 19 χρόνια(1983-2002), ήμουν 15 όταν γεννήθηκε κι όταν πέθανε 34 κι αρραβωνιασμένος ...
Είχε κάνει αρκετά γατάκια, αλλά όταν ήταν η εποχή της να ζευγαρώσει ζήταγε επίμονα(την είχε πάντα μέσα στο σπίτι η μάνα μου)κι η κατάσταση δεν αντεχότανε ... οπότε τις φέρναμε(είχε τα κονέ η μάνα μου) γάτους - γαμπρούς της ίδιας ράτσας. Δεν τους ήθελε όμως πάντα όλους! Είχε και γούστα. Έτσι και μια φορά ήρθε ένας βαρβάτος σιάμ, αλλά δεν τον ήθελε. Αυτός φαίνεται ήταν επιβήτορας, είχε έρθει γι' αυτήν τη δουλειά και δεν το είχε σκοπό να φύγει άπραγος... έτσι, την έπεσε στο 6μηνο αρσενικό γατάκι της Ρεγγίνας, από άλλη γέννα, και του ανέβηκε από πάνω κανονικά! Εμείς το καταλάβαμκε από τα νιαουριτά του, γιατί θα πόναγε ο καημένος και πρώτος τον είδε καβάλα ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, ο οποίος είπε : "διώξτε αυτόν τον κωλομπαρά από εδώ, θα μας γαμήσει όλους"!
Σου στέλνω και μια φωτό του ... 1978, όπου 10ετής, ταίζω, τις 6 αλητόγατες, που είχαμε στην αυλή.

BOSKO είπε...

Τάσος Καραντής...
δε φαντάζεσαι πόσο διασκεδάζω με τις ιστορίες σου κάθε φορά. Αν σου πω ότι ξύπνησα τη μάνα μου για να της διαβάσω το happening με τον κωλομπαρά Σιαμέζο γάτο; τρελό γέλιο η ατάκα του πατέρα σου, νά 'ναι καλά εκεί που είναι.
είδα τη φωτογραφία κι ήταν σα να βλέπω εμένα σήμερα. Άσε που η γατομάνα του 1978 ήταν ίδια με αυτήν του 2011 που έχω στην αυλή μου:-)) κι όσο σκέφτομαι ότι απ' όλα τα γατιά της photo σου δεν θά 'χει μείνει πια ούτε κόκκαλο, κάτι με πιάνει...

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου! ε,ευχαριστώ για την υποστίριξη καταρχάς και βλέπω...τα σπάει κανονικά όμως το ποστάκι σου αυτό με τα γιατιά!περίμενε να συγκεντρώσεις πάααρα πολλά σχόλια εδώ!....χαααααχααααχααα!...μα που πας και τα βρίσκεις αυτά τα θέματά σου πιά...χαιρετώ εσένα,και τους συνμπλόγκερς....