Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5

Δε θέλω τώρα να ξυπνάω τα φλογερά πουλιά της τρυφερότητας/ δε θέλω τις συνηθισμένες μικρές σιωπές/ και τις κουβέντες τις μεγάλες/ κουβέντες που δε λένε τίποτα/ δε θέλω τρίμματα/ θέλω δυο μάτια ολοκαυτώματα/ και μια συνηθισμένη καλημέρα.
Θέλω κοντά μου τη σιωπή των ήχων/ που σαν γυρνάνε απ' το ταξίδι τους/ διαλέγουν να κουρνιάσουν δίπλα μου/ κι οι μέρες γύρω μου να πλέκουν, να πλέκουν το πουλόβερ των αφρών τους...
(Ποίηση: Ρηνιώ Παπανικόλα- Μουσική: Μιχάλης Γρηγορίου- Ερμηνεία: Μαρία Φαραντούρη- cd:Μπλε)
Αύριο, Κυριακή 23 του μήνα, η "εθνική μας τραγουδίστρια", η Μαρία Φαραντούρη, θα είναι καλεσμένη μου στο ραδιόφωνο. Μεγάλη μου τιμή, εφόσον δεν πολυπηγαίνει στα ραδιόφωνα τα τελευταία χρόνια- και καλά κάνει! Θα μιλήσουμε για τον τελευταίο δίσκο της με τραγούδια του George Gershwin, για την Οδύσσεια του Μίκη Θεοδωράκη και του Κώστα Καρτελιά που χρυσώθηκε πρόσφατα με τη φωνή της και, όπως είναι λογικό θα ακουστούν κομμάτια από τη σαραντάχρονη πορεία της στα ελληνικά και διεθνή μουσικά πράγματα. Τι να πρωτοχωρέσει, όμως, μέσα σε 90 λεπτά που θα διαρκέσει η εκπομπή; τί ν' αφήσεις απ' έξω; το Μαουτχάουζεν, τον Εφιάλτη της Περσεφόνης, την Άρια της Ρόζας, τον Γέρο- Νέγκρο Τζιμ; ας ελπίσουμε πως θα τα καταφέρω...σαν έκπληξη, όμως, από τώρα λέω ότι θα ακουστεί και ένα ανέκδοτο τραγούδι, το πρώτο από τη συνεργασία της Φαραντούρη με τον Μάνο Χατζιδάκι, μια δεκαετία ακριβώς πριν από Τα Παράλογα! Αύριο, λοιπόν, η Μαρία Φαραντούρη live Στο Κόκκινο 105,5 http://www.left.gr/ 20.30- 22.00 το βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: