Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

κλεψιά + θράσος = ανοησία


Δείτε αυτή τη συνέντευξη του Γιώργου Τρανταλίδη, του τέως ντράμερ των Socrates. Διαρκεί ενάμισι λεπτό και φυσικά αποτελεί απόσπασμα του ντοκιμαντέρ μου, Ζωντανοί στο Κύτταρο - Σκηνές Ροκ (2006). Το οποίο απόσπασμα κάποιος κύριος Νίκος Δαγκλαρτζής ή hippys64 ανεριθρύαστα ανάρτησε στο youtube, αποδίδοντας μάλιστα στον εαυτό του και τον ρόλο του παραγωγού! Σοβαρά, κύριε Δαγκλαρτζή μου; Μήπως εσείς τρέξατε εκείνη την ημέρα να κλείσετε συνεργείο, να οργανώσετε το γύρισμα και να πάρετε συνέντευξη από τον Τρανταλίδη; Μήπως πάλι εσείς μοντάρατε το αρχειακό με το σύγχρονο υλικό; Κι εγώ που ήμουν, κύριε Δαγκλαρτζή μου; Βόδια βοσκούσα; Λοιπόν, αν έχεις στοιχειώδη τσίπα πάνω σου να εμφανιστείς και να ζητήσεις ταπεινά συγνώμη. Μετά να εξαφανίσεις το εν λόγω βίντεο από το youtube. Κι αν πάλι μας αγνοήσεις, θα σε κυνηγήσουμε εμείς. Η παραγωγός του ντοκιμαντέρ, Τζίνα Πετροπούλου, ήδη ενημερώθηκε και σκοπεύει να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα. Η τακτική σου είναι άγνωστη. Θα πρέπει να είσαι κάνας άσχετος ροκάς πιτσιρικάς μάλλον, διότι, διαφορετικά, ποιος μου εγγυάται εμένα ότι δεν έχεις κάνει το ίδιο με πέντε-έξι ακόμη μουσικά ντοκιμαντέρ, τα οποία μοσχοπουλάς εδώ κι εκεί ως δικά σου; Η ανοησία σου και νεκρούς ανασταίνει! Ο λαός μας έλεγε Ξέρεις να κλέψεις; Άμα δεν ξέρεις και να κρύψεις, είσαι για τα μπάζα...

12 σχόλια:

τ2φ είπε...

Αντώνη ξεσκισέ τον χωρίς δισταγμούς,είτε είναι πιτσιρικάς είτε μεγαλύτερος.Είναι ενεπίτρεπτο να καρπώνεσαι δουλειά και κόπο κάποιου άλλου ειδηκά εν αγνοία του.Βάλε το λινκ να τον βομβαρδίσουμε.

τ2φ είπε...

ΠΩΩΩ δεν παίζει,τα έχω πάρει άσχημα

BOSKO είπε...

τ2φ...
ούτε στο blog του δε θέλω να μπω, στο οποίο - μου είπαν - υπάρχει αναρτημένη ολόκληρη η ταινία μου σε κομμάτια. Αυτό δε με πειράζει, υπήρχε εδώ και χρόνια άλλωστε στο youtube, όχι όμως να αυτοπροσδιορίζεται και ως παραγωγός ο τύπος! Δεν καταλαβαίνει ότι θα γίνει ρόμπα ξεκούμπωτη;

Κώστας είπε...

Μάλλον δεν τον νοιάζει,αλλά θα πρέπει να τον νοιάξει,το να κλέβεις,να αντιγράφεις κ.τ.λ. είναι σαν να μπαίνεις μέσα στο σπίτι κάποιου,είναι καθαρός βιασμός,ακόμα και αν εν έχεις οικονομικά οφέλη απο τα κλεψιμέικα.Ανοιχτά το λέω και όποιος θέλει ακολουθει αυτό ειναι το μπλογκ του..
http://rocksixties.pblogs.gr/

του έγραψα ήδη σχόλιο στο γιου-τιούμπ.

BOSKO είπε...

Κώστας...
σ' ευχαριστώ, Κώστα, για το support.
για να δούμε, όμως, τι θα κάνει ο hippys64, τον περιμένω!

pl@νόδIοS παρατηρητής είπε...

bosko Ως εν δυνάμει χρήστης του youtube απλά λέω πως δεν πρέπει να το αφήσεις έτσι .. όταν παίζουν πνευματικά δικαιώματα είναι σοβαρό το όλο θέμα .... βασικά είναι θράσος να πλασάρεται κάποιος ως σκηνοθέτης τη στιγμή που το περισσότερο που έχει κάνει στη ζωή του έιναι κλοπές αρχειακού υλικού και ταινιών άλλων ... θα τον κριτικάρω μέσω του profile μου θα πω και σε άλλουν να του κάνουν επισήμανση ...

Kostas L.A. είπε...

Αλλαξε του τα φωτα φιλε μου Αντωνη..!!
Που ακουστηκε το καθε "τσουτσεκι" να προβαλλει δουλεια καποιου αλλου ως δικη του..
ποσο μαλλον το συγκεκριμενο ντοκυμαντερ που εχει βραβευτει κιολας!!
Ελπιζω συντομα να τον βρειτε και να παρει το μαθημα του..

χαιρετω φιλε μου ;)

BOSKO είπε...

Δον κιχωτης...
ας πλασάρεται και ως χορεύτρια, το ίδιο μού κάνει. Με ενοχλεί το θράσος του μόνο και η βλακώδης απερισκεψία του.

BOSKO είπε...

Kostas L.A. ...
εγώ δεν κάνω τίποτα άλλο για την ώρα. Ας με "βρει" αυτός και θα του ψιθυρίσω δυο φωνήεντα...

pl@νόδIοS παρατηρητής είπε...

Bosko αν δεν την πάθει τώρα δεν θα του γίνει μάθημα και θα το συνεχίσει το όλο θεματάκι ..... τουλάχιστον να του κάνεις επισήμανση ... η μπες στο youtube και κάνε του flag .... θα μου πεις γιατί να χάσεις το χρόνο σου με ένας τέτοιο τυπά .. σωστά τουλάχιστον να μην το συνεχίσει ..

Άρτεμις είπε...

IAM 45 YEARS OLD
I LOVE THE GREEK POP-ROK MUSIC OF 60S.ALSO I LOVE THE TRAVELS TO GREEK ISLANDS,THE BEUATY CARS TO.

Αυτό γράφει ο φίλος στο κανάλι του στο youtube... Το παραγωγή το γράφει σε όλα του τα βίντεο (ή τουλάχιστον σε όσα από περιέργεια κοίταξα) και αναφέρεται φαντάζομαι στο ότι αυτός "έφτιαξε" (με το movie maker προφανώς ) τα αποσπάσματα που ανέβασε. Ότι να'ναι λέμε. Το ανέβασμα βίντεο στο youtube το ονομάζει παραγωγή.... άιντε άιντε

niknat05 είπε...

ε,όχι να λέει ότι είναι και παραγωγός,ντροπή!λες και είναι δύσκολο να το πάρουμε χαμπάρι!ξετσιπωσιά,τι να πεις!