Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

εν-αναμονή-του-πρώτου-τεύχους-του-fagazine




Η χθεσινή βραδυά στην οικία μου ήταν αφιερωμένη στον blogger pisoglendis - κατά κόσμον Γιώργο Τσιτιρίδη - τέως διευθυντή του περιοδικού screw, το οποίο μεταλλάσσεται κάπως απ' την άποψη της ύλης του και μετονομάζεται σε fagazine.





Εδώ και καιρό ο Γιώργος είχε ζητήσει τη βοήθεια μου αναφορικά με τη σύνταξη του καινούργιου εντύπου που θα διευθύνει εξ ολοκλήρου ο ίδιος. Κι επειδή αφενός τον συμπαθώ ως άνθρωπο και εκτιμώ τον αγώνα του και αφετέρου με πέτυχε στη χειρότερη επαγγελματική φάση μου, δέχτηκα πρόθυμα να τον βοηθήσω. Επιπλέον, οφείλω να πω ότι ακριβώς εν μέσω αυτής της κακής επαγγελματικής φάσης, ο Γιώργος ήταν ο μόνος που μου έδωσε μία δουλειά, την οποία είχα ανάγκη, όχι τόσο από οικονομικής άποψης, όσο σαν ένα μέσο διαφυγής από την αεργία, την απραξία. Διότι, όποιος έχει συνηθίσει να ζει για μία δεκαετία και βάλε από τη σύνταξη κειμένων σε περιοδικά κι εφημερίδες, όταν τού κόβεται απότομα όλο αυτό ισοδυναμεί σχεδόν με έλλειψη...οξυγόνου.

Έτσι, αναλαμβάνω μία στήλη που θα λέγεται Το τραγούδι του μήνα και θα ασχολείται κάθε φορά με την ιστορία ενός gay τραγουδιού της ελληνικής δισκογραφίας. Ακόμη, θα δημοσιεύω συνεντεύξεις με καλλιτέχνες κυρίως από τον χώρο της μουσικής και όχι απαραιτήτως gay προσανατολισμού.




Λίγες εβδομάδες, λοιπόν, πριν το fagazine κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λονδίνο και Βερολίνο, είπα κι εγώ να οργανώσω ένα τραπέζωμα προς τιμήν του φίλου και συνεργάτη, που από αύριο θα βρίσκεται και πάλι στη συμπρωτεύουσα.


Καλεσμένοι ήταν ακόμη η maira del mar, η Maria_Adouaneta(Δε με λένε Μαρία) και ο τ2φ. Το κοινό όλων μας είναι η ενασχόληση με το blogging επί πολλά χρόνια (ειδικά η Maria_Adouaneta που υπάρχει στη μπλογκόσφαιρα από τον Φλεβάρη του 2006), καθώς και η μόνιμη διάθεση μας τελευταίως να τα κάνουμε όλα μπουρδέλο στη μπλογκογειτονιά, πάντα καλοπροαίρετα και με διάθεση εμφορούμενου χαβαλέ (εξαιρείται η maira del mar απ' όλο αυτό, αφού έχει αραιώσει από το blogging).



Απουσία βάλαμε στον λόλεκ και τον Κώστα Τσιώλη, οι οποίοι, ως μουσικοί, κρατήθηκαν σε κάποιο στούντιο μέχρι αργά το βράδυ. Στη blogger despinach., επίσης, που χθες είχε τα γενέθλια της και κάτι άλλο είχε κανονίσει, όπως ήταν φυσικό. Της ευχόμαστε να τα εκατοστήσει και νά 'ναι πάντα υγιής και δημιουργική!























Άντε, ρε Γιώργο, καλό ταξίδι σε σένα για σήμερα και στο fagazine για τα χρόνια που θά 'ρθουν!

14 σχόλια:

George Tsitiridis είπε...

νομίζω οτι ειναι ότι πιο όμορφο έχουν γράψει για μένα ...
σ ευχαριστώ πάρα πολύ ...
και σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη
θα προσπαθήσω πραγματικά για το καλύτερο

ξέχασες να γράψεις για την στήλη σινεμά

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ είπε...

Καλοτάξιδο εύχομαι, το έπαιρνα το screw, με ενοχλούσε κάπως στα καλιαρντά του, δεν νομίζω πώς αυτό βοηθούσε στους αδιαμφισβήτητους αγώνες του εκδότη, ας γράφουν έτσι άλλα έντυπα, δεν χρειάζεται πολιτική στάση γιατί δεν υπάρχει κάτι το οποίο πρέπει να αποδείξουμε. Η ιδιαίτερη γλώσσα από μόνη της είναι χαρακτηριστικό περιθωριακών ομάδων. Έτσι μόνο το γκέτο ανασαίνει, σας εύχομαι να εύχομαι να φτιάξετε ένα περιοδικό να διαβάζεται απο ΟΛΟΥΣ. Αυτό κι αν είναι αγώνας...

despinach. είπε...

...μουτσας γκράσιας για τις ευχούλες, πολάκια φιλλά σε όλους!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

:)

despinach. είπε...

....και βέβαια καλοτάξιδο το fagazine κι απο μας!!! ;)

BOSKO είπε...

pisoglendis...
νά 'σαι καλά, Γιώργο.
κάτσε να μιλήσω πρώτα με τ' άλλο πρόσωπο για τη στήλη σινεμά, να το σιγουρέψω και θα τα ξαναπούμε.

BOSKO είπε...

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ...
μ΄' αρέσει που μιλάς για γκέττο, Φώτη. Ήδη μου την πέσανε οι ακτιβίστριες του κώλου και διαμαρτύρονται που θα γράφουν σε gay έντυπο, άτομα που δεν ανήκουν στην κοινότητα τους, επειδή απλά υποστηρίζουν τις αδερφές. Το τι γέλιο έριξα πρωί-πρωί!
μ' αυτή τη ρατσιστική λογική, όπως απάντησα, gay δημ/φοι που εργάζονται σε μη gay έντυπα, θα έπρεπε να εξοριστούν σήμερα κιόλας.
και γαμώ τις κόμπλες!
να πως δημιουργούνται τα γκέττα!

BOSKO είπε...

despinach. ...
και πάλι πολύχρονη, Δεσποινάκι!
στο επόμενο τσιμπούσι θα είσαι κι εσύ μέσα οπωσδήποτε:-))

Chris T Papaleonardos είπε...

Συγχαρητήρια στο περιοδικό και σε σένα για τη στήλη! Σάς εύχομαι κάθε επιτυχία.

Τάκης

BOSKO είπε...

Chris T Papaleonardos...
έλα, φίλε μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
σε ξέχασα, ε, για ΄κείνη την ανταλλαγή cd-dvd που λέγαμε...sorry, θα κοιτάξω να διορθωθεί η αβλεψία μου με την πρώτη ευκαιρία.

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ είπε...

Πώς μου καρφώθηκε ότι είδα τον Ηλία τον βαμβακούση στην Καλλιθέα; Ισχύει, εννοώ μένει στη γειτονιά ΜΟΥ; Γράψε μου, για να σου στείλω τηλέφωνο. Είμαι πολύ σιωπηλός και επιθυμώ να γνωρίσω ευαίσθητους ανθρώπους. πάρα πολύ όμως. Αν θες ζήτα απ τη δανάη το δικό μου κινητο γιατί δεν την παλεύω άλλο τη μοναξιά...

Ευχαριστώ για την ελεημοσύνη.

BOSKO είπε...

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ...
σε καταλαβαίνω, ρε Φώτη. Εμένα να δεις που γύρισε η μάνα μου στο σπίτι της και, ενώ πλακωνόμασταν καθημερινά κι έλεγα "πότε θα μείνω μόνος μου", τώρα της λέω πότε θα ξανάρθει να κάτσει για κάνα 15ήμερο. Εξ ου και ανοίγω συνέχεια το σπίτι για φίλους καλούς, να μαγειρεύω, ν' ακούμε μουσική κλπ. Αλλιώς, μόνος μου, με σαλάτες και γιαούρτια τη βγάζω.
όχι, ο Ηλίας μένει στην Αγία Παρασκευή, απλά θά 'χε δουλειά- υποθέτω- απ' τα μέρη σου. Αλλά κι εσύ, ρε θηρίο, στην Καλλιθέα έπιασες σπίτι; δεν την παλεύω μ' αυτή την περιοχή, τη βρίσκω τρομερά καταθλιπτική.
η Δανάη είχε πει θα πάμε για καφέ, αλλά δεν επικοινώνησε ξανά επ' αυτού. Έχω το τηλ. της, θα την πάρω να κανονίσουμε σύντομα!
σ' ευχαριστώ!

ΦΩΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Καλλιθέα δεκαπέντε χρόνια τώρα με κάποια μεγάλα διαστήματα στην Κω. Η περιοχή έχει γίνει τσαντήρι όντως. Θέλω πολύ να βρεθούμε. Ευχαριστώ για την αγάπη.

a spoonful of inspiration είπε...

Αντώνη, ψιλοκλείστηκα και εγώ στο καβούκι μου με 'σαλάτες και γιαούρτια' όπως λες, χαχα!! τάλε κουάλε κατάσταση. είναι περίεργη η εποχή...σας διαβάζω όμως. Αν θέλετε, και εσύ και ο Φώτης, βρισκόμαστε την ερχόμενη εβδομάδα κάποια στιγμή για καφεδάκι, πολύ θα χαρώ.Αντώνη συνήθως με το Φώτη την αράζουμε στο καφέ του Γαβριηλίδη στην Αγ. Ειρήνης (Μοναστηράκι), έχει και ησυχία,αλλά γενικά πάμε και οπουδήποτε αλλού θέλετε, η παρέα μετράει :)

Geove είπε...

Πολύ χαίρομαι για το περιοδικό κι εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία! Εδώ ο Γιώργος σ΄ ένα video clip που είχαμε κάνει εν έτη 2003 (έφηβος ακόμα): http://www.youtube.com/watch?v=FbmXgVo0uH4

Φιλιά, Bosko, μη χανόμαστε!!
:)